Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, argumentai tai labai jau nekokie:

    nors yra ir A juostos į jas niekas nekreipia dėmesio ir vistiek autobusai juda bendrame sraute
    Ar tikrai NIEKAS nekreipia dėmesio? Yra problemų su A juostomis, bet tikrai ne NIEKAS nekreipia dėmesio.

    Na, bet, tarkim, gerai, paliekam šitą. Tačiau kodėl tada toje pačioje Vokietijoje įmanoma numatyti srautus (2-as argumentas)??

    Comment


      Vokietijoje galima, nes kad pasiektų tokį rezultatą, koks yra Vokietijoje ar Šveicarijoje, buvo dirbama ne vienus metus ir įgyvendinama daugybė kompleksinių priemonių. Yra specialistai, kurie tą sugeba suplanuoti. Sakot, pakvieskime specialistus. Galim. Bet ar jiem ką pasieks Lietuvoje? Abejoju, nes jie išanalizuos, surinks informaciją, parengs veiksmų planą ir opa, pasirodys, kad tam reikia šimtų milijonų (Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos atveju) investicijų į infrastruktūrą, kurių nėra, bet daugiau nėra noro valdžiai juos skirti VT, kad daugybė problemų teisiniame reguliavime ne tik savivaldybės lygmenyje, bet ir valstybės, o priimti pakeitimus gali neatsirasti (su didele tikimybe) politinės valios, kad VT sutvarkymas kertasi su masine automobilizacija ir ją reikia riboti, o tai ne tik kad nepriimtina daugumai politikų, bet ir visuomenės (dajoš mašiną, o ne autobusą!)...
      Paskutinis taisė Al1; 2020.07.01, 17:04.

      Comment


        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
        Na, argumentai tai labai jau nekokie:



        Ar tikrai NIEKAS nekreipia dėmesio? Yra problemų su A juostomis, bet tikrai ne NIEKAS nekreipia dėmesio.

        Na, bet, tarkim, gerai, paliekam šitą. Tačiau kodėl tada toje pačioje Vokietijoje įmanoma numatyti srautus (2-as argumentas)??
        Taip būtų įdomu sužinoti kokiu būdu Vokietijoje tai sugeba padaryti, ar surinkti idėjiniai ar su visiškai kitokiu mąstymu vairuotojai, o gal paprasčiausiai ant tiek idealiai tiksliai su žiūrėtas atstumas tarp sustojimu kad įmanoma suspėti.
        O kaip Kaune kaip buvo grafikai prieš 20 metų taip ir likę dabar nesvarbu kad atsiradę ne vienas pėsčiųjų šviesaforas ar pradingę visos žaliosios rodyklės.

        Comment


          Žinoma, kad kai kur tikrai apsimokėtų pagreitinti viešąjį transportą, rekonstruoti sankryžas, įrengti A juostas ir panašiai. Bet kiek yra tokių probleminių vietų? Esmė vis tik yra maršrutų optimizavime ir tvarkaraščių derinime.

          Taktiniai tvarkaraščiai yra ne tik Vokietijoje, Šveicarijoje, Austrijoje, bet ir Vengrijoj, Slovakijoj, Suomijoj, Lenkijoj ir net Estijoj! Tikrai nemanau, kad visur ten reikėjo šimtamilijoninių investicijų į gatves ar dar kažko stebuklingo.

          Pavyzdžiai iš panašių šalių:

          Slovakija (galima įsitikinti, kad praktiškai visuose miestuose taktiniai tvarkaraščiai):
          Bratislava https://imhd.sk/ba/schedule-timetabl...8275be7f75c97f
          Žilina (troleibusai) https://imhd.sk/za/schedule-timetabl...8075be7f75c97f

          Lenkija
          Varšuva https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazd..._lm=1&wtp_dy=1
          Lodzė http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/tabl...07-01-17:40:09
          Olštynas (visi tramvajų ir autobusų maršrutai sutaktinti!) https://www.zdzit.olsztyn.eu/index.p...nt=01072020#tt

