Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lich
    replied
    Arba tiesiog paprasta logika nesivadovavo... Šiaip tai, nežinau kada paskutinį kartą mačiau, kad priekinės durys būdų už priekinio rato, o ne prieš jį, taip pat niekas netrukdė priekinių durų padaryti taip, jog jos atsidarytų į vidų. Net kai kurie seni autobusai turi kelis durų atsidarymo būdus (priekyje varčios veriasi į vidų, kitur į išorę...)

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Išvada - kažkas Baltarusijos aukštojoj nelankė Mechanizmų ir Mašinų Teorijos paskaitų

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?
    Iš lauko pusės žiūrint dešinė varčia remiasi į ratą. Standartinio ilgio (o gal ir trumpesnis) buvo bandytas Vilniuje - tai pasukus ratą į kairę pusę, durys remdavosi į ratą..

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Naujas Vitovt Max Duo - http://auto.onliner.by/2013/10/10/belkommunmash/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą
    Tai yra vietinės gamybos "Chongnyonjunwi", iš tikrųjų pagamintas "Karosos" bazėje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ikarus troleibusai buvo gaminami gamyklose. O Š. Korėjoje troleibusas yra perdarytas iš Karosos autobuso vietinių meistrų rankomis.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Trečioje nuotraukoje KLDR troleibusas. Panašus į Karosą.
    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=62245737
    Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kijevo troleibusų vienkartinio bilieto kaina 2 grivnos (65 centai), kiekviename troleibuse yra konduktorė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kijevas. Kadangi teko būti tik pravažiuojant, tai kelios nelabai vykusios nuotraukos.

    A. Dovženkos g.



    Pergalės (Peremohy) prospektas



    Prie centrinės (keleivinės) geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Trečioje nuotraukoje KLDR troleibusas. Panašus į Karosą.
    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=62245737

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Įdomiai modernizavo Škoda 15Tr Szeged'e

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Černovicai, Ukraina:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas

    2013
    Troleibusai čia - apgailėtini. Vieną naujesnį lygtai mačiau, o gal ir ne. Troleibusuose tarp antrų ir trečių durų, palei langą yra įrentos pakylos konduktoriams, kurie ja vaikčioja rinkdami pinigus arba stebi įlipančiuosius...


    O ši troleibusą ŠKODA vairuotojas atkabino nuo kontaktinio tinklo, o kirtęs sankryžą vėl prisijungė: http://www.youtube.com/watch?v=eLJzo...Su8kh8K0E5OcWg

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis
    Visas rūšys? Troleibusus užsimota sunaikinti, traukinius į Vilniečio kortelę taip ir nepajungė, monobėgio/metro juk nebus.

    Manau (bet tik manau), kad gyventojai net nesinaudojantis VT ypač sukils prieš statymą. Galų gale, miestečiai patys turėti rinktis - Vilnius.lt tinklalapyje turėtų būti apklausa, ko reikia/nereikia.
    Sunaikinti, sunaikinti, tačiau tai neįmanoma, reikia žinoti. Traukinių integravimas išvis ne į temą, nes Lietuvos geležinkeliai priklauso ne Vilniui, o Lietuvai. Derėtis reikia valstybės mastu, o ne miesto. Na o jau monorail, metro išvis iš fantastikos srities - nei reikia, nei įmanoma. Kalbu apie tobuliausią VT sistemą - autobusai + greitieji autobusai + troleibusai + tramvajus.
    Taip pat įdomus variantas - skelbti apklausą vilnius.lt ir pagal jos rezultatus pertvarkyti sistemą? Rimtai? Čia nebent referendumo reikia. Juk balsuos visokio plauko veikėjai, kurie net nenutuokia apie realias galimybes ir reikalingumą. Tokie ir metro, ir gondolas užsimanys. Va, Zuoko Facebooke jau siūlo Tel Avivo modelį pasiimt, kuris nei reikalingas, nei patikrintas. Tikrai manai, kad žmonės tokie išsilavinę, kad galėtų teisingai pasirinkti? Pažiūrėk į Seime esančius politikus ir suprasi, kad tikrai negalima klausti piliečių.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis
    O štai Vilniui visiškai naujos tramvajaus sistemos įrengimas pasirodė pigesnis nei troleibusų KT rekonstrukcija...
    Tiesiog Vilnius (t.y. Zuokas) remiasi filosofija, kad geriausi miestai privalo turėti visas viešojo transporto rūšys. Iš dalies, sutinku. Tačiau atsižvelgęs į vis didėjančią ši*ną finansuose, šitų planų reikėtų atsisakyti [atidėti].

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainoje yra specialus troleibusų stotelės ženklas.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Černovicai, Ukraina:





    2013

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina, Zaporožė. Netoli geležinkelio stoties Zaporožė-1.

    ЗиУ-682Г.



    ЗиУ-682В-013.



    ЗиУ-682Г.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/

    LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo



    O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
    Netik, kad pusė. Vilniuje kiek nereikalingų iešmų ar kryžmių, per kuriuos kasdien nereikalingai važinėja šimtai troleibusų. Kiek kilometrų Vilniuje nereikalingo KT?

    Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
    Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
    (©Jonas Skarulskis)

    Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.

    Komentuoti:

Working...
X