Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Neatrodo raketų mokslas tokį KT pakabinti. Kas mūsiškiams yra negerai???

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kurios stotelės išvažinėtos, todėl troleibusai ir autobusai pasvyra ant šono, įvažiavę į jas.









    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 20:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Škodos gali greitai ir manevringai važiuoti. Tai, kad pas mus Lietuvoje jos lervioja ir velkasi, troleibusai ne prie ko. Tai nemokšiško jų eksploatavimo pasekmė. Ir net ne kontaktinio tinklo problema, o bukai grafikų ir vairuotojų pensininkų, kuriems 30 km/h greitis tai kaip pirmasis kosminis greitis...



















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip turi atrodyti normalus kontaktinis tinklas, kuris neriboja troleibusų judėjimo greičio.
    Troleibusai važinėja greitai. Kontaktinis tinklas posūkiuose neriboja, riboja paties troleibuso manevringumas ir gatvių plotis ar posūkio spindulys. Gatvės mieste daugiausiai 2 juostų.

















    Tokie stotelių ženklai. Ne visur, bet daug kur. Kai kur paprastesni.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 19:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įvairiose miesto vietose.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žilina, Slovakija. Miestas yra krašto centras. Gyventojų apie 81 tūkst., o jų tankis mažesnis nei Vilniuje.

    1994 m. mieste pradėjo kursuoti troleibusai. Troleibusai yra pagrindinė viešojo transporto rūšis. Yra tik 4 autobusų maršrutai, kurie kursuoja panašiu dažniu kaip troleibusai. Visi kiti autobusų maršrutai iš esmės yra privežamieji su kursavimu 1 kartą per valandą, piko metu 2-3 kartus arba tik piko metu, arba tik atskirais reisais po kelis kartus per dieną. Jie važiuoja į priemiesčius.

    Vežėjas yra vienas - savivaldybės įmonė.
    Mieste yra 8 troleibusų maršrutai ir 9 paprasti autobusų maršrutai. Taip pat vienas naktinis ir du specialieji maršrutai į KIA automobilių gamyklą, bet jais gali važiuoti visi.
    Iš 8 troleibusų maršrutų tik 4 turi tankų kursavimo grafiką – piko metu 10 min, kitu metu 20 min. Vienas maršrutas yra pikinis ir tik darbo dienomis. Iš likusių 3 maršrutų vienas dirba kas 20 min, vakare 2 kartus per valandą. Dar vienas kursuoja 1-2 kartus per valandą, išskyrus rytinį piką, kai važiuoja kas 15 min. O trečiasis - 1 kartą per valandą, piko metu 2 kartus ir turi kelias 1-2 valandų skyles dienos metu, kai iš viso nekursuoja.
    Maršrutų schema gan sudėtinga, nes dauguma maršrutų nemažoje dalyje maršruto trasos yra vienkrypčiai, o skirtingų maršrutų troleibusai tose dalyse važiuoja priešingomis kryptimis. Šiaip praktiškai visomis gatvėmis su kontaktiniu tinklu kursuoja 2, 3, o kartais ir daugiau skirtingų maršrutų troleibusų abejomis kryptimis. Yra du apendiksai, kur troleibusai užvažiuoja ir apsisuka bei toliau tęsia savo maršrutą. Jei būti tiksliam, tai vienas grynas apendiksas, o kitas pusinis, nes jame apsisuka užvažiavę tik kai kurių maršrutų troleibusai, o kiti pravažiuoja nepasisukdami.
    6 troleibusų maršrutai pravažiuoja pro geležinkelio ir autobusų stotis, kurios yra šalia viena kitos.
    Viešasis transportas dirba nuo maždaug 5 val. iki 22.30. Kelionės kainos: vienkartinis bilietas - 55 eurocentai 1 zonoje (troleibusai visi 1 zonoje) ir 65 eurocentai 1-2 zonos, aktualu tik kai kuriems autobusams. Mėnesinis bilietas – 20 eurų, galioja abiejose zonose. Atskirai vienai zonai nėra. Paros bilietas tik 2 eurai. Yra ir kitos bilietų rūšys. Bilietus parduoda automatai, vairuotojas (brangiau ir tik vienkartinius) bei dvejose klientų aptarnavimo vietose mieste.
    Įlipimas pro visas duris.

    Troleibusų parke yra 40 troleibusų iš kurių Škoda 14Tr (10 vnt.) , Škoda 15Tr (13 vnt.), Škoda 30Tr SOR (7 vnt.), Škoda 31Tr SOR (8 vnt.) troleibusai. Pernai nupirkti 15 naujų troleibusų už ES lėšas. Gaunami tik šiemet (dar ne visi pristatyti) nauji troleibusai Škoda 26Tr Solaris ir Škoda 27Tr Solaris. Jų dar nebuvo, kai aš buvau Žilinoje. Neaišku, ar nurašinės senas Škodas, kurios yra 1993 ir naujesnės, ar didins troleibusų išleidimą į maršrutus. Visgi tikriausiai nurašinės, tik klausimas, ar tiek pat kiek naujų, ar tik vieną kitą.




    Škoda 30 Tr SOR.





    Škoda 31Tr SOR.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.14, 22:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, Isuzu kėbulas, bet perdarytas, taip pat šasi (irgi perdaryta). Elektronika lygtai Cegelec. Bendrai Ukrainos visas dabartinė didesnių autobusų ir troleibusų gamyba remiasi ant dviejų užsienio gamintojų - Isuzu (Bogdanai, Atamanai) ir Tata (BAZ Etalon, I-Van) važiuoklių, variklių, tiltų (ne visada), prietaisų skydelių ir vairo mechanizmų ir t.t. LAZ - atskira kalba, na ir visokie ten mažiukai ant GAZelių, ZIL Byčok, MB Vario. Dar pasitaiko indų Ashok Leyland (BAZ Vasiliok ir kai kurie kiti).
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.07, 08:13.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą





    <...>]
    Čia vairuotojas užklijavo lipduką Isuzu? Ar čia iš tikro yra panaudotas Isuzu kėbulas ir Bogdan elektronika troleibusui surinkti?
    Paskutinis taisė Mettal; 2017.11.07, 09:08. Priežastis: Patrumpintas citavimas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovelskaja g.



    Iš autobuso MB O405NE perdarytas troleibusas iš Gdynės. Kovelskaja g.


    MPK/Jelcz 120MT, Vidroždžennia g.


    Ten pat. Jelcz/KPNA PR110E. Kai kurie Jelczai jau be ričių, suvyniojančių štangų virves. Šitas dar su ritėmis.


    Ten pat. Vienintelis naujesnis ZiU-682 (Trolza).


    Ten pat. Jelcz/KPNA PR110E.

    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovelskaja g. MPK/Jelcz 120MT.



    Ten pat. ZiU-682.



    Prie geležinkelio stoties.





    JuMZ T2, vienas iš penkių, esančių mieste. Tądien dar mačiau du JuMZus. 35 metai Lucko elektrotransportui (nuo 1972 m.). Peremohy prospektas.


    Vėl Kovelskaja g.

    Danila Galickoho g., tolumoje matosi Kovelskaja g. Mokomasis Jelcz/KPNA PR110E.


    Po kelių sekundžių, ten pat. Ukrainoje daug valkataujančių šunų. Viena iš jų pramogų - puldinėjimas ant pravažiuojančių mašinų, dviratininkų ir netgi praeivių.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Luckas, Ukraina.
    Po 3 metų pokyčių troleibusų sistemoje nedaug. Pakoreguotos kai kurios linijos, kai kuriais maršrutais šiek tiek geriau kursuoja troleibusai. Po to, kai buvau Lucke prieš 3 metus, buvo nupirkti dar 10 vnt. naudotų Jelcz'ai iš Liublino ir Gdynės, o taip pat iš autobuso į troleibusą perdarytas MB O405NE iš Gdynės. Bet iš esmės liko tas pats. Troleibusai gan neblogai kursuoja piko metu, o ne piko metu net ir dieną kursavimas skystas, išskyrus 15 ir 15A žiedinius maršrutus. Kelionės kaina - 2 grivnos.

    Bogdan E231, triašiai troleibusai, pagaminti Lucke (LuAZ gamykloje). Lucke jų yra 5 vnt. dar 3 buvo Kijeve, bet jau nurašyti. Troleibusai pusiau žemagrindžiai. Pirmosios durys tik vairuotojui. Tarp antrų ir trečių durų galo link prasideda nuožulnus grindų kilimas. Gale yra 3 laipteliai, trečios durys turi vieną laiptelį, bet jo aukštis nedidelis. Palei kairę sienelę po langu eina kabelių kanalas (keista, kodėl nepatalpono po lubomis), dėl kurio sėdynės yra atitrauktos nuo sienelės. Šiaip gan manevringi, nepaisant dydžio.
    Kovelskaja g.