          Estija
          Talinas https://transport.tallinn.ee/#bus/43/a-b/en
          Tartu http://tartu.peatus.ee/#city;tartu-linn;bus;167199;
          Parnu (griežtas taktinis tvarkaraštis – net sekmadieniais nėra nesąmoningų 1,5-2 val. tarpų, kaip Vilniuje) https://parnu.pilet.ee/timetables/ro...B/stop/2767696

          Matosi, kad Taline daugmaž orientuojamasi į principą: kiekvienos dienos vakare tie patys reisai, taip pat ryte ir vakare sutampa pamatinis taktas. 4 troleibusų maršrutas:

          Click image for larger version  Name:	tallinn trol.png Views:	0 Size:	58,1 kB ID:	1812544
          Intervalai darbo dieną:
          5 val.: 16 min
          6 val.: 12 min.
          7-8 val.: 10 min.
          9-16 val.: 10-12 min.
          17-19 val.: 15 min.
          21-23 val.: 18 min.
          Nors iš pirmo žvilgsnio tvarkaraštis atrodo ne visai reguliarus, bet iš tikrųjų intervalai yra griežtai vienodi. Tie 16 ir 18 minučių taktai įneša vizualinės netvarkos į tvarkaraštį. Vokietijoje dažniausiai būna vizualiai „gražesni“ tvarkaraščiai. Bet Talino variantas matyt taupesnis ir, aišku, šimtą kartų geresnis, nei Vilniaus... O keleiviui vienodi intervalai yra labai patogūs.

          Nelabai suprantu, kodėl Vilniaus ar Kauno troleibusai negali turėti bent jau tokio lygio tvarkaraščio. Ar jau čia kita visata, lyginant su Talinu? Tvarkaraštis nėra tobulas minutė į minutę, kaip Piarnu ar Vokietijos miestuose, bet dažnai kursuojančiuose maršrutuose to ne visada ir reikia.

          Talino 43 autobusas. Matosi, kad yra nedidelių nukrypimų, bet principas išlieka. Anksti ryte ir šeštadienio, sekmadienio ryte bei kiekvieną vakarą pamatinis taktas yra 20 minučių. Darbo dieną ir šeštadieniais taktas daugmaž vienodas: apie 10-12 minučių. Tvarkaraščiuose nėra staiga atsirandančių „skylių“ – tik sekmadieniais 14 valandą taktas padidintas nuo 12 iki 16 minučių, kas keleiviui praktiškai nelabai jaučiasi.
          Click image for larger version  Name:	tallinn 43 aut.png Views:	0 Size:	44,8 kB ID:	1812545
          Paskutinis taisė taccido; 2020.07.01, 18:39.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Vilnius negali turėti taktinio tvarkaraščio, tam reikia šimtų milijonų į gatves, sankryžas ir t.t. Taip pat yra per daug maršrutų kai kuriose pagrindinėse arterijose. Didžiulės spūstys, kol jos nebus panaikintos nėra ir kalbos apie taktinius ar sudetintus tvarkaraščius. Spūsčių mažinimą reikia daryti ne tiesiant naujas gatves ir greitkelius mieste, bet ribojant ir presuojant galimybe naudotis automobiliu mieste. O to joks Lietuvos politikas nedarys. Veryga užsimojo prieš alkomafiją ir kaip jį dergia. Taip ir su automafija bus (autoverslas, kuras, servisai ir t.t.), tuo labiau, kad automobilius turi daugiau žmonių, nei reguliariai geria.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vilnius negali turėti taktinio tvarkaraščio, tam reikia šimtų milijonų į gatves, sankryžas ir t.t. Taip pat yra per daug maršrutų kai kuriose pagrindinėse arterijose. Didžiulės spūstys, kol jos nebus panaikintos nėra ir kalbos apie taktinius ar sudetintus tvarkaraščius. Spūsčių mažinimą reikia daryti ne tiesiant naujas gatves ir greitkelius mieste, bet ribojant ir presuojant galimybe naudotis automobiliu mieste. O to joks Lietuvos politikas nedarys. Veryga užsimojo prieš alkomafiją ir kaip jį dergia. Taip ir su automafija bus (autoverslas, kuras, servisai ir t.t.), tuo labiau, kad automobilius turi daugiau žmonių, nei reguliariai geria.
              Iš dalies sutinku. Tai centrinėse gatvėse žinoma, kad sunku laikytis grafiko, bet negi jau tokia tragiška situacija? Argi jau taip dažnai vėluojama po 10-20 minučių? Problematiškiausiuose maršrutuose juk ir dabar turbūt yra ilgesnė atstova negu kituose maršrutuose. Tai ir taktiniame tvarkaraštyje būtų tokia atstova.

