Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.
      Tai tos pamainos turbūt turi pietų pertraukas, išeitų net trys per dieną. Vis tiek reikia užkamšyti skyles grafikuose kažkokiais papildomais autobusais ir vairuotojais, kad išsilaikytų tolygus intervalas. Va tas ir įdomiausia. Gal vairuotojai pietauja paeiliui, kad pakaitinis autobusas galėtų visas skyles „pridengti“?
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Tada po kiek valandų gaunasi pamaina, jei dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom?
        bent Vokietijoje Berlyne tokį darbą galima dirbti ne ilgiau 6 valandas per parą.

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą

          Tai tos pamainos turbūt turi pietų pertraukas, išeitų net trys per dieną. Vis tiek reikia užkamšyti skyles grafikuose kažkokiais papildomais autobusais ir vairuotojais, kad išsilaikytų tolygus intervalas. Va tas ir įdomiausia. Gal vairuotojai pietauja paeiliui, kad pakaitinis autobusas galėtų visas skyles „pridengti“?
          Gal turi, o gal ir neturi. Tiksliau to pertraukos yra po kokias 15 min. Praktiškai tiek, kiek užtenka atsatovai. Štai Prancūzijoje naktinį tarpmiestinį autobusą vairuoja tik vienas vairuotojas. Važiavau pats. Kelionės trukmė 7,5 val. Jos metu buvo daromos 3 pertraukos (sustojimai kelyje) po 20 min.

          Comment


            Jau buvau bandęs modeliuoti Vilniaus tramvajaus galimas trasas, dar vienas variantas žemėlapyje + mano kurta schema linijoms. Įkvėpimas iš Oslo T-bane Tokios penkios linijos turėtų sudaryti pakankamą stuburą Vilniaus VT, o trasos tankiuose rajonuose gerenuotų didelius keleivių srautus. Atstumai tarp stotelių maždaug 500-800 metrų su keliom išimtim. Naujoji Vilnia turėtų būti integruota su LG traukiniais, kuriuose galiotų Vilniečio kortelė
            Paskutinis taisė liootas; 2020.02.09, 21:00.

            Comment


              Tik 4-a linija turėtų būt pratęsta nuo Žirmūnų seniūnijos iki Jono Kazlausko st. sukuriant persėdimo tašką keliaujantiems šiaurės kryptimi. Taip pat jau nebedaug trūktų ir 6-ai linijai Lazdynai-Santariškės.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Nors paskutiniu metu VT Vilniuje sulaukia tikrai labai daug dėmėsio ir finansavimo, maršrutų geografija gerokai išsiplėte lyginant net ir su 2013 reforma, jau net nekalbant apie ankstesnius laikus, tenka pastebėti, kad yra ir keletas maršrutų arba bent jau jų atkarpų, kurios yra stipriai dubliuojamos ir/arba veža orą.

                Vienas tokių pavyzdžių yra 2 autobuso maršrutas. Vienintelis skirtumas nuo 88 yra tai, kad 2 važiuoja į Stotį bei stoja poroje papildomų stotelių. Kita vertus, kiek teko važiuoti šiuo maršrutu, dažniausiai būdavau vienintelis keleivis. Dar įdomesnė detalė, kad pabaigus Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją, iš dviejų abipusių Žirnių gatvėje buvusių stotelių, liks tik Tyzenhausų stotelė link centro, todėl iš esmės dingsta 2 maršruto poreikis. Šį maršrutą galima būtų uždaryti, o vienintelėje Žirnių gatvėje liksiančioje stotelėje galėtų sustoti 88 maršrutas. Iš esmės, vienintelis praradimas - dingsta susisiekimas tarp Pelesos/Stadiono stotelių su Oro uostu, bet koks tų stotelių keleivių procentas vyksta į Oro uostą?

                Panaši situacija yra su 15 maršrutu tarp Antakalnio žiedo ir Žolyno gatvės. 2013 metais buvo paleistas 115, o vėliau ir 114 maršrutai, kurie nuo 15 maršruto šioje atkarpoje skiriasi tik tuo, kad neaptarnauja vienos vienintelės Žolyno stotelės. Grubiai tariant, šios atkarpos ilgis yra 6km, per diena važiuoja 27 reisai - 162 papildomi kilometrai vos per vieną dieną. 15 maršrutą būtų galima palikti tarp Turniškių ir Antakalnio, o į Žolyno stotelę tam tikrais reisais galėtų užsukti 114 maršrutas, arba Žolyno stotelė galėtų būti perkelta į Mileišiškių gatvę - tarp jų yra grįstas, belaiptis takas.

                Visai neseniai 25 maršrutas buvo pratęstas iki Vaidotų, taip leisdamas Vaidotų gyventojams greičiau negu 8 maršrutu nuvažiuoti iki Žemųjų Panerių. Tačiau kartu ryškiai sumažėjo ir 8 maršruto poreikis - konkrečiai iš Vaidotų gyventojų, jis aktualus tik tiems, kas dirba Kirtimų gatvėje. Todėl šį maršrutą reikėtų griežtai derinti prie ten esančių įmonių ir gamyklų darbo laiko iš abiejų maršruto galų - tiek iš Panerių, tiek iš Vaidotų. Kitu laiku maršrutas galėtų nevažiuoti. Vieno 8 maršruto rato ilgis yra apie 25km, per dieną susidaro tikrai nebloga rida. Savaime aišku, keičiant 8 maršruto darbo laiką, 25 maršrutas iki Vaidotų turėtų kursuoti visą dieną.