    Bogdan Т50110 vidutinės talpos troleibusas. Priekinės durys irgi tik vairuotojui. Tarp ašių yra žemagdinė sekcija, o galas aukštagrindis ir netgi daugiau, nei standartiškai. T.y. laiptelių aukštis gan didelis. Troleibusas gan mažas ir iš viso neaišku, kam toks reikalingas. Nors tuomet, kai jis buvo konstruojamas, .t.y. po pirmojo maidano ar gal net anksčiau, VT krizė Ukrainoje buvo pilname pajėgume ir matyt buvo idėja merdėjantiems (už kokius pinigus jie būtų pirkę) troleibusų parkams mažai apkrautiems maršutams pasiūlyti naujus mažus troleibusus. Troleibusas-maršrutkė... Vėliau šalyje situacija kiek pagerėjo, dauguma troleibusų parkų atsilaikė, o tie maršrutai, kurie nudvėsė, tai nudvėse, o likusiems tokių mažų troleibusų nereikia. Taigi, neaišku, kiek vienetų buvo pagaminta iš viso, bet Lucke važinėja du tokie troleibusai maršrutu 4 ar 4A, kurio vienas galas yra prie geležinkelio stoties. Jaltai buvo sukurti nauji mažesni troleibusai, kurie yra pilnai žemagrindžiai ir šiek tiek ilgesni už šiuos pirmos kartos troleibusus.
    Prie geležinkelio stoties.





    Koks keleivių kontingentas. Nuotraukoje nelabai matosi, bet buvo grupelė visiškų alkoholikų, vienas iš jų buvo jau be kojos vežimėlyje... Kai sulipo, prieš uždarant duris, butelį nuo alaus nafig į gatvę išmetė...

    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 19:48.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gardino trolejbusai.












    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten jau ne Ukraina. Nuvažiuok ir pafotografuok.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 17:03.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O iš Krymo ir Donbaso reportažo nebus? Gal ir Luhanske kokių naujienų yra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiant apie Ukrainos troleibusus. Lvove pradėjo gilią Škodų modernizaciją. Taip jau yra modernizuotos kelios Škodos 14 Tr. Atnaujina kėbulą, vietoj su gumomis montuojamų stiklų visi stiklai klijuoti. Viduje ypač keistai atrodo langų angos. Jos niekuo neuždengtos, matosi metalinis karkasas, suvirinimo siūlės ir glaisto sluoksniai. Jei iš išorės atrodo visai neblogai, tai viduje panaudota pigi apdaila ir matosi surinkimo kokybės trūkumas. Bet kokiu atveju tai nauja gyvybė supūdytoms Škodoms, kurios nuo pagaminimo nebuvo normaliai remontuotos.

    Centras, Šeptickių g., šalia S. Banderos paminklo.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 20:35.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Metro ten gal jau metus ar porą galima važiuoti visą, oficialiai dvi linijos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

    PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s
    Būtų gerai, kad nejuokintumėte su Šiaurės Korėja Ten net yra metro linija, kurioje užsieniečiams leidžiama važiuoti pora stotelių, ir kur akylesni užsieniečiai pastebi, kad keleiviai visada tie patys (aktoriai)

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Vaizdai kaip is dokumentiniu filmu apie Siaures Koreja.
    Prašom pažiūrėt ponuli, ir tada palyginti kiek pasistūmėjo Lietuvos VT ir kiek pasistūmėjo Šiaurės Korėjoje.

    PYONGYANG TRAM & TROLLEYBUS (2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=IEeWEWkNsCU&t=1s

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
    Atsakant - toliau pasistumejo ir labai toli nuejo.
    O del Siaures Korejos, tai cia ir buvo mintis, kad pamatyti Lietuvos progreso toli vaziuot nereikia - Ukraina uz kampo.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuva toliau pasistūmėjo? Labai toli nuėjo? Šiaurės Korėjoje niekas nebuvo ir "tampo" tik tą melą, kurį apie šalį skleidžia Vakarų propaganda.
    O kokia yra tikroji tiesa?

    Komentuoti:

Working...
X