Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kai aš buvau Grace tai kažkaip nebuvo tų troleibusų ten nė vieno, net KT nemačiau, o čia buum! +Rep už naujus troleibusus

    P.S. Man vienam kažkas antroje mano citatoje negerai? Tas pats ir straipsnyje...
    Taip, Austrijos mieste Grace troleibusai nevažinėja nuo 1967.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Hanoveryje - kinietiskas troleibusas

    Kiniečių CRRC lyderiauja Kinijoje pagal pagaminamų keleivinio transporto priemonių kiekį. Parodoje Hanoveryje įmonė pristatė ne tik elektrinį autobusą, bet ir 18 metrų ilgio troleibusą su autonomine eiga.
    Transporto priemonė pagaminta „Zhejiang crrc Electric Vehicle Co., Ltd” gamykloje. Parodoje pristatytos transporto priemonės skirtos Šveicarijos Graco miesto vežėjams. Į šį miestą troleibusai iškeliavo išsyk po parodos.
    Plačiau -> http://ebus.lt/hanoveryje-kinietiskas-troleibusas/

    Kai aš buvau Grace tai kažkaip nebuvo tų troleibusų ten nė vieno, net KT nemačiau, o čia buum! +Rep už naujus troleibusus

    P.S. Man vienam kažkas antroje mano citatoje negerai? Tas pats ir straipsnyje...

    Komentuoti:


  • SuperPants
    replied
    Škoda 14Tr amerikietiškai: https://youtu.be/grlD-zdDolo
    Paskutinis taisė SuperPants; 2016.10.05, 21:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus. Ne šiandien.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Apie tramvajų bus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia JuMZ T2 prie stoties.



    Ir Pirogovo g. gale.



    Soborna g.





    Kociubinskio pr., troleibusas kerta tramvajaus liniją.



    Vėl J. Gagarino parko, Sobornos g. Chmelnickio pl. ir Pirogovo g. sankryža. Vakare.



    Prie geležinkelio stoties.





    Soborna g.





    Apie troleibusus tiek.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.04, 22:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vėl prie geležinkelio stoties.



    Prie centrinės autobusų stoties.



    Ties stotele prie Kociubinskio pr. ir Zamostianskos g. sankryža.





    Ten pat, tik vaizdas į kitą gatvės pusę.



    Teatralna g. netoli sankryžos su Soborna g.



    Į depą grįžtantys toleibusai, o taip pat ir tramvajai bei autobusai užsimeta "0" marštuto numerį. Ir tai normali praktika.



    Soborna g.



    Vienas iš dviejų JuMZ T2.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.04, 22:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kociubinskio prospektras, vienas kvartalas iki geležinkelio stoties. Kaip matyti iš šios ir sekančios nuotraukos, troleibusai šiek tiek skiriasi. Matyt buvo dvi partijos.





    Vėl prie stoties.



    Krovininis troleibusas KTG-1.







    Vėl J. Gagarino parko, Sobornos g. Chmelnickio pl. ir Pirogovo g. sankryža. Vaizdas centro link. Pagrindinė sankryža tramvajams. Šiemet atlikta pilna šios sankryžos rekonstrukcija, pakeliant gatvės lygį aukštyn ir sutvarkant tramvajaus bėgius, nes būklė buvo labai bloga. Troleibusai kerta tramvajaus liniją.



    Pirogovo g.



    Kaip minėjau, troleibusas su miesto simbolika.


    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.04, 22:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieš tiltą per P. Bugą iš rytų pusės. Soborna g.



    Ant tilto.



    Iškart už tilto, Vakarų pusėje. Soborna g.





    Prie J. Gagarino parko, Sobornos g. Chmelnickio pl. ir Pirogovo g. sankryža.



