Vokietija , Ebersvaldė , troleibusai 2020 metais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Troleibusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Kommersant.ru 2020.08.25
Уехала эпоха / Nuvažiavus epocha
Maskvoje nuo praėjusios savaitės panaikinti troleibusai. Palikta simbolinė troleibusų linija, kur važinės du retro troleibusai.
Maskvos troleibusų istorija - fotogalerijoje.
С 25 августа в Москве началась новая транспортная эпоха — все троллейбусные маршруты ликвидированы и заменены на электробусные. «В знак уважения» мэрия оставила один маршрут, по которому будут ходить два ретротроллейбуса.
История столичных троллейбусов — в фотогалерее “Ъ”.
https://www.kommersant.ru/doc/4466859
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmi kadrai. O ir kiti... Troleibusas ne prasčiau nei autobusas išvažiuoja iš galinės stotelės, įveikia kreives... Įdomu, kaip Lietuvoje tai atrodytų. Vilktųsi 3 km/h greičiu, kol iš kreivės išvažiuotų...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ko norėti, kai Maskvą valdo elnių medžiotojo palikuonis, kuris gerai sugeba organizuoti šaligatvio plytelių keitimą naujomis kas porą metų...
Komentuoti:
-
Šiandien, 2020 metų rugpjūčio 25 dieną, užvažiavo į parką paskutinis Maskvos maršrutinis troleibusas. Nuo šiol troleibusų eismo Maskvoje nebėra. Prieš 6 metus tai buvo didžiausia pasaulyje troleibusų sistema.
Didžiausia maršrutų dalis pakeista dyzeliais, mažoji - elektrobusais. Kaip taisyklė, elektrobusų vienam maršrutui reikia daugiau, nei troleibusų, nes sugaištamas papildomas laikas pakrovimui.
Bent man tai yra be galo skaudus įvykis, turint omeny kiek potencialo turėjo ši sistema ir ant kiek neracionaliai buvo vykdomas elektrobusų įvedimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBrno puikiai įrodo, kad visos mūsų troleibusų lerviojimo priežastys 70 proc .organizacinės (grafikai, dauguma vairuotojų bijo normaliai važiuoti, bet tam reikia juos mokinti) ir tik 30 proc. techninės, susijusios su KT sankryžose, žieduose, kreivėse.
Kas be ko, bet grafikai rodos visgi pagerėjo, palyginus su 2013-2014 metais.
Komentuoti:
-
Tikrai taip, su Škoda 14tr filmuojant per 3,30min nuvažiavo 5 stoteles, jos tikrai ne viena šalia kitos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Brno puikiai įrodo, kad visos mūsų troleibusų lerviojimo priežastys 70 proc .organizacinės (grafikai, dauguma vairuotojų bijo normaliai važiuoti, bet tam reikia juos mokinti) ir tik 30 proc. techninės, susijusios su KT sankryžose, žieduose, kreivėse.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Bulgarija, Stara Zagora troleibusai 2020
Paskutinis taisė Etransport; 2020.08.09, 16:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir daugumoje valstybių viešajame transporte kaukės privalomos. Pastebėjas visuose miestuose automobilių siaubingai daug, parkuojami ant pėsčiųjų takų . Be to viešojo transporto stotelėse nėra transporto grafikų , išimtis gal keleta keleta stotelių kur jas mačiau. Mane nustebino kad net tokia valstybė kaip Rumunija viešajame transporte naudoja bilietų automatus net ir mažesni miestai....
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: