Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Iš Čekijos ar Slovakijos?

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Ukrainoje vėl pasirodė panaudoti Škoda 15Tr troleibusai, gana neįprastai, matyti juos Ternopolyje



    Nuotraukos iš http://elektrotrans.te.ua/ puslapio

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia ištisų linijų rekonstruoti, nes KT kai kuriose gatvėse palyginti naujas ir tinkamas greitam eismui. Tai, kad troleibusai velkasi tose gatvėse kaltas ne KT, o debiliškai sudarinėjami grafikai, duobėtos gatvės (kurios kliūtis ir autobusams, jei troleibusai būtų naikinami), A juostų nebuvimas. Tam, kad įrengti sklandų posūkį, nereikia daugybės stulpų. Galima tvirtinti ant trosų tarp gretimų stulpų.
    Ir vis tiek netgi ištisų linijų rekonstrukcija kainuotų nedaug, lyginant su tuo, kiek reikėtų pinigų tramvajui ir kurio viena ar dvi linijos neatstotų viso troleibusų tinklo, kiek reikėtų pinigų autobusams, pakeičiantiems troleibusus. Jau nekalbant apie tai, kas autobusai ekologija nekvepia, jų eksploatacija brangesnė.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.05, 22:28.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
    ką reiškia "tik"? Faktiškai viską reikia keisti, nes kai po šveicarijos pasižiūri, kaip atrodo mūsų tinklas ir kokiu greičiu dėl to važiuoja troleibusai, tai........
    Va kar ir paskutinė mano nuotrauka iš liucernos: rodos nedidelis posūkis (kaip kad prie simono konarskio stotelės), o dėl jo dar ir nesimato kiek stulpų prismaigstyta ir kiek visokių tvirtinančių konstrukcijų pridaryta. O kur rimtesni susikirtimai tai troleibusai čiuožia kaip per sviestą, nepaisant to, kad laidai kartais ir gana greit užsisuka, tačiau su geru įtvirtinimu
    O kaip atrodytų kontaktinis tinklas ties operos žiedu pagal šveicariškus standartus, tai... Tik nesakyk "uoj gi mums per brangu, užteks snargliais palipdyti ir problema prapuls." Nors vieną kartą kas nors šioje valstybėje gali būti daroma nuosekliai? Ištisas linijas rekonstruoti reikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Transformatorinės priklauso troleibusų parkui.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.
    Reikia tik sutvarkyti iešmus ir kryžmės ankštose gatvėse. Ir jeigu reikia - elektros pastotės. Tik man atrodo jas turi remontuoti Lesto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniuje nebūtina viso KT keisti. Dalis KT gatvėse etapais atnaujinamas. Pradžiai reikėtų sutvarkyti tik sankryžas, iešmus ir susikirtimus, kreives posūkiuose ir žieduose, ties stotelėmis. Taip pat atnaujinti transformatorines.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Na pažiūrėkim, kaip atrodo troleibusų kontaktinis tinklas Ženevoje... Beveik kaip Vilniuje, ane? Kaip manot, kiek rekonstrukcija Vilniuje kainuotų?


    Dar iš Ženevos. Atsiprašau už išsikišusią galvą, nors ji ne mano...


    Liucerna. Jau buvo iš jos foto, na bet dar nepakenks. Beje ten buvo susidaręs ilgas troleibusų kamštis arčiau geležinkelio stoties...

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Nors "kai kur" kalbama apie troleibusus kaip apie atgyveną, kitur į juos žvelgiama su perspektyva. Šiuo atveju ne kiek troleibusus, o labiau troleisunkvežimius... Laikas ir sustabarėjusiai vietiniai liaudžiai lavinti aptingusias galveles ir ieškoti įnovativių idėjų/sprendimų o ne vaikyti "hype"...


    Šaltinis: http://www.wired.com/autopia/2012/05...ing-on-a-wire/
    Paskutinis taisė LAZAS_; 2012.05.20, 17:21.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jau su priekiu tai persistengė: būtų tiesi priekinio stiklo linija, neturėčiau priekaištų dėl naujo modernaus dizaino. Toks jausmas, kad jiems tokia svarbi firminė priekinio stiklo linija, kad vis kita nesvarbu. Nebent gal dabar madinga asimetrija

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    http://transphoto.ru/photo/472338/

    naujasis Solaris

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Kai pirmą kartą išgirdau apie dvigubus Kijevo troleibusus, beveik nepatikėjau. Kai pamačiau nuotraukas, labai keistai pasirodė, kad "ūsai" naudojami tempiamojo troleibuso... Jei gerai suprantu, tai taip padaryta dėl mažesnio (nei pirmojo) posūkio spindulio...
    Taip dar buvo Kieve bandomas va toks aparatas,vadinamas TV-14Tr (TROLEJBUSOVÝ VLAK)
    14.11.1986 perduotas Kievui.Atskirai jie negalėjo dirbti.

    Dar Kieve buvo eksperimentas,iš 3 9Tr,sujungti 9tr+9tr+9tr ,kaip proektinis darbas.Ilgai nevažinėjo.
    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.12.23, 19:03.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    O tai kaip fiksuojami tempiamo troleibuso vairuojantys ratai?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Tokie "traukinukai" buvo naudojami tik plačiuose prospektuose ir bulvaruose. Tavo pateiktose nuotraukose yra Kreščiatikas ir Pergalės prospektas

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kijeve taip buvo.

    Atvaizdas
    Kai pirmą kartą išgirdau apie dvigubus Kijevo troleibusus, beveik nepatikėjau. Kai pamačiau nuotraukas, labai keistai pasirodė, kad "ūsai" naudojami tempiamojo troleibuso... Jei gerai suprantu, tai taip padaryta dėl mažesnio (nei pirmojo) posūkio spindulio...

    Kijevas 1978





    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Čia senas video su dvigubais tramvajais ir troleibusais Rygoje:
    Youtube video

    © citytransportinfo
    Patiko
    Paskutinis taisė railman; 2011.12.23, 16:37.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Nepamenu kur, bet kažkuriame buv. SSRS mieste važinėjo troleibusai Škoda TR9 sujungti po du, tiksliau - vienas troleibusas tempė kitą kaip priekabą...
    Kijeve taip buvo.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Istorija tapusiems Tbilisio troleibusamas atminti

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Manau teisingiau būtų sakyti Krasnodaro apskritis.
    Sakykim.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Tiesa, Krasnodaras - Krasnodarsko apskrities sostinė.
    Ginčytinas teiginys. Manau teisingiau būtų sakyti Krasnodaro apskritis. Čia tik rusai sako Краснодарский край.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Čia senas video su dvigubais tramvajais ir troleibusais Rygoje:



    © citytransportinfo

    Komentuoti:

Working...
X