Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Prie geležinkelio stoties.


    Prie geležinkelio stoties. Tolumoje esanti teritorija - legendinis ZAZ (gamykla).

    Prie autobusų stoties.





    Visi nauji troleibusai Dnipro ir Škodos bei jauni MAZ autobusai su tokia vyšyvanka. T.y. tokia dažymo schema.



    Škoda 14TrM.



    KTG-1.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Plotinna g. - kiek dešiniau prasideda Dniepro HE užtvanka. Stotelė prieš ją dešiniajame krante.




    Beveik ten pat, tik paėjus kokius 20 metrų nuo stotelės.

    Ties stotele prieš užtvanką.

    Sobornyj pr. ties Laisvės a. JuMZ T2.


    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zaporožė. Miestas yra srities centras, daug stambios pramonės. Gyvena apie 760 tūkstančių gyventojų, miesto plotas mažesnis už Vilniaus, o gyventojų tankis didelis 1,5 karto. Tankus užstatymas ir pramonės rajonai nuo vieno miesto krašto iki kito ŠP ar RV kryptimis tęsiasi apie 20 km. Tačiau dėl Dniepro, kurio abiejose pusėse įsikūręs miestas, dviejų vagų ir tiltų per upę trūkumo, susisiekimas sudėtingas, su apvažiavimais ir privažiavimais iki esamų tiltų gali tekti važiuoti ir po 20-25 km nebūtinai nuo miesto krašto iki kito krašto. Deja, ženklią dalį keleivių, perveža maršrutiniai taksi, praktiškai mikroautobusai, nes netgi įprastų kituose Ukrainos miestuose midibusų yra nedaug. Tramvajai, troleibusai perveža tikriausiai mažiau nei pusę keleivių, nes tinklas gal apleistas, ypač tramvajų, kurių greitis yra mažas, nors kursavimo intervalai ir labai geri. Su troleibusais situacija prastesnė, nors piko metu gan padoriai dirba, ne piko metu net dieną kursuoja retai. Autobusų yra tik keli maršrutai. Dar tam tikrą dalį keleivių mieste perveža priemiestiniai traukiniai. Jie specialiai miestui nepritaikyti, tačiau mieste pagrindinės linijos eina urbanizuotom ir pramoninėmis teritorijomis, miesto ribose daug stotelių ir stočių.

    Troleibusų tinklas yra abiejose Dniepro krantų pusėse. Iš vieno į kitą Dniepro krantų pusę troleibusų linija eina per Dniepro HE užtvankos tiltą.
    Yra 7 maršrutai, nors sistemos piko metu mieste buvo virš 20 maršrutų, o miesto gatvėmis važinėjo apie 200 troleibusų darbo dienomis. Beje, troleibusų sistemos pikas, kad ir kaip būtų keista, buvo pasiektas ne tarybiniais metais, bet po 1991 m., tačiau amžiaus pabaigoje jau prasidėjo nuosmukis. Dabar darbo dieną dirba tik 40 troleibusų. Kontaktinio tinklo išardyta palyginti nedaug, visas kitas naudojamas, išskyrus nedidelį atšaką iki geležinkelio stoties Zaporožė-2, kuri veikianti, tačiau anksčiau važiavęs maršrutas ten nebevažiuoja, atšaka naudojama troleibusų atstovai dieną ne piko metu.

    Kelionės kaina - 2 grivnos. Bilietus parduoda konduktoriai (-ės). 2 iš 7 maršrutų kursavimo intervalas didelis, kitų gan mažas, tačiau, kaip minėjau, ne piko metu retas net pagrindinėje troleibusų arterijoje (ir ne tik, viso VT) - Sobornyj pr. Deja, pernai miesto valdžia nupirko naujus autobusus MAZ ir paleido juos dubliuojančiu maršrutu - 3 maršruto troleibusą dubliuoja 18 maršruto autobusas. Autobusai priklauso troleibusų parkui. Nors kelionės kaina ir 3 grivnos, bet galioja lengvatos ir autobusai kursuoja dažniau nei troleibusas...

    Troleibusų parką sudaro ZiU-682 troleibusai, 1988-94 metų laidos. Jų yra gan daug, bet dalis nenaudojama, nes reikia remonto. Tai pat yra keletas JuMZ T2 1994, 1996 ir 2004 m. laidų. Keletas LAZ E183D1, 6 vnt. naujų troleibusų Dnipro T103 (MAZ T103, tik kad surinkti Ukrainoje). Ir pernai buvo nupirkta keletas įvairaus amžiaus panaudotų Škodų 14TrM.

    ZiU-682 prie geležinkelio stoties.






    Sobornyj pr. netoli Laisvės a. (Voli). LAZ E183D1.



    Dnipro T103. 3 maršrutas yra vienas iš pagrindinių. Tik jame kursuoja šie nauji troleibusai.

