Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rytis001
    replied
    Paieškosiu...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Troleibusų būklė kaip Šiaurės Korėjoje...

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Iš kur jie turi lėšų naujų škodų įsigijimui?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Gruzijos troleibusai
    bijociau vaziuoti
    http://photo.tramvaj.ru/gtr.htm

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Roma, Termini stotis





    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Lenino prospekte Kaliningrade.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Užsidegė vienas iš troleibusų.

    Komentuoti:


  • Tigras
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    va čia tai tragedija Opavos.mieste šiandien...

    http://video.idnes.cz/?idvideo=V1310..._tv-zpravy_nov
    Nuostoliai uz 100 milijonu cekijos kronu. As taip ir nesupratau del ko garazas uzsidege, turbut trumpas sujungimas.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    va čia tai tragedija Opavos.mieste šiandien...

    http://video.idnes.cz/?idvideo=V1310..._tv-zpravy_nov

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Naujas rytas...



    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šią pavakarę šalia Kalinino aikštės Kaliningrade.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    O reikia į stotelę įvažiuoti taip, kad priekiniai ratai būtų tiesiai, tada niekas į duris nesirems ir keleiviams bus patogu įlipti.

    Komentuoti:


  • Lich
    replied
    Arba tiesiog paprasta logika nesivadovavo... Šiaip tai, nežinau kada paskutinį kartą mačiau, kad priekinės durys būdų už priekinio rato, o ne prieš jį, taip pat niekas netrukdė priekinių durų padaryti taip, jog jos atsidarytų į vidų. Net kai kurie seni autobusai turi kelis durų atsidarymo būdus (priekyje varčios veriasi į vidų, kitur į išorę...)

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Išvada - kažkas Baltarusijos aukštojoj nelankė Mechanizmų ir Mašinų Teorijos paskaitų

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?
    Iš lauko pusės žiūrint dešinė varčia remiasi į ratą. Standartinio ilgio (o gal ir trumpesnis) buvo bandytas Vilniuje - tai pasukus ratą į kairę pusę, durys remdavosi į ratą..

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Man toks klausimas iškilo - kaip su priekinių durų atidarymu, jeigu priekinis ratas yra pasuktas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Naujas Vitovt Max Duo - http://auto.onliner.by/2013/10/10/belkommunmash/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą
    Tai yra vietinės gamybos "Chongnyonjunwi", iš tikrųjų pagamintas "Karosos" bazėje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ikarus troleibusai buvo gaminami gamyklose. O Š. Korėjoje troleibusas yra perdarytas iš Karosos autobuso vietinių meistrų rankomis.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
    Trečioje nuotraukoje KLDR troleibusas. Panašus į Karosą.
    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=62245737
    Man atrodo, kad čia gali būti Karosa troleibusas. Estai berods turėjo Ikarus troleibusą

    Komentuoti:

Working...
X