Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Troleibusas, apsimetantis tramvajumi
    Troleibusus valdo optinė sistema, kuri seka punktyrines linijas ant gatvės.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Nežinau jokio budo kaip tai galėjo nutikti apart, kad nebent vairuotojui širdis sušlubavo... Gaila. Stulpas ne Made in China matosi
    Čia jau ir armonika lužo, ar taisys dar?

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    Baisi Solaris-Škoda avarija Čekijoje Zlin mieste.

    http://transphoto.ru/photo/949986/
    Bet tai stulpas tvirtas, jei net troleibusas nesugebėjo jo visiškai nuverst...

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Baisi Solaris-Škoda avarija Čekijoje Zlin mieste.

    http://transphoto.ru/photo/949986/

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Geras reportažas. Keistai atrodo, žiūrint šių dienų kontekste, kai mūsų nurašytos trisdešimties metų "Škoda 14Tr" Žitomire atrodo moderniai net ir prie XXI a. ZIU ir JUMZ troleibusų, kurie modernesnės išvaizdos gal tik už "Škoda 9Tr". Iš priešingos pusės, lygiai taip pat Vilniaus, Kauno tuo labiau, "Škoda" varganai atrodo prie dešimtmetį skaičiuojančių "Solaris" troleibusų.
    Keli pastebėjimai:

    LAZ E183D1 troleibusuose naudojami "Škoda" srovės nuėmiklių virvių vyniojimo būgnai:

    Atvaizdas


    Matosi, kad JUMZ troleibusų kėbulai pagaminti naudojant "Škoda 14Tr" bazę, ar net tą patį kėbulą, stogas, langai, net galiniai žibintai nuo čekiško troleibuso, galinis tiltas RABA. Išoriškai tik priekis ir galas unikalūs, galima sakyti ukrainietiška "Škoda". Greitai peržiūrėjus JUMZ aprašymus internete, man nepavyko rasti oficialių sąsąjų su "Škoda" , bet gal forumiečiai turi daugiau informacijos tuo klausimu.

    Atvaizdas


    Šio Tiraspolio ZIU nr. 222 kėbulo geometrija unikali. Įdomu pamatyti rėmo stovį atdiengus išorines skardas . Troleibusas įlinkęs per vidurį:

    Atvaizdas


    Apibendrinant, galima sakyti, vaizdas kaip ir daugumoje NVS miestų troleibusų sistemų. Žitomire, srovės nuėmiklių tiesinimo troleibusų parke, tikriausiai niekas neatlieka, daugumoje troleibusų jie išlansktyti, persikreipę. Nors daugumoje ZIU ir JUMZ srovės nuėmiklių virvių vyniojimo būgnų nėra, net ir jiems esant ant šio ZIU Nr. 1240, būgnai nenaudojami, virvės permestos per šoną "senoviškai":

    Atvaizdas


    Tiraspolyje net ant naujo "Vytatuto" "seno sukirpimo" vairuotojas nutarė permesti virvęs per šoną, užtuot naudojęs būgnus, neva dėl prastos virvių kokybės.

    Al1:
    Atreipkite dėmesį į galinės ašies stebules. Jos panašios kaip Škodų 9Tr.
    Atvaizdas


    Panašios, bet ne nuo "Škoda 9Tr" . Toks troleibusas jau atvyko iš Čekijos, Zlino miesto, ten taip pat tik Nr. 170 ir buvę 169, 344, 345 su tokiom stebulėm, ansktesnių ir vėlesnių metų su tokiom pačiom tradicinėm ir modernesnėm RABA.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvęs Vilniaus 1446.



    Buvęs Vilniaus 1480.













    ZiU 682 originalus interjeras. Kai kuriuose troleibusuose sėdynės būna dviem eilėmis iš abiejų pusių.



    Kai kuriuose gale būna pažeminta aikštelė. Šiame nepažeminta.



    Sėdyne šonu - konduktorės.



    Vėl prie autobusų stoties. Mokomasis, bet dirba maršrute.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Vėl prie autobusų stoties.





    Buvęs Vilniaus 1446.



    Buvęs Vilniaus 1505.





    Kijevo g. kiek paėjus nuo autobusų st.





    Vėl geležinkelio stotis.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vėl Kita diena. Kijevo, Nebesnos Sotnios ir B. Teno gatvių sankryža.





    Atreipkite dėmesį į galinės ašies stebules. Jos panašios kaip Škodų 9Tr.





    Kijevo ir Schidna g. sankryža.





    Kiek paėjus nuo Kijevo ir Schidna g. sankryžos.



    Prie geležinkelio stoties.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienintelis matytas LAZ E183D1, nors jų yra keli.



    ZiU 682 su naujovišku priekiu. Troleibusas iš 2006-2007 m. partijos. Tačiau kiti troleibusai kažkodėl su senoviškais priekiais.





    JuMZ T2.





    Buvęs Vilniaus 1505.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvęs Vilniaus 1511.



    Toliau prie autobusų stoties. JuMZ T1.



    Buvęs Vilniaus 2501.







    Volgą vėliau, dienos metu nutempė.



    Buvęs Vilniaus 1480.





    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žitomiras, Ukraina. Mieste apie 280 tūkst. gyventojų, tai srities centras. Viešasis transportas - troleibusai, tramvajus ir maršrutiniai taksi. Apie kiekvieną iš jų bus atskiras fotoreportažas, šiame - apie troleibusus. Yra 12 troleibusų maršrutų, vienas iš jų kursuoja tik rytinio piko metu. Kiti - visą dieną. Dalis iš jų baigia darbą apie 19.30, kiti kursuoja iki vakaro. Tai pagal tvarkaraštį. Realiai gi po 20-20.30 val. troleibusai yra reti svečiai gatvėje. Parke yra apie 155 troleibusus, tačiau nemaža dalis yra užkonservuoti. Parką sudaro įvairių modivikacijų ir amžiaus ZiU-682 (jų dauguma). Škoda 14Tr įvairių modifikacijų, visi pirkti naudoti, tame tarpe ir iš Vilniaus. Škoda 15Tr - naudoti iš Čekijos. Keli JuMZ T2 ir T1, keli LAZ E183D1.
    Bilietus parduoda konduktorės, kaina 2 grivnos.

    Vakare, atvykus autobusu į Žitomirą, prie autobusų stoties. ZiU-682.



    Pirma sutikta Škoda 14Tr iš Vilniaus, buv. 2498.





    Škoda 14Tr iš Čekijos.



    Kita diena. Kijevo, Nebesnos Sotnios ir B. Teno gatvių sankryža.



    Kijevo, Stalingrado Herojų ir Teatralna gatvių sankryža.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.14, 20:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkijoje Liubline ir Gdynėje kaip muziejiniai yra. O Liublino Jelcz'us supirko Luckas ir Rovnas Ukrainoje. Ten jie dabar. Nuotraukų iš Rovno dar bus, o iš Lucko jau buvo 2014 m.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Kiek iš viso yra išlike maždaug dar tų Jelcz 120MT troleibusų? Jelcz troleibusą pamatyt nuotraukose iš kokio nors miesto, tai retas atvejis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    JuMZ T2.



















    Troleibusų parkas aptarnauja ir vieną autobusų maršrutą. Pernai tai buvo autobusas Nr. 13, po reformos tai maršrutinis taksi Nr. 26. Nors dauguma maršrutinių taksi aptanaujami autobusais, skirtumas nuo autobusų tame, kad maršrutiniuose taksi negalioja lengvatos, o autobusuose jos galioja. Bet kokiu atveju važiavimas miesto autobusais Ukrainoje kainuoja brangiau nei troleibusais. Kiek brangiau, priklauso nuo miesto, kaina didesnė nuo 0,5 iki 2 grivnos. Gal kai kur ir dar daugiau.
    Troleibusų parkas tą maršrutą aptarnauja Karosomis ir dar gal kokiais kitais autobusais. Mačiau tik dvi Karosas, kurių vieną pavyko nufotogratuoti. Nuotrauka temoje apie autobusus.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=579
    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.09, 20:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ivano Frankovskas, srities centras. 210 tūkst. gyventojų. Miesto VT - troleibusai, autobusai ir maršrutiniai taksi. Pastarųjų daugiau nei autobusų, bet kai kurie maršrutinių taksi maršrutai aptarnaujami normaliais autobusais. Nuo šių metų sausio 1 d. buvo padaryta transporto reforma - panaikinta daug dubliuojančių maršrutinių taksi maršrutų, taip pat ir du troleibusų maršrutai, tačiau troleibusų likusiuose maršrutuose padaugėjo keliais vienetais (bendrai).
    Yra 8 troleibusų maršrutai, vienas iš jų yra į pramoninį rajoną šiauriau miesto. Kursavimo dažnis nuo 4-20 min., priklausomai nuo maršruto ir paros meto. Į minėtą pramoninį rajoną troleibusai kursuoja du kartus per valandą.
    Parką yra apie 45 troleibusus. Škoda 14Tr - daugiau kaip pusė visų troleibusų, didžioji dalis dar tarybinių laikų, keli naudoti iš Čekijos ir Rytų Vokietijos. Škoda 15Tr iš Čekijos - 2 vnt. LAZ E183D1 - 5 vnt. JuMZ T2 - 5 vnt. ir JuMZ T1 (dvigubi; keistai, kad T2 yra paprasti ) - 2 vnt. Dvigubų troleibusų nemačiau. Krovininis troleibusas KTG-1, 1 vnt. Dirba kaip techninė pagalba.

    Kelionės kaina 2 grivnos. Bilietai pas konduktorę ar vairuotoją. Bet dar reikia žymėti ir komposteriu, t.y. jie ne ruloniniai, o normalūs, geros poligrafinės kokybės.

    Škoda 14Tr.



    KTG-1.







    Ties stotimi (geležinkelio ir autobusų, kurios dešinėje); troleibusų eismas vienakryptis. Kitas VT ir transportas važiuoja abiem kryptimis.





    LAZ E183D1.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.09, 20:00.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Tam troleibuse yra Wi-Fi?
    Turėtų būti.
    http://novostipmr.com/ru/news/13-11-...sistemoy-wi-fi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir yra. O kas čia keisto? Ukrainoje, Vinicoje visi tramvajai ir nauji troleibusai Bogdan su Wi-Fi. Beje, bus fotoreportažai apie visas tris VT rūšis ir iš Vinicos.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Tam troleibuse yra Wi-Fi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied










    Benderų troleibusų parko tarpmiestinis troleibusas Tiraspolyje.







    Iš Tiraspolio tiek.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.05, 20:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiraspolis, Padniestrės Moldavijos Respublikos sostinė. Apie 160 tūkst. gyventojų.
    Miesto VT - troleibusai ir maršrutiniai taksi. Autobusų nėra. Troleibusai atsirado 1967 m., jų parke yra apie 35 važiuojančius troleibusus, o tai maždaug tiek pat kiek ir Benderuose. Todėl, nepaisant to, kad Tiraspolis yra sostinė, susisiekimas troleibusais yra prastesnis. Tiesa, reikia paminėti, kad nemažą dalį keleivių ir mieste perveža tarpmiestiniai maršrutai, einantys rytų-vakarų kryptimi. Benderuose tarpmiestinis maršrutas turi tik dvi stoteles, todėl važiavimui mieste mažai naudojamas.
    Iš viso Tiraspolyje yra 7 miesto ir 2 tarpmiestiniai maršrutai. Bet tie 7 miesto yra labai "skysti". Nors iš tiesų tai dauguma jų trasų eina tomis pat gatvėmis kaip ir tarpmiestinių maršrutų troleibusų, o į vakarinę miesto dalį driekiasi 5 iš 7 maršrutų, taigi, jei grafikas gerai suderintas tarpusavyje, intervalas turėtų būti normalus. Kiek blogiau su likusiais dviem maršrutais, kurių vienas eina į Tiraspolio geležinkelio stotį ir autobusų stotį šalia jos. Kursavimo dažnis retas (kartą per valandą ar rečiau), taigi, autobusų stotį, o autobusai yra pagrindinė VT rūšis užmiesčio susisiekimui (geležinkelis tik su Moldova ar Ukraina, Rusija), tenka važiuoti maršrutiniu taksi. Ir šiaurinis rajonas, nors važiuoja trijų maršrutų troleibusai, aptarnaujamas jais yra prastai.
    Parke yra ZiU-682 serijos troleibusai, taip pat 10 vnt. BKM-321, 2 vnt. BKM 420030 "Vytovt", 2 vnt. VMZ-5298.01 "Avangard" ir 5 vnt. užkonservuotų MAZ-103T. Taip pat daug užkonservuotų ZiU. Jei pastarieji seni, tai su MAZ'ais visiškai neaišku, kodėl jie marinuojami... Tuo labiau, kad poreikis geresniam susisiekimui yra.

    Tą dieną, kai buvau, VMZ-5298.01 "Avangard" Tiraspolyje nemačiau, bet visų kitų modelių troleibusai kursavo.
    Beje, dalis ZiU, taip pat MAZ troleibusai yra padovanoti Baltarusijos (nenauji).

    ZiU-682.



    "Vytautas" su Rusija.





    BKM-321. Dauguma jų naudojami tarpmiestiniame maršrute, bet keli dirba ir mieste.







    Paskutinis taisė Al1; 2016.06.05, 20:26.

    Komentuoti:

Working...
X