Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai jei srautai tokie nežmoniški, gal vertėtų pagalvoti apie specialų autobuso maršrutą, aptarnaujamą privačios įmonės, kaip kad Kautra veža Biotechnologijos instituto darbuotojus?
    Grįžtant prie 57, įdomu kiek per dieną atsiranda norinčių vykti iš to žiedo į Bukiškį? Ir ar visi vairuotojai iki vieno kaip susitarę užsuka ne pagal taisykles, įskaitant ir pirmąkart ten vykstančius naujokus? Gal yra bent vienas kitas vairuotojas, kuris užsuka taip kaip priklauso, nepaisant pavojingo išvažiavimo?

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Tai jei srautai tokie nežmoniški, gal vertėtų pagalvoti apie specialų autobuso maršrutą, aptarnaujamą privačios įmonės, kaip kad Kautra veža Biotechnologijos instituto darbuotojus?
      Visa tai kainuoja nemažus pinigus.

      Grįžtant prie 57, įdomu kiek per dieną atsiranda norinčių vykti iš to žiedo į Bukiškį? Ir ar visi vairuotojai iki vieno kaip susitarę užsuka ne pagal taisykles, įskaitant ir pirmąkart ten vykstančius naujokus? Gal yra bent vienas kitas vairuotojas, kuris užsuka taip kaip priklauso, nepaisant pavojingo išvažiavimo?
      Yra tų keleivių, iki parduotuvės ir atgal. 57 yra pastovūs vairuotojai, o jeigu būna naujų, tai jie iš anksto pravažiuoja maršruto trasa.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Bet jei ši įmonė generuoja tokį keleivių srautą, jog jų darbuotojais užkemšamas kone visas bendro naudojimo autobusas, tai manau būtų toks poreikis. Nebūtina kurti n maršrutų, užtektų vieno, panašiai kaip su kokia Humana. O be to Vilniaus pergalė gana didelė, pajėgi įmonė, gal galėtų sau leisti tai...
        O kaip jūs asmeniškai vertintumėte Transrevio atėjimą į Vilniaus miesto transporto sistemą? Didžiausią naudą aš matau iš tų nulinių reisų iš/į parką, kuomet atsirado daug tiesioginių jungčių, ten kur seniau jų nebūdavo, pvz. Laisvės pr. - Naujininkai.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Alternatyva vis gi yra, tik ji šiuo metu nekursuoja - T20
          Na, aš turėjau omeny būtent Šeimyniškių gatvę, tai ten norint pasinaudoti T20 reiktų eiti iki st. Tuskulėnų rimties parkas. Tai jei važiuoji į centrą, gaunasi ėjimas į priešingą pusę nei Centras

          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Geriau būtų pratęsti 10, kaip jau rašė Rijikas - aprėptų didesnę Pašilaičių dalį, arba pratęsti 57 kai bus nutiesta Pavilionių gatvė. Kiek man žinoma, 40 tolimoje ateityje planuojamas pratęsti iki Chemijos instituto, kai tik nuties Mykolo Lietuvio gatvę.
          40 iki Chemijos instituto ? Iš kur tokios žinios ? Ikikarantininio piko metu, 40 važiuoja vidutiniškai kas 10 minučių, tokio dažnumo Mykolo Lietuvio gatvėj (kur vien tik individualūs namai) tikrai nereikia. Manau, kai nuties tą gatvę, tai geriausiai ten tiktų koks nors privežamasis midibusas, kad iš vienos pusės pasiektų 1G, iš kitos pusės - 2G/3G. Geriausiai tiktų maršrutas st. Vaikų ligoninė - Santaros g. - Visoriai - Fizikų - Mykolo Lietuvio - S.Nėries g. Tik nežinau kuris žiedas būtų tinkamesnis kitame gale - ar Pašilaičių, ar Kaimelio (iš principo persėdimas į 2G nėra tobulas abiem atvejais)

          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Su 52 tokiu padažninimu Perkūnkiemyje ir "BIG'o Fabijoniškėse / skruzdėlyne" būtų tikra šventė. Tuo pačiu, nukristų 40 populiarumas, nes žmonės rinktųsi ne 40 >> st. Takas >> 3G >> Centras, o eitų iki Ukmergės g. ir sėstų į 52. Nežiūrint į tai, kad 40 nekarantino metu kursuoja labai dažnai.
          Na, su 40 problema ta, kad keleivių srautas yra labai netolygus - pirmąsias stoteles nuo žiedo važiuoja daug žmonių, tada dauguma perlipa į 3G st. Takas ir iš principo autobusai ištuštėja, st. Sporto gimnazija neįlipa beveik niekas, tai po to keleiviai prisipildo tik Stanevičiaus gatvėje.

