Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Denis_Simonov
    replied
    Įdomiai modernizavo Škoda 15Tr Szeged'e

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Černovicai, Ukraina:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas

    2013
    Troleibusai čia - apgailėtini. Vieną naujesnį lygtai mačiau, o gal ir ne. Troleibusuose tarp antrų ir trečių durų, palei langą yra įrentos pakylos konduktoriams, kurie ja vaikčioja rinkdami pinigus arba stebi įlipančiuosius...


    O ši troleibusą ŠKODA vairuotojas atkabino nuo kontaktinio tinklo, o kirtęs sankryžą vėl prisijungė: http://www.youtube.com/watch?v=eLJzo...Su8kh8K0E5OcWg

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis
    Visas rūšys? Troleibusus užsimota sunaikinti, traukinius į Vilniečio kortelę taip ir nepajungė, monobėgio/metro juk nebus.

    Manau (bet tik manau), kad gyventojai net nesinaudojantis VT ypač sukils prieš statymą. Galų gale, miestečiai patys turėti rinktis - Vilnius.lt tinklalapyje turėtų būti apklausa, ko reikia/nereikia.
    Sunaikinti, sunaikinti, tačiau tai neįmanoma, reikia žinoti. Traukinių integravimas išvis ne į temą, nes Lietuvos geležinkeliai priklauso ne Vilniui, o Lietuvai. Derėtis reikia valstybės mastu, o ne miesto. Na o jau monorail, metro išvis iš fantastikos srities - nei reikia, nei įmanoma. Kalbu apie tobuliausią VT sistemą - autobusai + greitieji autobusai + troleibusai + tramvajus.
    Taip pat įdomus variantas - skelbti apklausą vilnius.lt ir pagal jos rezultatus pertvarkyti sistemą? Rimtai? Čia nebent referendumo reikia. Juk balsuos visokio plauko veikėjai, kurie net nenutuokia apie realias galimybes ir reikalingumą. Tokie ir metro, ir gondolas užsimanys. Va, Zuoko Facebooke jau siūlo Tel Avivo modelį pasiimt, kuris nei reikalingas, nei patikrintas. Tikrai manai, kad žmonės tokie išsilavinę, kad galėtų teisingai pasirinkti? Pažiūrėk į Seime esančius politikus ir suprasi, kad tikrai negalima klausti piliečių.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Pilaitis
    O štai Vilniui visiškai naujos tramvajaus sistemos įrengimas pasirodė pigesnis nei troleibusų KT rekonstrukcija...
    Tiesiog Vilnius (t.y. Zuokas) remiasi filosofija, kad geriausi miestai privalo turėti visas viešojo transporto rūšys. Iš dalies, sutinku. Tačiau atsižvelgęs į vis didėjančią ši*ną finansuose, šitų planų reikėtų atsisakyti [atidėti].

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainoje yra specialus troleibusų stotelės ženklas.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Černovicai, Ukraina:





    2013

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina, Zaporožė. Netoli geležinkelio stoties Zaporožė-1.

    ЗиУ-682Г.



    ЗиУ-682В-013.



    ЗиУ-682Г.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    http://www.rigassatiksme.lv/en/news/...-power-supply/

    LT: Troleibusai su dyzeliniais generatoriais sumažino nepatogumus keleiviams dėl elektros energijos dingimo



    O kur pažadai, kad Amberiai su akumoliatoriumi apvažinės kliūtys?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...
    Netik, kad pusė. Vilniuje kiek nereikalingų iešmų ar kryžmių, per kuriuos kasdien nereikalingai važinėja šimtai troleibusų. Kiek kilometrų Vilniuje nereikalingo KT?

    Facebooke buvo tokia diskusija - nereikia naikinti troleibusų. Pasisuko tema apie KT.
    Panaikinti nereikalingus iešmus Sodų g., Kudirkos g., L. Asanavičiūtės g., Žemaitės g. (mįslė, kodėl kaskart troleibusai turi pristabdyt ties jau 20 metų nenaudojamais iešmais?), išsišakojančius iešmus, kur jie nereikalingi, keisti kryžminiais (Stoties žiedas, žiedai abipus Žirmūnų tilto), pačius iešmus (iš pradžių - naudojamus dažniausiai) keisti naujais, moderniais, ties kuriais nereiktų pristabdyti (turint omeny leidžiamą greitį). Žiedinėse ir paprastose sankryžose didinti laidus laikančių konstrukcijų kiekį, taip labiau laidus išlenkiant ir panaikinant kampus, kiek tai įmanoma. Įrengti papildomas A juostas ten, kur piko metu būtų galima aplenkti spūstis (Narbuto g. link sankryžos su Sėlių g. ir per ją, Žirmūnų g. link sankryžos su Minties g., aišku, su eismo kontrole). Vien šie pakeitimai leistų ženkliai padidinti vidutinį greitį. Deja, jie turi didelį trūkumą - yra sąlyginai pigūs.
    (©Jonas Skarulskis)

    Išmontavus ir pardavius į metalo laužą šias palikuonis, bei gavius atitinkamą sumą, galima būtų pakeisti kelis iešmus į automatinius.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
    Manau, tai vis tiek būtų pigiau... Visas perdarytas ir atnaujintas troleibusų tinklas Vilniuje kainuotų tiek pat, kaip viena arba dvi tramo linijos. Tuo tarpu troleibusais naudotųsi pusė Vilniaus, o tramvajumi - 1/5 Vilniaus...

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?
    ir vėl tas pats... tarnavimo laikas, pigesnis žymiai pigesnis kuras kilometrui, pranašumai kuro (šiuo atveju el. energijos) suvartojimui spūstyse, nulinė tarša miesto lygmenyje etc. - kontaktinis tinklas - pagal Jus, jį reikia kas mėnesį atnaujinti? ...o gal dar pasakysite, kad tramvajus pigiau ir geriau?

    ...grįžtant prie temos - prieš nepilnus 3 mėnesius skelbto sąrašiuko:

    papildymas:
    San Paulas (Brazilija), 20 vnt, 2014 m., modelis - CAIO/Mercedes Benz artic
    Zalcburgas (Austrija), 26 vnt, 2017 m., modelis - Solaris Trollino 18 Metrostyle

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...
    Troleibusai yra didelė prabanga, video matomas troleibusas kainuoja ne vieną milijoną litų, o kur dar kontaktinio tinklo atnaujinimas ir priežiūra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Vilniuje troleibusus užsimota sunaikinti...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Škoda 27Tr Solaris

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Kuo ji skiriasi nuo Solario?
    Logiškas klausimas. O atsakymas toks - Solario yra tik "dėžutė", o elektros įranga - Škoda. Kaip kad ir Solaris troleibusai būna, pvz., su Ganz įranga, tačiau ten jie vadinasi ne Ganz, o Solaris Ganz (atvaizdas buvo kažkada rastas internete):

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):
    Kuo ji skiriasi nuo Solario?

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    2013 m. liepos 25 d. Rīgas Satiksme pasirašė sutartį su Škoda, pagal kurią per 5 metus bus pristatyti 125 vnt. Škoda 27Tr troleibusų už 131,8 mln. eurų su galimybe padidinti užsakymą dar 38 vnt. troleibusų (taigi, iki 163 vnt.). Ar troleibusai įsigyjami naudojantis ES fondų parama, nepavyko rasti informacijos.

    Plzeno Škoda gamykla Škoda27Tr troleibusus gamina nuo 2009 metų. 18m ilgio, 4 durų, pilnai žemagrindžiai troleibusai palengvina padidėjusių keleivių srautų pervežimą piko metu. Škoda Electric tiekia visą elektros įrangą, kuri įmontuojama konteineryje ant stogo. Asinchroninis traukos variklis ir mikroprocesoriaus valdomas įtampos keitiklis su rekuperacinėmis galimybėmis žymiai sumažina energijos suvartojimą.

    Škoda27Tr video (nuo klipo pradžios iki 2:10 min):

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.
    Visi matė, kad nauji izoliatoriai balti, nors laidai - juodi. Jeigu viskas būtų juoda, laidų beveik nesimatytų.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.
    Grožio samprata labai realiatyvus dalykas, man pavyzdžiui atvirkšiai, miestai su elektriniu gatviniu transportu turi kažkokį didesnį pranašumai ir tie laidai gatves netgi savotiškai puošia. Šioje vietoje manau tiktų patarlė: dėl skonio - nesiginčijama.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Estetiniu požiūriu didžiausia troleibusų problema tai kabantys laidai visur mieste. Jie grožio nepriduoda. Duočiau pirmenybe transportui kurio kontaktai yra nematomi.

    Komentuoti:

Working...
X