Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Taip, Isuzu kėbulas, bet perdarytas, taip pat šasi (irgi perdaryta). Elektronika lygtai Cegelec. Bendrai Ukrainos visas dabartinė didesnių autobusų ir troleibusų gamyba remiasi ant dviejų užsienio gamintojų - Isuzu (Bogdanai, Atamanai) ir Tata (BAZ Etalon, I-Van) važiuoklių, variklių, tiltų (ne visada), prietaisų skydelių ir vairo mechanizmų ir t.t. LAZ - atskira kalba, na ir visokie ten mažiukai ant GAZelių, ZIL Byčok, MB Vario. Dar pasitaiko indų Ashok Leyland (BAZ Vasiliok ir kai kurie kiti).
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.07, 08:13.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą





    <...>]
    Čia vairuotojas užklijavo lipduką Isuzu? Ar čia iš tikro yra panaudotas Isuzu kėbulas ir Bogdan elektronika troleibusui surinkti?
    Paskutinis taisė Mettal; 2017.11.07, 09:08. Priežastis: Patrumpintas citavimas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovelskaja g.



    Iš autobuso MB O405NE perdarytas troleibusas iš Gdynės. Kovelskaja g.


    MPK/Jelcz 120MT, Vidroždžennia g.


    Ten pat. Jelcz/KPNA PR110E. Kai kurie Jelczai jau be ričių, suvyniojančių štangų virves. Šitas dar su ritėmis.


    Ten pat. Vienintelis naujesnis ZiU-682 (Trolza).


    Ten pat. Jelcz/KPNA PR110E.

    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovelskaja g. MPK/Jelcz 120MT.



    Ten pat. ZiU-682.



    Prie geležinkelio stoties.





    JuMZ T2, vienas iš penkių, esančių mieste. Tądien dar mačiau du JuMZus. 35 metai Lucko elektrotransportui (nuo 1972 m.). Peremohy prospektas.


    Vėl Kovelskaja g.

    Danila Galickoho g., tolumoje matosi Kovelskaja g. Mokomasis Jelcz/KPNA PR110E.


    Po kelių sekundžių, ten pat. Ukrainoje daug valkataujančių šunų. Viena iš jų pramogų - puldinėjimas ant pravažiuojančių mašinų, dviratininkų ir netgi praeivių.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Luckas, Ukraina.
    Po 3 metų pokyčių troleibusų sistemoje nedaug. Pakoreguotos kai kurios linijos, kai kuriais maršrutais šiek tiek geriau kursuoja troleibusai. Po to, kai buvau Lucke prieš 3 metus, buvo nupirkti dar 10 vnt. naudotų Jelcz'ai iš Liublino ir Gdynės, o taip pat iš autobuso į troleibusą perdarytas MB O405NE iš Gdynės. Bet iš esmės liko tas pats. Troleibusai gan neblogai kursuoja piko metu, o ne piko metu net ir dieną kursavimas skystas, išskyrus 15 ir 15A žiedinius maršrutus. Kelionės kaina - 2 grivnos.

    Bogdan E231, triašiai troleibusai, pagaminti Lucke (LuAZ gamykloje). Lucke jų yra 5 vnt. dar 3 buvo Kijeve, bet jau nurašyti. Troleibusai pusiau žemagrindžiai. Pirmosios durys tik vairuotojui. Tarp antrų ir trečių durų galo link prasideda nuožulnus grindų kilimas. Gale yra 3 laipteliai, trečios durys turi vieną laiptelį, bet jo aukštis nedidelis. Palei kairę sienelę po langu eina kabelių kanalas (keista, kodėl nepatalpono po lubomis), dėl kurio sėdynės yra atitrauktos nuo sienelės. Šiaip gan manevringi, nepaisant dydžio.
    Kovelskaja g.



    Bogdan Т50110 vidutinės talpos troleibusas. Priekinės durys irgi tik vairuotojui. Tarp ašių yra žemagdinė sekcija, o galas aukštagrindis ir netgi daugiau, nei standartiškai. T.y. laiptelių aukštis gan didelis. Troleibusas gan mažas ir iš viso neaišku, kam toks reikalingas. Nors tuomet, kai jis buvo konstruojamas, .t.y. po pirmojo maidano ar gal net anksčiau, VT krizė Ukrainoje buvo pilname pajėgume ir matyt buvo idėja merdėjantiems (už kokius pinigus jie būtų pirkę) troleibusų parkams mažai apkrautiems maršutams pasiūlyti naujus mažus troleibusus. Troleibusas-maršrutkė... Vėliau šalyje situacija kiek pagerėjo, dauguma troleibusų parkų atsilaikė, o tie maršrutai, kurie nudvėsė, tai nudvėse, o likusiems tokių mažų troleibusų nereikia. Taigi, neaišku, kiek vienetų buvo pagaminta iš viso, bet Lucke važinėja du tokie troleibusai maršrutu 4 ar 4A, kurio vienas galas yra prie geležinkelio stoties. Jaltai buvo sukurti nauji mažesni troleibusai, kurie yra pilnai žemagrindžiai ir šiek tiek ilgesni už šiuos pirmos kartos troleibusus.
    Prie geležinkelio stoties.





    Koks keleivių kontingentas. Nuotraukoje nelabai matosi, bet buvo grupelė visiškų alkoholikų, vienas iš jų buvo jau be kojos vežimėlyje... Kai sulipo, prieš uždarant duris, butelį nuo alaus nafig į gatvę išmetė...

    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:48.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gardino trolejbusai.