          Šiaip galbūt jau reikia nedrąsiai pradėti galvoti apie 3G pratęsimą tiesiai Ukmergės gatve kur nors iki Perkūnkiemio ? Nes kiek pastebiu, 3G paskutinėse stotelėse Gedvydžių gatvėje daug žmonių jau nebebūna, o tolyn Ukmergės gatve važiuojantys maršrutai (5, 52) važiuoja pilni.
          Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.16, 00:37.

          Comment


            Tada kurioje vietoje įrengti žiedą 3G autobusui? Aikštelėje prie BIG'o?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kai statys Mykolo Lietuvio gatvę, tai galėtų tuo pačiu ir naują žiedą įrengti ties Ukmergės-Mykolo Lietuvio sankirta

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Kai statys Mykolo Lietuvio gatvę, tai galėtų tuo pačiu ir naują žiedą įrengti ties Ukmergės-Mykolo Lietuvio sankirta
                Tam reiktų kažkaip panaikinti parakvimą S. Neries gatvėje. Leisti Ukmergės gatve reikštų dar didesnį atstumą iki stotelės Fabijoniškių gyventojams.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Šiaip jau statant Mykolo Lietuvio gatvę iš tiesų yra planuojama statyti VT žiedą Mykolo Lietuvio/Ukmergės g. sankryžoje ir iš tiesų planuojama ten nukreipti 3G. Kita vertus, reikėtų kokio nors privežančio maršruto iš Fabijoniškių žiedo į Ukmergės gatvę. 24 tam tikslui kursuoja pernelyg retai.
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Šiaip jau statant Mykolo Lietuvio gatvę iš tiesų yra planuojama statyti VT žiedą Mykolo Lietuvio/Ukmergės g. sankryžoje ir iš tiesų planuojama ten nukreipti 3G. Kita vertus, reikėtų kokio nors privežančio maršruto iš Fabijoniškių žiedo į Ukmergės gatvę. 24 tam tikslui kursuoja pernelyg retai.
                    Galima gal apytiksles koordinates, kurioje vietoje būtų žiedas? Ir kokiu šaltiniu remiesi, jog ten bus žiedas?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Jei dabar būtų buvę dar ikireforminiai laikai, būčiau siūlęs jau tada 3 troleibusą paleisti į Šiaurės miestelį, o 8 nukreipti per Žirmūnų tiltą į Antakalnį. Būtų mažiau dubliavęs 9/19 ir gal net būtų išsilaikęs 8 iki šių dienų? Dabar svarstau, kad gal geriausia būtų nukreipti 19? Nieks per daug nenukentėtų, 19 praleistų tik 2 dabartines savo stoteles, ir atsirastų papildoma jungtis tarp Konstitucijos pr. ir Sapieginės Antakalnio.
                      Dabar yra krūva maršrutų, važiuojančių Žirmūnų g. - Žirmūnų tiltas - T. Kosciuškos g. Reiktų maršruto, kuris važiuotų per Žirmūnų tiltą kryžmai šiems 3 maršrutams (3, 17, 20 - Tuskulėnų rimties parkas > Petro ir Povilo bažnyčia). Kitaip tariant dar vieno Šeimyniškių > Leono Sapiegos st. jungties. Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
                      Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.01.17, 13:16.

                      Comment


                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                        Jei dabar būtų buvę dar ikireforminiai laikai, būčiau siūlęs jau tada 3 troleibusą paleisti į Šiaurės miestelį, o 8 nukreipti per Žirmūnų tiltą į Antakalnį. Būtų mažiau dubliavęs 9/19 ir gal net būtų išsilaikęs 8 iki šių dienų?
                        Šiaip bet koks 3 maršruto nukreipimas buvo baisi klaida. Na ir kas, kad dubliuoja 2 ir 4? Geriau dubliuojančiu maršrutu važiuot, negu sausakimšu. 8 maršrutas išvis nebeturėjo daug prasmės po Paupio linijos naikinimo. Dėl keitimo - aš, Antakalnyje gyvendamas, beveik niekada nevažiavau į Pašilaičius - ko man ten reikia? Daug lengviau persėsti iš 19 į 7, negu drąstiškai pertvarkyti nereikalingų maršrutų tinklą.

