Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Elis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Beveik pusšimtis 2000 metų gamybos Škodų nuo 2012 metų stovi be darbo Ašchabade.
    http://tomkad.livejournal.com/214664.html
    O kodėl jie negalėjo tų troleibusų kam nors parduot? Manau, netgi Kaunui tokio amžiaus tiktų, didelę dalį parko atnaujintų. Bėda, kad jie nežemagrindžiai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Beveik pusšimtis 2000 metų gamybos Škodų nuo 2012 metų stovi be darbo Ašchabade.
    http://tomkad.livejournal.com/214664.html

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    nieko nuosatabaus, kad sudegė
    Ukrainoje troleibusų būkle beveik nesirūpinama...1990 metų Škodos Kaune važinėja be jokių problemų ir gerai atrodo, Ukrainoje 2000-2001 m. Jumzai atrodo lyg 20 metų senesni būtų. Nors ir Lietuvoje XX a.10 deš.sudegė pora 15tr, bet tai jau turbūt buvo kitos priežastys.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    nieko nuosatabaus, kad sudegė

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Vakar Lvove sudegė Škoda 14tr...
    http://transphoto.ru/photo/797760/
    http://transphoto.ru/photo/797762/
    http://transphoto.ru/photo/797761/
    Pagal komentarus prie nuotraukų, kiek mano rusų kalbos žinios leidžia suprasti, gaisras įvyko dėl laidų izoliacijų pažeidimo. Troleibusų technikoje nusimanau nedaug, rusų kalbos žinios dar menkesnės, todėl jei suklydau, pataisykit mane.

    Taip jis atrodė prieš gaisrą
    http://transphoto.ru/photo/786375/
    Paskutinis taisė Elis; 2015.04.10, 16:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai bus 2013 m. reportažas. Susisiekimas troleibusais lyg ir nepablogėjo. Naujų troleibusų irgi nėra, išskyrus kelis. Kryme yra kur kas svarbesnių problemų nei troleibusai.

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Įsivaizduoju koks jausmas važiuojant 9Tr. O kam pas kaikuriuos troleibusus štangos taip sulankstytos ir kodėl prie angliukų toks "žiedas" didelis? Pas musiškius tik vos, vos kabelio yra,o čia riestainiai...
    Nostalgija. Užlenkimai, įtariu, labiau padeda nutolti nuo KT, kad štanga, esanti priešingoje pusėje į kurią nukrypstama nuo KT, neliestų laido.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.07, 20:50.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Už dienos kitos bus fotoreportažas iš Krymo.
    Laukiam nesulaukiam . Įdomu, ar po prisijungimo prie Rusijos ten VT pagerėjo? Tikiuosi ir apie tai bus informacijos reportaže. Beje, ar tai paskutinis fotoreportažas iš Ukrainos(ir ne tik), ar dar bus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuva ES jau tuoj bus 11 metų, bliauna apie Europą, o tegul parodo nors vieną sritį, kurioje prie tos mistinės Europos priartėjo iš gerosios pusės, o ne perimdama tai, kas blogiausia...
    Lietuvoje nėra ką integruoti į bendrą sistemą miestuose. Mikrobai kaip tokie iš viso neturėtų egzistuoti tokiuose dideliuose miestuose kaip Vilnius, Kaunas ar Klaipėda. Reiškiasi, nemoka suorganizuoti VT taip, kad būtų generuojami keleivių srautai. Tenkinamasi esamais ir nieko nedaroma, kad jų daugėtų iš esmės. Esamas daugėjimas tik fliuktuojacijų lygyje. Bet iš tiesų jau per daug nukrypome nuo temos.

