Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai nauji maršrutai paleidinėjami į tuos kvartalus, kurie priklauso Vilniaus miesto savivaldybei. Upės gatvė priklauso Vilniaus rajonui, tad čia ne Vilniaus miesto rūpestis yra tos gatvės VT aptarnavimas (kaip ir Pilaičio paminėta Mickevičiaus gatvė - ten jau irgi skaitosi Vilniaus rajonas). Ir VT neturi būti vien dėl kryžiuko - niekas ten nelauks valandos laiko iki artimiausio autobuso. Norint kad būtų keleivių, ne žmonės turi derintis prie VT, o VT prie žmonių
    Manau vis tiek kažkokiu būdu turi būti sudaryta galimybė ten nuvykti ir su VT. Ką daryti, jei turi ten giminių? Kviesti taksi?

    O rajono VT gal ir nevažiuoja todėl, kad neaišku, kur būtų geriau jį nukreipti, į kokį galinį punktą. Man ir 101 galinis punktas Spaudos rūmai atrodo truputėlį keistokai. Pasakų parko žiedas tai ne vien 1,3,9,14 troleibusai bei 116 autobusas. Nusileidus laiptais žemyn prie Vaivorykštės st. yra greitasis autobusas, troleibusai į pramonės rajonus (Ž. Paneriai), yra 7 bei 49/69 autobusai į Centro-šiaurinės miesto dalies traukos objektus. Na arba į stotį, tik ne Tūkstantmečio - Panerių gatvėmis, kaip tolimojo susisiekimo autobusai, o lankstu pro Savanorių - Žemaitės - Kauno gatvėmis, kaip kad važiuoja Centvalio priemiestiniai mikriukai.

    Jei remiatės 2011 m. duomenimis, tai negali būti, jog ten ir šiuo metu tik apie ~40 gyventojų. Aišku turbūt nereikia gilintis, kiek iš jų neturi automobilių. Manau tokių nėra. Ir keista, kodėl tas keliukas neturi net jokio rajoninio statuso su numeriu 52**. Skaitosi tik kaip paprasčiausias vieškelis, nors randasi vis daugiau naujų namų, o populiarumo dar manau pridėjo ir daug diskusijų sukėlęs jos asfaltavimas.

    P.S. Ne taip jau seniai keletas Vilniaus miesto maršrutų buvo paleisti už miesto ribų, nors tai irgi jau ne rajono savivaldybės rūpestis. Ir ne tik Vilniaus, bet ir Trakų, kaip 68, 28...
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.02.22, 14:28.

    Comment


      Nežinau, ar apie tai buvo kalbėta, bet kaip su dviaukščių autobusų idėja Vilniuje? Kodėl jų nenusipirkti ir paleisti į 10 maršrutą? Juk juo daug keleivių važiuoja, o pro senamiestį dvigubų leisti nenori. Jei sakot, kad trukdo troleibusų laidai, tai prisiminkit, kad vistiek juos, keis, aukštins, jeigu nenaikins.

      Comment


        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
        Nežinau, ar apie tai buvo kalbėta, bet kaip su dviaukščių autobusų idėja Vilniuje? Kodėl jų nenusipirkti ir paleisti į 10 maršrutą? Juk juo daug keleivių važiuoja, o pro senamiestį dvigubų leisti nenori. Jei sakot, kad trukdo troleibusų laidai, tai prisiminkit, kad vistiek juos, keis, aukštins, jeigu nenaikins.
        O kur taip rašo, kad negalima ilgų autobusų leisti? Kai reikia, tuomet jie ir važiuoja. Nėra ten jokių kliūčių. Nuo 10 paleidimo per Maironio g. abiejomis kryptimis laikų iki šiandienos visada be problemų pravažiuodavo ilgi. Buvo laikai, kai vien tik ilgi ten važiuodavo. Tiktai apytikriai po Volvo autobusų gavimo ilgųjų eismas maršrutu buvo nereguliarus.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Skaičiau senesnes žinutes, tai ten kalbama, kad VVT nenori leisti ilgų autobusų pro senamiestį, nes "nesaugu". Iš tiesų, ten dažnai būna renginių, kelio darbų, ne vietoje pastatytų automobilių ir t.t. Vienas dvigubas per mėnesį gal avarijų nepadaro, bet jei kasdien važiuoja po 10 dvigubų (ko reikėtų), tai jau ne taip gerai. Tiesiog sakau, jeigu Vilnius pirktų dviaukščius, juos reikia paleisti 10 maršrutu.

          Comment


            Gal kurį laiką ir buvo įsivyravusi tokia nuomonė, bet ji yra visiškai nepagrįsta ir n metų senumo. Kaip jau sakiau, 10 niekad nekildavo problemų su ilgais autobusais. Būdavo vasarų, kai pikiniai grafikai buvo aptarnaujami ilgų autobusų. Didelių masinių renginių, įskaitant popiežiaus vizitą, metu bei po drastiško grafikų mažinimo prieš 2020 m. Kalėdas vėl gi kursavo tik armonikos.
            Paskutinis taisė Mettal; 2021.02.23, 17:01.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              10 ne ilgus reikia leisti, o dažninti kursavimą, tam kad tai būtų tikras stuburinis maršrutas Maironio g(ir visame rytiniame Senamiestyje), Markučiuose ir Baltupiuose.

              Comment


                Ar nebūtų prasminga VVT autobusų tvarkaraščiuose atsisakyti žymėjimo "Pritaikyti neįgaliesiems"? Visi autobusai, išskyrus keletą Altas, Peugeot ir Citroen mikriukų (iš viso jų 9) bei amžinai parke stovinčių VanHool ir Mercedes O305 nėra nepritaikytų neįgaliesiems. Dėl 9 maršruto, galima būtų sukurti atskirą žymėjimą "neįgaliesiems nepritaikyti mikroautobusai". Aišku, "velobusų" ir žemagrindžių troleibusų žymėjimą reikėtų palikti.

                Comment


                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                  Ar nebūtų prasminga VVT autobusų tvarkaraščiuose atsisakyti žymėjimo "Pritaikyti neįgaliesiems"? Visi autobusai, išskyrus keletą Altas, Peugeot ir Citroen mikriukų (iš viso jų 9) bei amžinai parke stovinčių VanHool ir Mercedes O305 nėra nepritaikytų neįgaliesiems. Dėl 9 maršruto, galima būtų sukurti atskirą žymėjimą "neįgaliesiems nepritaikyti mikroautobusai". Aišku, "velobusų" ir žemagrindžių troleibusų žymėjimą reikėtų palikti.
                  Puiki idėja, tik vargiai šį forumą stebi "Susisiekimo paslaugų" darbuotojai. Vertėtų tokius pasiūlymus siųsti jiems tiesiogiai, tinkamais kanalais

                  Gal galite patenkinti smalsumą - kokie "amžinai parke stovintys VanHool ir Mercedes O305" turi pasirodymo maršrutuose tikimybę, nelygią absoliučiam nuliui?

                  Comment


                    Su 9-u paliekame kaip yra, nes ganėtinai dažnai ten pasirodo tiek Neoplanai, tiek Isuzu. Didesnis klausimas, ar tame maršrute pasitaiko judėjimo apribojimų turinčių žmonių?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment

                    Working...
                    X