Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Konkursas grynai skirtas KLAP'o lauzyna apsaugot, nes:
    1. 20 ir daugiau metu autobusai??? Cia man vienam nesuprantama?
    2. Negalima klijuot ant viso autobuso reklamos. Cia kas per nesamone, visame pasaulyje tas iprasta, jau nesnekant kiek pinigu galima gaut i kiaura biudzeta.
    3. Dujiniai autobusai. Nauji tai taip, padeveti didelis vargas.....
    4. Vienoda spalva. Kam ta baisi firmine Hanoverio spalva?
    Nepasprink iš pykčio.
    Lygiai taip ir pagalvodavau. Kiek galima vizualiai teršti miestą tom bjauriom nestandartizuotom reklamom ar šiaip margučiais. Visai atsisakyti gal neprotinga. Palikti tik gale - pats tas.
    jau tapusi tradicinė klp busu spalvos schema man labai neblogai žiūrisi, daug geriau nei ankstesnis neišvaizdus mėlyna-balta sprendimas. Apskritai siūloma būtent tai ko norėčiau kaip miestietis. Gal tik tas parodomasis kainos mažinimas nėra būtinas, uždirbti reikia visiems.

    Comment


      Skonio reikalas, bet man baltai mėlyni autobusai daug geriau atrodė. Reikia dar sugebėti taip sugalvoti pasirinkti kito miesto neišvaizdžią dažymo schemą taikantis prie partijos senų dujinių autobusų...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        KLAP'as isvis turi fantastiska tarpmiestinio transporto dazymo schema, kam ta maisalyne???
        Del reklamos: gautus pinigus is reklamos geriau leisti parko atnaujinimui, nei senus lauzus perdazinet melynai-baltai, bei raudonai...

        Comment


          Tos žuvėdros tikrai gražiai žiūrisi ant tarpmiestinių autobusų, bet mieste abejoju ar jos tiktų. Iš Hanoverio pasiimtos spalvos visai geros, galėtų visus miestinius autobusus perdažyti taip.

          Comment


            Kodėl jos turėtų netikti mieste?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Mieste tos žuvėdros greitai atsibostų, o ant tarpmiestinių jos tinka, išsiskiria iš kitų autobusų. Dar susidaro toks įspūdis, kad KlAP'o dažytojams ant miestinių autobusų nusispjaut. Mėlynos juostos visur skirtingos - vienur siaura, kitur plati, dar kitur kreiva ir galai nesueina. Tai kaip tos žuvėdros atrodytų?

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Konkursas grynai skirtas KLAP'o lauzyna apsaugot, nes:
                1. 20 ir daugiau metu autobusai??? Cia man vienam nesuprantama?
                2. Negalima klijuot ant viso autobuso reklamos. Cia kas per nesamone, visame pasaulyje tas iprasta, jau nesnekant kiek pinigu galima gaut i kiaura biudzeta.
                3. Dujiniai autobusai. Nauji tai taip, padeveti didelis vargas.....
                4. Vienoda spalva. Kam ta baisi firmine Hanoverio spalva?
                Ir labai gerai, kad KLAP. Dar tik to betrūko, kad savivaldybė savo įmonę subankrotintų.

                Comment


                  O koks skirtumas kas aptarnauja marsutus? Yra reiklavimai, jeigu savivaldybes imone neivykdo, kodel reikia toleruot ta betvarke? Akivaizdu, kad privatininkai Klaipedoje tvarkosi geriau

                  Comment


                    Didelis skirtumas. Kam žlugdyti savivaldybės įmonę? Kur dėsis darbuotojai? Savivaldybė, neva sutaupiusi kelis šimtus tūkstančių viešojo pirkimo metu, praras milijonus žlugus parkui.
                    Privatininkai nesitvarko geriau. Skelbiant konkursą tikimasi gauti otkatus. Ir neva sumažinti savivaldybės išlaidas. Deja, tai demagogija. Keleivių vežimas Lietuvoje ir taip žiauriai nepakankamai finansuojamas. Tai nereiškia, kad reikia tiesiog duoti pinigus.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Didelis skirtumas. Kam žlugdyti savivaldybės įmonę? Kur dėsis darbuotojai? Savivaldybė, neva sutaupiusi kelis šimtus tūkstančių viešojo pirkimo metu, praras milijonus žlugus parkui.
                      Privatininkai nesitvarko geriau. Skelbiant konkursą tikimasi gauti otkatus. Ir neva sumažinti savivaldybės išlaidas. Deja, tai demagogija. Keleivių vežimas Lietuvoje ir taip žiauriai nepakankamai finansuojamas. Tai nereiškia, kad reikia tiesiog duoti pinigus.
                      Tai naikint niekas ir nesiulo. Padarytu grieztus reikalavimus(panasius, kokie skelbti busiems privatininkams Vilniuje) ir galetu ir pats KLAP'as susimt ir sekmingai konkuruot. Juolab vienintelis KLAP'as gali pasinaudot ES fondo lesomis.

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Kodėl jos turėtų netikti mieste?
                        Taip, tarpmiestinių KLAP išvaizda - tai vienas iš tų dalykų, kuriems tinka etiketė geriausia ką turime.
                        Tik tai visai netiktų mieste. Tam reikia kažko kasdieniško ir paprasto.
                        Kalėdų eglė aikštėje juk daugumą džiugina, bet tai nereiškia, kad ją matyti kiaurus metus būtų geras sprendimas. Būtų nuvalkiota ir niekieno nebežavėtų.

