Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko čia ilgai pagalvoti kaip pagerinti maršrutus Vilniuje. Rodau Jums savo pasiūlymus:
    1) 40 sujungti su 56. Siūlyčiau tokią trasą: S. Neries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., M. Šleževičiaus g., Visorių g., Ateities g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., Lukiškių g., Geležinio Vilko g., Ukmergės g., Ozo g., Ukmergės g., Šeškinės g. (Ukmergės st., Dūkštų st., Musninkų st.), Paberžės g., Gelvonų g., S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g., P. Žadeikos g., S. Neries g.
    Nauda akivaizdi: 14 autobusų viename maršrute, kurie sujungs Fabijoniškes su Centru. Taip pat atsirastų galimybė naikinti 2 autobuso maršrutą Šeškinė – Oro uostas. Užsukimas į Ateities gatvę pagerins Baltupių studentų gyvenimą, kuriems iš Centro reikia pasiekti MRU (10 autobuso maršrutas skirtas aptarnauti Kalvarijų gatvę).
    2) 2 autobuso maršrutą siūlyčiau nenaikinti, o trumpinti Oro uostas – Lukiškės. Žinant, kad ateityje bus 3 GRA Oro uostas – Fabijoniškės, šis 2 autobusas galėtų pagerinti susisiekimą tiems gyventojams, kur nestos 3 GRA. Palikę 6 autobusus kursuoti šioje trasoje (20 min), tai gautųsi visai padorus, vos ne „troleibusiškas“ kursavimo dažnis.
    3) 33 autobuso maršrutą galima trumpinti iki Ateities gatvės. Taip pat leisti kiek kitokia trasa: <...>, Rinktinės g., Minties g., Žirmūnų g., Verkių g., Žvalgų g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g.
    4) Keičiant 33 autobuso maršrutą, 10 autobuso maršrutą siūlyčiau pratęsti iki Pašilaičių žiedo, pridedant papildomus autobusus iš 2 autobuso maršruto.
    5) Mickūnų ir Grigaičių gyventojams susiduriant su nepatogumais, siūlyčiau iš esmės pertvarkyti situaciją toje nutolusioje miesto dalyje.
    5.1.) 67 maršrutą jungti su 4 maršrutu ir leisti trasa Mickūnai – Naujoji Vilnia – A. Kojelavičiaus g. – Senamiestis – Centras. Trasa: Vilniaus g., Pramonės g., Linksmoji g. (užvažiuoja į Naujosios Vilnios žiedą), Linksmoji g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Zarasų g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., T. Vrublevskio g., Žygimantų g., A. Goštauto g., Vasario 16-osios g.
    Tai leis keleiviams be papildomų persėdimų pasiekti miesto Centrą.
    5.2.) Tuo tarpu 37 maršrutą siūlyčiau taip pat keisti iš pagrindų. Optimaliausia trasa būtų Šiaurės miestelis – Rokantiškės – Kalno g. – Grigaičiai. Trasa: P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo g., Viršupio g., Rokantiškių g., Kalno g., Šiaurės g., Dūmų g., Pergalės g. 14 autobuso maršrutą galima būtų panaikinti.
    6) 18 autobuso maršrutą reikėtų dažninti dienos metu, taip suteikiant galimybę Pupojų, Galgių gyventojams labiau naudotis šiuo maršrutu.
    7) 39 autobuso maršrutą reikėtų jungti su 38 maršrutu. Trasa būtų tokia: Balžio g., Nemenčinės pl., Kairėnų g., Šilėnų g. (iki stotelės Aukštoji Veržuva), Šilėnų g., Kairėnų g., Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g., Dvarčionių g., Plytinės g., Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Lizdeikos g. Pagrindinė trasa ir liktų Antakalnis – Šilėnai, bet kai kuriais reisais (kartą per valandą), autobusas važiuotų į Balžio g.

    Kol kas reikalingų pasikeitimų tik tiek pastebėjau, kai turėsiu laiko, dar labiau analizuosiu keleivių srautus ir keleivių poreikius šiai dienai.

    Comment


      Šiokie tokie pasiūlymai. Kai kurie keleiviamas nepatiks, bet sutaupys VVTui pinigėlių, o kai kurie - atvirkščiai.

      Autobusai
      1 Jau esame aptarėme, kad paleisti pro IKEA.
      1A Pagrindinė maršruto trasa - Stotis-Rodūnios sodai. Į Meistrų st. yra trys reisai per darbo dieną. Poilsio dienomis nėra ko čigonus vežioti.
      4 Šis maršrutas mane kamuoja, nes jis kaip ir dubliuoja 27, 74, bet kaip ir reikalingas. Bet kadangi yra Ebilietas, panaikinti, bet atiduoti po vieną autobusą 27 ir 74.
      13Du variantai:
      1. Žiemos metu sutrumpinti iki Liepkalnio g./Dunojaus g. sankryžos. Nėr ko jam oro vežiot.
      2. Pratęsti iki IKEAos.
      25 Paleisti tik V.A.Graičiūno g. įmonių darbo metu. Poilsio dienomis į Kazbėjus paleisti kelis 8 reisus.
      Troleibusai
      1 Panaikinti. 3/9+7.
      14 Panaikinti.
      18A Panaikinti.


      Šiuo metu tiek. Mąstau, kokie dar pasiūlymai įmanomi, mąstau, kokie gali būti traukinių, privatūs, kaip suderinti kelis rajono maršrutus ir t.t.

      Laukiu aršiausios kritikos!!!
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Šiokie tokie pasiūlymai. Kai kurie keleiviamas nepatiks, bet sutaupys VVTui pinigėlių, o kai kurie - atvirkščiai.
        1 Jau esame aptarėme, kad paleisti pro IKEA.
        Kol nebus pasatyta IKEA, tol palikim ramybėje šį maršrutą

        1A Pagrindinė maršruto trasa - Stotis-Rodūnios sodai. Į Meistrų st. yra trys reisai per darbo dieną. Poilsio dienomis nėra ko čigonus vežioti.
        Manai visos įmonės darbo dieną vienodu laiku baigia darbą? Tos pačios įmonės ir savaitgaliais dirba.

        4 Šis maršrutas mane kamuoja, nes jis kaip ir dubliuoja 27, 74, bet kaip ir reikalingas. Bet kadangi yra Ebilietas, panaikinti, bet atiduoti po vieną autobusą 27 ir 74.
        Bet gi žmonės nuo, tarkim, Pylimo gatvės, neturės tiesioginio susisiekimo su A. Kojelavičiaus g. O tokių, manau, nemažai važiuojančių iš Kojelavičiaus g. iki Halės.

        13Du variantai:
        1. Žiemos metu sutrumpinti iki Liepkalnio g./Dunojaus g. sankryžos. Nėr ko jam oro vežiot.
        Nelogiška apsisukinėti sankryžoje, kur eismas ir taip didelis. Logiškiau siųst jį į Birbynių gatvę, juolab būtų patogu privažiuoti prie Iki parduotuvės, o ir gyventojams bus patogus susisiekimas

        25 Paleisti tik V.A.Graičiūno g. įmonių darbo metu. Poilsio dienomis į Kazbėjus paleisti kelis 8 reisus.
        Nepamiršk, kad yra ir Kazbėjų gatvės gyventojų, kuriems irgi savaitgalį reikia į miestą (jaunimui ypač).


        Dėl 14 troleibusų maršruto naikinimo nesutikčiau. Sutikčiau su pratęsimu iki Karoliniškių.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          a13 maršrutą dar apgalvosiu. Kaip minėjau, galima pratęsti iki IKEAos.
          a25 - neatidžiai perskaitei. Pasakiau gi, kad poilsio dienomis bus 8.
          t14 - kodėl? Na, gal pratęsimas iki Karoliniškių ir vertas, bt nuo 07.01 jo vistiek neliks.
          a13 - kur jį ikišti Birbynių gatvėje?
          a1A TRYS reisai. 6:55, 16:00, 19:00. Dirba savaitgaliais? Tegul savo transportą leidžia.


          Beje, dar du pasiūlymai.
          A29 Pratęsti iki Stoties. Vienas iš trasos variantų - per Tūkstantmečio, Naugarduko gatves. Naugarduko bus 1(atgal 2, nes reikės naujos Burbiškių stotelės) nauja stotelė.
          T13 Paleisti žiedinę trasa Naujamiestyje. Kaip, jau yra schemų.
          Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.03.18, 16:45.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            4 Šis maršrutas mane kamuoja, nes jis kaip ir dubliuoja 27, 74, bet kaip ir reikalingas. Bet kadangi yra Ebilietas, panaikinti, bet atiduoti po vieną autobusą 27 ir 74.
            Sutinku, a4 reikalingas, tačiau nevisada naudingas. Dėl šio maršruto jau seniai galvojau ir realiausias variantas būtų sujungimas su a67 Mickūnai - Parko g. - A. Kojelavičiaus g. - Stotis (arba kaip jau kadaise siūliau iki Eglių st.). Uosių ir Kalno gatves aptarnautų VMS siūlomas mikroautobusas Naujoji Vilnia - Rokantiškės - Antakalnis arba papildomai a18 darytų užsukimus į Kalno gatvę (ekonomiškai nenaudinga, nes a18 kursuoja dažnai (keleivių ten būtų nedaug), bet imant bendrai - naudingas sprendimas keleiviams)).

            Comment


              Irgi variantas. Na, variantų jūra, bet kai kurie per brangūs ir t.t.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
                Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
                Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti). Mano siūlymai:

                1) Iki spalio 25 dienos naikinti a63. Vietoje jo kursuotų m1. Maršrutas: Karveliškės – Pilaitės pr. – Žvėrynas – Mindaugo g. – Stotis. Trasa: Čekoniškių g., Pilaitės pr., T. Narbuto g., Sėlių g., Vytauto g., Liubarto g., J. Jasinskio g., Pamėnkalnio g., Tauro g., Mindaugo g. (atgal – Algirdo g., J. Basanavičiaus g., V. Kudirkos g.), Kauno g., Stoties g.

                2) Naikinti a52. Gražinti m62, bet pakeista trasa. Maršrutas: Tarandė – Perkūnkiemis – Šeškinė – Lukiškės.

                3) Naikinti a26 ir vietoje jo leisti m5 kitą trasa. Maršrutas: Santariškės – Baltupio g. – Šiaurės miestelis – Maironio g. – Stotis. Trasa: Santariškių g., Molėtų pl., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., P. Lukšio g., Ulonų g., Apkasų g., Rinktinės g., T. Vrublevskio g., B. Radvilaitės g., Maironio g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g.

                4) m11. Maršrutas: Lazdynai – Savanorių pr. – Kalvarijų g. – Minties g. – Antakalnis. Trasa: Architektų g., Erfurto g., Šiltnamių g., Oslo g., Laisvės pr., Savanorių pr., J. Basanavičiaus g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g., A. Goštauto g., Kalvarijų g., Žalgirio g., Minties g., Šilo g., Antakalnio g.

                5) m13. Dirbtų tik tarp a16 reisų. Pvz. a16 važiuoja 5:29 50; 6:06 41 59. M13 dirbtų 5:40; 6:15 30 50.

                6) m16. Maršrutas: Bajorų sodai – Chemijos institutas – Baltupio g. – Pašilaičiai. Trasa: Bajorų kelias, Mokslininkų g., Baltupio g., Ateities g. Laisvės pr. (stotelė Pašilaičių žiedas).

                7) m17. Važiuotų tarp a17 reisų. Pvz., a17 važiuoja 6:23 7:27 8:57. M17 važiuotų 6:55 8:00 30.

                8) m24. Maršrutas: Fabijoniškės – Baltupiai – Antakalnis. Trasa: S. Neries g., Gedvydžių g., L. Giros g., Ateities g., Kalvarijų g., Kareivių g., Lizdeikos g.

                9) m27. Maršrutas: Stotis – Eišiškių pl. – Baltoji Vokė – Vaidotai. Trasa: Stoties g., Kauno g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Kirtimų g., Parko g., Statybininkų g., Krantinės g., Vėjo.

                10) m32. Kaip ir m13, važiuotų tarp a12 reisų. Pvz., a12 važiuoja 5:52; 6:37; 7:13; 8:02 42; 10:21. M32 važiuotų 5:30; 6:15; 7:40; 9:10 40; 10:00.

                11) m37. Maršrutas: Stotis – Gariūnai.

                12) Atkurti m49. Važiuotų tarp a31 reisų. M49 dirbti pradėtų nuo 10:00. Važiuotų, pvz., 10:00 35; 11:35; 12:35; 13:37; 14:40; 15:45; 16:45; 19:10 50; 20:45; 22:30.

                13) Naikinti a42. Atkurti m71. Maršrutas: Salininkai – Meistrų g. – Naujininkai – Ozo g. – Santariškės. Trasa: Salininkų g., Mechanikų g., Eišiškių pl., Motorų g., Meistrų g., Metalo g., Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno g., Švitrigailos g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g., Lukiškių g., Ukmergės g., Ozo g., Kalvarijų g. Santariškių g.

                14) m73. Vosyliukai – Rykantai - Grigiškės – Gariūnai.

                15) m76. Kryžiokai – Balsiai – Santariškės.

                Taip pat galima pridėti Savivaldybės planuojamus maršrutus (9, 20, 28. 13, 58, 61, 82. 14, 15, 38, 57, 87, 115, 116). Be abejo, reikia dažninti jų kursavimą.

                Comment


                  Kad būtų bent mininaliai naudingesnis A33, važiuojantis į Šiaurės miestelį, siūlyčiau:

                  Link Šiaurės miestelio paleisti Žalgirio, Kalvarijų, Apkasų gatvėmis, toliau savo trasa. Kalvarijų gatvėje stotų "Broniaus Laurinavičiaus skvero" stotelėje. Taip žmonės, gyvenantys Rinktinės gatvėje, galės persėsti į 1G. O dėl atgalinės krypties nežinau, gal galima palikti taip, kaip yra
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Žmonėms, gyvenantiems Rinktinės gatvėje, reikia paeiti porą minučių iki Kalvarijų turgaus stotelės, iš kurios tas pats 1G važiuoja
                    Kur kas aktualiau maršrutą būtų leisti pro Žaliąjį tiltą (daugiau persėdimo galimybių), kaip, beje, ir 88-ą.
                    Rinktinės gatvėje gi joks VT nereikalingas - visos šioje gatvėje esančios stotelės nėra labiau nei pora šimtų metrų nutolusios nuo kitų stotelių, iš kurių daug maršrutų važiuoja. Pvz: Žvejų st. -> Karaliaus Mindaugo tiltas (400m (nuo stotelės pietų kryptimi) ir 250m), Rinktinės st. -> Žalgirio stadionas (130m), H. Manto st. -> Kalvarijų turgus (350m).
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Štai kokį pasiūlymą sugalvojau parašyti SĮ "Susisiekimo paslaugos" dėl 3-io ir 42-o autobusų maršrutų:

                      Kad būtų mažiau dubliavimo su A3 iš Salininkų į Stotį ir atgal, siūlau A42 nukreipti į Lukiškes. Trasa: Salininkų g., Mechanikų g., Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno g., Švitrigailos g., V. Kudirkos g., J. Tumo Vaižganto g., Lukiškių g., Vasario 16-osios g., Gedimino pr., toliau įprasta trasa į Salininkus.

                      Stotų šiose stotelėse: Melioratorių st., Salininkai, Mechanikų st., Salininkų žiedas, Ąžuolijai, Sodai, Dilgynė, Verslo st., Hidrogeologijos st., Metalo st., Eišiškių pl., Naujininkai, Prūsų st., Sparta, Taraso Ševčenkos st., M. K. Čiurlionio st., Lukiškės, Kražių st. (galinė), Lukiškių aikštė, Lukiškės..
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Troleibusai:

                        1. Kokia prasmė naikinti 1-ą troleibusų maršrutą? Ne visi žmonės gali nuo Vaivorykštės ar Sodros paeiti iki L. Asanavičiūtės gatvės. Be to, nemažai studentų gyvena Karoliniškėse, kuriems reikalingas susisiekimas su Centre esančiomis kolegijomis
                        2. Čia jau seniai diskutuota, kad reiktų pratęsimo..
                        3. Kam trumpinti? T15 ir skirtas privežti darbuotojus Titnago gatvėje piko metu..
                        4. Dėl T18 jau 100 kartų buvo šnekėta - tegul būna, kaip yra..

                        Autobusai:

                        1. 1-as maršrutas reikalingas greitam keleivių nuvežimui į Oro uostą iš Autobusų bei Geležinkelio stoties. Nors jeigu atvirai, galima dėl šito diskutuoti
                        2. Manai bus ten gyventojų iš Parko gatvės? Ar ne tikslingiau būtų pratęsti rajoninį 224-ą per Parko gatvę iki Vėjo stotelės, kur A3 apsisuka?
                        3. Nelogiška, nes Dzūkų gatvės gyventojai neturės susisiekimo su kapinėmis + dar narkomanai gąsdins žmones prie kapinių.
                        4. Nori iš vairuotojų darbo vietas atimti, kurie mikrobais aptarnauja maršrutą Eglių st. - Valai - Vosyliukai??
                        5. Ir A24 vežios ten orą..

                        Mikroautobusas:

                        Kuriems galams reikalingas toks maršrutas, kai galima pėstute paeiti? Ir jis, kaip supratau, funkcionuotų tik šiltojo sezono metu..
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Jeigu jau naikint, tai ne T1, o T3. Dėl greito susisiekimo iš oro uosto su stotim arba atvirkšiai yra traukinys, o miesto gyventojam greičiausias vistiek 3G.

                          Comment


                            O kuo T3 reikalingesnis už T1? Juk T1 dubliuoja gal 80 procentų T3, o keleivių į Pylimo gatvę ir Stotį iš Karoliniškių turbūt daugiau negu į Katedros aikštę. Beje norint naikinti tai galima ir T1 ir T3 naikinti, juos vistiek dubliuoja T7. Linija Asanavičiūtės gatvėje galima uždaryti, ten iki Laisvės prospekto tas pats, kas Antakalnyje nuo Grybo gatvės iki Antakalnio gatvės, bet gi nieks nesiūlo Grybo gatve paleisti VT.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Jeigu jau naikint, tai ne T1, o T3. Dėl greito susisiekimo iš oro uosto su stotim arba atvirkšiai yra traukinys, o miesto gyventojam greičiausias vistiek 3G.
                              Dėl 1-ojo autobusų maršruto: jau minėta, kad jis reikalingas susisiekimui Dariaus ir Girėno gatvėje, vieno 4 ten mažokai. 88 po Naujųjų metų į Oro uostą greičiausiai nebevažinės, 2 jau greitai abejomis kryptimis važiuos pro IKEA.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                25 Paleisti tik V.A.Graičiūno g. įmonių darbo metu. Poilsio dienomis į Kazbėjus paleisti kelis 8 reisus.
                                O tu manai, kad tenais įmones dirba tik darbo dienom? O žmonems, kurie dirba toliau nuo Kazbėjų, link A25 žiedo į darbą eit pėsčiom? Originalu...

                                Ir ar tu nors karta matei A25 užpildymą savaitgaliais, kad siulai jį naikint?

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  <..> 2 jau greitai abejomis kryptimis važiuos pro IKEA.
                                  O ar važiuos ta pačia Dariau ir Girėno gatve per Naujininkus, ar vis dėl to važiuos Dzūkų gatve pro Liepynes kapines??

                                  P.s. šiaip čia buvo kalbėta apie T1 bei T3
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    O ar važiuos ta pačia Dariau ir Girėno gatve per Naujininkus, ar vis dėl to važiuos Dzūkų gatve pro Liepynes kapines??

                                    P.s. šiaip čia buvo kalbėta apie T1 bei T3
                                    Turbūt kad Dariaus ir Girėno gatve.
                                    Kas dėl Liepynės kapinių, tai pasiūlymas būtų toks- leisti ten 13- tiesiog nuo Spartos važiuotų Dariaus ir Girėno, Žirnių gatvėmis iki Tyzenhauzų st., kur apsisuktų ir važiuotų atgal. Vilkpėdėje gi abejoju, ar kas jo pasigęstų.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      11 Užupis – Pylimo g. – Upės g. – Žvėrynas
                                      Trasa: Užupio g., Polocko g., Zarasų g., Subačiaus g., Pylimo g., Jogailos g., Vilniaus g., Kalvarijų g., Upės g., Sėlių g.
                                      Atgal: Sėlių g., Upės g., Kalvarijų g., A. Juozapavičiaus g., Rinktinės g., T. Vrublevskio g., B. Radvilaitės g., Maironio g., Užupio g., Polocko g.

                                      Manau tai reikalingiau, nes dabar 11 maršrutas dubliuoja t1 ir t7 nuo Rūdninkų iki Žvėryno. Tuo tarpu po šio pasiūlymo jis važiuotų iki Žaliojo tilto, padedant 53 maršrutui. Upės gatvėje reikėtų įrengti stoteles „Žaliasis tiltas“, „Centrinė universalinė parduotuvė“, „Upės“.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Turbūt kad Dariaus ir Girėno gatve.
                                        Kas dėl Liepynės kapinių, tai pasiūlymas būtų toks- leisti ten 13- tiesiog nuo Spartos važiuotų Dariaus ir Girėno, Žirnių gatvėmis iki Tyzenhauzų st., kur apsisuktų ir važiuotų atgal. Vilkpėdėje gi abejoju, ar kas jo pasigęstų.
                                        Štai SĮ "Susisiekimo paslaugos" atsakymas dėl 2-o autobusų maršruto keitimo, greičiausiai nuo rugsėjo mėnesio:

                                        Šio maršruto autobusai važiuos pro Liepynės kapines.
                                        Greičiausiai važiuos pro Liepynės kapines, kaip kadaise A13, važiavęs į Stotį per Dzūkų gatvę. Kitu atveju, gali būti užsukimas į Tyzenhauzų stotelę ir grįžti atgal į D&G gatvę
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Dėl 1-ojo autobusų maršruto: jau minėta, kad jis reikalingas susisiekimui Dariaus ir Girėno gatvėje, vieno 4 ten mažokai. 88 po Naujųjų metų į Oro uostą greičiausiai nebevažinės, 2 jau greitai abejomis kryptimis važiuos pro IKEA.
                                          Kurioje Dariaus ir Girėno gatvės vietoje 1 jau taip labai reikia? Ar F.Vaitkaus stotelėje nuo kurios 200 m iki oro uosto? Ar Prūsų stotelėj? Nes visur kitur stoja greitasis 3. O pro Eišiškių pl. stotelę važiuoja ne tik 1 ir 4.
                                          Paskutinis taisė lietus; 2013.08.19, 19:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X