Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Žaliakalnio funikulierius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Žaliakalnio funikulierius

    Kaune labai idomus ir unikalus reljefas.
    Beje, kurioje vietoje yra Zaliakalnio funikulierius? Norejau pasikelti, bet kazkaip nemaciau, kur jis randasi, lipau pescias tokiais laiptukais, pavargau kaip reikiant
    Zaliakalnio funikulierius yra uz BLC verslo centro, Putvinskio g. (lygiagreciai Laisves al.). Jis yra 100% atrestauruotas pagal to meto dvasia. Groja senoviska muzika, bilietu kontrolieriai apsirenge autentiska to meto apranga. Gaila, kad nematei, graziai padaryta. As padarysiu nuotrauku (jau buvau pradejes daryti, bet "luzo" fotiko baterija [silly my ]

    #2
    [KAU] Žaliakalnio funikulierius

    Technikos istorija










    Comment


      #3
      Žaliakalnio funikulierius.
      Bendrovė “Kauno liftai” jo įsigijimui ir remontui skyrė 200 tūkstančių litų.

      “Kauno liftų” generalinis direktorius Jonas Guzavičius teigė, kad du funikulieriaus keltuvai restauruoti taip, kaip atrodė tarpukariu: geltonos spalvos išorė, vidus iškaltas ąžuolu. Keleivius pasitiks anų laikų uniforma vilkintis palydovas. Per rekonstrukciją sutvarkytas funikulieriaus mechanizmas, bėgiai, vagonai, aikštelių apšvietimas.

      Iki tol funikulierius apie 6 metus veikė nereguliariai, kol nebankrutavo jį valdžiusi bendrovė “Ciklonas”. “Kauno liftai” funikulierių pavasarį nusipirko už 57 tūkst. litų. “Mes jį įsigijome kaip transporto priemonę. Iš pradžių aukcione buvo siūloma pirkti ne funikulierių, bet visą buvusio EBSW koncerno įmonę. Mes nerizikavome, nesusigundėme maža kaina, nes nenorėjome turėti nieko bendro su šia įmone, kad paskui neišlįstų kokios skolos”, - aiškino J.Guzavičius.

      Kultūros vertybių apsaugos departamento Kauno teritorinio padalinio vadovė Irena Vaškelienė pažymėjo, kad funikulierius įtrauktas į kultūros paminklų registrą. “Tai aukščiausias statusas. Tokį pat turi Prezidentūra, Rotušė, Prisikėlimo bažnyčia ir dar keli objektai Kaune. Juos visus saugo valstybė”, - teigė ji.

      Pasak J.Guzavičiaus, keltuvų eksploatacija bendrovei per metus kainuos apie 100 tūkst. litų. “Keleiviai geriausiu atveju padengs pusę šių išlaidų, bet tikiuosi, kad pervešime apie 400 žmonių per dieną, o vėliau, atsidarius Prisikėlimo bažnyčiai, tikimės didesnio norinčių važiuoti funikulieriumi turistų ir gyventojų srauto”, - kalbėjo jis.

      Daugiausia žmonių funikulieriumi naudojosi sovietmečiu, kai veikė ant kalno buvusi radijo gamykla. Tuomet prie keltuvų nusidriekdavo eilės. Didžiausias apkrovimas pasiektas 1970-aisiais, kai per metus funikulieriumi kėlėsi 5 milijonai keleivių.

      “Dar ne viską padarėme. Norime, kad vaizdas aplink funikulierių, jo prieigos būtų gražūs. Stengsimės, kad jį kauniečiai vėl pamėgtų”, - sakė J.Guzavičius.

      Funikulierius dirba nuo 7 iki 19 val. Bilietas kainuoja pusę lito. Pasak J.Guzavičiaus, perkant funikulierių, orientuotasi į tolimesnę perspektyvą. Tikimasi, jog maždaug po penkerių metų įrenginys nebebus nuostolingas.
      kaunodiena.lt
      Aciu liutai
      paciam funikulieriuje dirbantys zmones yra super, kazkada paprashem kad aprodytu valdymo patalpas, ir ka buvom palydeti y nediduka kambarely, kuriame sedejo vienas senukas spaudantis mygtukus ir traukantis rankenas po to aprode varikliu skyriu, kuriame ishlikes autentishkas mechanizmas, nekeistas nuo tada kai shi transporto priemone pradejo veikti
      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