                        Comment


                          Konkursas ir yra naikinimas, jei jo sąlygos surašytos "taip kaip reikia" kai kam iš suinteresuotų privatininkų. Gerai, kad konkurso sąlygos surašytos taip, kaip reikia KLAP'ui. Tai kam tas cirkas? Kam tas konkursas? Formalumas ir tiek. Galima ir be konkurso išstatyti sąlygas ir pasirašyti sutartį, numatant sankcijas, beje, asmenines vadovybei, o ne vien tik įmonei, jei sąlygos neįgyvendinamos.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Tos žuvėdros tikrai gražiai žiūrisi ant tarpmiestinių autobusų, bet mieste abejoju ar jos tiktų. Iš Hanoverio pasiimtos spalvos visai geros, galėtų visus miestinius autobusus perdažyti taip.
                            100%

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              O koks skirtumas kas aptarnauja marsutus? Yra reiklavimai, jeigu savivaldybes imone neivykdo, kodel reikia toleruot ta betvarke? Akivaizdu, kad privatininkai Klaipedoje tvarkosi geriau
                              Kurioje vietoje tas akivaizdumas nelabai suprantu.

                              Parašė wertis Rodyti pranešimą
                              100%
                              Jei jau nepatinka žuvėdros, tai dar yra Klaipėdos vėliavos spalvos, ir autobusams labai elementari kombinacija su tomis spalvomis ir herbu priekyje.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Prekyboje – nauji autobusų bilietai

                                Prekyboje pasirodė nauji miesto autobusų bilietai, kuriuose kaina nurodyta eurais. Kol kas jais bus prekiaujama tik pačiose transporto priemonėse ir pavieniuose, mažuose kioskuose.

                                Popieriniai bilietai autobusuose kainuoja 0,70, 0,35, 0,14 euro. Kaina priklauso nuo to, ar taikoma ir kokia yra lengvata. Tokius bilietėlius keleiviai gaus, nesvarbu, ar už juos mokės litais, ar eurais.

                                Popieriniuose bilietuose, kuriais prekiaujama kioskuose, nurodytos kainos siekia 0,64, 0,32, 0,13 euro. Tačiau kol kas jie pasieks tik pavienius kioskus.

                                Kadangi šių bilietų kaina nesikeitė, daugumoje kioskų bus prekiaujama senais bilietais, kuriuose kaina nurodyta litais. Norima parduoti visus turimus. Numatoma, kad tai bus padaryta iki Velykų.

                                ...


                                Jei pačioje transporto priemonėje keleivis už bilietą mokės litais, ir grąžą gaus šia valiuta. Atsiskaitant eurais ir grąža bus duodama tik eurais.

                                "Tokia išlyga taikoma tik perkant bilietus autobusuose. Kioskuose tokia tvarka negalioja. Siekiama, kad būtų mažiau painiavos. Pirmas dvi sausio savaites vairuotojai bus "minibankininkais". Dešinėje kišenėje laikys eurus, kairėje – litus arba atvirkščiai", – komentavo viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas.

                                Taip pat keleiviams primenama, kad autobusuose atsiskaitymo metu vairuotojai nepriims didesnės nei 20 litų ir 5 eurai vertės banknotų.

                                Comment


                                  Taip pat keleiviams primenama, kad autobusuose atsiskaitymo metu vairuotojai nepriims didesnės nei 20 litų ir 5 eurai vertės banknotų.
                                  Hmmm... Kiek man žinoma, vežėjas neturi teisės drausti atsiskaitinėti didesnio nominalo pinigais - visur tokie ribojimai yra tik rekomendacinio pobūdžio. Vairuotojas gali nepriimti didelių kupiūrų, jei neturi tiek grąžos arba jos gali visiškai nelikti kitam pirkėjui.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Tai šitos naujovės turbūt įvestos kartu su euru. Turi teisę nepriimti. Anksčiau privalėjo priimti. Aišku, jei neturėjo grąžos, tai neėmė. Bet juk kokį skandalą kartais sukeldavo duodantys 200 Lt už vieną bilietą... Visgi 5 eurai tai nerimta. Tai mažiausio nominalo banknotas. 10 galėtų būti nustatyta.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai šitos naujovės turbūt įvestos kartu su euru.
                                      Įstatymas pakeistas euro įvedimo proga? Tai gal dar kartu su euru įvedė vyrų-moterų segregaciją, kaip kokiame Teherano troleibuse?
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Matyt kad taip. Beje, 200 ir 500 eurų banknotai taip pat kai kuriose ES šalyse gali būti nepriimami. Tik bankuose.

                                        Comment


                                          Naujametis stebuklas neįvyko

                                          Beveik 200 klaipėdiečių neilgai džiaugsis netikėta naujamete dovana - elektroninio bilieto kortelėse atsiradusiu 3,5 karto didesniu kartinių bilietų kiekiu nei buvo įsigiję VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) kasoje.

                                          Pasirodo, sausio 2-ąją ir sausio 5-ąją maždaug iki 16 val. kiekvienas pirkęs KKT kasoje kartinius elektroninius bilietus dėl programinio gedimo jų gaudavo 3,5 karto daugiau nei prašydavo.

                                          "Tiesiog kasininkė nepastebėjo tokio programos gedimo. Taip tęsėsi tol, kol pirmadienio popietę paskambino vienas sąžiningas keleivis ir pasiteiravo, kas čia dedasi. Iki tol taip užpildytos buvo 198 elektroninio bilieto kortelės. Dar vieno skambučio sulaukėme antradienį per pietus", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.

                                          ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X