    Už dienos kitos bus fotoreportažas iš Krymo.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O priemiestinis nesužlugdytas? Iš esmės sužlugdytas, skirtas tik moksleivių pavežimui. Miestų VT iki 1990 m. buvo absoliučiai visuose rajonų centruose. Dabar jo nebėra absoliučioje daugumoje rajonų centrų... Maršrutinių taksi integravimas yra nesąmonė. Tai nesugebėjimas organizuoti normalaus VT.
    Lyginti nėra ką. Viešuoju transportu Lietuvoje pervežama labai mažai keleivių netgi ES mastu Lietuvoje pervežama mažiausiai keleivių iš visos ES. Ukrainoje kiek kita situacija - dėl žmonių skurdumo VT yra paklausus, tačiau valstybė ir ten jo deramai nevysto. Tik dėl žmonių negalėjimo įsigyti nuosavo automobilio, Ukrainoje klesti privatininkai su vidutinės ir mažos talpos autobusais.

    Dar nepaminėjau, kad Lucke, vieninteliame iš Ukrainos miestų, visuose miesto VT transporto priemonėse (taip pat ir maršrutiniuose taksi, nes jie VT pagrindas) įdiegta elektroninė transporto priemonės padėties nustatymo sistema. Realiu laiku internete galima pasižiūrėti, kur šiuo metu yra transporto priemonės.
    Kalbant apie automobilizaciją, tai kol lietuviai garbins JAV kaip visų gyvenimo sričių pavyzdį(JAV daugelyje miestų VT sužlugdytas, jei neklystu, XX a. viduryje, normaliau ten laikosi tik metro ir priemiestiniai traukiniai, keliuose miestuose-dar troleibusai)ir laikys VT bomžų, invalidų, bobučių ir vaikų transportu, tol VT pervežimų skaičius mažės. Kita vertus, kaip jau minėjau, VT keleivių skaičius po truputį pradeda augti(prie to prisidėjo ir mikriukų išvalymas),o ir Vakarų Europoje XX a. 6-8 deš. vyko masinė automobilizacija(pats tuometinis Prancūzijos prezidentas 1971 m. yra pasakęs, kad kiekvienas pilietis turi prisitaikyti prie automobilizacijos), bet XX a. pabaigoje pamačius, kad tai prie gero nepriveda, vėl pradėtas skatinti VT ir jis atsigavo. Tikėkimės, kad Lietuva pasuks V.Europos, o ne JAV keliu ir po 10-20 metų turėsime normalų, gerai išvystytą, modernų VT, o ne gatves, pergrūstas automobiliais. O kalbant apie privatizaciją: integruotas, nedušmaninis privatus VT nieko blogo nepadarys. Pavyzdžių toli ieškoti nereikia. Klaipėdoje lygtais 7 vežėjai(įskaitant ir KLAP) be konkurencijos veža keleivius bendro bilieto sistemoje 35 maršrutais. VT laikosi ten bene geriausiai Lietuvoje.
    P.S. jei tai offtopic, tegul moderatoriai perkelia šiuos pranešimus į kitą temą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O priemiestinis nesužlugdytas? Iš esmės sužlugdytas, skirtas tik moksleivių pavežimui. Miestų VT iki 1990 m. buvo absoliučiai visuose rajonų centruose. Dabar jo nebėra absoliučioje daugumoje rajonų centrų... Maršrutinių taksi integravimas yra nesąmonė. Tai nesugebėjimas organizuoti normalaus VT.
    Lyginti nėra ką. Viešuoju transportu Lietuvoje pervežama labai mažai keleivių netgi ES mastu Lietuvoje pervežama mažiausiai keleivių iš visos ES. Ukrainoje kiek kita situacija - dėl žmonių skurdumo VT yra paklausus, tačiau valstybė ir ten jo deramai nevysto. Tik dėl žmonių negalėjimo įsigyti nuosavo automobilio, Ukrainoje klesti privatininkai su vidutinės ir mažos talpos autobusais.

    Dar nepaminėjau, kad Lucke, vieninteliame iš Ukrainos miestų, visuose miesto VT transporto priemonėse (taip pat ir maršrutiniuose taksi, nes jie VT pagrindas) įdiegta elektroninė transporto priemonės padėties nustatymo sistema. Realiu laiku internete galima pasižiūrėti, kur šiuo metu yra transporto priemonės.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viskas priklauso nuo miesto valdžios. Vieni Ukrainos miestai sugebėjo kažkiek atnaujinti savo VT, o kiti ne. Lygtai Lietuvoje kitaip... Pas mus dar blogiau su VT. Jis iš viso sužlugdytas daugumoje miestų, ko pasekoje - masinė automobilizacija.
    Na, vienintelis didesnis miestas Lietuvoje, kur sužlugdytas normalus VT- Alytus. Pas mus bent didžiuosiuose miestuose stengiamasi naikinti(Vilniuje,Šiauliuose,Panevėžyje), kelti kokybės standartus(Kaune)arba integruoti į bendrą sistemą(Klaipėdoje ir,kaip planuojama, ateityje Kaune)dušmaninius maršrutinius taksi. Mažuosiuose miestuose išvis nelabai yra ką naikinti kalbant apie maršrutinius taksi(bet ten ir autobusai skursta).Bet palyginkime Kauno ir panašaus dydžio Rovno VT būklę. Vienintelis Ukrainos miestų VT privalumas-ten netrūksta keleivių, nors ir Lietuvos didžiuosiuose miestuose VT keleivių skaičius auga.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Įsivaizduoju koks jausmas važiuojant 9Tr. O kam pas kaikuriuos troleibusus štangos taip sulankstytos ir kodėl prie angliukų toks "žiedas" didelis? Pas musiškius tik vos, vos kabelio yra,o čia riestainiai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas priklauso nuo miesto valdžios. Vieni Ukrainos miestai sugebėjo kažkiek atnaujinti savo VT, o kiti ne. Lygtai Lietuvoje kitaip... Pas mus dar blogiau su VT. Jis iš viso sužlugdytas daugumoje miestų, ko pasekoje - masinė automobilizacija.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Net senų lenkiškų reklamų nesugeba nulupt nuo troleibusų... Bet tai nejau Bogdanai tokie brangūs, kad Luckas jų neįperka?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuotraukos iš tos pačios sankryžos.



    Bogdanai. Triašiai Bogdanai yra su 4 durimis - E231 modelis. Čia vienas iš pirmųjų, dar su Isuzu logotipu.





    Jau be Isuzu logotipo.



    Jei kas nematėte, tai žiūrėkite į midileibusus. Bogdan Т50110. Tokių Lucke 2 vnt.





    Baigiau ten, kur ir pradėjau - prie geležinkelio stoties.



    Bendrai paėmus, vaizdas, lyginant su Rovnu, prastas. Keleivių troleibusuose tikrai netrūksta, bet kursavimo intervalai apgailėtini... Netgi prie minėtos sankryžos, kurioje kertasi daugumos troleibusų maršrutai, kartais būdavo 5-8 minučių pauzės, kai nevažiavo joks troleibusas jokia kryptimi... Ir tai rytinio piko metu. Tuo tarpu maršrutiniai taksi ritosi vienas per kitą... Beveik visi seni ZiU troleibusai visiški laužai. Kiek teko keliais jų važiuoti, kėbulai supuvę, prarūdiję kiaurai, šviečiasi, siūbuoja, grindys linguoja. O keleivių važiuoja daug...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.07, 10:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau visa eilė nuotraukų iš didelės sankryžos, kurioje kertasi 4 krypčių troleibusų linijos ir dauguma troleibusų maršrutų praeina pro šią sankryžą. Tai Kovelio, B. Chmelnickio ir D. Halickio gatvių sankryža.

    ZiU ir Jelcz'ai.