      Comment


        #4
        Gražios nuotraukytės, teko ir pačiam prieš šešetą metų keltis
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #5
          Parašė Mantaz
          Gražios nuotraukytės, teko ir pačiam prieš šešetą metų keltis
          tada dar nebuvo atrestauruota. Bet kelimosi principas, aisku, tas pats

          Comment


            #6
            Visiškai teisingai, dar pamenu tokie senoviškai atrodė
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              #7
              Myliu ta funikulieriu!
              Aciu uz fotkes.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #8
                tiesiog info:


                Comment


                  #9
                  http://img208.exs.cx/img208/1046/zf200309504de.jpg

                  cia mano pirmas bandymas ideti foto jei nepavyks neisbaninkit
                  jei ka cia zaliakalnio funikulieirus 2003 rugsejo men. iki restauracijos pabaigos like pora men
                  פוניקולאַר

                  Comment


                    #10
                    oi, rezoliucija per maza bet 9MB dydzio nedrisau prikabinti...
                    פוניקולאַר

                    Comment


                      #11
                      Parašė fui
                      oi, rezoliucija per maza bet 9MB dydzio nedrisau prikabinti...
                      Šiaip per didelė rezoliucija, rekomenduojama būtų 800x600. O tavo pranešimą dėl to ištaisiau.
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        #12
                        Parašė fui
                        http://img208.exs.cx/img208/1046/zf200309504de.jpg

                        cia mano pirmas bandymas ideti foto jei nepavyks neisbaninkit
                        jei ka cia zaliakalnio funikulieirus 2003 rugsejo men. iki restauracijos pabaigos like pora men
                        oho kokie pastatai nusiure buvo!

                        Comment


                          #13
                          Apie Kauno funikulierius galetau pora akdeminiu valandu be pertrauku mineralnio atsigerimui prasneketi o kada nuskenaves idesiu 80-uju vagono foto su skodos troleibusu sedynemis....
                          פוניקולאַר

                          Comment


                            #14
                            Parašė fui
                            Apie Kauno funikulierius galetau pora akdeminiu valandu be pertrauku mineralnio atsigerimui prasneketi o kada nuskenaves idesiu 80-uju vagono foto su skodos troleibusu sedynemis....
                            labai laukiam nuotrauku

                            Comment


                              #15
                              Lovely photos of that quite unusual (at least to me ) conveyance, Liutass! Aciu!

                              John and I took the one in Vilnius up & down the hill when we visited Gediminas Castle last summer. This one seems older to me, and the cars are larger. Is this funicular part of Kaunas' regular transit system?
                              Originally Posted by

                              Comment


                                #16
                                Parašė Whose Homepage
                                Lovely photos of that quite unusual (at least to me ) conveyance, Liutass! Aciu!

                                John and I took the one in Vilnius up & down the hill when we visited Gediminas Castle last summer. This one seems older to me, and the cars are larger. Is this funicular part of Kaunas' regular transit system?
                                This is very old conveyance, historical one. It was built in 1931. Kaunas has two lines. Vilnius never had these and constructted one in Gediminas Hill two or so years ago just for tuorist fun

                                Comment


                                  #17
                                  Well, it sure was fun riding that thing, you're right!

                                  And as to the Kaunas lines ... we had a thread about them in SCity long ago ... I remembered something about there being 2 lines. But I bet you the thread has long been deleted. So I was very happy to see your thread!!!
                                  Originally Posted by

                                  Comment


                                    #18
                                    Labai fainas aparatas, tik gaila, kad juo keliasi mažai žmonių ir, kad ~10min. užtrunki keldamasis...

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Whose Homepage
                                      Well, it sure was fun riding that thing, you're right!

                                      And as to the Kaunas lines ... we had a thread about them in SCity long ago ... I remembered something about there being 2 lines. But I bet you the thread has long been deleted. So I was very happy to see your thread!!!
                                      more info:

                                      http://www.funiculars.net/funiculars.php?iso=lt
                                      פוניקולאַר

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė tech
                                        Labai fainas aparatas, tik gaila, kad juo keliasi mažai žmonių ir, kad ~10min. užtrunki keldamasis...
                                        kelimasis trunka 1min tik reikia sulaukti ciklo kada kels, kadangi keleiviu srautas nedidelis tai nera sistemos, bet diedukai tolerantiski ir kelia kai tik galima
                                        פוניקולאַר

                                        Comment

                                        Working...
                                        X