              O maršrutų, kurie nepapuola į kritines vietas, vis tiek nemažai. Rečiausiai važiuojančius reikėtų optimizuoti ir sutaktinti, suderinti jų persėdimus, ypač priemiestyje. Kartu būtų peržiūrimas maršrutų tinklas. O kad centriniuose maršrutuose bus vėluojama, tai nematau didelės problemos. Reikia atsižvelgti skiriant atstovą ir tiek.

              Dar vienas pavyzdys: Ryga. Čia matosi, kad tik kai kurie maršrutai turi taktinio tvarkaraščio bruožų, įskaitant 22 – oro uosto maršrutą. O štai čia kitas – 27 troleibuso maršrutas:

              Click image for larger version  Name:	riga 27.png Views:	1 Size:	63,9 kB ID:	1812564

              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                10-20 minučių vėluojama ne taip dažnai, bet kelių minučių vėlavimas dažnas. Ir jei kursavimo dažnis 8-10 minučių, tai taktinis dažnis su tokiais vėlavimais netenka prasmės. Apie 15-20 min ciklus dar galima kalbėti su tokiais vėlavimais. Bet suderinti maršrutai neturi prasmės...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  10-20 minučių vėluojama ne taip dažnai, bet kelių minučių vėlavimas dažnas. Ir jei kursavimo dažnis 8-10 minučių, tai taktinis dažnis su tokiais vėlavimais netenka prasmės. Apie 15-20 min ciklus dar galima kalbėti su tokiais vėlavimais. Bet suderinti maršrutai neturi prasmės...
                  Tai ir visokiose viešojo transporto rekomendacijose, kurias teko skaityti, rašoma, kad jeigu intervalas mažesnis nei 10 minučių, keleiviui konkretus išvykimo laikas neaktualus. Logiška. Bet vėlgi, tokių maršrutų nėra daug. Didžioji dalis važiuoja rečiau nei 10 minučių, nekalbant jau apie savaitgalius. Bet pats kursavimo dažnio vienodumas yra tik viena dalis – dar be galo svarbūs kiti aspektai, kaip pavyzdžiui vienodi reisai bet kurios dienos vėlų vakarą.

                  Vokietijoje autobusai, kiek teko pastebėti, dažnai vėluoja 1-5 minutes. Kitaip ir negali būti, nes anksčiau nei kokia viena minutė važiuoti negalima, tai visa manevro laisvė yra vėlavimas. Kadangi veikia Stop mygtukas, tai, kaip suprantu, stotelėse laikas yra užrašytas beveik anksčiausias įmanomas. Jeigu stojama retai – autobusas važiuoja praktiškai pagal grafiką, jeigu dažnai – šiek tiek vėluojama. Natūralu.

                  Tačiau ir dažno kursavimo maršrutuose vienodi intervalai praverstų, nes net nepaisant vėlavimų kažkiek susistyguotų eismas. Kai vienoje gatvėje yra keli dažno kursavimo maršrutai, galima juos tarpusavy derinti (bent jau eiliškumas didžiąją dienos dalį atsirastų). Tai leistų kažkiek išvengti vilkimosi iš paskos. Aktualu anksti ryte, vėlai vakare ir savaitgaliais.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Mintis šiaip labai gera, pats jau svaigau po Vankuverio ir Toronto, kur yra aiškus maršrutų reguliarumas (pvz., tam tikri maršrutai važiuoja užtikrintai kas 12 min; arba reguliariai dar dažniau), ir yra persėdimo taškai (kur transporto priemonės pastovi apie 5 min), ypač į priemiestines zonas.
                    Mano supratimu norint palaikyti tokius grafikus, reikalingos rezervinės transporto priemonės, nes keičiasi vairuotojo darbo ritmas. Lygiai taip pat atsitikus įvykiui kelyje galimai pasikeistų reakcijos laikas iki kitos transporto priemonės. Idealiai turėtų į trasą nuo sutrikimo vietos išvažiuoti kita transporto priemonė, bet pas mus kažin kur tos atsarginės transporto priemonės būna...
                    Šiaip turint reguliarų grafiką gal ir mažiau skirtingų maršrutų užtektų vienoje trasoje... Betgi permainos yra blogis, o taupyti reikia iki paskutinio cento

                    Comment


                      Būkime objektyvūs - VT valdžiai rūpi tik tiek, kiek galima gauti bonusų rinkimuose. Dideliuose miestuose, kur yra realios transporto problemos, galima gauti daugiau bonusų, o rajonuose niekam tas VT nebereikalingas. Jis skirtas tik moksleivių vežiojimui. Ir apie VT ten šnekam ir kažkas daroma tik dėl to, kad galima gauti lėšų iš ES, biudžeto ir gauti kažkokį tai bonusą rinkimuose bet tik per aplinkosauggos prizmę. Iš ten ir profanacijos su elektrobusais 10 tūkst. turinčiuose rajoncentriuose ir pan., naujų AS statybos miestuose, kur 10 tarpmiestinių autobusų per dieną, o priemiestiniai važiuoja tik mokslo metų dienomis (t.y. vežioja tik moksleivius ir atsitiktinius keleivius).

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Nors paskutiniu metu VT Vilniuje sulaukia tikrai labai daug dėmėsio ir finansavimo, maršrutų geografija gerokai išsiplėte lyginant net ir su 2013 reforma, jau net nekalbant apie ankstesnius laikus, tenka pastebėti, kad yra ir keletas maršrutų arba bent jau jų atkarpų, kurios yra stipriai dubliuojamos ir/arba veža orą.
                        Na taip, tam tikrų maršrutų dubliavimasis visdar nėra pilnai panaikintas, o kai kur netgi atsiranda naujai - pvz.: T14 trasa miesto centre po maršrutų reformos ganėtinai skyrėsi nuo T4, o praeitą vasarą buvo vėl suvienodinta, kadangi pradėjo važiuoti Goštauto ir Vaižganto gatvėmis, tai vienintelis skirtumas lieka tik T14 lankstas pro Šeimyniškių gatvę ir Žaliąjį Tiltą, kuris neaišku kam skirtas. Tas pats liečia ir T6/T12, kurie nuo pat Žaliojo Tilto iki Žemųjų Panerių (per pusę miesto !) važiuoja viškai identiškai. Mano manymu T14 ir T12 galėtų būti apjungti į vieną maršrutą Karoliniškės-Savanorių pr.-Goštauto g.-Šeimyniškių g.-Žirmūnai

                        Vienas tokių pavyzdžių yra 2 autobuso maršrutas. Vienintelis skirtumas nuo 88 yra tai, kad 2 važiuoja į Stotį bei stoja poroje papildomų stotelių. Kita vertus, kiek teko važiuoti šiuo maršrutu, dažniausiai būdavau vienintelis keleivis. Dar įdomesnė detalė, kad pabaigus Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją, iš dviejų abipusių Žirnių gatvėje buvusių stotelių, liks tik Tyzenhausų stotelė link centro, todėl iš esmės dingsta 2 maršruto poreikis. Šį maršrutą galima būtų uždaryti, o vienintelėje Žirnių gatvėje liksiančioje stotelėje galėtų sustoti 88 maršrutas. Iš esmės, vienintelis praradimas - dingsta susisiekimas tarp Pelesos/Stadiono stotelių su Oro uostu, bet koks tų stotelių keleivių procentas vyksta į Oro uostą?
                        Pritariu. Iš stoties į Oro uostą/IKEA veža 1, o visur kitur važiuoja 88.

