Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Man kilo toks nelabai į troleibusų temą klausimas. Ar kuris nors Rusijos miestas turi tam tikrą VT dažymo schemą?Nes kiek teko matyt foto iš Rusijos, nepanašu, kad kur nors būtų tokia...
    Užuomazgų yra. Pavyzdžiui, Maskva, Mosgortranso autobusai žaliai balti, troleibusai mėlynai balti. Bet kaip ir pas mus, pilnai visi miestai vienodai visų TP nedažo. Tiesa, pas mus išimtis - Druskininkai.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Akimirka iš pagrindinės Kaliningrado gatvės.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Man kilo toks nelabai į troleibusų temą klausimas. Ar kuris nors Rusijos miestas turi tam tikrą VT dažymo schemą?Nes kiek teko matyt foto iš Rusijos, nepanašu, kad kur nors būtų tokia...

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Apipaišytas grafiti?
    Na, matyt, tokia koncepcija :-)
    Dar viena šio troleibuso fotografija - tik užvakarykštė, ir kitoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Tylus Rodyti pranešimą
    Kaliningradas. 'Lenino prospekto' stotelė.

    Atvaizdas
    Apipaišytas grafiti?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. 'Lenino prospekto' stotelė.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Šalia centrinės turgavietės.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šiandien Kaliningrade.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kas per???
    Den Oudsten B96T???
    http://transphoto.ru/photo/508551/
    Visgi čia perdarytas autobusas, kuriam į skyrelius šone įkišta elektroninė įranga ir variklis, bei pritvirtinti srovės imtuvai.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Kas per???
    Den Oudsten B96T???
    http://transphoto.ru/photo/508551/

    Komentuoti:


  • Lich
    replied
    Net akimirkai susimėčiau, pagalvojau prie ko čia Kauno troleibusą įdėjo į paveikslėlį, ir tik tada pamačiau, kad yra maršruto trafarerei vieta palikta prie stogo ir nėra garažinių numerių...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kitaip nepavadinsi - ŠAUNUOLIAI!

    http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-itomire.html

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Romoje troleibusai užvažiuoja ir į ''miesto širdį'', tačiau jie toje ''miesto širdyje'' naudoja NiMH akumuliatorius. Tačiau apie ''ūsų demontavimą'' ir naudojimo tik akumuliatorius ten niekas nekalba.
    Ką gi man ginčytis, kai įrodinėji, kad ''troleibusų privatininkų yra mažiau nei autobusų'', nors autobusų maršrutų net nesuskaičiuosi, o troleibusų - iki 200 sistemų (309 visame pasaulyje).
    Aš irgi galiu manyti, kad rytoj sugriūs Liūbarto tiltas, bet viskas tai yra tesiog prasimanymai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
    Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
    Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
    Romoje yra priemiesčiuose/ toliau nuo centro nutolusiuose kvartaluose, bet ne pačioj "miesto širdyje" na, autobusų privatininkų, visgi, yra daugiau nei troleibusų, o ir šiaip - Vilniuje, nemanau, kad kas norėtų investuoti

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.
    Ir gal net į Visorius

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes
    Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
    Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
    Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.21, 19:41.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...
    Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes ar Pilaitę, taip pat, galima dalį autobusų maršrutų atiduoti privatininkams - taip būtų atnaujinamas Vilniaus autobusų parkas už privataus investuotojo lėšas. O kur tu surasi privatininką, norintį troleibusų maršrutų ?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai, kad ir autobusai pas mus nepriziureti.

    Komentuoti:

Working...
X