Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Etransport
    replied
    Debrecenas , Vengrija.
    Mieste yra 5 troleibusų maršrutai , 3A ir 5A yra 3 ir 5 maršrutų trasos pratesimai keliomis stotelėmis. 3A maršrute troleibusai pora sustojimų važiuoja naudojant dyzelinį variklį. Troleibusai pirmieji pradeda darba jau nuo 4 valandos ryto ir važiuoja iki 22-23 valandos. Piko metu intervalai apie 8-12min , dienos metu važiuoja kas 12 minučių. Mieste dirba 3vnt
    Ikarus 280.T9.90 troleibusai kurie važiuoja piko metu. Bilietai 1 važiavimui kainuoja apie 1.05Eu , 1 dienos bilietas apie 3.85Eu

    Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.29, 12:45.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jau buvo nuoroda apie troleibusus kažkuriame kaime, bet ten berods buvo Ukrainoje. Dabar apie troleibusą Moldovos kaime 1992-1994 metais - https://zen.yandex.ru/media/v_mire_s...fdc000ada33298

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kažkiek gali padėti transphoto.ru ir fotobus.msk.ru - ten ganėtinai aktualūs transporto priemonių sąrašai yra arba yra galimybė išsirinkti kur kiek kokio modelio TP yra. Be to, vertėtų dar paminėti tai, kad EU elektrobusais visų pirma keičia autobusus, o ne kitas transporto rūšis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Būtent. O dar mano paskaičiavimu iš viso Europoje, t.y. ES (įskaitant ir Lietuvą), Šveicarija, Norvegija ir buv. Jugoslavijoje veikia net 90 troleibusų sistemų. Aišku, didelė jų dalis vos 1-3 linijos, dėl kelių yra abejonių, ar iš viso veikia, bet skaitosi veikiančiomis (tikriausiai suspenduotos). Vilniaus ir Kauno sistemos yra viena iš dešimtuke esančių didžiausių troleibusų sistemų. Didžiausia yra Atėnuose.
    Didžiausia, jei imti visą Europą, ko gero, yra St.Peterburgo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Chebra, pribrendau sukurti svieciamaji video apie tai kodel Vilniuje turetu likti troleibusai, nes 90% zmoniu tiesiog absoliuciai nieko neraukia apie juos.

    Reikalinga pagalba renkant siuos faktus:
    1) Kuriuose EU ir pasaulio miestuose troleibusu sistemos modernizuojamos i a-lia elektrobusus su dinaminiu pakrovimu? Imam ta pati laikotarpi, pvz paskutinius 20 metu.
    2) Prie to paties, kazkur buvo lentele kas perka su dinaminiu pakrovimu = autonomine eiga, kas be. Maciau kad "be" pirko tik du miestai europoje - Vln ir dar kazkas.
    3) galbut yra miestu, kurie kaip tik ivede ar atkure sistemas is naujo per paskutinius 20 metu?
    4) akumuliatoriu tipai / ju gyvavimo laikas ir pan tech. smulkmenos. Kaip suprantu yra du tipai - superkondensatoriai ir iprasti li-ion kaip elektromobiliuose. Superkondensatoriai greitai pasikrauna, trumpai laiko (per kiek? kada mirsta?), iprasti akumuliatoriai ilgai kraunasi (irgi neaisku kiek metu laiko?) Zodziu cia irgi daug sub-klausimu.

    Parasysiu teksta ir noreciau duoti ji perziureti keliems nusimanantiems zmonems, kurie parasytu pastabu ir papildymu.

    Esme kazkaip vaizdziai parodyt faktais, kad EU neatsisako troleibusu, arba bent jau pakeicia juos tramvajais. O uzdaro rytu blokas del degradacijos ir skurdo. Na ir dar Maskva, kuri zaislams pinigu neskaiciuoja, kaip Kinija.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.09.23, 23:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    Temoje "Vilniaus viešasis transportas" naudojamas argumentas, kad "XXI amžiuje jau 20 Europos miestų atsisakė troleibusų".

