Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tylus
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Apipaišytas grafiti?
    Na, matyt, tokia koncepcija :-)
    Dar viena šio troleibuso fotografija - tik užvakarykštė, ir kitoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Tylus Rodyti pranešimą
    Kaliningradas. 'Lenino prospekto' stotelė.

    Atvaizdas
    Apipaišytas grafiti?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. 'Lenino prospekto' stotelė.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kaliningradas. Šalia centrinės turgavietės.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Šiandien Kaliningrade.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kas per???
    Den Oudsten B96T???
    http://transphoto.ru/photo/508551/
    Visgi čia perdarytas autobusas, kuriam į skyrelius šone įkišta elektroninė įranga ir variklis, bei pritvirtinti srovės imtuvai.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Kas per???
    Den Oudsten B96T???
    http://transphoto.ru/photo/508551/

    Komentuoti:


  • Lich
    replied
    Net akimirkai susimėčiau, pagalvojau prie ko čia Kauno troleibusą įdėjo į paveikslėlį, ir tik tada pamačiau, kad yra maršruto trafarerei vieta palikta prie stogo ir nėra garažinių numerių...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kitaip nepavadinsi - ŠAUNUOLIAI!

    http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...s-itomire.html

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Romoje troleibusai užvažiuoja ir į ''miesto širdį'', tačiau jie toje ''miesto širdyje'' naudoja NiMH akumuliatorius. Tačiau apie ''ūsų demontavimą'' ir naudojimo tik akumuliatorius ten niekas nekalba.
    Ką gi man ginčytis, kai įrodinėji, kad ''troleibusų privatininkų yra mažiau nei autobusų'', nors autobusų maršrutų net nesuskaičiuosi, o troleibusų - iki 200 sistemų (309 visame pasaulyje).
    Aš irgi galiu manyti, kad rytoj sugriūs Liūbarto tiltas, bet viskas tai yra tesiog prasimanymai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
    Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
    Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
    Romoje yra priemiesčiuose/ toliau nuo centro nutolusiuose kvartaluose, bet ne pačioj "miesto širdyje" na, autobusų privatininkų, visgi, yra daugiau nei troleibusų, o ir šiaip - Vilniuje, nemanau, kad kas norėtų investuoti

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.
    Ir gal net į Visorius

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes
    Laidai į Santariškes taip pat būtų laidais į Baltupius ir Jeruzalę.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    O kodėl gi nesurasi? Iš man žinomų - De Lijn (Gentas), Veolia(Kažkuris miestas Čekijoje, nepamenu). Papildau: dar Skanentrafik (Landskrona, Švedija), Conexxion (Arnhem), Stagecoach New Zealand (Velingtonas), ATAC (Roma, sakėt ten troleibusų nėra? Yra ))) )
    Beje, troleibusų eksploatacija ilgalaikiui yra pigesnė nei autobusų. Taip, pradinės investicijos didelės (naujos linijos, naujos TP), tačiau aptarnauti pačius troleibusus yra pigiau nei autobusus, netgi įskaičiavus KT priežiūros išlaidas. Jeigu ~1,30 Lt kainuoja autobuso KM, ir 0,87 LT troleibuso KM (KT priežiūros išlaidos iskaičiuotos; jeigu norite, vėliau galiu įkelti šaltinį), tai ir paskaičiuokite išlaidas 300 KM (vidutinė rida per dieną).
    Taip pat, Venezueloje, Meridoje, 2007 atidarytas troleibusų tinklas (10,5 km, planuoja dar praplėsti).
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.21, 18:41.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...
    Nes autobusų eksplotacija pigiau kainuos. Nereikėtų tiesti laidus į naujus rajonus, pvz.: Santariškes ar Pilaitę, taip pat, galima dalį autobusų maršrutų atiduoti privatininkams - taip būtų atnaujinamas Vilniaus autobusų parkas už privataus investuotojo lėšas. O kur tu surasi privatininką, norintį troleibusų maršrutų ?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Aha... Bet žiūrėk, kažkodėl autobusų naikinti niekas nesiruošia...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai, kad ir autobusai pas mus nepriziureti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Aš dabar žiūriu ne iš entuziasto pusės, nes šiaip didelis troleibusų šalininkas nesu. Tai pirma. Antra, visa troleibusų sistema buvo naikinama palaipsniui. Tai reiškia, kad buvo ilga laiką neinvestuojama į troleibusus, jų remontą ir t.t., kas privedė, kad dabar tame pačiame Kaune yra prikeliami troleibusai, kurie n metų buvo rezerviniais. Nežinau kaip Kaune, tačiau Vilniuje pirmiau žiūrima į autobusų remontą, tik tada eina troleibusų remontas. Kai ilgą laiką nieko neinvestuojama, normaliai nesirūpinama, tai viskas tai priveda prie labai baisios būklės, kas vėliau suteikia valdininkams sakyti: ''O, žiūrėkit, tie troleibusai tokie seni ir atgyvenę, panaikinsim''.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jus ziurit is entuziastu puses, o valdininkai is ekonomines, todel ir galvojama apie ju atsisakyma. Lietuvoj visa troleibusu sistema nugyventa, ja atkelt kainuoja baisius pinigus. Kad darko miesta, cia nelabai kas ir akcentuoja.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Rašau čia, nes KVT temoje nuėjome į lankas.
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    (...)Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. (...)
    Tai įdomiai tu lygini - kur miestas su 1,5+ mln. gyventojų skaičiumi, kur miestas su 550 tūkst. gyventojų skaičiumi. Dėl P. Amerikos - papildomai norėjau paminėti ir Kitą (Ekvadoro sostinė). Ten dar 1995 atidaryta BRT troleibusų sitema, neseniai paskelbta apie TP parko atnaujinimą bei, tiesą, nedideli, bet sistemos praplėtimą.
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Kad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.
    Būtent, t.y. su panašiu gyventojų skaičiumi.

    Parašė 10.000
    P.S. O dėl troleibusų - ten jie buvo įvesti tik dėl labai didelio kalnuotumo, kurio mes Lietuvoje neturime.
    Tai nėra labai svarbu. Kas be ko, bet Vilniuje irgi yra kalnuotumas (T. Narbuto, Laisvės pr., Ukmergės, Basanavičiaus, V. Kudirkos ir t.t.).
    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
    Siaip kad pajaust savo kailiu moderniu troleibusu privaluma kad ir pries dyzelinius autobusus, nereikia nei Rusiju, nei Braziliju. Pakanka Berline pavazinet marsrutais su M arba X raide, kur vairuotojai neturi daug laiko, ir paklausyt kaip staugia variklis. Ir abstrakciai pamastyt, kiek gi visokio brudo lekia i gatves. O paskui nuvaziuot i Eberswalde, miesteli visai salia sostines, ir pasivazinet su troleibusu. Pagreitejimas - fantastiskas, tyla. Aisku jokiu suodziu ar azoto oksidu.
    Va, labai geras pavyzdys. Šiaip siūlau dar pamastyti: nemažai dabar sako argumentą prieš troleibusus, kad atseit jų laidai gadina vaizdą. O dabar prašau prisiminti, kad nemažai autobusų paleidžia kvepaliukus - juodus suodžių ir CO2 dūmūs (o kodėl gi tai negali būti palaikyta kaip vizualinė tarša?), bet nuo tų dūmų papildomai yra kenkiama aplinkai. Ar nuo troleibusų laidų yra kenkimas aplinkai? Nebent tai, kad laidai kartas kalami į namų sienas, tačiau nereikia pamiršti, kad yra ir specialūs vibracijos slopintuvai.

    Komentuoti:

Working...
X