Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai tikriausiai ilgiausiai išsilaikęs... Tarybiniais laikais būta ir daugiau kaimo troleibusų ir net tramvajų. Tramvajai ir dabar yra, pavyzdžiui Kryme, Moločnojė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Troleibusai Donecko srities kaimuose - http://griphon-275.livejournal.com/306087.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Remontas buvo minimalus - perdažė, sumontavo elektronines švieslentes. Ir, neaišku kodėl, pakeitė sėdynes prastesnėmis (nes greitai lūžta), kokios montuojamos pigiausiuose Bogdanuose (autobusuose, ne troleibusuose). Aišku, jei reikėjo važiuoklės ir kt. remonto, tikriausiai atliko ir jį. Apie tai sunku spręsti, rašau tik tai, ką mato keleivio akys. Visgi, lyginant su tais laužais, kokie važinėja, šitie troleibusai yra geri. Žitomire yra nupirktų ir naudotų Škodų iš Čekijos. Reportažas bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.29, 20:55.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    /\ Suremontavo jau Ukrainoje.

    Komentuoti:


  • A330
    replied
    O dar kazkas cia is forume esanciu zmoniu,rase kad tik i musu saly tempiami lauzai kur kitose salyse jie yra nurasomi,bet kaip matome gali but ir atvirkciai.Lauksime tolimesnio reportazo,idomu butu pamatyt kaip musiskiams sekasi svetur.
    Tik klausimas,vilnieciu perduotu Ukrainai troleibusai kapitaliskai remontuoji dar Vilniuje ar jau Ukrainoje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus ne tik apie Vilniaus Škodas ir ne tik iš Žitomiro.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Ar bus pilnas fotoreportažas iš Ukrainos Žitomiro miesto apie buvusius Vilniaus Škoda troleibusus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ne Kaunas, bet dalelė Lietuvos. Buvęs Vilniaus 1480, dabar Žitomiro, Ukraina, 089.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Italijoje pristatytas naujas „Iveco“ troleibusas

    http://automanas.tv3.lt/italijoje-pr...o-troleibusas/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Puiku, kad važinėja. Fotografuota šiais metais? Kaip pavyko į Ukraina patekti? Nes labai noriu tenai nuvykti bet sako Tėvai man Lietuvių Ukrainoj ir Rusijoj nemėgsta todėl negaliu ten nuvykti...
    Pernai vasarą fotografuota. Lietus lijo, pasitaikė reta šalta diena, nors karštis ir sausra tiek pas mus buvo, tiek ir Ukrainoje pernai buvo.
    O kas pasikeitė? Kaip prieš 5 metus, taip ir dabar. Pasienio kontrolė, tiesa, kiek pailgėjo dėl sugriežtėjusios lenkų kontrolės, važiuojant iš Ukrainos. Į Ukrainą nepailgėjo. Važiuoti pigiausiai išeina per Lenkiją. Autobusu geriausia į Varšuvą, iš Varšuvos į Lvovą. Varšuva - Lvovas kainos nuo 14 eurų. TOKS'o Vilnius - Lvovas 40 Eurų. Važiuojant su persėdimu kiek ilgiau, bet pigiau 10 eurų ar netgi daugiau, jei akcija iš Lietuvos papuola. Varšuva - Kijevas kainos kiek užkeltos. Tada jau verčiau per Baltarusiją važiuoti. Viza kainuoja, bet jei tranzitinė, tai sumoje ne tiek daug brangiau išeina, bet gerokai kelionė trumpesnė kelionė gaunasi. Beje, su Wizzair į Kijevą už 27-30 Eurų, jei pasiseks, į vieną pusę galima nuskristi. Pigiau nei autobusu išeitų. Tik už tokią kainą skraido ne kasdien ir pirkti reikia gerokai iš anksto.
    Lietuvių nemėgsta? Nesąmonė. Niekas rusams į mordą neduoda. Važiavau autobusu, važiavo ir rusai, nepatikėsi, į Ukrainą įleido, nors vyrų tai neleidžia. Aišku, gal davė kyšį. O juos duoda beveik atvirai - eilėje pasienio kontrolės punkte teko ne kartą matyti... Ukrainos pasieniečiai jau irgi turi elektroninių pasų nuskaitymo įrangą.
    Lvove, Kijeve, Vinicoje ir kt. pilna turistų iš Kinijos, Japonijos, negrų ir indusų (ar panašių į juos) studentų labai daug.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.15, 07:33.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Pagal kokia apranga?
    Dešiniajame nuotraukos krašte moteris apsirengusi visai nežiemiškai.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Pagal kokia apranga?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Puiku, kad važinėja.
    Didelio puikumo tame nėra. Tarnavimo laikas yra tarnavimo laikas.
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Fotografuota šiais metais?
    Pagal žmonių aprangą ir žalius lapus - ne šiemet.
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Nes labai noriu tenai nuvykti bet sako Tėvai man Lietuvių Ukrainoj ir Rusijoj nemėgsta todėl negaliu ten nuvykti.
    Tėvai ne visada buna teisūs.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Puiku, kad važinėja. Fotografuota šiais metais? Kaip pavyko į Ukraina patekti? Nes labai noriu tenai nuvykti bet sako Tėvai man Lietuvių Ukrainoj ir Rusijoj nemėgsta todėl negaliu ten nuvykti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukraina, Rovnas. Pats pirmasis troleibusas mieste (sistema atidaryta 1974 m., pirmieji troleibusai - Škoda 9Tr19). Pats pirmasis ir vis dar dirba! 2015 m.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kaune taip buvo mano vienai pažystamai. Prie kauno pilies ji vietoj 11tr įlipo į 11 autobusa
    Kns įvykst VT "susiliejimas" - tolumoje, naktį, lyjant, skubant ar pan.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Man toks klausimas - kaip užsienyje išvengiama painiojimosi troleibusų su autobusų maršrutais? 1990 m. Vilniuje buvo viskas aišku - 1. Maršrutinių lentelių ir stotelių grafikų spalvos (A-mėlyna, Tr-raudona). 2. Transporto priemonių spalvos - kas vos geltonas, su raudonais elementais, tai troleibusas. Kas ryškiai geltonas arba baltas su žaliom (mėlynom) juostom - autobusas. SKyrėsi ir forma, nors "bulkutėm" buvo vadinami ir pastarieji autobusai, ir Tr9.
    Dabar švieslentės žalios, transporto priemonių formos labai supanašėjusios (pvz. Kaune - Soliaris ir Soliaris), lieka spalvos (o jei reklama)? Maršrutų numerių atskyrimas?
    Kaune taip buvo mano vienai pažystamai. Prie kauno pilies ji vietoj 11tr įlipo į 11 autobusa

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Škoda Electric pradėjo gaminti antrą 25 troleibusų partiją Rygai. Pirmieji 25 Škoda 27Tr buvo pateikti praeitais metais. Viso sutartis 2013 metais pasirašyta 125 troleibusams.

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...otysskou-rigu/

    Bratislava pilnai atnaujino troleibusų parką. Per 2014/2015 metus įsigijo 70 Škoda 31Tr ir 50 Škoda 30Tr

    http://www.skoda.cz/cs/press-room/ti...do-bratislavy/
    Man toks klausimas - kaip užsienyje išvengiama painiojimosi troleibusų su autobusų maršrutais? 1990 m. Vilniuje buvo viskas aišku - 1. Maršrutinių lentelių ir stotelių grafikų spalvos (A-mėlyna, Tr-raudona). 2. Transporto priemonių spalvos - kas vos geltonas, su raudonais elementais, tai troleibusas. Kas ryškiai geltonas arba baltas su žaliom (mėlynom) juostom - autobusas. SKyrėsi ir forma, nors "bulkutėm" buvo vadinami ir pastarieji autobusai, ir Tr9.
    Dabar švieslentės žalios, transporto priemonių formos labai supanašėjusios (pvz. Kaune - Soliaris ir Soliaris), lieka spalvos (o jei reklama)? Maršrutų numerių atskyrimas?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bet ir praėję kapitalinį remontą Vilniuje troleibusai vistiek išlieka originalūs

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na, modelis ganėtinai morališkai pasenęs, nors asmeniškai Vilniuje važinėjantys originalūs 14TR labai klasiškai atrodo, netgi prideda miestui žavesio kaip kokie Londono autobusai Nekart esu matęs užsieniečius juos fotografuojant. Tuo tarpu Kaune taip baisiai užkolchozinti, kuo skubiau juos nuo vaizdo reikėtų nuimt

    Komentuoti:

Working...
X