    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten jau ne Ukraina. Nuvažiuok ir pafotografuok.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 17:03.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O iš Krymo ir Donbaso reportažo nebus? Gal ir Luhanske kokių naujienų yra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiant apie Ukrainos troleibusus. Lvove pradėjo gilią Škodų modernizaciją. Taip jau yra modernizuotos kelios Škodos 14 Tr. Atnaujina kėbulą, vietoj su gumomis montuojamų stiklų visi stiklai klijuoti. Viduje ypač keistai atrodo langų angos. Jos niekuo neuždengtos, matosi metalinis karkasas, suvirinimo siūlės ir glaisto sluoksniai. Jei iš išorės atrodo visai neblogai, tai viduje panaudota pigi apdaila ir matosi surinkimo kokybės trūkumas. Bet kokiu atveju tai nauja gyvybė supūdytoms Škodoms, kurios nuo pagaminimo nebuvo normaliai remontuotos.

    Centras, Šeptickių g., šalia S. Banderos paminklo.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 20:35.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Metro ten gal jau metus ar porą galima važiuoti visą, oficialiai dvi linijos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

    PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s
    Būtų gerai, kad nejuokintumėte su Šiaurės Korėja Ten net yra metro linija, kurioje užsieniečiams leidžiama važiuoti pora stotelių, ir kur akylesni užsieniečiai pastebi, kad keleiviai visada tie patys (aktoriai)

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Vaizdai kaip is dokumentiniu filmu apie Siaures Koreja.
    Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

    PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
    Atsakant - toliau pasistumejo ir labai toli nuejo.
    O del Siaures Korejos, tai cia ir buvo mintis, kad pamatyti Lietuvos progreso toli vaziuot nereikia - Ukraina uz kampo.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
    O kokia yra tikroji tiesa?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Vaizdai kaip is dokumentiniu filmu apie Siaures Koreja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šią vasarą vėl teko trumpam apsilankyti Čerkasuose, Ukrainoje. Kokie pokyčiai? Troleibusų kursavimo dažnis iš esmės nepasikeitė. Gan prastas. Tačiau atsirado naujų troleibusų - BKM 321 (15 vnt.) ir Bogdan Т70117 (8 vnt.).

    BKM 321 prie geležinkelio stoties.



    T. Ševčenkos bulvare.



    Vienas, pirmasis, kitoks. Jis gautas anksčiau, bet praeitą kartą, kai buvau Čerkasuose, jis nevažinėjo. Taigi, mieste iš viso 16 vnt. BKM'ų.



    Bogdan Т70117 Ševčenkos bulvare.



    M. Hruševskio g.



    Vėl T. Ševčenkos bulvare.



    Niekur nedingo ir ZiU-682.





    Mokomasis, bet važinėja miesto maršrute.



    Taip pat ir ZiU-683.



    Prie Upių uosto galinės stotelės.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.06, 16:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įvairios Soborna g. vietos, jei nenurodyta kita vieta.












    Dar vena Škoda 14 TrM iš paskutinės partijos.

    "Liaudies troleibusas" .

    Dubenska g.



    Dubenska g.

    Kijevska g. prie AS.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.12, 22:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir vėl Rovnas, Ukraina.
    Nuo paskutinio apsilankymo mieste įvyko teigiami pokyčiai troleibusų susisiekime. Įsigyta apie 10 naudotų Škoda 14Tr ir nedaug naudotas (S. Peterburge ir Maskvoje) BKM 43303А Vitovt Max Duo su dyzelgeneratoriumi. Jam atidarytas specialus maršrutas Nr. 11 su trasos dalimis abiejuose marštuto galuose be kontaktinio tinklo: Energetikų/Jaunimo kapinės (taip, taip, toks "kreatyvus" kapinių pavadinimas) - Prekybos centrai. Šį maršrutą aptarnauja tik Vitovtas. Todėl kursavimo intervalas apie 1,5 val., dienos metu pertrauka. Neaišku, kaip maršrutas aptarnaujamas kai Vitovtas sugenda. Šiaip tai yra maršrutiniai taksi, kurie atskiras šio maršruto dalis pilnai dubliuoja dažnu kursavimu.
    Seni troleibusai nebuvo nurašyti, todėl atidaryti dar du troleibusų maršrutai esamame tinke.

    BKM 43303А Vitovt Max Duo, Dubenska g.


    Kelios sekundės prieš tai, įsuka iš Soborna g. į Dubenska g.

    Mototrekas. Autnominė eiga iš Energetikų g.

    D. Galickio g.
    Teko pavažiuoti troleibusu du kartus, specialiai ir ten, kur nėra KT. Gan neblogai. Aišku, dizainas diskutuotinas. Priekyje ta pati neišspręsta problema dėl atidaromų durų ir rato, kai jis išsuktas. Problemą išspręstų į vidų atidaromos durys, bet jos yra visos tokios, kaip matosi nuotraukoje.

    Soborna g. Troleibas Nr. 172 iš pernykštės naudotų Škodų partijos.

    Jelcz/KPNA PR110E, Soborna g.

    Škoda 9Tr Soborna g.

    Mototrekas.

    Kijevska g. prie pagrindinės AS.


    Įsuka į Soborna g.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 21:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sobornyj pr. arčiau centro.




    Ten pat, tik į kitą pusę.

    Sobornyj pr. ties Metalurgų pr. sankryža.

    Metalurgų pr.

    Sobornyj pr. netoli sankryžos su Metalurgų pr.

    Sobornyj pr. netoli sankryžis su Lermontovo g.

    Tramvajaus keliai - Lermontovo g. Troleibusas Sobornyj pr.

    Sobornyj pr. netoli sankryžos su Metalurgų pr.





    Paskutinis taisė Al1; 2017.07.06, 16:34.

    Komentuoti:

Working...
X