    Vėl prie geležinkelio stoties.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.04, 22:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vinica, Ukraina.
    Miestas yra srities centras, apie 370 tūkst. gyventojų. Miesto VT yra tramvajus, troleibusai, autobusai, maršrutiniai taksi. Apie visas šias VT rūšis, išskyrus maršrutinius taksi, nors ir jie bus kažkiek nušviesti prie autobusų (neskaitant mikroautobusų) bus dideli fotoreportažai.
    Taip jau atsitiko, kad Vinica tapo mano kelionių po Ukrainą persėdimo tašku. Ir iš tiesų transporto prasme, ypač geležinkelio, ji yra vienas iš Vakarų-centrinės Ukrainos habų. Miestas yra gerai kiek tai galima Ukrainoje prižiūrėtas, viešasis transportas irgi yra Ukrainos mastu aukštame lygyje. Yra kur kas didesnių miestų su blogesniu viešuoju transportu.
    Troleibusų parkas priklauso komunalinei įmonei "Vinicos transporto kompanija", kuriai priklauso taip pat ir tramvajų bei miesto autobusų parkai.
    Mieste veikia 16 troleibusų maršrutų ir tai viena iš didžiausių troleibusų sistemų Ukrainoje. Parke yra apie 170 troleibusų ir beveik visi jie yra naudojami. Daugiausiai yra ZiU-682 troleibusų, beveik visiems atliktas kapitalinis atstatomasis remontas 2012-2015 m. Neremontuoti tik keli vienetai. Taip pat yra 40 vnt. Bogdan Т70117, visi 2014 m. Yra 5 vnt. kiek senesnių LAZ E183D1 ir 2 vnt. JuMZ T2.

    Beveik visose troleibusų stotelėse centrinėje miesto dalyje ir ne tik, išskyrus gal tik užkampius, yra grafikai su tiksliu išvykimo laiku, o ne intervalai ant N metų senumo ženklų, kaip kad daugumoje kitų miestų. Troleibusai važiuoja nuo 6 ryto iki 23 vakaro. Kai tuo tarpu daugumoje Ukrainos miestų po 20-21 val. troleibusų gatvėse jau nėra. Važiavimo intervalai irgi yra normalūs, nėra tokių maršrutų, kuriais troleibusai važiuotų kas valandą ar rečiau. Tik vienas maršrutas yra pikinis.
    Naujuose Bogdanuose veikia Wi-Fi (tramvajuose, autobusuose irgi). Keleivių daug, troleibusai oro nevežioja, kaip kad kai kuriuose miestuose. Iš tikrųjų Vinicoje normalus miesto VT veža didžiąją dalį keleivių, nors ir maršrutiniams taksi netrūksta keleivių. Pagrindinė transporto arterija mieste rytų - vakarų kryptimi prasideda nuo geležinkelio stoties Kociubinskio prospektu, tęsiasi Soborna g., pereinančia į Chmelnickio plentą, ir pasibaigianti autobusų stotimi Vinica-2. Šia arterija didelėje dalyje trasos važiuoja ir troleibusai, ir tramvajai. Ten, kur jie važiuoja kartu, stotelės išdėstytos taip, kad būtų tolygiau paskirstyti srautai tarp tramvajaus ir troleibusų. Taigi, jei nori važiuoti nedidelį atstumą, turi pasirinkti ar troleibusą, ar tramvajų. Tokiu būdu retesnės stotelės kiekvienai iš transporto rūšių leidžia greičiau įveikti maršrutą miesto centrinėje dalyje, kur būna ir spūstys, ypač dėl siauro tilto per Pietinį Bugą.

    Visi Vinicos VT vairuotojai, įskaitant ir maršrutinius taksi, turi uniformas. Aišku, kai kurie vairuotojai jų nedėvi, bet dauguma dėvi. Vasarą tai žydri marškiniai su emblema. Dėl kelnių neaišku. Dauguma buvo su bet kokiom. Ir patys marškiniai pas daugumą jau panešioti kaip reikiant. Matyti seniai išdavė, o kelnių tai arba neišdavė, arba susidėvėjo...

    Kociubinskio pr. ir Zamostianskos g. sankryža.



    Prie geležinkelio stoties.



    Troleibusų stotelė prie geležinkelio stoties.



    Pergalės 70-mečio proga papuoštas troleibusas. Su reklama troleibusų, autobusų ir tramvajų NĖRA. Yra tik keli troleibusai su net ne reklama, o miesto savireklama, nors ne visai tai savireklama, bet kažkas į tą pusę.





    Vienas iš kelių LAZ'ų.



    Priešais stotį esančią aikšte eina privažiuojamosios geležinkelio atšakos bėgiai. Jie nenaudojami.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.10.04, 23:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dauguma šitų ZiU yra naujesni už Vilniaus "Škodas".

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kuo ne Vilnius?
    Kuo ne Kaunas?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Kuo ne Siaures Koreja?
    Kuo ne Vilnius?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Kuo ne Siaures Koreja?
    Pchenjane ir tai gražesni važinėja.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Kuo ne Siaures Koreja?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Aš neturiu žodžių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied




    T. Ševčenkos pr.









    Kiev 12.05.



    LAZ E183D1.



    Nei Bogdanų, nei BKM nemačiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.26, 21:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied








    M. Gruševskio ir T. Ševčenkos pr. sankryža.





    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.26, 21:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čerkasai, Ukraina.

    Miestas yra srities centras, gyvena apie 280 tūkst. gyventojų. Miesto tansportas - autobusai ir troleibusai. Maršrutinių taksi nėra, mikroautobusų atliekančių autobuso funkcijas taip pat.
    Troleibusai mieste kursuoja 15 maršrutų, tačiau jie, deja, nėra pagrindinė transporto rūšis, nes autobusai juos lenkia kursavimo dažnumu (kas svarbiausia) ir maršrutų skaičiumi.
    Bilieto kaina 1,5 grivnos, bilietus parduoda konduktorės, yra lengvatos. Lengvatos skiriasi kiekviename mieste. Autobusuose lengvatos paprastai negalioja, nors viskas priklauso nuo miesto.
    Čerkasų miesto gatvių tinklas yra stačiakampio planavimo. Tai palengvina VT planavimą, tačiau troleibusų tinklui tai negalioja. Akivaizdu, kad anksčiau būta kur kas stipresnės troleibusų sistemos. Dabartiniu metu troleibusai pergyvena nuosmukį, nors šiemet nupirkta partija Bogdanų ir baltarusiškų BKM 321. Pastarieji, tiesa, kažkur nauji marinavosi 4 metus ir tik šiemet pasiekė miestą. Iš viso naujų 23 vnt. Iš viso parke yra virš 90 troleibusų, tiesa, apie 15-20 iš jų užkonservuoti. Be minėtų BKM 321 ir Bogdanų yra dar keletas LAZ E183D1, nemažai ZiU-682 bei dvigubų ZiU-683 ir ZiU-6205. Pastarieji - tai tik kiek naujesnis ZiU-683 modelis, iš išvaizdos niekuo nesiskiriantis. Dvigubų ZiU yra 31 vnt., dauguma dirbantys. Čerkasai yra vienintelis miestas Ukrainoje, kur tiek daug dvigubų ZiU. Dar yra vienas Kiev-12.05.

    Pradedu nuo geležinkelio stoties. Šalia yra ir autobusų stotis. Troleibusai iki stoties kursuoja vos 1-2 kartus per valandą ir tik dienos metu, vakare jie į stotį neužsuka. Viena iš pagrindinių linijų praeina už kvartalo nuo stoties, juo važiuojantys troleibusai ir užsuka į stotį. Tačiau dauguma neužsuka.







    Krovinis troleibusas KTG-4. Ši ir kitos nuotraukos iš T. Ševčenkos pr. ir Smilianskos g. sankryžos.



    Mokomąjį numerį У-01 turintis troleibusas miesto maršrute.






    ZiU-6205.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.27, 08:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Nu jo... Pas mus net autobusai labai retai važiuoja žvyrkeliais, o čia gatvių, kuriose važiuoja troleibusai nesugeba suasfaltuoti. Ir patys troleibusai, švelniai tariant, tragiškai atrodo. Iš kitos pusės- tai provincija, o ir Lietuvoje provincijoje VT būklė panaši...
    Tai srities centras, o VT būklė Ukrainoje kiekvienoje srityje skiriasi, nes priklauso nuo vietinės valdžios, privačių vežėjų mafijos ir pan. Netgi pagal autobusų (maršrutkių) modelių paplitimą kiekvienoje srityje yra skirtinga situacija. Vienoje srityje daugumoje miestų dominuoja visokie Delfinai, Rūtos, MB Sprinter, VW LT45, o kitose BAZ'ai, Bogdanai ir didesni autobusai.

    Komentuoti:

Working...
X