Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Klaipėdos viešasis transportas

    Svarbi informacija tiems, kas naudojasi visuomeniniu transportu. Keiciasi kai kurie marsrutai. Nuo rugsejo 1-os ziurekite neilipkite ne i ta autobusa.
    Daugiau info cia:http://www.klaipedatransport.lt/

    #2
    [KLP] Klaipėdos viešasis transportas

    Autobusų parkas atnaujintas kreditan


    Vietoje žadėtosios 1,5 mln. litų sumos įstatiniam UAB Klaipėdos autobusų parkas kapitalui didinti, miesto Taryba iki šiol atseikėjo tik trečdalį.

    Nepaisant to, uostamiesčio gatvėmis jau nuo rugpjūčio rieda aštuoniolika žemagrindžių 11-13 metų senumo MAN ir "Mercedes" markės autobusų. Jie išstūmė labdara iš Švedijos gautus "Volvo" bei "Scania".

    Vėl pirko iš vokiečių

    Žinia, šių metų gegužę miesto Taryba nusprendė Klaipėdos autobusų parko (KlAP) įstatinį kapitalą padidinti dar 2 mln. litų (tokia pat suma įmonės kapitalas buvo padidintas ir pernai, už šiuo pinigus bendrovė įsigijo 25 miesto tipo autobusus).

    Pinigus buvo numatyta skirti etapais - 1,5 mln. šiemet, o likusią sumą - 2006 metais. Po šių injekcijų KlAP įstatinis kapitalas perkops 6,5 mln. litų ribą. Visų akcijų, tiek esamų, tiek naujai išleisiamų, savininke bus Klaipėdos miesto savivaldybė.

    Iki šiol KlAP miesto savivaldybė pervedė tik 0,5 mln. litų. Nepaisant to, bendrovė jau sugebėjo įsigyti aštuoniolika 1992-1994 metais pagamintų autobusų.

    Pasak KlAP generalinės direktorės Jelizavetos Daugininkienės, gegužę, tik miesto Tarybai priėmus sprendimą, buvo paskelbtas konkursas autobusams įsigyti.

    "Jį laimėjo ta pati Vokietijos firma, iš kurios pernai įsigijome 25 autobusus", - sakė J. Daugininkienė.

    Anot jos, dar rugpjūtį vokiečiai į Klaipėdą pristatė 18 žemagrindžių autobusų - 6 MAN markės ir 12 mersedesų, iš kurių šeši yra prailginti. Dar du MAN autobusai uostamiestį turėtų pasiekti iki spalio pabaigos.

    "Mes iki šiol atsiskaitėme tik už 6 autobusus - vokiečiams pervedėme 0,5 mln. litų. Pardavėjas buvo perspėtas, kad už visus autobusus iškart atsiskaityti negalėsime, tačiau jis nusprendė laikytis pozicijos, kad geriau lai autobusai dirba, negu stovi Vokietijoje. Planuojame su vokiečiais atsiskaityti iki 2006-ųjų pradžios", - pasakojo KlAP vadovė.

    Laikinai einanti Klaipėdos savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vedėjos pareigas Rūta Kambaraitė teigia, kad klausimas dėl tolimesnio lėšų skyrimo KlAP bus svarstomas spalio 13 d. miesto Tarybos posėdyje.

    "Lėšos KlAP įstatinio kapitalui didinti bus skirtos iš Savivaldybės Privatizavimo fondo. Kiek konkrečiai bus skirta KlAP, dar nėra aišku. Jei Privatizavimo fonde bus pakankamai lėšų, galbūt bus skirtas ir milijonas litų, kaip yra įsipareigota", - sakė R. Kambaraitė.

    Ekologinė ir ekonominė nauda

    Pasak J. Daugininkienės, šiemet įsigyti mersedesai ir manai pakeis labdara iš Švedijos gautus "Volvo" ir "Scania" autobusus. Jau dabar uostamiesčio gatvėmis bevažinėja tik 3-4 tokie autobusai.

    "Iš viso turime 31 "Volvo" autobusą, iš kurių keturi važiuodavo tarpmiestiniais maršrutais. Dabar geriausios būklės mieste kursavusius "Volvo" taip pat nukreipsime į tarpmiestinius maršrutus, o kitus parduosime, arba išardysime atsarginėms dalims", - sakė J. Daugininkė.

    Anot jos, pradėjus atnaujinti transporto priemonių parką buvo gautas ir ekonominis, ir ekologinis efektas.

    "Valstybinei aplinkos apsaugos inspekcijai rugpjūtį patikrinus KlAP autobusų dūmingumo rodiklius paaiškėjo, kad jie yra 30 proc. mažesni nei pernai. Autobusų atnaujinimas turėjo įtakos ne tik oro taršai, bet ir apie 5 proc. sumažino išlaidas autobusų remontui", - sakė generalinė direktorė.

    Pretenzijų nesulaukė

    J. Daugininkienės teigimu, šiemet KlAP organizuotas konkursas autobusams pirkti nesulaukė teisėsaugininkų susidomėjimo.

    Žinia, pernai Specialiųjų tyrimų tarnybos Klaipėdos skyrius dėl autobusų įsigijimo sandorio buvo pradėjęs ikiteisminį tyrimą.

    "Vakarų ekspreso" duomenimis, šis ikiteisminis tyrimas iki šiol dar nėra nutrauktas - pareigūnai laukia kol bus išversti dokumentai, gauti iš Vokietijos. Tada ir turėtų būti priimtas galutinis sprendimas.

    Martynas VAINORIUS
    www.ve.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Lenkijos "Soliaris" siūlosi atnaujinti Klaipėdos autobusų parką

      Lenkijos autobusų gamybos bendrovė "Soliaris bus" siūlo Klaipėdos savivaldybei pirkti naujų autobusų "Soliaris" ir taip atnaujinti miesto autobusų parką. "Soliaris bus" gaminami įvairių klasių autobusai atitinka Europos Sąjungos normas, juose montuojami garsių gamintojų DAF ir "Scania" varikliai, trečiadienį rašo dienraštis "Klaipėda".

      Klaipėdos autobusų parko generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė sakė, kad "Soliaris" autobusai Baltijos šalyse pelnė geras rekomendacijas. 55 šios markės autobusai jau važinėja Kaune, jų įsigijo Rygos ir Daugpilio miestai.

      Tačiau šie autobusai nėra pigūs - mažas miesto autobusas kainuoja nuo 170 tūkst. eurų, didelis - beveik 300 tūkst. eurų. Maždaug tiek pat kainuoja Vakarų Europoje pagaminti autobusai.

      Klaipėdos savivaldybė naujų autobusų gali pirkti tik tarptautinio konkurso būdu. Miesto valdžia dar nenusprendė, ar apskritai pirkti autobusų Klaipėdos autobusų parkui atnaujinti, kiek jų reikia ir ar jie turi būti nauji.

      Klaipėdoje šiuo metu dažniausiai kursuoja pagal labdaros programą įsigyti ar Vokietijoje pirkti naudoti 10-15 metų autobusai, pagaminti Vakarų Europoje.

      delfi.lt
      Westside is the best ! :jura:

      Comment


        #4
        Apie autobusu...

        .K., nelabai norėtume sutikti, kad Klaipėdos miesto parkas yra prastesnės būklės negu kiti didieji Lietuvos miestai. Akivaizdžiausiai tai matosi realiomis, ne žiniasklaidos antraščių, sąlygomis. Klaipėdos mieste iš 130 autobusų dabartinių metu liko vos 8 autobusai, kuriems iš tikrųjų jau laikas į poilsį. Nenorime įžeisti savo kolegų, tačiau Vilniuje dar važiuoja per 50 senųjų "Ikarus" markės modelio transporto priemonių ir panašus kiekis senesniųjų "Karosa" markės, kurių dalies būklė jau nelabai skiriasi ir nuo tų pačių senųjų "Ikarusų" ...Kaune senųjų "Ikarusų" per 80, o apie Šiaulius nenorėčiau iš viso per daug komentuoti, bet su dviem naujais autobusais, kaip aplinkui ikarusai ar persenusios priemiestinės "Volvo" ir "Scania", vargu ar galima ką nors nuveikti... Pirkti naujus autobusus galima, tačiau kas sutiks papildomai mokėti 25 proc. (atnaujinama per 5-7 metus), jeigu komforto lygmuo skirsis tikrai nežymiai lyginant su dabartine būkle ... Dvigubų autobusų užsakome daugiau, šiais metais daugiau jų atsirado 8 maršrute ir, jeigu leis finansinės galimybės, jų skaičius, tuose maršrutuose, kur keleivių skaičius autobusuose artėja prie rekordo ..., didės.
        %)

        Comment


          #5
          http://www.ve.lt/?rub=1065924815&dat...&id=1137605877

          %)

          Comment


            #6
            Congratulation!!!
            "Klaipėda - Laisvu stiliumi"

            Comment


              #7
              Klaipėdoje brangsta važiavimas visuomeniniu transportu

              Nuo trečiadienio Klaipėdoje brangsta važiavimas visuomeniniu transportu. Didinti bilietų kainas uostamiesčio taryba nusprendė dėl brangstančio dyzelino. Važiuoti miesto autobusu dabar kainuoja nebe 80 centų, o vieną litą. Perkant bilietą autobuse reikia mokėti litą ir 20 centų.

              Maršrutinių taksi bilietai pabrango nuo pusantro lito iki lito ir septyniasdešimties centų. Branginti bilietus nuspręsta dėl išaugusių dyzelino kainų.

              Suskaičiuota, jog nekeliant kainos, vežimui didžiaisiais maršrutiniais autobusais uostamiestyje šiemet pritrūktų trijų milijonų litų.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8660794
              Westside is the best ! :jura:

              Comment


                #8
                Klaipėdoje nugalėjo keleivinio transporto autobusai

                Neringa Maciūtė, "Klaipėda"
                2007 vasario mėn. 3 d. 10:43 Nusiųsti
                Informuokite redaktorius apie įžeidžiančius
                komentarus ir klaidas
                Skaityti komentarus (2)
                Versija spausdinimui


                K.Šatūno nuotr.

                Savivaldybė nepažeidė maršrutinių taksi vežėjų teisių. Penktadienį Klaipėdos apygardos administracinis teismas priėmė vežėjams, kuriuos gynė netgi Seimo narys Petras Gražulis, nepalankų sprendimą.

                Vežėjai skundėsi Klaipėdos miesto strateginiame plane įtvirtinta nuostata, kad maršrutą turi aptarnauti vienos įmonės autobusai. Tai neva kertasi su Konkurencijos įstatymu. Nukentėtų vieną ar kelis maršrutinius autobusus turintys vežėjai.
                Reklama





                Jie teigė, kad sukurta sistema skatina įsigalėti Klaipėdos keleivinio transporto autobusams.

                Nepalankų teismo sprendimą vežėjai ketina apskųsti.





                SURCH projektas įgyvendinamas kartu su 4 partneriais iš Valetos (Malta), Atėnų (Graikija), Corko (Airija) ir Nikosijos (Kipras).


                "Jūsų senamiestis yra labai įspūdingas. Yra daug gražių pastatų, tiesa, kai kurie yra gerokai apleisti, bet galima rasti lėšų jų atnaujinimui. Kauno senamiestis įsikūręs labai patogioje, gražioje ir įdomioje vietoje. Mes matėme pavyzdžių, kaip atnaujinti apleistus pastatus. Vienas iš jų – "Daugirdo" viešbutis. Priešingas pavyzdys – buvusi žydų ligoninė. Reikia ieškoti lėšų pastatų atnaujinimui. Kauno senamiestis yra tokia vieta, kur būtų galima atgaivinti gyvenimą", - sakė Corko Savivaldybės vieno iš departamentų direktorius Patrickas Ledwige'as.


                Lietuvos specialistai teigia, kad tarptautinis bendradarbiavimas naudingas, tiek kauniečiams, tiek užsieniečiams.


                "Jų patarimai mums labai naudingi, nes kai kurios problemos su kuriomis susiduria užsieniečiai, ypatingai airiai, labai panašios į mūsų. Atėnuose problemos taip pat labai panašios į mūsų. Jie pastebi klaidas mūsų, mes pastebime jų – tai duoda labai daug naudos", - sakė Kauno Savivaldybės Kultūros paveldo skyriaus vedėjas Rimgaudas Miliukštis.


                Kauno miesto savivaldybei, kurios teritorijoje yra daug kultūros paveldo objektų, naudinga ir tikslinga dalyvauti projekte SURCH, taip prisijungiant prie teminio tinklo skirto miestų kultūros paveldo atnaujinimui.


                Atnaujinti Kauno senamiestį tikimasi už ES lėšas. Netrukus tam bus pradėti ruošti projektai.

                Comment


                  #9
                  ŠVARUS KURAS. Šiandien 11 val. Klaipėdos autobusų parke bus pristatyti pirmieji Lietuvoje miesto autobusai, kurie kurui naudoja suslėgtas gamtines dujas.
                  "Klaipėda"
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Tai siauliuose kazka panasaus norejo padaryt kad i autobusus ivest dujas ar ka, kazkur skaiciau siauliu kraste

                    Comment


                      #11
                      Pirmieji ekologiški autobusai - jau Klaipėdoje

                      Pirmadienį į uostamiesčio gatves išriedės pirmieji Lietuvoje viešojo transporto autobusai, kurie naudos suslėgtas gamtines dujas.