    Prie gelež. stoties

    Vinterio g.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Černovcuose, kaip ir daugelyje kitų Ukrainos miestų perkami naudoti troleibusai Škoda iš Čekijos ir Slovakijos. Nupirka keletas 14TrM ir 15Tr. Gatvėje mačiau tik Škoda 14TrM. Prie geležinkelio stoties.



    Buvo šeštadienis, tai Škodos 15Tr stovėjo parke (gatvėse nemačiau). Vaizdas pro parko vartus.


    Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E Ruska gatvėje. Ši kartą būnant Černovcuose pagaliau teko galimybė pavažiuoti šiais troleibusais. Važiavimas gan komfortiškas eigos požiūriu. Tačiau dviejų durų troleibuse (durys priekyje ir gale), esant dideliam keleivių srautui, koks yra maršrute Nr. 2, labai nepatogu judėti salono viduje. Gerai, jei atsisėdi. Nors iš išorės neatrodo, bet viduje troleibuso salonas iš tiesų ilgas. Net dviejų durų Škodose 9Tr keleiviams patogiau, durų pasiekiamumas greitesnis.



    Beveik ten pat ir LAZ 52522.

    LAZ E183D1. Soborna a.

    Sena Škoda 14Tr. Nezaležnosti pr.

    Techninė pagalba Škoda 9Tr, Komarovo g. netoli Centrinės AS.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.29, 10:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    MAZ;ai nauji, 2013 m. Škodos irgi dar nespėjo nusidėvėti, o Čekijoje jos buvo gerai prižiūrimos. Šiaip keleivių troleibusuose daug. Vilniuje jau seniai teko taip prigrūstuose važinėti. Ir visą dieną, ne tik piko metu.

    Sadova g.


    Prie geležinkelio stoties. LAZ-52522. Vienas iš dviejų matytų.




    Škodos 14Tr interjeras.




    Velika Morska g.

    Krovininis troleibusas KTG-2. Suka į Sadova g.

    Ir iš galo.

    Kiek vėliau, Lenino pr.

    Lenino pr.

    Lenino pr.

    Sugedęs ZiU-682 Lenino pr.


    Prie geležinkelio stoties.



    Lenino pr.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 21:32.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gražios, prižiūrėtos Škodos. Maz'ai irgi neprastai atrodo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir vėl Ukraina. Šį kartą Nikolajevas. Miestas yra srities centras, uostas, stambus pramonės centras. Mieste gyvena apie pusę milijono gyventojų. Miesto viešasis transportas - troleibusai, tramvajai, maršrutiniai taksi ir autobusai. Pastarųjų yra tik 3 maršrutai. Sunku pasakyti kiek iš tikrųjų, bet ženklia dalį keleivių veža maršrutiniai taksi, kurių dauguma - mikroautobusai. Tačiau elektrotransportas veža gan nemažai žmonių. Troleibusai konkuruoja su maršrutiniais taksi, tramvajus gan menkai konkuruoja, kas sudaro jam privalumą.
    Mieste yra 6 maršrutai, iš jų tik trys turi padorų intervalą, vienas pakenčiamą, o likę du kursuoja kas valandą ar daugiau. Troleibusų parko pagrindą sudaro naudotos Škodos 14Tr iš Čekijos, supirktos 2015 m. ZiU-682 troleibusų jau visai nedaug, kaip ir LAZ 52522, Iš naujesnių yra keletas JuMZ T2, iš dar naujesnių keletas MAZ Eton T103 ir LAZ E183D1.
    Kelionė kaina - 2 grivnos, bilietai parduodami kioskuose (specialiuose, kurie yra kai kuriuose stotelėse), taip pat bilietus parduoda vairuotojai. Bilietus reikia komposteruoti.

    2-asis maršrutas yra pagrindinis troleibusų maršrutas ir bendrai viso miesto VT maršrutas, nes eina pagrindinėmis miesto transporto arterijomis, įskaitanti ir Lenino pr. Šį maršrutą pilnai dubliuoja 8 maršrutinis taksi... Tiesa, jis viena stotele ilgesnis Namyvo rajone, bet ten jau ir keleivių mažai...
    Škoda 14 TrM Taikos pr. (pr. Miru), kairėje, šalia žiedo yra centrinė autobusų stotis.



    Irgi Taikos pr., tik kitoje jo vietoje.



    MAZ Eton T103, Lenino pr. (dar nedekomunizuotas).


    Vienas iš dviejų ar trijų matytų ZiU-682, Taikos pr.


    Bogojavlenskij pr.

    Taikos pr.

    JuMZ T2 prie pagrindinės geležinkelio stoties.

    Ten pat, LAZ E183D1.

    Lenino pr.

    Ten pat.

    Lenino pr.





    Sadova g.

    Irgi Sadova g.





    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 21:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Timišoara, Rumunija. Miestas yra Timišo regiono centras, virš 310 tūkst. gyventojų. VT pagrindas - tramvajai, troleibusai ir autobusai. Elektrinio transporto tinklas gerai išvystytas centrinėje miesto dalyje ir į periferiją. Visgi autobusai nėra tik privežamieji. Visas VT skirstomas į miesto, metropolinį ir greitąjį (ekspresai). Metropoliniais yra keli autobusų ir du troleibusų maršrutai, tai reiškia, kad jie išvažiuoja už miesto ribos. Ekspresais yra tik keli autobusų maršrutai. Visas kitas VT yra miesto kategorijos.
    Vežėjas vienas visomis VT rūšimis - municipalinė įmonė.
    Kelionės kaina (vienkartinis bilietas) - 2 lėjos, t.y. apie 0,45 eurocentai, ekspresai (autobusai) kainuoja brangiau - 2,5 lėjos. Bilietai elektroniniai.
    Troleibusai Timišoaroje - už ES lėšas pirkti 50 vnt. Škoda 24Tr su dyzeliniais generatoriais. Seni troleibusai nenaudojami.
    Yra 9 troleibusų maršrutai, įskaitant metropolinius. Tie metropoliniai maršrutai yra kaip atskiras miesto tipo maršrutų variantas, tik kad maršrutas išeina iš miesto ribos. Visa kita trasų dalis mieste sutampa.
    Troleibusai kursuoja nuo maždaug nuo 5 iki 24 val. Intervalai 8-16 min. (vidutiniai) daliai maršrutų, kitai daliai - apie 14-22 min., vakarais iki 20-25 min.

    Visos nuotraukos darytos netoli geležinkelio stoties.
    Valstybinių numerių troleibusai neturi. Tai, kas yra numerių vietoje - metalinės lentelės su garažiniu ar inventoriniu numeriu. Analogiškas, tik kitokios formos turi ir tramvajai. Lentelių dydis ir numeracijos tipas priklauso nuo miesto.



    Metropolinis maršrutas M14.







    Beje, pro pagrindinę geležinkelio stotį pravažiuoja tik vieno maršruto autobusas (ekspresas). Visas kitas VT - tramvajai ir troleibusai.



    Tramvajai bus temoje apie tramvajus. Pora autobusų nuotraukų irgi bus atitinkamoje temoje kiek vėliau.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.08, 20:18.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Transportas neviešasis, bet tai troleibuso ir vilkiko hibridas:

    http://www.delfi.lt/video/mokslas-ir....d?id=74345134

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienintelis MPK/Jelcz 120MT ir naujausias iš Jelczų.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied










    Komentuoti:


  • Al1
    replied










    Komentuoti:


  • Al1
    replied










    Komentuoti:


  • Al1
    replied








    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pati pirma Rovno Škoda. Dviejų durų 9Tr22. Dar dirba.





    Ir galiniai žibintai originalūs, kitose Škodose jie neoriginalūs.



    Gaila, kad durys neoriginalios. Bet originalių yra kituose troleibusuose, esant noro, galima sukeisti.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 19:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rovnas, troleibusai.
    Per paskutinius porą metų Rovne troleibusai atsigauna, perkami padėvėti (taip pat pat šiomis dienomis nupirktas naujas dvigubas Vitovtas), bet seni, net ir Škoda 9Tr, nenurašomi. Didinamas maršrutų skaičius (esamame KT). Yra naktinis troleibusų maršrutas.
    2014 pabaigoje buvo nupirkti naudoti Jelczai iš Liublino ir 2015 m. pora Škodų 14 Tr iš Brno. Šiemet nupirktos dar kelios Škodos 14Tr iš Teplicės ir Prešovo.

    Pradėsiu Škodomis 9Tr. Rovne vieninteliame iš Ukrainos miestų liko tiek daug Škodų 9Tr. Ternopolyje, Černovcuose jų tik vos 1-2 maršrutuose...









    Jelcz KPNA PR110T.



    Jelcz/KPNA PR110E.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 19:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turistų Lvove daug. Pagal žmonių kiekį gatvėse vasarą, tai Vilnius yra miręs miestas, nepaisant visų turistų. Lvovas ir taip gerai tvarkosi, lyginant su kitais miestais. Vinica taip pat.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Troleibusai troleibusais, bet ant kiek 'nuvarytas' miestas. Matos, jog sutvarkius butu kitas vaizdas.

    + idomu, jog turi panasia dviraciu nuomos sistema kaip Vilniuje ir kituose europos miestuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Svetimų nuotraukų nededu.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Al1, o cia tu pats vazineji visur?

    Komentuoti:

Working...
X