                        Panaši situacija yra su 15 maršrutu tarp Antakalnio žiedo ir Žolyno gatvės. 2013 metais buvo paleistas 115, o vėliau ir 114 maršrutai, kurie nuo 15 maršruto šioje atkarpoje skiriasi tik tuo, kad neaptarnauja vienos vienintelės Žolyno stotelės. Grubiai tariant, šios atkarpos ilgis yra 6km, per diena važiuoja 27 reisai - 162 papildomi kilometrai vos per vieną dieną. 15 maršrutą būtų galima palikti tarp Turniškių ir Antakalnio, o į Žolyno stotelę tam tikrais reisais galėtų užsukti 114 maršrutas, arba Žolyno stotelė galėtų būti perkelta į Mileišiškių gatvę - tarp jų yra grįstas, belaiptis takas.
                        Šiaip kiek žinau ateityje numatoma leisti kažkokį autobusų maršrutą Šilo gatve, tai galbūt 15 tam puikiai pasitarnautų ? Galėtų važiuoti iki Rokantiškių kapinių. Tik tiek, kad galbūt geriau būtų, jeigu būtų sudaryta galimybė atvykus į miesto teritoriją pasiekti ne tik Antakalnio gatvę, bet ir Žirmūnų ir/arba Šiaurės miestelį.

                        Paminėjimo verti ir 35, 36, 66 maršrutai, nuo pat pradžios Žalgirio gatvėje iki Santariškių dubliuojantys 1G maršrutą. Kita vertus, skirtingai nuo aukščiau minėtų maršrutų, šie yra palyginti populiarūs, dėl ko šių maršrutų trumpinimas gali sulaukti nepasitenkinimo, tačiau tai yra neblogas maršrutų dubliavimosi pavyzdis.
                        Na taip, anksčiau gal ir buvo prasmė šiuos maršrutus leisti taip giliai į miestą, kad pasiektų troleibusų aptarnaujamus maršrutus, tačiau dabar tai tikrai neapsimoka, kadangi visur ten pat gali nuvažiuoti ir persėsdamas Jeruzalėje ar Baltupiuose. Tačiau kyla klausimas iki kur šiuos maršrutus trumpinti ? Ateities g. žiede visi autobusai netilptų, jis ir taip apkrautas. Galimai tiktų Ozo žiedas, bet problemos jisai nespręstų - faktiškai yra taip pat giliai mieste, kaip kad dabartinis Žalgirio g. žiedas

                        Tokių maršrutų galėčiau surasti ir daugiau - 48, 54, 55.
                        Na, kiek žiūrėjau Vilniaus BP numatomą VT aptarnaujamų teritorijų plėtrą bei Vilniaus plano GIS, tai 54 galėtų būti pratęsiamas Varnės gatve iki Zujūnų, arba pro Dvarykščius į Kriaučiūnus/Platiniškes

                        48 tai tikrai nelabai reikalingas Laisvės prospekte, kai yra žymiai dažniau kursuojantys 55 ir 2G, tai galbūt ateityje būtų galima šį maršrutą vidiniam Fabijoniškių ir Pašilaičių susisiekimui ? Kai nuties Šiaurinę ir Pavilnionių gatves, tai galėtų važiuoti Laisvės pr.-Šiaurinė-Justiniškių-Pavilnionių-S.Nėries-P.Žadeikos g.

                        Kas dėl 55, tai labai gerai matosi jūsų šališkumas, kad šitą maršrutą paminėjot, o tuo tarpu T16 - ne, nors pastarasis žymiai labiau dubliuoja 2G. O šiaip net nežinau, galbūt ateityje 75 bus galima paleisti Justiniškių-Šiaurinė-Ukmergės-Ateities g., o tuo tarpu 55 tarp Rygos ir Liudo Giros stotelių galėtų važiuoti taip, kaip dabar 75. Šitaip būtų minimaliai praradimų, tačiau tuo pačiu taptų įmanoma tiesiogiai nuvažiuoti iš Santariškių į Ukmergės ar Šiaurinę gatves.

                        Visai neseniai 25 maršrutas buvo pratęstas iki Vaidotų, taip leisdamas Vaidotų gyventojams greičiau negu 8 maršrutu nuvažiuoti iki Žemųjų Panerių. Tačiau kartu ryškiai sumažėjo ir 8 maršruto poreikis - konkrečiai iš Vaidotų gyventojų, jis aktualus tik tiems, kas dirba Kirtimų gatvėje. Todėl šį maršrutą reikėtų griežtai derinti prie ten esančių įmonių ir gamyklų darbo laiko iš abiejų maršruto galų - tiek iš Panerių, tiek iš Vaidotų. Kitu laiku maršrutas galėtų nevažiuoti. Vieno 8 maršruto rato ilgis yra apie 25km, per dieną susidaro tikrai nebloga rida. Savaime aišku, keičiant 8 maršruto darbo laiką, 25 maršrutas iki Vaidotų turėtų kursuoti visą dieną.
                        Kad 8 taptų labiau reikalingas, jį būtų galima nukreipti į Trakų Vokę/Vaidegius (ten irgi pasak bendrojo plano yra planuojamas VT). Tuo pačiu 51 irgi taptų patogesnis, nes galėtų nebedaryti lanksto, o vietoj to iš Galvės g., tiesiai sukti į Tiškevičiaus g., tai susitaupytų laiko Daniliškių/Pagirių gyventojams. Aišku kyla klausimas, ką daryti su Fermentų bei Kirtimų g. pramonės rajonais, bet galbūt ten tiktų 9 ? Vistiek Vaidotuose to VT yra užtektinai (na, iš bėdos iki Vėjo st. būtų galima pratęsti 25), tai galėtų tarp Aukštųjų Panerių ir Baltosios Vokės važiuoti taip kaip dabar, o toliau - Kirtimų, Fermentų gatvėmis į Žemuosius Panerius
                        Paskutinis taisė 10.000; 2020.08.02, 18:40.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Na taip, tam tikrų maršrutų dubliavimasis visdar nėra pilnai panaikintas, o kai kur netgi atsiranda naujai - pvz.: T14 trasa miesto centre po maršrutų reformos ganėtinai skyrėsi nuo T4, o praeitą vasarą buvo vėl suvienodinta, kadangi pradėjo važiuoti Goštauto ir Vaižganto gatvėmis, tai vienintelis skirtumas lieka tik T14 lankstas pro Šeimyniškių gatvę ir Žaliąjį Tiltą, kuris neaišku kam skirtas. Tas pats liečia ir T6/T12, kurie nuo pat Žaliojo Tilto iki Žemųjų Panerių (per pusę miesto !) važiuoja viškai identiškai. Mano manymu T14 ir T12 galėtų būti apjungti į vieną maršrutą Karoliniškės-Savanorių pr.-Goštauto g.-Šeimyniškių g.-Žirmūnai



                          Pritariu. Iš stoties į Oro uostą/IKEA veža 1, o visur kitur važiuoja 88.



                          Šiaip kiek žinau ateityje numatoma leisti kažkokį autobusų maršrutą Šilo gatve, tai galbūt 15 tam puikiai pasitarnautų ? Galėtų važiuoti iki Rokantiškių kapinių. Tik tiek, kad galbūt geriau būtų, jeigu būtų sudaryta galimybė atvykus į miesto teritoriją pasiekti ne tik Antakalnio gatvę, bet ir Žirmūnų ir/arba Šiaurės miestelį.



                          Na taip, anksčiau gal ir buvo prasmė šiuos maršrutus leisti taip giliai į miestą, kad pasiektų troleibusų aptarnaujamus maršrutus, tačiau dabar tai tikrai neapsimoka, kadangi visur ten pat gali nuvažiuoti ir persėsdamas Jeruzalėje ar Baltupiuose. Tačiau kyla klausimas iki kur šiuos maršrutus trumpinti ? Ateities g. žiede visi autobusai netilptų, jis ir taip apkrautas. Galimai tiktų Ozo žiedas, bet problemos jisai nespręstų - faktiškai yra taip pat giliai mieste, kaip kad dabartinis Žalgirio g. žiedas



                          Na, kiek žiūrėjau Vilniaus BP numatomą VT aptarnaujamų teritorijų plėtrą bei Vilniaus plano GIS, tai 54 galėtų būti pratęsiamas Varnės gatve iki Zujūnų, arba pro Dvarykščius į Kriaučiūnus/Platiniškes

                          48 tai tikrai nelabai reikalingas Laisvės prospekte, kai yra žymiai dažniau kursuojantys 55 ir 2G, tai galbūt ateityje būtų galima šį maršrutą vidiniam Fabijoniškių ir Pašilaičių susisiekimui ? Kai nuties Šiaurinę ir Pavilnionių gatves, tai galėtų važiuoti Laisvės pr.-Šiaurinė-Justiniškių-Pavilnionių-S.Nėries-P.Žadeikos g.

