Lvovo troleibusai.
Troleibusų ir tramvajų parkas yra viena įmonė. Bilietai parduodami kioskuose ir juos parduoda vairuotojai. Tie patys bilietai galioja tiek troleibuse, tiek tramvajuje. Konduktorių nėra. Bilietus reikia komposteruoti mechaniniu komposteriu. Kaina - 2 gr. Šiuo metu yra 9 troleibusų maršrutai. Dėl gatvių remonto darbų senamiestyje tiek troleibusų, tiek tramvajų maršrutai paskutinius kelis metus yra uždaromi, atidaromi nauji, keičiamos trasos.
Netoli geležinkelio stoties, Korotka, Černivicka, Horodocka gatvių sankryža (žiedas).
Stryjska g.
Šotos Rustavelio g. šalia Stryjaus turgaus. Vienas iš dviejų Bogdan Т60111 (10,6 m ilgio)
LAZ-52522 Stryjska g., dešinėje už troleibuso Stryjaus turgus.
Šotos Rustavelio g. šalia Stryjaus turgaus.
S. Banderos gatvę kertanti Škoda 14Tr.
S. Banderos gatvę kertanti Škoda 15Tr.
Vėl netoli geležinkelio stoties, Korotka, Černivicka, Horodocka gatvių sankryža (žiedas).
Jeigu mokėtum mokyklinę fiziką, tai man nebandytum nevykusiai prieštarauti. Todėl aš teisus. Ir tam nereikia jokių absoliutinių skaičių ar naujausių mokslo pasiekimų žinojimo. Yra fundamentiniai fizikos dėsniai, kurių neapeisi. Elektros perdavimas laidais yra ekonomiškesnis nei akumuliatorių naudojimas ir jokių stebuklų čia nėra.
O pas mus svaigstama apie elektrobusus. Kiek kartų reiks aiškinti, kad kontaktinis tinklas patkrinta ir pigiausiai priemonė energijos tiekimui. Ir jokie akumuliatoriai nei ekonomiškumu, nei ekologiškumu neaplenks KT. O estetams galima pasakyti tik viena - iškrypusi ta jūsų estetika, jei jums maišo laidai, bet nemaišo mašinų tuntai gatvėse, reklamos ir stiklainiai šalia senų paveldo pastatų...
Tavo kategoriškumas kartu su neišmanymu sudaro kraupų kokteilį. Kalbi iš nuojautos be jokių skaičių. Nieko neišmanai apie akumus bet skiedi kiekvienai progai pasitaikius.
First ultra-capacitor trolley bus exported to Europe sparkles in Hannover
Source: DateTime:2016-10-18
On 24th September, the first super capacity trolley exported to Europe showed in 66th IAA Commercial Vehicles in Hannover. The trolley bus will take operation in Graz, Austria. “Green and Intelligent” concept proposed by CRRC and the vision of “Low carbon and sustainable development in public transportation” are highly appreciated by Europe.
The trolley bus is developed by Zhejiang CRRC Electric Vehicle Co.,Ltd which is the subsidiary of CRRC ZELC. This 18m super capacitor electric bus is second-generation which inherits technology of CRRC ZELC. Strict European standard has been applied and the bus is certificated by European Union.
O pas mus svaigstama apie elektrobusus. Kiek kartų reiks aiškinti, kad kontaktinis tinklas patkrinta ir pigiausiai priemonė energijos tiekimui. Ir jokie akumuliatoriai nei ekonomiškumu, nei ekologiškumu neaplenks KT. O estetams galima pasakyti tik viena - iškrypusi ta jūsų estetika, jei jums maišo laidai, bet nemaišo mašinų tuntai gatvėse, reklamos ir stiklainiai šalia senų paveldo pastatų...
Jai kadanors tie Elektrobusai Lietuvoje ir bus tai nebent po 50 metų, nes Lietuva ne ta šalis kuri galėtu juos dabar įpirkti, + nėra tokių baterijų kurios galėtu be pertraukos visa diena išdirbti. Kol to nebus reikia pigesne ir esama sistemą plėsti...
O pas mus svaigstama apie elektrobusus. Kiek kartų reiks aiškinti, kad kontaktinis tinklas patkrinta ir pigiausiai priemonė energijos tiekimui. Ir jokie akumuliatoriai nei ekonomiškumu, nei ekologiškumu neaplenks KT. O estetams galima pasakyti tik viena - iškrypusi ta jūsų estetika, jei jums maišo laidai, bet nemaišo mašinų tuntai gatvėse, reklamos ir stiklainiai šalia senų paveldo pastatų...
Kiniečių CRRC lyderiauja Kinijoje pagal pagaminamų keleivinio transporto priemonių kiekį. Parodoje Hanoveryje įmonė pristatė ne tik elektrinį autobusą, bet ir 18 metrų ilgio troleibusą su autonomine eiga.
Transporto priemonė pagaminta „Zhejiang crrc Electric Vehicle Co., Ltd” gamykloje. Parodoje pristatytos transporto priemonės skirtos Šveicarijos Graco miesto vežėjams. Į šį miestą troleibusai iškeliavo išsyk po parodos.
