Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Maršrutiniai taksi darko viešojo transporto sistemą, miesto veidą, yra prasto šalies ekonominio išsivystymo ženklas, yra nesaugūs, nepatikimi, beveik visi maršrutinių taksi vairuotojai nesilaiko KET (ar bent jau yra sukūrę tokį įvaizdį). Maršrutiniai taksi iš normalių viešojo transporto rūšių - autobusų ir troleibusų, atima duoną.
    Aš toks kategoriškas nebūčiau. Mikriukai, ypač TransRevio, yra reikalingi, ir aš pats ne taip retai jais naudojuosi, pvz kai vėluoju į darbą ir taksi man per brangu. Miesto veidą darko seni, purvini atsilaupusiais dažais mikriukai, kuriuose sėdi besikeikiantys pachmielingi tuteišiai, visu garsu pasileidę Russkoje Radio ir dar įsigudrinantys vienu metu vairuoti, skaičiuoti pinigus, dalinti prekių ataskaitas (būtent, o ne bilietus) ir mobiliaku garsiai šnekėti (papuošdami tas garsias kalbas įspūdingais keiksmažodžiais). kaip bebūtų keista, su tokiais "vairuotojais" esu susidūręs ir Vilniuje, ir kaune ir Panevėžyje. Vienintelis tarp jų skirtumas — klausoma radijo stotis.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Mano nuomonė apie juos tokia, kokią parašiau, bet tai nereiškia, jog nesutinku su tavo nuomone, kad maršrutinių taksi reikia
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Mygtukai neveikia. Bent jau Kaune, tai senesniuose vakarietiškuose autobusuose laidai paprasčiausiai nukerpami, o Solaris tiesiog išjungiama mygtukų veikimo funkcija.
        Klaipėda ne Kaunas pats spaudžiau juos. Autobuso priekyje yra tokia švieslentė kurioje paspaudus STOP atsiranda vokiškas užrašas turbūt reiškiantis "stos" ar pan.
        Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Maršrutiniai taksi darko viešojo transporto sistemą, miesto veidą, yra prasto šalies ekonominio išsivystymo ženklas, yra nesaugūs, nepatikimi, beveik visi maršrutinių taksi vairuotojai nesilaiko KET (ar bent jau yra sukūrę tokį įvaizdį). Maršrutiniai taksi iš normalių viešojo transporto rūšių - autobusų ir troleibusų, atima duoną.
          Pritariu. Be to, pats neseniai "lėkiau" mikriuku tokiu greičiu, kad net netikėjau, kad pusę miesto pervažiuoisme nesusidūrč su kokiu autobusu. Vairuotojas ne tik viršijo greitį, bet ir vairavo "agresyviai", darė staigius posūkius. Kai kurie keleiviai net grasino užsirašyti autobusiuko numerį ir apie tai pranešti policijai.
          Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.
          Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.11, 01:47.
          Exp@nding h¤rizons

          Comment


            Parašė Chixx Rodyti pranešimą
            Klaipėda ne Kaunas pats spaudžiau juos. Autobuso priekyje yra tokia švieslentė kurioje paspaudus STOP atsiranda vokiškas užrašas turbūt reiškiantis "stos" ar pan.
            Jeigu gerai prisimenu, anksčiau Klaipėdos autobusuose veikė "stop" sistema ir paspaudus mygtuką, vairuotojas gaudavo garsinį signalą, tačiau po kurio laiko tie "stop skambučiai" nutilo.
            Ech, esu optimistas ir visvien tikiuosi, kad po kurio laiko mieste važinės nauji autobusai (visi) bei visos sistemos (tiek bilietų, tiek keleivių aptarnavimo) bus funkcionalios, kaip kai kuriose labiau pažengusiose valstybėse. Aišku, didžiausia svajonė būtų - modernus tramvajus..
            Exp@nding h¤rizons

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Jeigu gerai prisimenu, anksčiau Klaipėdos autobusuose veikė "stop" sistema ir paspaudus mygtuką, vairuotojas gaudavo garsinį signalą, tačiau po kurio laiko tie "stop skambučiai" nutilo.
              na aš irgi tai atsimenu. Bet tu švieslenčių dar neišjungė bet dabar kažkaip keistai gaunasi. Jei įlips visi pro priekines duris, tai bereikalo tu geltonų griozdų visame autobuse prikibdė, dabar užtektų kokių dviejų autobuso priekyje
              Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

              Comment


                Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                na aš irgi tai atsimenu. Bet tu švieslenčių dar neišjungė bet dabar kažkaip keistai gaunasi. Jei įlips visi pro priekines duris, tai bereikalo tu geltonų griozdų visame autobuse prikibdė, dabar užtektų kokių dviejų autobuso priekyje
                Tiesa. Kažkaip anksčiau nepagalvojau, kad teks dalį tų "aparatų" nukabinti
                Exp@nding h¤rizons

                Comment


                  Mikriukai, bent jau Kaune, kur jie buvo reikalingiausi, t.y., nėra kito transporto ar jis kursuoja labai retai, jau nunyko, o likusieji dažniausiai parazituoja kito transporto sąskaita, iš po nosies surinkdami keleivius. Nesakau, kad jie visai nereikalingi, bet turėtų būti labai gerai peržiūrėti jų maršrutai, griežtai reikalaujama, kad važinėtų ir vėlesnėmis valandomis, kad laikytųsi KET.

                  Comment


                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                    Pritariu. Be to, pats neseniai "lėkiau" mikriuku tokiu greičiu, kad net netikėjau, kad pusę miesto pervažiuoisme nesusidūrč su kokiu autobusu. Vairuotojas ne tik viršijo greitį, bet ir vairavo "agresyviai", darė staigius posūkius. Kai kurie keleiviai net grasino užsirašyti autobusiuko numerį ir apie tai pranešti policijai.
                    Po to įvykio ir aš, tiesą sakant, vengiu važiuoti mikriukais. Be to, pastaruoju metu skirtumas tarp užtrunkamo laiko kelionėje važiuojant autubusu ir mikriuku tapo labai nežymiu.
                    Palaksto, jei reikia ir autobusais su troleibusais. Vilniuje, Pylimo gatve, 5-uoju troleibusu pro mikroautobusą kaip pro stovintį pralėkėme pusiau priešpriešine juosta. Iš Šeškinės prie Žaliojo Tilto irgi esu "rekordiniais" greičiais nuvažiavęs autobusu

                    O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Kaip supratau, tai neoficialios "stotelės".
                      Ne, tai nėra "stotelės". Visur yra stotelės ženklas ir užrašas "Pagal pageidavimą", 30-o maršruto vairuotojo grafike yra pastaba apie stojimą "Pilaitės" stotelėje tik keleiviams pageidaujant.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Palaksto, jei reikia ir autobusais su troleibusais. Vilniuje, Pylimo gatve, 5-uoju troleibusu pro mikroautobusą kaip pro stovintį pralėkėme pusiau priešpriešine juosta. Iš Šeškinės prie Žaliojo Tilto irgi esu "rekordiniais" greičiais nuvažiavęs autobusu

                        O Klaipėdos mikroautobusų aukso amžius jau praeityje. Yra ir pliusų, ir minusų. Anksčiau 2-ą nakties be jokių galvojimų eidavai prie gatvės ir jie važiuodavo, apie savaitgalius net nešneku. O dabar dažnai belieka taksi (su atitinkama kaina) arba individualus transportas.
                        Tiesa, mėgsta ir autobusų vairuotojai greitį viršyti, bet rečiau negu mikriukų. Aš esu ir Klaipėdoje 15 maršruto autobusu per Šilutės plentą pralėkęs taip, kad visi mes, keleiviai, nuo vieno autobuso galo iki kito lakstėme.
                        Na, iš tiesų anksčiau buvo patogu - naktį bent mikriukai važinėjo. Labai patogu buvo, jeigu reikėdavo suspėti į rytinį traukinį arba grįžus anksti ryte autobusu. Gaila, dabar kas antras žodis - buvo..
                        Tiesa, pritariu ir Linui, nes mikroautobusai miesto viešojo transporto sistemoje yra "parazitai" dažniausiai "nuviliojantys" dalį autobusų keleivių. Kaip minėjau anksčiau, šiuo metu laiko kelionėje praleidžiama tiek važiuojant mikriuku, tiek autobusu beveik vienodai, tik skiriasi kaina, o nakties metu, taip, mikriukai būtų puiki išeitis ir konkurencija taksi.
                        Exp@nding h¤rizons

                        Comment


                          Šiandien savo kailiu patyriau naująją sistema važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
                          - Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
                          - O kas tau taip pasakė?
                          - Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
                          - Nu žinosiu
                          tai va
                          Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                          Comment


                            Siandien as labai nustebau zmoniu isauklejimu. Vazuojant siandien i darba 6 marsruto autobuse ilipau pro prekines duris ir kol pirkau bilietuka zmones brovesi i vidu tipo nemato kad as stoviu. Stumdosi, braunasi norejau viena boba aprekti bet gerai kad susilaikiau.

                            Comment


                              Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                              Šiandien savo kailiu patyriau naująją sistema važiavom su 3 autobusu, įlipom per priekį, parodėm pravažiuojamus. Ir dar atsisėdau į pačią pirmą sėdynę kad galėčiau stebėti kitus įlipančius tai vairuotojas kaikuriose stotelėse atidžiai tikrino, rodė kur išsimušt, kitose atlaidžiau. Bet vistiek dar juokingos žmonių minos stotelėse. Visi pradeda žvalgytis ir tada susipranta, kad per priekį reikia lipti. Beje šiandien ryte mačiau prie stotelės esančioje švieslentėje ekrano apačioje slinko sakinys informuojantis, kad nuo birzelio 15d įsigalioja naujoji sistema visuose autobusuose, tai informavimo šaltinis neblogas tikrai. Ir dar kai ryte važiavau, jau pensininkės kalbėjos:
                              - Žinok, jau per priekines duris reikės lipti
                              - O kas tau taip pasakė?
                              - Taigi čia skelbė visur, tai nenustebk jei neįleis per galines duris
                              - Nu žinosiu
                              tai va
                              Neseniai IKI Pasazo stoteleje 2 bobutes dairesi kur reikia lipt ir poto susiprato kad reik pro priekines lipt

                              Comment


                                Pagalvojau, kad dar vieną gerą dalyką pasieks KKT su šia naujove. Ankščiau daug žmonių išlipdami iš autobuso atiduodavo bilietus įilpantiems, o dabar to padaryti negalės, nes jie neprasilenks
                                Beje šiandien mane maloniai nustebino keleiviai. Važiavau autobusu, ir stotelėje vairuotojas atidarė abi duris, bet keliaiviai nors ir galėdami per galą įlipti ėjo ir lipo per priekį, tik keli per galą įlipo. Matyt jau pripranta liaudis prie naujovės
                                Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Šiurpokai nuskambės, bet manau reikia palaukti kol išmirs esami senosios kartos žmonės ir pasikeis karta, tai nutiks per maždaug 10 metų ir bandyt tada diegti, nors neaišku kaip dabartiniai 60-mečiai priprastų prie tokios sistemos, gal ir jiems būtų taip pat sunku kaip dabartiniams senukams. Aš tai remčiau tokią idėją, bet dauguma lietuvių bijo pokyčių ir juos priima labai sunkiai. O štai senoji karta išvis nesusigaudo gyvenime ir keista, bet viešuoju transportu naudoja dar gana aktyviai. Būna, įlipa į troleibusą ir žmonių klausinėja koks jo maršrutas, ir ar čia autobusas, ar troleibusas... Jie nieko nemato ir nieko nesupranta - mano toks įspūdis.
                                  Ar tuomet isvis bus reikalingas VT? Paziurekim, dabar dauguma darbingo amziaus zmoniu nesinaudoja VT, daug jaunimo vos tik sukakus 18 metu sedo i automobili. Nezinau, kaip atrodo kitiems, bet ateinancioms pensininku kartoms VT nelabai ir reikes.


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Aš toks kategoriškas nebūčiau. Mikriukai, ypač TransRevio, yra reikalingi, ir aš pats ne taip retai jais naudojuosi, pvz kai vėluoju į darbą ir taksi man per brangu. Miesto veidą darko seni, purvini atsilaupusiais dažais mikriukai, kuriuose sėdi besikeikiantys pachmielingi tuteišiai, visu garsu pasileidę Russkoje Radio ir dar įsigudrinantys vienu metu vairuoti, skaičiuoti pinigus, dalinti prekių ataskaitas (būtent, o ne bilietus) ir mobiliaku garsiai šnekėti (papuošdami tas garsias kalbas įspūdingais keiksmažodžiais). kaip bebūtų keista, su tokiais "vairuotojais" esu susidūręs ir Vilniuje, ir kaune ir Panevėžyje. Vienintelis tarp jų skirtumas — klausoma radijo stotis.
                                  Mikroautobusai yra prasto visuomeninio tranporto sistemos vystymo pasekme.

                                  Comment


                                    Ar nuo 06 15 bus ilipama pro priekines duris i visu marsrutu autobusus, ar tik i KLAP?

                                    Comment


                                      Parašė Chixx Rodyti pranešimą
                                      nesenai teiravausi kodėl Lietuvoje būna išjungiami STOP mygtukai autobusuose. Pvz Anglijoj kurioje stotelėje nori išlipti paspaudi STOP likus nedaug kelio iki stotelės ir sustoja, o stotelėje turi pakelti ranką (na Lietuvoje kiltų problemų su mikriukais) ir autobusas sustoja. O jei nepakeli ir autobuse niekas STOP nepaspaudžia tai ir nestoja. sutaupo ir kuro sąnaudų (stjoant ir įsibėgėjant) ir laiko. Ir išaiškėjo, kad Lietuvos įstatymai nurodo, jog autobusas privalo stoti KIEKVIENOJE stotelėje.. manau nelogiškas įstatymas.

                                      Tu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
                                      O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Tu neteisus. Tie stop mygtukai veikia (bent jau vilniuje volvo 7700 autobusuose), paprasciausiai vairuotojai i juos nekreipia demesio. Ir antra nera jokio Lietuvos isakymo stoti tik stotelese. Tai yra parku vadovybes nurodymas del paprasciausios priezasties: stotele yra paaukstinta,ji buna valoma ziema ir barstoma ir uztikrinamos visos salygos tavo saugiam ilipimui-islipimui. Jei nugriusi pats kaltas.
                                        O stai jei tu islipinesi ne stoteleje,griusi ir nusilausi koja ,gali pareikalauti is autobusu parko padengti nuostolius del gydymo ir reabilitacijos,nes nebuvo sudarytos salygos tavo saugiam islipimui. Ar dabar aisku?
                                        Jis turėjo omeny ne tai, kad autobusas stotų ten kur tu paspaudi stop mygtuką, autobusas vistiek stotų jam priklausančioje stotelėje. Jei niekas nestabdytų iš stotelės ir niekas nenuspaustų stop mygtuko autobuse, kad išlipt, autobusas toje stotelėje paprasčiausiai nestotų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ar nuo 06 15 bus ilipama pro priekines duris i visu marsrutu autobusus, ar tik i KLAP?
                                          visuose Klaipėdos miesto autobusuose
                                          Blogas apie mano gyvenimą bei įspūdžius Kinijoje - kiniskai.blogspot.hk

                                          Comment

                                          Working...
                                          X