                        O dėl Sapiegos-Šeimyniškių jungties, jos reikėtų. Bet jau yra 14 maršrutas ir jo pakanka. Jei reikėtų dar kito maršruto, tai būtina pertvarkyti Olandų žiedo stoteles, kad būtų po vieną kiekvienoje kryptyje. 14 maršrutu prieš reformą būdavo gerai pavažiuoti ir iki Petro ir Povilo, o dabar ten jis net nesustoja. Būna, kad lauki toje stotelėje ir matai, kad 14 prasuka pro šalį.

                        Dėl 14 maršruto, jis dabar gana geras, bet problema: jis daugiau nei 2-as ir buvęs 3-as dublioja 4-ą. Reikėtų centre vėl paleisti jį pro Pylimo ir Basanavičiaus, o 12-ą galima tada būtų pro Operą. O jungtis iki Karoliniškių - puiki, ne vieną kartą esu iki Parodų Rūmų su juo važiavęs.

                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                        Dabar svarstau, kad gal geriausia būtų nukreipti 19? Nieks per daug nenukentėtų, 19 praleistų tik 2 dabartines savo stoteles, ir atsirastų papildoma jungtis tarp Konstitucijos pr. ir Sapieginės Antakalnio.
                        Manau, užtektų padažninti 14-ą.

                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                        Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
                        Jei skaičiuotume viską pagal karantiną, tai iš tos pusės važiuoja tik 1 maršrutas. Po karantino viskas pasikeis, manau, kad 14 greitai ir vėl pradės važiuoti, juk jis ne koksai 21-as.


                        Mano nuomone, viskas išsilygintų, jeigu 3-as vėl važiuotų iki Antakalnio, būtų įvykdyti mano minėti 14-o pakeitimai, o 8-o kapą reikėtų palikti ramybėje.

                        Dar dėl 4G/19 dubliavimo, jeigu grafikai jų būtų normalūs, tai nesidubliuotų. Beveik visada iš Minties st. į Šilo tiltą laukiu 10 min., tada atvažiuoja du vienas paskui kitą. Ar TAIP sunku sugeneruoti bendrą tvarkaraštį, o po to atrinkti reisus 19-ui ir 4G?
                        Paskutinis taisė lanxtot; 2021.01.28, 10:20.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
                          Todėl kad iš Žirmūnų į centrą važiuoja tikrai daug žmonių, iš Sapiegos į Šeimyniškių gatvę - santykinai nedaug.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Todėl kad iš Žirmūnų į centrą važiuoja tikrai daug žmonių, iš Sapiegos į Šeimyniškių gatvę - santykinai nedaug.
                            Is Sapiegos pagrinde vaziuojama antru, ketvirtu troleibusu pagal ju vaziavimo trasa.

                            Comment


                              Idėja: nauja stotelių tvarka prie Olandų žiedo

                              Click image for larger version

Name:	Olandu.png
Views:	444
Size:	87,3 kB
ID:	1858278

                              Comment


                                Važiuojantiems į Naująją Vilnią tikrai būtų patogesnis persėdimas, jei Vasaros st. būtų arčiau žiedo.

                                Comment


                                  Nėra vietos. Prie Zuoko buvo planuojama taip stotelės išdėstyti, jei žiedas būtų perdaromas į švisoforinę sankryžą. Bet planai liko planais. O vėliau, praeitos Šimašiaus kandecijos metu buvo planas tą stotelę šalia Dobužinskio g. atkelti arčiau Čiurlionio menų mokyklos ir įrengti šviesoforinę pėsčiųjų perėją, bet taip viskas ir užtilo.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Kadangi internete neradau aukštos kokybės paveiksliuko, pats atkūriau stotelės kelio ženklą. Galite ir jūs naudotis. Dėl šrifto - kiek žiūrėjau, atrodo kasmet jį keičia Naujausias, atrodo, "Bahnschrift".
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Mano siūlymai dėl maršrutų pakeitimų sugriežtinto (įsivaizduojamo, 3 bangos?) karantino metu. (PATAISYTAS)

                                      Troleibusai:

                                      1 Panaikinti. Per daug dubliuoja 7.
                                      3 Grąžinti atgal vietoj 1 ir nukreipti nuo Olandų žiedo į Antakalnį.
                                      4 Trumpinti iki Gerosios Vilties st. kasdien.
                                      6 Pratęsti per Valakampių tiltą iki Antakalnio, kaip per Verkių g. rekonstrukciją.
                                      9 Palikti tik darbo dienomis piko metu.
                                      10 Panaikinti. Per daug dubliuoja kitus maršrutus, per mažas keleivių skaičius. Per Valakampių tiltą, kaip sakiau, paleisti 6.
                                      12 Trumpinti iki Gerosios Vilties st. kasdien.
                                      13 1 troleibusą priskirti 2 pamainoms.
                                      18 Panaikinti. Darbo dienomis palikti 13, poilsio dienomis dažninti 16.

                                      Palikti 14 15 20 21 nekursuojančius.

                                      Autobusai:

                                      1 Panaikinti. Nėra reikalo tiek daug autobusų leisti į oro uostą per karantiną. Kitose maršruto stotelėse stoja 4.
                                      8 25 Sujungti ir padaryti pusiau žiedinį maršrutą, kaip 82: 80 Žemieji Paneriai - Aukštieji Paneriai - Kirtimų g. / V. A. Graičiūno g. - Vaidotai - V. A. Graičiūno g. / Kirtimų g. - Aukštieji Paneriai - Žemieji Paneriai
                                      9 Naikinti. Nėra reikalo per karantiną naudotis vamzdžiu, todėl ir maršruto tam išspręsti nereikia.
                                      10 Darbo dienomis leisti tik triašius autobusus.
                                      15 Palikti 1 autobusą darbo dienomis.
                                      21 22 Sujungti į vieną maršrutą: 81 Lazdynėliai - Lazdynai - Pamėnkalnio g. (atgal)- Centras (Lukiškių aikštė)
                                      24 Pratęsti iki Titnago g.
                                      30 Darbo dienomis leisti tik triašius autobusus iš AP.
                                      31 Darbo dienomis leisti tik triašius autobusus.
                                      40 Darbo dienomis leisti tik triašius autobusus.
                                      41 Panaikinti. Per mažas keleivių srautas.
                                      46 Darbo dienomis leisti tik triašius autobusus.
                                      48 Palikti tik darbo dienomis piko metu.
                                      49 Palikti tik 1 autobusą kasdien. Trumpinti iki Žvėryno, įvesti užsukimą į Šiltnamių g.
                                      54 Palikti tik darbo dienomis piko metu.
                                      69 Trumpinti iki GP ligoninės, iš kitos pusės iki Ateities g. Piko metu leisti triašius autobusus. Perkelti kitus reisus iš 49.
                                      75 Poilsio dienomis palikti tik 1 pamainą.
                                      115 Darbo dienomis leisti tik 12m dviašius autobusus.

                                      Palikti 65 88 89 nekursuojančius.
                                      Paskutinis taisė lanxtot; 2021.02.13, 13:23. Priežastis: Kitų žmonių komentarai

                                      Comment


                                        Tai jau neturi tikslo, nes karantinas jau nebegriežtės. O ir nemažai maršrutų nevažiuoja tušti, pvz. žmonės jau seniausiai prašo sugrąžinti uždarytus troleibusų maršrutus. Po dviejų savaičių galbūt gražins pradinukus į mokyklas ir didesnę dalį maršrutų teks padažninti.

                                        Ir tik šiaip pastebėjimas - per karantiną maršrutai važiuojantys į Panerius ir Santariškes yra vieni labiausiai apkrautų o jūs siūlote net 3 ten važiuojančius troleibusus uždaryti.

                                        69 be ''šiltnamių'' dar važiuoja į Bajorus ir šiaip yra 49 ''mėlyni reisai''. Tada tektų dažninti 49, kuris neproporcingai dažnai važinėtų Bukčiuose
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          Norėčiau pamatyti kaip ilgas 40 laviruos užsnigtame, mašinomis užstatytame M. Lietuvio žiede. Išties, kaip Pilaitis jau paminėjo, tokie pasiūlymai ne tik nebe aktualūs, bet dar ir sunkiai pateisinami iš racionalumo ir sveiko proto požiūrio:
                                          • 88 atnaujinti trasa, kuria jis dubliuos absoliučiai viską?
                                          • Panaikinti 69 vien dėl to, kad į Šiltnamių žiedą, artimiausią vieta apsisukimui nuo daugiabučių prie Šiltnamių ir Bukčių g. sankryžos, karantino metu atvažiuoja 3 keleiviai per dieną vietoje įprastų 5?
                                          • Naikinti 18 troleibusą, kuriam nuo šios savaitės pridėjo papildomą troleibusą vietoje to, kad pridėtų į 13-ą?
                                          • Naikinti susisiekimo galimybę kai kuriuose Vilniaus rajonuose, kur ir taip kursuoja vos vienas maršrutas?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X