    Pasidarė įdomu, ar tai tiesa, ir kas tie miestai, kodėl jie atsisakė troleibusų, ir kodėl:

    Vakarų Europa:
    - Austrija: 2002 metais uždaryta sistema kažkokiame Kapfenberge (miestukas su 20 tūkst gyventojų, panašiai kaip Plungė). Vikipedijoj straipsnis tik vokiečių kalba (https://de.wikipedia.org/wiki/Oberle...bus_Kapfenberg ). Jau nuo 1990 metų troleibusai nevažinėdavo šeštadienį po 15 val ir sekmadienį (vietoj to važinėjo dyzeliniai autobusai). Sistema uždaryta dėl autostrados tiesimo, ir paskui nebeatkurta. Turėjo 4 troleibusus ir 2 mišrius,
    - Belgija: 2009 metais uždaryta linija Gente. Bet Gente tebuvo tik 1 troleibusų linija, ir yra veikiantis ir plečiamas tramvajus. Troleibusų linija realiai egzistavo dėl Van Hool gamyklos, kuri gamino troleibusus. Troleibusus pakeitė tramvajai.
    - Šveicarija: Lugano sistema uždaryta 2001 metais. Priežastis - dėl naudojamos nestandartinės įtampos neturėjo kur nusipirkti naujų troleibusų (o seni buvo susidėvėję)
    - Italija: Cremona (uždaryta 2002? buvo 2 linijos ir 10 troleibusų - neradau info, kodėl buvo uždaryta)

    Rytų Europa:
    - Bulgarija: uždarytos sistemos Gabrovo, Pernik, Plovdiv (buvo didelė sistema, 2012 metais buvo likęs tik 1 maršrutas, uždaryta dėl savivaldybės konflikto su operatoriumi), Veliko Tarnovo (buvo 2 linijos su 15 troleibusų, nutraukta dėl kelio statybos ir nebeatnaujinta)
    - Rumunija: Konstanca, Jaši, Satu Mare, Sibiu (2009 uždarė ne tik troleibusus, bet ir tramvajus), Slatina, Sučeava, Targovište
    - Slovakija: Košice (uždaryta dėl kelio remonto)
    - Armėnija: Giumri
    - Azerbaidžanas: uždarė visas 5 sistemas 2004 -2006 metais
    - Gruzija: uždarė visas 10 sistemų 2004-2010 metais
    - Ukraina: uždarytos sistemos visos yra Donbaso regione: Dobropilia, Toreckas, Uglegorskas (uždaryta 2014 metais dėl karo veiksmų), Stachanovas.
    - Rusija: uždarytos sistemos Lipecke, Blagoveščenske, Archangelske, Vladikaukaze, Šachtose, Kurgane, Kamensk-Uralskij, Tiumenėj, Permėje, Syzranėj. Daugelis kitų sistemų yra stekenamos, tad tikėtina irgi gali būti uždarytos (jas keičia mikrūškės ir platesni keliai). Analogiška situacija su tramvajų linijomis. Maskvoje buvo bandymas troleibusus keisti į elektrobusus, rezultatą aprašė Varlamovas.

    Taigi išvada: Vakarų Europa nuo 2000 metų uždarė 4 troleibusų sistemas, dėl aiškių priežasčių. Masiškai naikina sistemas Rusija, Bulgarija, Rumunija (Azerbaidžanas jau viską uždarė. Paradoksaslu, bet Gruzijoje vieninteliai lyg ir veikiantys troleibusai - Suchumyje).
    Būtent. O dar mano paskaičiavimu iš viso Europoje, t.y. ES (įskaitant ir Lietuvą), Šveicarija, Norvegija ir buv. Jugoslavijoje veikia net 90 troleibusų sistemų. Aišku, didelė jų dalis vos 1-3 linijos, dėl kelių yra abejonių, ar iš viso veikia, bet skaitosi veikiančiomis (tikriausiai suspenduotos). Vilniaus ir Kauno sistemos yra viena iš dešimtuke esančių didžiausių troleibusų sistemų. Didžiausia yra Atėnuose.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.09.23, 21:21.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Budapešto troleibusai , šiuo metu tebevažiuoja Ikarus 280.94 modelio troleibusai , kurių dienos metu galima sutikti apie 30 skirtingų šio modelio troleibusų. Didžioji troleibusų dalis važiuoja centre, senamiestyje, keletas maršrutų yra privežami iki didesnių transporto mazgų , metro , tramvajų. (trasa gan trumpa į viena pusę apie 10-15min, dažno intervalo) Troleibusai važiuoja nuo 4:30 - 5 valandos ryto ir dauguma maršrutų iki vidurnakčio

    Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.23, 19:37.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Puikus reportažas ir labai geras atsakymas rėksniams, kad "troleibusai blogi, niekur daugiau pasaulyje jų nėra, reikia juos naikinti", na ir aišku prie to - "grąžinkite mykriūkus".
    O kas dėl dizaino, tai visai normalus dizainas, kažkiek primena Solaris troleibusus (ypatingai iš priekio). Ar nebus tai Solaris modifikacija Amerikos rinkai?
    Temoje "Vilniaus viešasis transportas" naudojamas argumentas, kad "XXI amžiuje jau 20 Europos miestų atsisakė troleibusų".

    Pasidarė įdomu, ar tai tiesa, ir kas tie miestai, kodėl jie atsisakė troleibusų, ir kodėl:

    Vakarų Europa:
    - Austrija: 2002 metais uždaryta sistema kažkokiame Kapfenberge (miestukas su 20 tūkst gyventojų, panašiai kaip Plungė). Vikipedijoj straipsnis tik vokiečių kalba (https://de.wikipedia.org/wiki/Oberle...bus_Kapfenberg ). Jau nuo 1990 metų troleibusai nevažinėdavo šeštadienį po 15 val ir sekmadienį (vietoj to važinėjo dyzeliniai autobusai). Sistema uždaryta dėl autostrados tiesimo, ir paskui nebeatkurta. Turėjo 4 troleibusus ir 2 mišrius,
    - Belgija: 2009 metais uždaryta linija Gente. Bet Gente tebuvo tik 1 troleibusų linija, ir yra veikiantis ir plečiamas tramvajus. Troleibusų linija realiai egzistavo dėl Van Hool gamyklos, kuri gamino troleibusus. Troleibusus pakeitė tramvajai.
    - Šveicarija: Lugano sistema uždaryta 2001 metais. Priežastis - dėl naudojamos nestandartinės įtampos neturėjo kur nusipirkti naujų troleibusų (o seni buvo susidėvėję)
    - Italija: Cremona (uždaryta 2002? buvo 2 linijos ir 10 troleibusų - neradau info, kodėl buvo uždaryta)

    Rytų Europa:
    - Bulgarija: uždarytos sistemos Gabrovo, Pernik, Plovdiv (buvo didelė sistema, 2012 metais buvo likęs tik 1 maršrutas, uždaryta dėl savivaldybės konflikto su operatoriumi), Veliko Tarnovo (buvo 2 linijos su 15 troleibusų, nutraukta dėl kelio statybos ir nebeatnaujinta)
    - Rumunija: Konstanca, Jaši, Satu Mare, Sibiu (2009 uždarė ne tik troleibusus, bet ir tramvajus), Slatina, Sučeava, Targovište
    - Slovakija: Košice (uždaryta dėl kelio remonto)
    - Armėnija: Giumri
    - Azerbaidžanas: uždarė visas 5 sistemas 2004 -2006 metais
    - Gruzija: uždarė visas 10 sistemų 2004-2010 metais
    - Ukraina: uždarytos sistemos visos yra Donbaso regione: Dobropilia, Toreckas, Uglegorskas (uždaryta 2014 metais dėl karo veiksmų), Stachanovas.
    - Rusija: uždarytos sistemos Lipecke, Blagoveščenske, Archangelske, Vladikaukaze, Šachtose, Kurgane, Kamensk-Uralskij, Tiumenėj, Permėje, Syzranėj. Daugelis kitų sistemų yra stekenamos, tad tikėtina irgi gali būti uždarytos (jas keičia mikrūškės ir platesni keliai). Analogiška situacija su tramvajų linijomis. Maskvoje buvo bandymas troleibusus keisti į elektrobusus, rezultatą aprašė Varlamovas.

