Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Rašau čia, nes KVT temoje nuėjome į lankas.
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    (...)Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. (...)
    Tai įdomiai tu lygini - kur miestas su 1,5+ mln. gyventojų skaičiumi, kur miestas su 550 tūkst. gyventojų skaičiumi. Dėl P. Amerikos - papildomai norėjau paminėti ir Kitą (Ekvadoro sostinė). Ten dar 1995 atidaryta BRT troleibusų sitema, neseniai paskelbta apie TP parko atnaujinimą bei, tiesą, nedideli, bet sistemos praplėtimą.
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Kad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.
    Būtent, t.y. su panašiu gyventojų skaičiumi.

    Parašė 10.000
    P.S. O dėl troleibusų - ten jie buvo įvesti tik dėl labai didelio kalnuotumo, kurio mes Lietuvoje neturime.
    Tai nėra labai svarbu. Kas be ko, bet Vilniuje irgi yra kalnuotumas (T. Narbuto, Laisvės pr., Ukmergės, Basanavičiaus, V. Kudirkos ir t.t.).
    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
    Siaip kad pajaust savo kailiu moderniu troleibusu privaluma kad ir pries dyzelinius autobusus, nereikia nei Rusiju, nei Braziliju. Pakanka Berline pavazinet marsrutais su M arba X raide, kur vairuotojai neturi daug laiko, ir paklausyt kaip staugia variklis. Ir abstrakciai pamastyt, kiek gi visokio brudo lekia i gatves. O paskui nuvaziuot i Eberswalde, miesteli visai salia sostines, ir pasivazinet su troleibusu. Pagreitejimas - fantastiskas, tyla. Aisku jokiu suodziu ar azoto oksidu.
    Va, labai geras pavyzdys. Šiaip siūlau dar pamastyti: nemažai dabar sako argumentą prieš troleibusus, kad atseit jų laidai gadina vaizdą. O dabar prašau prisiminti, kad nemažai autobusų paleidžia kvepaliukus - juodus suodžių ir CO2 dūmūs (o kodėl gi tai negali būti palaikyta kaip vizualinė tarša?), bet nuo tų dūmų papildomai yra kenkiama aplinkai. Ar nuo troleibusų laidų yra kenkimas aplinkai? Nebent tai, kad laidai kartas kalami į namų sienas, tačiau nereikia pamiršti, kad yra ir specialūs vibracijos slopintuvai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaunui pilnai uztektu ir Skodu Trm.

    Komentuoti:


  • Anti Kedbus
    replied
    Pilnau užtektų tokių naudotų Kaunui : http://autoline.info/sf/bus-trolleyb...927885900.html

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Geras vaizdelis Kasteljone (Castellón de la Plana, Ispanija):

    http://transphoto.ru/photo/421161/
    P.S. Jeigu nesupratote, pasižiūrėkite į ženklą, o vėliau į transporto priemonę.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.01.17, 21:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dizainas paprastam keleiviui mažai rūpi. VT fanams rūpi. Savo funkciją kaip VT troleibusais, nepriklausomai nuo dizaino, atlieka. O VT keleivių mažėja dėl prastos VT politikos. Rusijoje vietinės valdžios valdžiažmogių požiūris į VT barbariškas, mūsuose, nors valdžiažmogia šaukia apie Vakarus ir Europą, lygiavimąsi į juos, deja, VT srityje lygiuojasi į NVS... Gal tik Baltarusijoje geresnė situacija.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Lenino prospekte Kaliningrade.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Čia jau gražus troleibusas. Spėju tai firmos ,,Trolza" gaminys?
    Pilnas šio troleibuso modelis yra ВМЗ-5298.01 "Авангард"

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Kaliningradas.

    Atvaizdas
    Čia jau gražus troleibusas. Spėju tai firmos ,,Trolza" gaminys?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kaune naujausias troleibusas 1998 metų, Kaliningrade seniausias troleibusas 1998 metų
    "Solariai" naujesni, negu 1998. Bet ir senos "Škodos" atrodo naujau, negu tie apynaujai kaliningradiniai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Iš dizaino tas troleibusas atrodo, tarsi jis būtų pagamintas 1975. Rusiškas dizainas sugadina ir pasendina viską. Reikia džiaugtis, kad pas mus važinėjančios Škodos ne kažkur iš Rusijos gilumos, o iš buvusios Čekoslovakijos.
    Tai baltarusiški АКСМ-101ПС, buvo gaminami 1997-2003 metais.

    Čekoslovakiški buvo tarybiniais laikais, naujausi (Vilniuje - 1995, 1997 ir 1999 metų) jau tik čekiški.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kaune naujausias troleibusas 1998 metų, Kaliningrade seniausias troleibusas 1998 metų
    Iš dizaino tas troleibusas atrodo, tarsi jis būtų pagamintas 1975. Rusiškas dizainas sugadina ir pasendina viską. Reikia džiaugtis, kad pas mus važinėjančios Škodos ne kažkur iš Rusijos gilumos, o iš buvusios Čekoslovakijos.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Jauniausios mūsų Škodos 1998 (Kauno) ir 1999 (Vilniaus) metų.
    Kaune naujausias troleibusas 1998 metų, Kaliningrade seniausias troleibusas 1998 metų

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Jauniausios mūsų Škodos 1998 (Kauno) ir 1999 (Vilniaus) metų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jau nekart pastebėjau, kad rusai pirštu bado Vilniaus Škodas, bet pamiršta apie šituos savo baisuoklius.
    Nežinojau, kad tokios išvaizdos troleibusai yra tokių metų. Galvojau jiems nemažiau nei mūsų Škodoms, kurių nemaža dalis yra "ledinės" lyginant su šitais.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Ne 'mus' turiu omeny, o miestą, kurio gatvėmis jis važinėja.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Tas pats senučiukas troleibusas, tame pačiame maršrute - bet vakar, ir judantis į priešingą pusę nei šios dienos fotografijoje.

    Atvaizdas
    Nifiga dar jis ne senučiukas, kai pagalvoji, kas pas mus važinėja..

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Tas pats senučiukas troleibusas, tame pačiame maršrute - bet vakar, ir judantis į priešingą pusę nei šios dienos fotografijoje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jau nekart pastebėjau, kad rusai pirštu bado Vilniaus Škodas, bet pamiršta apie šituos savo baisuoklius.
    Tai čia vienas iš dvejų seniausių Kaliningrado troleibusų - 1998 m.
    Dar vienas yra 2002, o visi kiti nuo 2006 metų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jau nekart pastebėjau, kad rusai pirštu bado Vilniaus Škodas, bet pamiršta apie šituos savo baisuoklius.

    Komentuoti:

Working...
X