Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O dar kazkas cia is forume esanciu zmoniu,rase kad tik i musu saly tempiami lauzai kur kitose salyse jie yra nurasomi,bet kaip matome gali but ir atvirkciai.Lauksime tolimesnio reportazo,idomu butu pamatyt kaip musiskiams sekasi svetur.
    Tik klausimas,vilnieciu perduotu Ukrainai troleibusai kapitaliskai remontuoji dar Vilniuje ar jau Ukrainoje?

    Comment


      /\ Suremontavo jau Ukrainoje.

      Comment


        Remontas buvo minimalus - perdažė, sumontavo elektronines švieslentes. Ir, neaišku kodėl, pakeitė sėdynes prastesnėmis (nes greitai lūžta), kokios montuojamos pigiausiuose Bogdanuose (autobusuose, ne troleibusuose). Aišku, jei reikėjo važiuoklės ir kt. remonto, tikriausiai atliko ir jį. Apie tai sunku spręsti, rašau tik tai, ką mato keleivio akys. Visgi, lyginant su tais laužais, kokie važinėja, šitie troleibusai yra geri. Žitomire yra nupirktų ir naudotų Škodų iš Čekijos. Reportažas bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 20:55.

        Comment


          Troleibusai Donecko srities kaimuose - http://griphon-275.livejournal.com/306087.html

          Comment


            Tai tikriausiai ilgiausiai išsilaikęs... Tarybiniais laikais būta ir daugiau kaimo troleibusų ir net tramvajų. Tramvajai ir dabar yra, pavyzdžiui Kryme, Moločnojė.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Troleibusai Donecko srities kaimuose - http://griphon-275.livejournal.com/306087.html
              Čia realios trasos? Egzotiškai atrodo troleibusas neasfaltuotame keliuke, arba vienpusėje vienos juostos gatvelėje
              Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai

              Comment


                Ten gali pravažiuoti troleibusas, o Lietuvoje net normalaus autobuso neleidžia, tipo, per siauros gatvės, mikrobas geriau... Aišku, automobilių nėra tuose kaimuose.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Čia realios trasos? Egzotiškai atrodo troleibusas neasfaltuotame keliuke, arba vienpusėje vienos juostos gatvelėje
                  Maždaug įsivaizduojant kaip kokiose Žemųjų Šančių mažose vidinėse gatvelėse prie lūšnelių važinėtų troleibusai
                  Dobropoljė - miestas su 30 t. gyventojų. Buvo 2 troleibusų maršrutai, abu uždaryti 2010 metais. Vietoj jų dabar kursuoja Bogdan autobusai.
                  Viki.

                  Comment


                    San Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).

                    Filmukas:
                    https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII

                    Info:
                    https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#details
                    Paskutinis taisė felar; 2016.03.22, 23:48.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      San Francisco, CA šiemet planuoja pertvarkyti vieną pagrindinių centro gatvių - Van Ness Avenue esamas troleibusų linijas perdarant į BRT stiliaus sistemą. Troleibusų linijos bus perkeliamos į prospekto vidurį ir turės savo dedikuotas juostas ir įlipimo platformas (kaip tvamvajus).

                      Filmukas:
                      https://www.youtube.com/watch?v=6egedfYopII

                      Info:
                      https://www.sfmta.com/projects-plann...roject#details
                      Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
                        Kaip supratau, tai netrukdomas važiavimas troleibusams. Juostų turėjimas dešinėje kelio pusėje kelia problemų norintiems į dešinę sukti automobiliams. Tuo tarpu posūkiai į kairę bus uždrausti, todėl centre esančios VT juostos netrukdys eismui ir eismas netrukdys VT.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Koks privalumas turėti tas dvi juostas gatvės viduryje? Nes trūkumas milžiniškas - keleiviai turės visi kirsti gatvę kiekvieną kart įlipdami ir išlipdami. Jokių keleivinių viadukų nepastebėjau.
                          Tokiu būdu nesikerta automobilių ir viešojo transporto juostos sukant į dešinę dėl to šita juosta važinės išskirtinai tik viešasis transportas. Posūkiai į kairę daug kur tiesiog bus uždrausti.

                          Pėstiesiems kaip tik geriau nuo to. Pagerės viešojo transporto eismas ir pagaliau atsiras normalios stotelės. San Franciske daugumoj vietų net nėra nei įvažos nei pavėsinės, o tik lentelė stovi ant gatvės kampo. Bet pagrindinis dalykas manau tai automobilių eismo sumažinimas. Pėsčiųjų eismas link vidurio, dviejų juostų atėmimas, kairių posūkių nebuvimas, etc. turėtų gerokai sumažinti/sulėtinti automobilių eismą ir padaryti šitą gatvę gerokai jaukesne žmonėms, kad nebaisu būtų ir pereit ją.

                          Dabar Van Ness Ave atrodo daugmaž kaip Savanorių pr. Didžiulis eismas ir triukšmas. Beveik nėra autobusų juostų, jie stovi kamsčiuose kartu su automobiliais.

                          Comment


                            Labai gerai tokių juostų privalumus galima pamatyti Varšuvoje. Tiesa, su tramvajais.

                            Comment


                              Černovcai (UA) taps nemokamų troleibusų miestu.

                              http://nashkiev.ua/zhurnal/novosti/c...lleybusov.html

                              Comment


                                Rožinės svajonės. Iš kur pinigai, Zina? Labai turtinga šalis? Greičiau panašu į norą galutinai užmušti per metus normalų VT, kokiu yra troleibusai, ir palikti miestą tik su maršrutkėm.

                                Comment


                                  Jei jau užsiminta apie Černovcus, tai fotoreportažas iš ten. Pernai vasara.
                                  Černovcai - Bukovinos regiono centras, srities centras. Mieste apie 235 tūkst. gyventojų. Miesto VT - troleibusai ir autobusai. Maršrutinių taksi nėra. Tačiau dalis autobusų - maži autobusai (ne mikrobai).
                                  Yra 8 troleibusų maršrutai. Tačiau du iš jų pagalbiniai. Važiavimo kaina tik 1,5 grivnos ir nepadidėjo, nepaisant 3 kartus smukusio grivnos kurso. Apmokėjimas konduktorei.
                                  Troleibusai - Škoda 14Tr, keli Škoda 9 Tr, LAZ 52522 (seni), LAZ E183D1 (nauji) ir keli Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E.
                                  Deja, nauji LAZ'ai, nors ir mačiau, į objektyvą nepapuolė.

                                  Dauguma nuotraukų darytos Hlavna gatvėje. Tai pagrindinė (ir pagal pavadinimą ) miesto gatvė. Ji grįsta akmenimis, grindinio būklė jau nelaba kokia, bet gatve vyksta intensyvus miesto eismas. Troleibusams tai viena iš pagrindinių gatvių, kuria driekiasi didžioji dalis maršrutų.

                                  Todėl fotografavimo vieta, jei nenurodyta kur, - vienoje ar kitoje pagrindinės gatvės vietoje.







                                  Den Oudsten B88/Volvo B10M-58E kerta Hlavna gatvę iš Universiteto g. važiuoja į Ruska g.



                                  LAZ-52522 iš Ruska g. ruošiasi kirsti Hlavna g. Ruska g. labai siaura, bet eismas joje dvipusis, net ir troleibusų.





                                  Modernizuota Škoda 9 Tr. Klijuoti langai ir kt. Pornografija.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.04.10, 19:57.

                                  Comment








                                    Deja, techninė pagalba.







                                    Comment


                                      Anksti ryte prie geležinkelio stoties.



                                      Hlavna g., prie autobusų stoties (išvažiavimas kairėje).







                                      Vėl Universiteto ir Hlavnos g. sankryža,



                                      Ruska g.



                                      Prie geležinkelio stoties.

                                      Comment


                                        Kokiu būdu troleibusai prasilenkia toje siauroje gatvėje?
                                        Ant šaligatvio užvažiuoja vienas iš jų turbūt?
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Eismas neintensyvus (tiek troleibusų, tiek kito transporto). Siaura dalis gal tik 100-200 m ir tiesėje. Iš Universiteto g. kertantys Hlavna g. turi galimybę sustoti ir palaukti prieš įvažiuodami į siaurą gatvės dalį - ten aikštelė su parkingu, niekaip neatskirta nuo gatvės, todėl yra vietos. Analogiškai, ir į priešingą pusę važiuojantys palaukia, kol siaura dalis atsilaisvins.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X