Kociubinskio prospektras, vienas kvartalas iki geležinkelio stoties. Kaip matyti iš šios ir sekančios nuotraukos, troleibusai šiek tiek skiriasi. Matyt buvo dvi partijos.
Vėl prie stoties.
Krovininis troleibusas KTG-1.
Vėl J. Gagarino parko, Sobornos g. Chmelnickio pl. ir Pirogovo g. sankryža. Vaizdas centro link. Pagrindinė sankryža tramvajams. Šiemet atlikta pilna šios sankryžos rekonstrukcija, pakeliant gatvės lygį aukštyn ir sutvarkant tramvajaus bėgius, nes būklė buvo labai bloga. Troleibusai kerta tramvajaus liniją.
Vinica, Ukraina.
Miestas yra srities centras, apie 370 tūkst. gyventojų. Miesto VT yra tramvajus, troleibusai, autobusai, maršrutiniai taksi. Apie visas šias VT rūšis, išskyrus maršrutinius taksi, nors ir jie bus kažkiek nušviesti prie autobusų (neskaitant mikroautobusų) bus dideli fotoreportažai.
Taip jau atsitiko, kad Vinica tapo mano kelionių po Ukrainą persėdimo tašku. Ir iš tiesų transporto prasme, ypač geležinkelio, ji yra vienas iš Vakarų-centrinės Ukrainos habų. Miestas yra gerai kiek tai galima Ukrainoje prižiūrėtas, viešasis transportas irgi yra Ukrainos mastu aukštame lygyje. Yra kur kas didesnių miestų su blogesniu viešuoju transportu.
Troleibusų parkas priklauso komunalinei įmonei "Vinicos transporto kompanija", kuriai priklauso taip pat ir tramvajų bei miesto autobusų parkai.
Mieste veikia 16 troleibusų maršrutų ir tai viena iš didžiausių troleibusų sistemų Ukrainoje. Parke yra apie 170 troleibusų ir beveik visi jie yra naudojami. Daugiausiai yra ZiU-682 troleibusų, beveik visiems atliktas kapitalinis atstatomasis remontas 2012-2015 m. Neremontuoti tik keli vienetai. Taip pat yra 40 vnt. Bogdan Т70117, visi 2014 m. Yra 5 vnt. kiek senesnių LAZ E183D1 ir 2 vnt. JuMZ T2.
Beveik visose troleibusų stotelėse centrinėje miesto dalyje ir ne tik, išskyrus gal tik užkampius, yra grafikai su tiksliu išvykimo laiku, o ne intervalai ant N metų senumo ženklų, kaip kad daugumoje kitų miestų. Troleibusai važiuoja nuo 6 ryto iki 23 vakaro. Kai tuo tarpu daugumoje Ukrainos miestų po 20-21 val. troleibusų gatvėse jau nėra. Važiavimo intervalai irgi yra normalūs, nėra tokių maršrutų, kuriais troleibusai važiuotų kas valandą ar rečiau. Tik vienas maršrutas yra pikinis.
Naujuose Bogdanuose veikia Wi-Fi (tramvajuose, autobusuose irgi). Keleivių daug, troleibusai oro nevežioja, kaip kad kai kuriuose miestuose. Iš tikrųjų Vinicoje normalus miesto VT veža didžiąją dalį keleivių, nors ir maršrutiniams taksi netrūksta keleivių. Pagrindinė transporto arterija mieste rytų - vakarų kryptimi prasideda nuo geležinkelio stoties Kociubinskio prospektu, tęsiasi Soborna g., pereinančia į Chmelnickio plentą, ir pasibaigianti autobusų stotimi Vinica-2. Šia arterija didelėje dalyje trasos važiuoja ir troleibusai, ir tramvajai. Ten, kur jie važiuoja kartu, stotelės išdėstytos taip, kad būtų tolygiau paskirstyti srautai tarp tramvajaus ir troleibusų. Taigi, jei nori važiuoti nedidelį atstumą, turi pasirinkti ar troleibusą, ar tramvajų. Tokiu būdu retesnės stotelės kiekvienai iš transporto rūšių leidžia greičiau įveikti maršrutą miesto centrinėje dalyje, kur būna ir spūstys, ypač dėl siauro tilto per Pietinį Bugą.
Visi Vinicos VT vairuotojai, įskaitant ir maršrutinius taksi, turi uniformas. Aišku, kai kurie vairuotojai jų nedėvi, bet dauguma dėvi. Vasarą tai žydri marškiniai su emblema. Dėl kelnių neaišku. Dauguma buvo su bet kokiom. Ir patys marškiniai pas daugumą jau panešioti kaip reikiant. Matyti seniai išdavė, o kelnių tai arba neišdavė, arba susidėvėjo...
Kociubinskio pr. ir Zamostianskos g. sankryža.
Prie geležinkelio stoties.
Troleibusų stotelė prie geležinkelio stoties.
Pergalės 70-mečio proga papuoštas troleibusas. Su reklama troleibusų, autobusų ir tramvajų NĖRA. Yra tik keli troleibusai su net ne reklama, o miesto savireklama, nors ne visai tai savireklama, bet kažkas į tą pusę.
Vienas iš kelių LAZ'ų.
Priešais stotį esančią aikšte eina privažiuojamosios geležinkelio atšakos bėgiai. Jie nenaudojami.
Komentuoti: