Dar norėjau dėl naujų stotelių įrengimo galimybių, kur yra gal didelės atkarpos be jų.
Pvz. Tauro kalno atkarpa tarp J. Tumo - Vaižganto bei M. K. Čiurlionio stotelių. Kaip suprantu kliūtis tam - vietovės reljefas, kai paprastai kalno viduryje stotelės neįrengiamos. O traukos centrų ten yra - Registrų centras, taip pat greta baigiami statyti nauji daugiabučiai. Kažkur ten ji galėtų atsirasti, na bent jau vienoje gatvės pusėje.
Kitas pavyzdys - Minties st. - Šiaurės miestelis - irgi gan nemaža atkarpa, kur daugiabučių koncentracija didelė, tačiau belieka rinktis - ar eiti toliau, ar atgal. Dar retokos atkarpos - Šilo tiltas - Klinikų st., Klinikų - Tverečiaus st.
Aišku galima sakyti jog šiuo metu visi keleiviai (įskaitant ir sunkiau vaikštančius pensininkus) kažkaip išsiverčia, todėl nieko daryti nereikia.
Pvz. Tauro kalno atkarpa tarp J. Tumo - Vaižganto bei M. K. Čiurlionio stotelių. Kaip suprantu kliūtis tam - vietovės reljefas, kai paprastai kalno viduryje stotelės neįrengiamos. O traukos centrų ten yra - Registrų centras, taip pat greta baigiami statyti nauji daugiabučiai. Kažkur ten ji galėtų atsirasti, na bent jau vienoje gatvės pusėje.
Kitas pavyzdys - Minties st. - Šiaurės miestelis - irgi gan nemaža atkarpa, kur daugiabučių koncentracija didelė, tačiau belieka rinktis - ar eiti toliau, ar atgal. Dar retokos atkarpos - Šilo tiltas - Klinikų st., Klinikų - Tverečiaus st.
Aišku galima sakyti jog šiuo metu visi keleiviai (įskaitant ir sunkiau vaikštančius pensininkus) kažkaip išsiverčia, todėl nieko daryti nereikia.
Comment