                      Pigesnį ir švaresnį kurą naudojantiems autobusams užpildyti UAB "Klaipėdos autobusų parkas" (KlAP) teritorijoje įrengta suslėgtų gamtinių dujų kompresorinė stotis.

                      Eksperimento tvarka miesto gatvėmis iš pradžių važinės trys autobusai, tuo metu kiti du bus pildomi degalais.

                      Suslėgtas gamtines dujas naudojančių autobusų gretas šiemet papildys dar 15. Žemagrindžiai autobusai bus patogūs neįgaliesiems.

                      Autobusus KlAP perdavė projekto "Švarus kuras - švarus oras" iniciatorius UAB "SG dujos".

                      Manoma, jog per penkerius metus, naudojant ekologišką kurą, KlAP sutaupys 240 tūkst. eurų, kuriuos galės investuoti į parko atnaujinimą.

                      Šiuo metu KlAP turi 70 autobusų, kuriais važinėja 60-70 proc. viešojo transporto keleivių. Ekologišką kurą naudojantys autobusai nuo kitų išsiskirs žalia spalva ir užrašais "Švarus kuras - švarus oras", "Aš važiuoju naudodamas gamtines dujas".

                      Suslėgtos gamtinės dujos mažiau teršia aplinką, o variklių keliamas triukšmas sumažėja 5-6 proc. Pagal Europos Sąjungos reikalavimus, iki 2020 metų 20 proc. benzino ir dyzelino reikės pakeisti alternatyviu - ekologišku kuru.

                      www.ve.lt

                      Comment


                        #12
                        /\

                        Dėl autobusų ok, pamatys lietuviai kad apsimoka, pradės ir kituose miestuose pirkt. Bet va reportažą per radiją girdėjau, tai matai autobusų parko direktorė, ar kokia ten veikėja nepatenkinta technikos amžiumi ir matai ji nori vos ne naujų už dyką Mest lauk tokias

                        Comment


                          #13
                          Ūkiškumas nėra blogai, juolab, kad yra noras atnaujinti AP autoūkį, kas atsilieptų ir keleiviams ir pačiam AP. O dėl naudojamo kuro, tai tendencija labai sveikintina.
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            #14

                            www.ve.lt
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Dėl autobusų - bandymai

                              Vincas Grigas

                              Dujomis varomais autobusais važinėjantys klaipėdiečiai taps bandomaisiais triušiais.

                              Vilniečiai panašius įsigys pasimokę iš Klaipėdos klaidų.

                              Nuo pirmadienio uostamiesčio gatvėmis pradės kursuoti penki bandomieji gamtinėmis dujomis varomi autobusai. Tai bus pirmas bandymas po daugelio metų Lietuvoje vietoj dyzelino ar benzino vėl naudoti gamtines dujas.

                              Gamtinėmis dujomis varomus dešimties metų senumo „Volvo“ autobusus Klaipėdos autobusų parkui metams išnuomojo bendrovė „SG dujos“.

                              Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė teigė, kad šie autobusai uostamiestyje bus tik išbandomi. Po bandymų žadama spręsti, ar jie pasiteisino ir bus naudojami ateityje.

                              Bendrovės „SG dujos“ generalinis direktorius Virginijus Korsakas „Klaipėdai“ sakė, kad uostamiestyje ketinama statyti galingesnę kompresorinę, kuri gamtinėmis dujomis galėtų užpildyti dar daugiau autobusų. Tad po pusmečio į uostamiesčio gatves ketinama paleisti jau 15 gamtinėmis dujomis varomų viešojo transporto priemonių.

                              Žadama, kad Klaipėda nebus vienintelis miestas, kuriame kursuos dujomis varomi autobusai.

                              Net šimtą gamtinėmis dujomis varomų viešojo transporto priemonių ketina įsigyti bendrovė „Vilniaus autobusai“.

                              Vilniečiai atsiliko nuo Klaipėdos, nes ilgiau užtruko aiškindamiesi, ar gamtinės dujos pasiteisins ekonomiškai ir nekils problemų dėl saugumo.