    Taigi išvada: Vakarų Europa nuo 2000 metų uždarė 4 troleibusų sistemas, dėl aiškių priežasčių. Masiškai naikina sistemas Rusija, Bulgarija, Rumunija (Azerbaidžanas jau viską uždarė. Paradoksaslu, bet Gruzijoje vieninteliai lyg ir veikiantys troleibusai - Suchumyje).

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Troleibusai Szegede, Vengrija.
    Mano užfiksuoti momentai , Turbūt greičiausiai važiuojantys troleibusai per spec dalis, pagal tai kiek teko matyti
    Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.22, 22:54.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kijevas, Ukrainos sostinė
    Foto 2019.07








    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Bolonija. Nuotraukos darytos 2019 vasarį.

    Bolonijos troleibusų sistemą išgyvenusi keletą naikinimo - atkūrimo ciklų, šiuo metu vėl yra atkuriama ir plečiama. Šiuo metu mieste yra 4 troleibusų maršrutai, 13, 14 einantys per patį senamiestį, ir 29, 30, žiediniai, važiuojantys vienas priešais kitą senamiesčio perimetru palei miesto sieną. Troleibusus, deja, pavyko pagauti tik darbo dieną, kada jau turėjau skubėti į lėktuvą. Savaitgaliais 13-14 maršrutuose troleibusus keičia midibusai, 29,30 troleibusų kursavimo intervalai savaitgalį - apie pusvalandį.

    Siauromis senamiesčio gatvelėmis eina KT.

    Click image for larger version  Name:	DSC_1504.JPG Views:	1 Size:	571,6 kB ID:	1740395

    Stotelė prie centrinės aikštės
    ​​
    Click image for larger version

Name:	DSC_1505.JPG
Views:	118
Size:	458,2 kB
ID:	1740396Click image for larger version

Name:	DSC_1508.JPG
Views:	113
Size:	457,8 kB
ID:	1740397
    ​​
    Naujesnis modelis

    Click image for larger version

Name:	DSC_1511.JPG
Views:	118
Size:	530,8 kB
ID:	1740398
    ​​
    Troleibusas, KT ir žymusis Bolonijos bokštas

    Click image for larger version

Name:	DSC_1514.JPG
Views:	116
Size:	628,5 kB
ID:	1740399
    ​​
    KT apeina Bolonijos bokštą. Click image for larger version

Name:	DSC_1516.JPG
Views:	120
Size:	468,2 kB
ID:	1740400


    ​​
    Paskutinis taisė disident; 2019.08.05, 14:58. Priežastis: Nuotraukų adresai

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    New Flyer Industries E60LFR
    https://cptdb.ca/wiki/index.php/New_...ustries_E60LFR

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Vankuveris, Kanada
    Puikus reportažas ir labai geras atsakymas rėksniams, kad "troleibusai blogi, niekur daugiau pasaulyje jų nėra, reikia juos naikinti", na ir aišku prie to - "grąžinkite mykriūkus".
    O kas dėl dizaino, tai visai normalus dizainas, kažkiek primena Solaris troleibusus (ypatingai iš priekio). Ar nebus tai Solaris modifikacija Amerikos rinkai?

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Vankuveris, Kanada

    Apie sistemą galite pasiskaityti wikipedijoje, 2018 metais Vankuveris atšventė troleibusų sistemos 70-metį. Čia galite pasižiūrėti ir pasiskaitinėti apie senienas.
    O trumpai, tai keista buvo atvykus į Vankuverį aptikti veikiančią troleibusų sistemą, ir pasirodo, ji čia atlieka gana ryškų vaidmenį:
    * Vankuverio miesto ribose troleibusais atliekama 65% kelionių;
    * Aglomeracijos ribose kelionės troleibusu sudaro 17%;
    * Skaičiuojama, kad troleibusas per metus sunaudoja elektros už 15000 CAD, kai dyzeliniai autobusai sunaudoja kuro už 40000 CAD.
    Šiuo metu kontaktinį tinklą sudaro 315 km, kas reiškia plius minus 155 km gatvių (tik ne visos naudojamos reguliariam eismui), kas mano įsitikinimu reiškia didelį tinklą. Kontaktinio tinklo išdėstymo schemą galite rasti čia.
    Pats kontaktinis tinklas modernizuotas pakankamai, t.y. posūkiuose ir per iešmus juda greitai, apskritai centre neautomatinių iešmų nerasite, kur nors labiau į miesto užkampį galima vieną kitą aptikti. Kad dėl kažkokių mistinių priežasčių troleibusas pamestų ūsą, pamatyti nepavyko.
    Šiuo metu veikia 13 maršrutų: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 16, 17, 19, 20. Eilinis pastebėjimas, kad troleibusų ir autobusų maršrutų numeracijos nesidubliuoja kaip kad GOST standarto šalyse. Dar daugiau, nėra bėdos tame pačiame maršrute pamatyti ir troleibusų, ir autobusų - taip atsitinka dėl papildomo transporto priemonių poreikio, gedimo ar esant eismo pakeitimams centre, ar kokių rekonstrukcijų.
    Troleibusų parką sudaro 2005-2009 pirktos 261 transporto priemonės, iš kurių 74 yra sudvejintos (18 m). Kai pirmą kartą pasinaudojau troleibusu, tai jis sugedo maršrute, tai galvojau, kad čia jau jiems ateina paskutinioji, bet pasirodo susidariau klaidingą įspūdį ir daugiau tokių nemačiau, kas reiškia, kad palaikoma gera techninė ir sanitarinė būklė. Lyginant su dizainu perkamų autobusų, šiek tiek galima jausti moralinį susenėjimą, nes troleibusų priekinės durys siauros pagal tų laikų dizainus, kas įdomiausia, kad tokio senumo autobusai yra sparčiai keičiami naujais, o iš senesnių autobusų galima matyti ir gražių juodų dūmų kamuolius, kas kaip ir rodytų, jog autobusai nusidėvi greičiau. Apskritai apie išorės dizainą ant Šiaurės Amerikos žemyno geriau ir nekalbėti, bet kaip visada nustebina, kad vidaus išplanavimas yra patogus keleiviams.
    Sistemos ateitis? Kiek skaičiau strateginius dokumentus, nei plėtros, nei naikinimo artimiausiu laiku nenusimato. Pagal tai, kas planuojama, tai ir masinio elektrinių autobusų atsiradimo tikrai nebus iki 2030 m., tik kai kuriuose maršrutuose dyzelinius (ar hibridinius) autobusus pakeis elektrobusai.
    Paskutinis taisė Rijikas; 2019.07.18, 03:21.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Apie troleibusus Katmandu (Nepale) - https://griphon.livejournal.com/433067.html

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ukrainoje, Ivano Frankivske, išbandomas pirmasis Volvo troleibusas, nupirktas iš Austrijos. Foto: http://transphoto.ru/photo/1177713/
    Troleibusas turi pagalbinį dyzelinį variklį, kuris suteikia galimybę važiuoti be ūsų. Ukrainiečiams du tokie troleibusai kainavo kiek per 120 tūkst. eurų. Austrijoje dar liko 16 tokių aparatų, kurie taip pat parduodami ir ko gero greitu metu taip pat iškeliaus į Ukrainą.

    Pagalvojus, Vilnius už 1 mln. eurų tokiais troleibusais gali pilnai "padengti" 2 arba 16 maršrutus. Troleibusų kėbulas ir važiuoklė analogiški Volvo autobusams, kurių Vilniuje nemažas skaičius, tad priežiūra ir remontas neturėtų kelti didelių rūpesčių.
    Paskutinis taisė Briedis; 2019.01.18, 22:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apeinu romėnų teatrą



    Nusileidžiu viena terasa žemiau. Stela aukštesnėje nuotraukoje yra kairėje ir į kadrą nepapuola.



    Toliau einu žemyn.



    KT kreivumas. Čia nėra vietos, ir tai laužtės nėra tokios aštrios, kaip pas mus didelėse sankryžose...



    Dar viena terasa žemiau.







    Dar viena terasa žemiau.








    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 20:12.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jean Jaurès pr.



    Irgi Jean Jaurès pr., apsisuko galinėje stotelėje.



    Prie Part Dieu geležinkelio stoties.



    Kaip jau minėjau, mano buvimo dienomis mieste S6 troleibusų maršrute dirbo autobusai (midibusai Heuliez). Šį maršrutą aptarnauja štai tokie miditroleibusai MAN-KIEPE-HESS NMT 222.

    Nuotrauka iš transphoto.ru. Croix-Rousse aikštė. Galinė (aukštutinė) maršruto stotelė. Kita galinė stotelė randasi senamiestyje, iki kurio bus leidžiamasi serpantinu miesto gatvėmis (kaip ir kylama).



    Maršrutas yra kelis kartus ilgesnis dėl serpantinų. Einant gatvėmis ir leidžiantis laiptais, kelias žemyn yra kelis kartus trumpesnis. Aišku, laiko požiūriu troleibusas nuvažiuoja kelis kartus greičiau nei pėsčiomis. Kas kita yra kylimas aukštyn, kuris pėsčiomis visgi nesudaro didelio malonumo.
    Taigi, nuo Croix-Rousse aikštės einu pėsčiomis žemyn. Čia ta pati vieta, kur ir aukščiau, tik kitu rakursu. KT vingis sklandus. Stotelėje stovi autobusas, važiuojantis vietoj troleibuso.



    Kai kuriose gatvės vienkryptės, atitinkamai, ir S6 troleibusai kyla ir leidžiasi skirtingomis gatvėmis.Traukinukas turistinis, o už jo vietoj S6 troleibuso važiuojantis autobusas.



    O čia dvikryptis eismas. Už mano nugaros laiptai.



    Laiptais nusileidus. Aukščiau esanti sankryža matosi viršuje.



    Estakada, kuria važiuoja troleibusai.



    Ten pat. Vaizdas žemyn. Romėnų teatro liekanos. Gatve apačioje važiuoja S6 troleibusai.



    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 20:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Irisbus Cristalis ETB 18. Marius Vivier Merle bulvaras, šalia Liono Part Dieu geležinkelio stoties.



    Galinė troleibusų maršruto stotelė prie Part Dieu stoties.



    Rusofobams: Parc Tête d'Or - Stalingrad stotelė.



    Priešais Part Dieu geležinkelio stotį.




    Troleibusas važiuoja autonomine eiga, nes apsisukant (čia maršruto galas) nukrito štangos. Jas vėl pakels stotelė įlaipinant keleivius.



    Strasbūrto kelias (Route de Strasbourg). Viduryje gatvės fiziškai atskirta reversinė VT (ne tik troleibusų) juosta. Ryte - į miesto centrą, t.y. žemyn. Vakare - priešinga kryptimi. Atitinkamai, ryte aukštyn VT važiuoja bendrame sraute (aukštyn). Vakare - priešingai, leidžiasi žemyn su bendru srautu. Kaip matyti, KT keturios linijos. Stotelės yra ir reversinėje juostoje, ir šoninėse juostose.
    Troleibusai tiek leidžiasi, tiek kyla greitai. Kaune už Tunelio gatvės tragediją snukį kai kam reikėtų daužyti...



    Ten pat, vaizdas priešinga kryptimi. Reversinės VT juostos pradžia (galas). Šlagbaumas pakeliamas tikriausiai distanciniu pulteliu.



    Troleibusas pasikėlė Strasbūro keliu iš centro šonine juosta bendrame sraute.



    O centro link važiuos reversine VT juosta. Šiek tiek pristabdo, kad suspėtų atsidaryti šlagbaumas. Bendrai paėmus fiziškai atskirtų (ne reversinių) VT juostų su šlagbaumu, kad ožiai su automobiliais neįvažiuotų į juostą, Lione yra ir daugiau. Tiek troleibusams, tiek ir autobusams.



    Iešmas Strasbūro kelyje.



    Prie Part Dieu stoties.



    Autonomine eiga važiuoja į parką.



    Prie Part Dieu geležinkelio stoties.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 19:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netoli Gare de Vaise metro stoties.



    Štai tokie iešmai. Pravažiuojami beveik nestabdant.



    Prie Cuire metro stoties.



    Ten pat.



    République g.



    République g.



    Terreaux aikštė.



    Senamiestis.



    Terreaux aikštė.


    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 19:12.

    Komentuoti:

Working...
X