                          Kas dėl 55, tai labai gerai matosi jūsų šališkumas, kad šitą maršrutą paminėjot, o tuo tarpu T16 - ne, nors pastarasis žymiai labiau dubliuoja 2G. O šiaip net nežinau, galbūt ateityje 75 bus galima paleisti Justiniškių-Šiaurinė-Ukmergės-Ateities g., o tuo tarpu 55 tarp Rygos ir Liudo Giros stotelių galėtų važiuoti taip, kaip dabar 75. Šitaip būtų minimaliai praradimų, tačiau tuo pačiu taptų įmanoma tiesiogiai nuvažiuoti iš Santariškių į Ukmergės ar Šiaurinę gatves.



                          Kad 8 taptų labiau reikalingas, jį būtų galima nukreipti į Trakų Vokę/Vaidegius (ten irgi pasak bendrojo plano yra planuojamas VT). Tuo pačiu 51 irgi taptų patogesnis, nes galėtų nebedaryti lanksto, o vietoj to iš Galvės g., tiesiai sukti į Tiškevičiaus g., tai susitaupytų laiko Daniliškių/Pagirių gyventojams. Aišku kyla klausimas, ką daryti su Fermentų bei Kirtimų g. pramonės rajonais, bet galbūt ten tiktų 9 ? Vistiek Vaidotuose to VT yra užtektinai (na, iš bėdos iki Vėjo st. būtų galima pratęsti 25), tai galėtų tarp Aukštųjų Panerių ir Baltosios Vokės važiuoti taip kaip dabar, o toliau - Kirtimų, Fermentų gatvėmis į Žemuosius Panerius
                          Kodėl maršrutų dubliavimąsį matote tik kaip blogį? Juk visi jie nėra absoliučiai identiški - tiesiog gan ilgoje atkarpoje sutampa, bet tuo pačiu suteikia galimybę pasiekti atskiras pavienes stoteles iš kurios nors kitos maršruto vietos.
                          Buvau užklausęs SĮ Susisiekimo paslaugų dėl 14 troleibuso trasos pakeitimo, tai man atsakė, jog tai buvo padaryta siekiant nedubliuoti 6/12 troleibusų trasos, nes jie nuo Žaliojo tilto iki Ž. Panerių kursuoja ta pačia trasa, o iki Gerosios Vilties stotelės dar prisidėdavo ir 14. Tuo pačiu buvo siekiama gerinti susisiekimą nuo J. Tumo-Vaižganto stotelės (Lukiškių aikštė) su Lazdynų ir Karoliniškių mikrorajonais. Pasak jų, po trasos korekcijos maršrute atliekamų kelionių skaičius išaugo net 48 proc.
                          Grįžtant prie dubliavimosi - dar paklausiau jų dėl buvusio 11 troleibuso atkūrimo galimybių. Taip, sutinku, kad jis dubliavo kitus 2 maršrutus - 10 ir 16. Tačiau net ir toks maršrutas leisdavo žmonėms be persėdimo nuvažiuoti tokias atkarpas kaip Savanorių pr. pradžia - Pašilaičių galas, ar Viršuliškės - Kalvarijų turgus.