                              „Mes perkame didžiulį kiekį autobusų, ir svarbu viską gerai apgalvoti. Galėsime pasižiūrėti, kaip sekasi Klaipėdai, perimsime, kas yra gerai, ir stengsimės nedaryti tų pačių klaidų“, - sakė bendrovės „Vilniaus autobusai“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

                              Vilniuje suspaustomis gamtinėmis dujomis autobusai jau yra važinėję 1984-1994-aisiais. Dėl netobulos įrangos ir negarantuoto saugumo šių degalų autobusuose buvo atsisakyta.

                              Gamtines dujas skysčiu paversti reikia net 200 atmosferų slėgio. Tokio slėgio vandens srove kasama rūda.

                              Šiuo metu automobiliuose naudojamų suskystintų dujų slėgis balionuose siekia 16 atmosferų.

                              Gamtines dujas kaip degalus bandoma naudoti todėl, kad jos perpus yra pigesnės už dyzeliną ir mažiau teršia aplinką.

                              www.klaipeda.daily.lt
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                >...Gamtines dujas skysčiu paversti reikia net 200 atmosferų slėgio...
                                autobuso susidurimo atveju sprogtu kaip bomba...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  >...Gamtines dujas skysčiu paversti reikia net 200 atmosferų slėgio...
                                  autobuso susidurimo atveju sprogtu kaip bomba...
                                  Kažin... Degalų bakas greičiausiai izoliuotas nuo tokių atsitikimų, juk gamykla - ne kvailiai - žino ką daro, jei gamina tokius autobusus.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #18
                                    >..Degalų bakas greičiausiai izoliuotas nuo tokių atsitikimų...
                                    turetu taip buti... Vilniuje maciau autobusus su raudonais balionais ant stogo...

                                    Comment


                                      #19
                                      Į reisus išrieda tik švarūs autobusai


                                      Gerai, kai autobusas gerai važiuoja, bet ne mažiau svarbu, kad jis važiuotų švarus ir tvarkingas autobusas, teigia bendrovės Klaipėdos autobusų parko (KlAP) technikos direktorius Gintaras Petraitis.

                                      Jo įsitikinimu, estetinė pusė ne mažiau svarbi už techninę, nors ir atsieina nemenkus pinigus.

                                      Švaros procedūros - privalomos

                                      "Aišku, prausiam. Kiekvieną dieną. Grožio procedūros privalomos", - paklaustas, kaip dažnai tenka plauti autobusus, juokiasi G. Petraitis.

                                      Anot jo, kitaip miestiečiai iš karto pastebėtų purvą, nes bendrovės autobusai šviesūs, iš tolo matosi.

                                      "Ir patys autobusų vairuotojai skuba į plovyklą neraginami, - antrina KlAP plovyklos viršininkas Feliksas Jančauskas, - nė vienam nesinori su purvinu autobusu važinėti."

                                      Rūpintis estetiniu vaizdu yra ne tik svarbu, bet ir privalu pagal sutartines sąlygas su Klaipėdos savivaldybe, - aiškina G. Petraitis. Nors autobusų priežiūra rūpinasi nemaža dalis įmonės darbuotojų, be to, tai kainuoja nemenkus pinigus, tačiau tai daryti nėra sunku - KlAP yra vienintelė įmonė, turinti visą reikiamą priežiūros bazę bei vienintelę automatizuotą autobusų plovyklą mieste.

                                      Skirtingai nuo kitų vežėjų, kuriuos tenka matyti galinėse stotelėse plaunant savo autotransporto priemones su vandens pilnais kibirais ir šepečiais, KlAP autobusai "pereina" tikrus dušus. Vien autobuso išorei nuplauti sunaudojama vidutiniškai po 50 litrų vandens.

                                      Pagrindinis darbas įmonės plovykloje vyksta vakare nuo 20 iki 24 valandos. Po reisų plaunama ne tik autobusų išorė, bet ir vidus. Vasarą atliekami ir cheminiai salonų valymai.

                                      Prasidėjus pavasariui išlaikyti švarias transporto priemones nėra lengva. Be to, savo indėlį įneša ir Liepų gatvės remonto darbai - šia gatve visi autobusai išvyksta į darbą. Tačiau, kaip nė vienas autobusas į reisą neišvyksta nepatikrintas techniškai, taip nei vienas jų neišvažiuoja su šiukšlėms, purvais ar sugadintomis sėdynėmis.

                                      Gadinama mažiau

                                      Kad estetinė pusė labai svarbi, įsitikinta atnaujinus autobusus. Prieš 2 metus už Savivaldybės skirtas lėšas buvo įsigyti ne nauji, tačiau gerokai jaunesni už ikarusus, "Mersedes" ir MAN markės autobusai. Tiek jų vidus, tiek išorė gerokai skyrėsi nuo įprastų senučiukų ikarusų.

