Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Na, modelis ganėtinai morališkai pasenęs, nors asmeniškai Vilniuje važinėjantys originalūs 14TR labai klasiškai atrodo, netgi prideda miestui žavesio kaip kokie Londono autobusai Nekart esu matęs užsieniečius juos fotografuojant. Tuo tarpu Kaune taip baisiai užkolchozinti, kuo skubiau juos nuo vaizdo reikėtų nuimt

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kažkaip nepasiverčia liežuvis sakyt, bet puikiai tiktų Kaunui, galima netgi palikt raudonos spalvos, nereikėtų net perdažyt visiškai Škodom netinkančia salotine spalva
    Žinoma, kad tiktų. Vien dėl turimos patirties dirbant su šio tipo troleibusais. Juk tai normalūs troleibusai, svarbu, kad būtų tvarkingi.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kažkaip nepasiverčia liežuvis sakyt, bet puikiai tiktų Kaunui, galima netgi palikt raudonos spalvos, nereikėtų net perdažyt visiškai Škodom netinkančia salotine spalva

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    2014-ųjų pradžioje Bratislavoje dar teko matyti daug 14Tr. Jaučiaus kaip namie.
    rugpjūčio mėn kai buvau Bratislavoje nemažai teko matyti 14Tr. buvo viena kita ir nauja Škoda.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Penkių metų bėgyje Škoda Electric pagamino Bulgarijai 180 troleibusų. Iš kurių 80 atiteko Sofijai, kiti 100 - Varnai, Plevenui, Burgasui ir Stara Zagorai.
    Taip pat Konsorciumas Škoda Electric ir Solaris pateikė 36 troleibusus Budapeštui, dar tikimasi 72 troleibusų užsakymo.

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...i-v-bulharsku/

    Škoda Electric pradėjo gaminti antrą 25 troleibusų partiją Rygai. Pirmieji 25 Škoda 27Tr buvo pateikti praeitais metais. Viso sutartis 2013 metais pasirašyta 125 troleibusams.

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...otysskou-rigu/

    Bratislava pilnai atnaujino troleibusų parką. Per 2014/2015 metus įsigijo 70 Škoda 31Tr ir 50 Škoda 30Tr

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...do-bratislavy/
    2014-ųjų pradžioje Bratislavoje dar teko matyti daug 14Tr. Jaučiaus kaip namie.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Penkių metų bėgyje Škoda Electric pagamino Bulgarijai 180 troleibusų. Iš kurių 80 atiteko Sofijai, kiti 100 - Varnai, Plevenui, Burgasui ir Stara Zagorai.
    Taip pat Konsorciumas Škoda Electric ir Solaris pateikė 36 troleibusus Budapeštui, dar tikimasi 72 troleibusų užsakymo.

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...i-v-bulharsku/

    Škoda Electric pradėjo gaminti antrą 25 troleibusų partiją Rygai. Pirmieji 25 Škoda 27Tr buvo pateikti praeitais metais. Viso sutartis 2013 metais pasirašyta 125 troleibusams.

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...otysskou-rigu/

    Bratislava pilnai atnaujino troleibusų parką. Per 2014/2015 metus įsigijo 70 Škoda 31Tr ir 50 Škoda 30Tr

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...do-bratislavy/

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Baisūs tie seni troleibusai.. O šiaip Kišiniovas atrodo visai nieko miestas

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Seniausias mano akimis matytas 1947 metų gamybos ir mūsų dienomis restauruotas troleibusas Škodos muziejuje Pilzne (Čekija).

    \



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Troleibusų tinklas apima didžiąją miesto dalį su miegamaisiais rajonais taip pat, priešingai nei Vilniuje, kur kai kurie miegamieji neturi troleibusų linijų. Turint omenyje autobusų tinklo silpnumą, troleibusai yra miesto VT šerdis, be kurios mieste būtų transporto kolapsas, nes mikrobai ir taip važinėja perpildyti. Beje, šeštadienį troelibusai kursuoja taip pat dažnai kaip ir darbo dieną. Bent jau iki pietų. Ir keleivių daug kaip darbo dieną. Net nesijaučia, kad išeiginė.
    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    A. Puškino g. ties sankryža šalia parlamento. JuMZ T2.



    Ten pat.



    Ties Štefano Didžiojo ir Šventojo paminklu.



    Ten pat, į kitą pusę.



    Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.





    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.12, 18:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Botanikos sodo žiedas.



    Vienintelis ZiU-682 Trolza, pagamintas 2006.



    Kitos nuotraukos iš Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.









    Irgi Štefano Didžiojo ir Šventojo pr. ties Triumfo arka, kairėje - parlamento rūmai.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.12, 18:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ZiU-682 paskutinės modernizacijos su pakeistomis durimis. Ties Izmailo g. ir Štefano Didžiojo ir Šventojo pr. sankryža. Atkreipkite dėmesį į invalidą, kuris renka išmaldą važinėdamas viduriu gatvės.



    Vienas iš nedaugelio. BKM 213, Ciuflea g.





    JuMZ T2, C. Negruzzi pr.



    JuMZ T2 prie gelež. stoties.



    C. Negruzzi pr.



    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.12, 18:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    J. Gagarino pr. prie geležinkelio stoties.





    Ties įsukimu į žiedą prie C. Negruzzi a.



    Žiedas C. Negruzzi aikštės ir viešbutis "Cosmos".





    J. Gagarino pr. prie gelež. stoties.





    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.12, 18:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    C. Negruzzi pr.



    Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.





    Izmailo g.



    Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.



    C. Negruzzi pr.



    J. Gagarino pr. prie geležinkelio stoties (kairėje).

    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.12, 18:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kišiniovas, Moldovos sostinė.
    Miestas didesnis už Vilnių, t.y. ~730 tūkst., o plotas daugiau nei trigubai maženis - 120 kv. km. Troleibusai yra pagrindinė VT rūšis, po to pagal pervežamų keleivių skaičių tikrai eina maršrutiniai taksi, kurie yra visi mikrobai, išskyrus vieną maršrutą, aptarnaujamą kinietiškais midibusais. Ir paskutiniai pagal svarbą yra miesto autobusai, kurių didžioji dalis maršrutų yra artimojo priemiesčio su retu grafiku ir dviguba tarifų sistema (mieste viena kaina, už miesto - kita). Trečdalį parko sudaro Ikarusai, fotoreportažas bus atitinkamoje temoje.
    Troleibusų ūkis didesnis nei Vilniuje - trys parkai, iš viso apie 360 troleibusų, kurių didesnė pusė pagaminti po 2000, iš jų apie trečdalį - paskutinio penkmečio. Seniausi yra 1985 m. kai kurie ZiU, kiti naujesni.
    Taigi, parką sudaro ZiU-682 modelio kelių modifikacijų troleibusai, jų mieste yra apie ketvirtadalį, visi praėję kapitalinį remontą, bet jau senokai. Taip pat yra dvigubi ZiU-683, bet tik 3 vnt. JuMZ T1 (dvigubi) ir T2 (paprasti), dvigubų tik keli, paprastų ~20 vnt. Apie 40 vnt. Škoda 14Tr, pirktų naujų (1996-2004). Nuo 2011 perkami baltarusiški BKM 321, iš kurių pora paskutinių metų galutinai surenkami Kišiniove, todėl vadinasi BKM 32100М. Dar yra po pora Vitovt'ų ir VMZ-5298 (tokių pačių, kokie Belcuose) bei pora seno modelio baltarusiškų BKM 213 (dvigubi). Turi parkas ir krovininių troleibusų bei muziejinių važiuojančių ZiU-5D, MTB-82D.
    Maršrutų taip pat daugiau nei Vilniuje - 24, darbo dienomis į gatves išvažiuoja apie 300 troleibusų.

    Kelionės kaina - 2 lėjos (apie 10 eurocentų; autobusai ir mikrobai veža už 3 lėjas), bilietus parduoda konduktoriai (tiek vyrai, tiek moterys). Yra lengvatos ir mėnesiniai bilietai. Vienkartiniai bilietai - ruloniniai, kaip ir Belcuose. Bilietus išduoda sąžiningai. Teko daug važinėti, nepasitaikė situacijos, kad keleiviai atsisakytų mokėti ir siųstų konduktorius kuo toliau... Troleibusai važinėja greitai, nors ne visos gatvės geros kokybės (šiaip neblogos, Kaune blogesnė danga), KT taip pat ne geresnis nei Vilniuje, gatvėse irgi pasitaiko kamščių.

    Fotografuota įvairiose Kišiniovo vietose. Izmailo g., BKM 321.



    Ties viešbučiu "Cosmos", Constantin Negruzzi aikštė. Škoda 14Tr.





    Centras, netoli Štefano Didžiojo ir Šventojo paminklo.



    Ten pat, tik į priešingą pusę.



    Vitovtas. Štefano Didžiojo ir Šventojo pr.



    Ir jis nuvažiuojantis prospektu link Triumfo arkos.



    Vienas iš nedaugelio ZiU-683 miegamajame rajone.



    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.13, 09:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šone makaluojančias virves užkabinti daug didesnė tikimybė.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kai kur tų ričių nenaudoja jau nuo pat pradžios, mat, nesaugu - sunkvežimis užkabins trosus ir sulaužys srovės nuėmiklius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik Pribaltikoje jais rūpinosi, o kituose buv. TSRS miestuose tai normalu - sulūžo, virvės per šoną ir toliau važiuoja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Nesuprantu vieno. Pas kaikuriuos reportaže matytų troleibūsų , gale yra tos ritės virvėms ūsams laikyti , bet kažkodėl tos virvės eina per šoną , stiklus...
    Tikriausiai, įtempimo mechanizmai yra sugedę.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nesuprantu vieno. Pas kaikuriuos reportaže matytų troleibūsų , gale yra tos ritės virvėms ūsams laikyti , bet kažkodėl tos virvės eina per šoną , stiklus...

    Komentuoti:

Working...
X