                          Comment


                            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                            Kodėl maršrutų dubliavimąsį matote tik kaip blogį?
                            Todėl, kad tokių maršrutų beveik neįmanoma suderinti taip, kad jie nevažiuotų vienoje krūvoje ir dar užtikrinti patrauklų kursavimo intervalą. Tokio maršruto kaip 11 atkūrimas yra žingsnis atgal į 90-uosius. Čia ne Klaipėda - mes turime bilietus, leidžiančius persėsti. Jau nebe tie laikai, kai VT buvo taikomas prie senų pirdžių poreikių, kuriems bet kokia naujovė yra erezija, o persėdimas - išvis šventvagystė. Dabartiniam keleiviui reikia važiuoti "čia ir dabar", o keletas dažnai kursuojančių magistralinių maršrutų yra tas ko reikia.
                            Galų gale, mes neturim tiek troleibusų ir tiek vairuotojų, kad galima būtų į kairę ir į dešinę švaistytis naujais maršrutais. 14 dažnintas 4, 6 ir 12 sąskaita, o 11 reikštų 16, 10 ir 6 retinimą. Ir čia tada, kai 6 kaip tik per pastaruosius metus buvo skiriami papildomi troleibusai, o savaitgaliais pasiektas seniai neregėtas 10 min. intervalas.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                              Todėl, kad tokių maršrutų beveik neįmanoma suderinti taip, kad jie nevažiuotų vienoje krūvoje ir dar užtikrinti patrauklų kursavimo intervalą. Tokio maršruto kaip 11 atkūrimas yra žingsnis atgal į 90-uosius. Čia ne Klaipėda - mes turime bilietus, leidžiančius persėsti. Jau nebe tie laikai, kai VT buvo taikomas prie senų pirdžių poreikių, kuriems bet kokia naujovė yra erezija, o persėdimas - išvis šventvagystė. Dabartiniam keleiviui reikia važiuoti "čia ir dabar", o keletas dažnai kursuojančių magistralinių maršrutų yra tas ko reikia.
                              Galų gale, mes neturim tiek troleibusų ir tiek vairuotojų, kad galima būtų į kairę ir į dešinę švaistytis naujais maršrutais. 14 dažnintas 4, 6 ir 12 sąskaita, o 11 reikštų 16, 10 ir 6 retinimą. Ir čia tada, kai 6 kaip tik per pastaruosius metus buvo skiriami papildomi troleibusai, o savaitgaliais pasiektas seniai neregėtas 10 min. intervalas.
                              kad kaip tik pasiklausius keleivių norus ir šiuo metu paklausiausi maršrutai yra tie su kuriais įmanoma nepersėdus nuvažiuoti iš taško A į B, nesvarbu kad tokia kelionė truks nors ir valandą, o persėdus tik 30 minučių.

                              Comment


                                Netiesa, čia nebent pensininkams, turintiems daug laisvo laiko.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Netiesa, čia nebent pensininkams, turintiems daug laisvo laiko.
                                  O kas pagrinde yra viešojo transporto naudotojai? Studentai ir pensininkai. O kita dalis gyventojų turi geresnę ar blogesnę transporto priemonę ir ją naudojasi

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                    O kas pagrinde yra viešojo transporto naudotojai? Studentai ir pensininkai.
                                    Jeigu pagrindinis keleivis yra studentas-pensininkas, tai kodėl piko valandomis staiga padaugėja keleivių iš "miegamųjų" rajonų ryte, ir į "miegamuosius" vakare?
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      kad kaip tik pasiklausius keleivių norus ir šiuo metu paklausiausi maršrutai yra tie su kuriais įmanoma nepersėdus nuvažiuoti iš taško A į B, nesvarbu kad tokia kelionė truks nors ir valandą, o persėdus tik 30 minučių.
                                      Bet tai gerbiamasai, kalba eina apie Vilnių. Mūsų realijos ne tokios pat kaip Kaune.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaune paniatkės neleidžia save gerbenčiam žmogui važiuoti su VT. Tad VT organizuojamas, kad pensininkai turėtų tiesioginį susiekiemą su poliklinikom ir Urmo baze.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          O kas pagrinde yra viešojo transporto naudotojai? Studentai ir pensininkai. O kita dalis gyventojų turi geresnę ar blogesnę transporto priemonę ir ją naudojasi
                                          Nesąmonė, ar čia Kaune taip? Ir aš, ir žmona, ir nemažai mano pažįstamų (ne visi aišku) važiuoja į darbą VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X