                                      KlAP siuvimo cecho darbuotojos su siaubu prisimena tuos laikus, kai važinėjant ikarusams per dieną tekdavo taisyti po 30-40 autobusų sėdynių. Sumažėjo ne tik vandalizmo atvejų, keleiviai netgi mažiau šiukšlina, - teigė G. Petraitis.

                                      Šiuo metu KlAP turi 120 autobusų. Didžioji jų dalis - 70 - kursuoja po Klaipėdą. Vienuose iš jų tenka atnaujinti sėdynes joms susidėvėjus, kituose, - po chuliganiškų išpuolių, kurių, deja, vis dar pasitaiko.

                                      Kenčia galinės sėdynės

                                      Labiausiai nuo chuliganų nukenčia galinės autobusų sėdynės, jos toliausiai nuo vairuotojų, mažiau matomos, jose dažniausiai sėdi vakare važiuojančios jaunimo kompanijos. Daugiausia nuostolių pridaro būtent jos, pasakojo autobusų vairuotojai. Ne vienam teko sudrausminti chuliganus, o kitą - net sustabdyti besinešantį dalį sėdynės.

                                      "Kaip jie taip sugeba, aš nežinau, - sakė KlAP sėdynių apmušėja Daiva Juškienė. - Tam reikia daug fizinės jėgos. Kartais norint išimti sėdynę sutvarkymui turim nemažai pavargti, keliais apie ją einam. Sutaisyti sugadintas sėdynes nėra taip paprasta, dabar kursuojančiuose autobusuose sėdynės yra iš gobeleno ar veliūro. Kadangi buvo pirkti jau ne nauji autobusai, tokios pat medžiagos, aišku, neturime. Tenka ieškoti panašios, pritaikyti spalvą, ornamentą, žinoti kirpimą."

                                      Sėdynes tvarkančioms moterims tenka būti ir siuvėjomis, ir baldininkėmis.

                                      Labiausiai nuo chuliganų nukenčia Klaipėdos mieste važinėjantys maršrutiniai autobusai. Dėl to, aiškino technikos direktorius, kad jais važinėja daugiau žmonių, tačiau ne mažiau gadinami ir kiti, daugiausia į priemiestį ar į nedidelius miestelius vykstantys, autobusai. Tik čia daugiausia kenčia sėdynių nugaros. O tarpmiestiniuose autobusuose tenka tvarkyti sulaužytus staliukus, sėdynių porankius.

                                      Žygimantas MEŠKAUSKAS
                                      www.ve.lt
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #20
                                        Stotelės bus tvirtesnės

                                        VINCAS GRIGAS

                                        Mieste pradėtos statyti vandalų smūgiams atsparesnės autobusų stotelės.

                                        Tamsiai mėlynos stotelės pradėtos keisti į rudas. Viena nauja jau įrengta netoliese buvusio kino teatro „Žemaitija“, o kita vakar pastatyta ties buvusiais buities rūmais Manto gatvėje.

                                        Naujosios stotelės išsiskiria tuo, kad anksčiau buvę vientisi stiklai padalinti į dvi dalis. Dėl to vandalams norint išdaužti stiklą reikės žymiai labiau pasistengti.

                                        „Klaipėda“ jau rašė, kad jaunuoliai šiose vietose smaginasi varžydamiesi, kas greičiau sugebės išspirti grūdintus, net centimetro storio stiklus.

                                        Įstiklintų stotelių uostamiestyje nemažai - 90. Dažniausiai stiklai žyra stotelėje netoliese naktinio klubo „Global“.

                                        „Atšilus orams per mėnesį vandalai stoteles apgadina vidutiniškai už dešimt tūkstančių litų“, - sakė stoteles prižiūrinčios bendrovės „JCDecaux“ plėtros ir technikos skyriaus direktorė Dovilė Vaitelytė.

                                        „JCDecaux“ iki šiol nebuvo radusi jokių veiksmingų priemonių prieš stotelių niokotojus.

                                        Vandalai išaiškinami retai, o juos sulaikiusi policija nepradeda ikiteisminio tyrimo dėl menkos žalos. Patariama kreiptis į teismą civiline tvarka.

                                        Draudimo bendrovės atsisako drausti autobusų stoteles dėl per didelės rizikos.
                                        www.klaipeda.daily.lt

                                        Prevencinė priemonė galėtų būti dalyje stotelių įrengtos tikros kameros, kitur maketai, panašiai kaip su radarais gatvėse.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X