    JuMZ T2.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Luckas - Volynės srities centras. Kiek mažesnis už Rovną pagal gyventojų skaičių ir plotą, tačiau gyventojų tankis didesnis. Miesto VT - troleibusai, autobusai ir maršrutiniai taksi. Deja, jei Rovne susisiekimas troleibusais gan neblogas, tai Lucke tik patenkinamas. Intervalai reti, du trys kartai per valandą. Troleibusai pradeda darbą panašiai kaip ir Rovne, apie 6-6.30, bet baigia gerokai anksčiau, išskyrus kelis reisus kai kuriais maršrutais. Dar viena problema Lucke - keli iš dalies priemiestiniai ir pramoninių rajonų maršrutai. Gan ilgos linijos į užmiestį ar pramoninės linijos, kuriomis troleibusai važiuoja kartą per valandą piko metu ir kartą kas kelias valandas kitu metu, yra visiškai nepateisinamos dabar, kai visus maršrutus dubliuoja maršrutiniai taksi, o miesto pagrindinėje dalyje troleibusai dirba vos tik patenkinamai. Tuo labiau, kad pramonines zonas ar priemiestį laisvai galėtų aptarnauti autobusai, kurie Lucke yra. Aišku, troleibusais važiuoti kaunuoja pigiau nei autobusais (juose, priešingai nei maršrutiniuose taksi, galioja lengvatos), bet svarbiau turėtų būti daugumos miestiečių interesas.
    Troleibusų parke yra apie 65 troleibusus, iš jų maršrutus aptarnauja tik apie 40. Parko pagrindą sudaro ZiU 682 troleibusai (tarybinių laikų, išskyrus du). Pernai iš Liublino buvo nupirkta 19 naudotų troleibusų Jelcz, kelių modifikacijų. Jei Rovne nenurašė nei vieno seno troleibuso, tai Lucke po Jelczų įsigijimo, buvo nurašyta keletas labiausiai sutręšusių troleibusų. Taip pat mieste važinėja 7 Bogdanai, kurie yra gaminami Lucke. Situacija absurdiška ir apgailėtina. Mieste esanti troleibusų gamykla parduoda troleibusus į užsienį, o savo miestui valdžia tesugeba nupirkti metalo laužą iš užsienio... Dar yra keli JuMZ T2 troleibusai ir nenaudojami JuMZ T1. Anksčiau mieste dirbo nemažos partijos Kijev-6 ir Škoda 9Tr. Viena iš Škodų dabar tarnauja kaip techninė pagalba.
    Mieste yra 14 maršrutų. Kaip minėjau, kai kuriais iš jų troleibusai važiuoja ypač retai. Po to, kai buvo nupirkti Jelcz'ai, mieste paleisti du nauji maršrutai 15 ir 15A, abu žiediniai, vienas kitam priešingų krypčių. Anksčiau šiuos maršrutus aptarnavo autobusai, priklausantys troleibusų parkui. Taip pat troleibusų parkas aptarnavo ir dar keletą kitų miesto autobusų maršrutų. Tačiau dabar, t.y. jau ir pernai, troleibusų parkas autobusų maršrutų jau nebeaptarnauja.

    Pats naujausias iš ZiU. Prie geležinkelio stoties.



    Ten pat.



    Žemiau visos nuotraukos iš V. Viničenko g. prie to paties pavadinimo stotelės.



    Jelcz/KPNA PR110E iš Liublino.



    MPK/Jelcz 120MT.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O todėl, kad oficialiai lietuviškai Rovnas.
    Dalis Škodų 9Tr. durų pakeistos durimis iš ZiU, nors Rovne jų niekada nebuvo. Kai kurios irgi be stiklų. Nemanau, kad trūktų durų stiklų (taip pat ir 14Tr) ir taip padaryta tik pernai. Tiesiog toks "kokybės standartas" ir supratimas kai kur...

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    gal vis gi Rivnė, o ne Rovno...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Poroj troleibusų (vienam Škoda 9tr ir Škoda 14tr) durys be stiklo. Ar tos durys realiai atidaromos, jei vietoj stiklo uždėta vientisa skarda?
    O kodėl gi neturėtų? Tiesiog stiklo (ir dar labai daug ko kito) deficitas.

    Komentuoti:

Working...
X