                Paminėjimo verti ir 35, 36, 66 maršrutai, nuo pat pradžios Žalgirio gatvėje iki Santariškių dubliuojantys 1G maršrutą. Kita vertus, skirtingai nuo aukščiau minėtų maršrutų, šie yra palyginti populiarūs, dėl ko šių maršrutų trumpinimas gali sulaukti nepasitenkinimo, tačiau tai yra neblogas maršrutų dubliavimosi pavyzdis.

                Tokių maršrutų galėčiau surasti ir daugiau - 48, 54, 55.

                Būtų įdomu sužinoti kitų entuziastų nuomonę.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.03.20, 17:02.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Na 35,36,66 smarkiai praverčia pušyno ir seminaros stotelių keleiviams.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Nors paskutiniu metu VT Vilniuje sulaukia tikrai labai daug dėmėsio ir finansavimo, maršrutų geografija gerokai išsiplėte lyginant net ir su 2013 reforma, jau net nekalbant apie ankstesnius laikus, tenka pastebėti, kad yra ir keletas maršrutų arba bent jau jų atkarpų, kurios yra stipriai dubliuojamos ir/arba veža orą.

                    Vienas tokių pavyzdžių yra 2 autobuso maršrutas. Vienintelis skirtumas nuo 88 yra tai, kad 2 važiuoja į Stotį bei stoja poroje papildomų stotelių. Kita vertus, kiek teko važiuoti šiuo maršrutu, dažniausiai būdavau vienintelis keleivis. Dar įdomesnė detalė, kad pabaigus Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją, iš dviejų abipusių Žirnių gatvėje buvusių stotelių, liks tik Tyzenhausų stotelė link centro, todėl iš esmės dingsta 2 maršruto poreikis. Šį maršrutą galima būtų uždaryti, o vienintelėje Žirnių gatvėje liksiančioje stotelėje galėtų sustoti 88 maršrutas. Iš esmės, vienintelis praradimas - dingsta susisiekimas tarp Pelesos/Stadiono stotelių su Oro uostu, bet koks tų stotelių keleivių procentas vyksta į Oro uostą?
                    A2 būtų galima sujungti su A88 ir galėtų išlikti Stotis. A88 važiuotų po Trakų St., į Stotį ir tada į St. Aušros vartai ir į Oro uostą, taip pat ir iš Oro uosto pirmą į Stotį, o tada į St. Europos aikštė.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Panaši situacija yra su 15 maršrutu tarp Antakalnio žiedo ir Žolyno gatvės. 2013 metais buvo paleistas 115, o vėliau ir 114 maršrutai, kurie nuo 15 maršruto šioje atkarpoje skiriasi tik tuo, kad neaptarnauja vienos vienintelės Žolyno stotelės. Grubiai tariant, šios atkarpos ilgis yra 6km, per diena važiuoja 27 reisai - 162 papildomi kilometrai vos per vieną dieną. 15 maršrutą būtų galima palikti tarp Turniškių ir Antakalnio, o į Žolyno stotelę tam tikrais reisais galėtų užsukti 114 maršrutas, arba Žolyno stotelė galėtų būti perkelta į Mileišiškių gatvę - tarp jų yra grįstas, belaiptis takas
                    Jeigu daryti užsikimus, tai tik su aiškiai atskirtomis kryptimis ir su atskiromis stotelėmis, nes kai yra viena stotelė į visas kryptis, o vairuotojai nevisada pakeičia kryptį švieslentėse būna daug painiavos ir daug klausimų vairuotojams.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Visai neseniai 25 maršrutas buvo pratęstas iki Vaidotų, taip leisdamas Vaidotų gyventojams greičiau negu 8 maršrutu nuvažiuoti iki Žemųjų Panerių. Tačiau kartu ryškiai sumažėjo ir 8 maršruto poreikis - konkrečiai iš Vaidotų gyventojų, jis aktualus tik tiems, kas dirba Kirtimų gatvėje. Todėl šį maršrutą reikėtų griežtai derinti prie ten esančių įmonių ir gamyklų darbo laiko iš abiejų maršruto galų - tiek iš Panerių, tiek iš Vaidotų. Kitu laiku maršrutas galėtų nevažiuoti. Vieno 8 maršruto rato ilgis yra apie 25km, per dieną susidaro tikrai nebloga rida. Savaime aišku, keičiant 8 maršruto darbo laiką, 25 maršrutas iki Vaidotų turėtų kursuoti visą dieną.
                    A8 ir A25 turi išlikti taip kaip yra.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Paminėjimo verti ir 35, 36, 66 maršrutai, nuo pat pradžios Žalgirio gatvėje iki Santariškių dubliuojantys 1G maršrutą. Kita vertus, skirtingai nuo aukščiau minėtų maršrutų, šie yra palyginti populiarūs, dėl ko šių maršrutų trumpinimas gali sulaukti nepasitenkinimo, tačiau tai yra neblogas maršrutų dubliavimosi pavyzdis.
                    Šių maršrutų trumpinti negalima iki Santariškių, nes jie reikalingi šiuose stotelėse: Žaliųjų ežerų St., St. Seminarija, St. Pušynas, Naujakiemio St., Tauragnų, Giedraičių st, Žalgirio st.
                    Ir piko metu 36 ir 66 būna perpildyti iki pat Žalgirio st.[/QUOTE]

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Tokių maršrutų galėčiau surasti ir daugiau - 48, 54, 55.

                    Būtų įdomu sužinoti kitų entuziastų nuomonę.
                    A48 reikėtų nukreipti per Visorių g., tada Liudo Giros g., tada Gedvyzdžių g., tada Salomėjos Neries g.
                    A55 reikalingas Žaliųjų ežerų st., Rugių St., Antano Jonyno St., Juliaus Juzeliūno St., St. Pašilaičių žiedas, Čiobiškio St., Jurgio Matulaičio st., St. Laisvės pr., Televizijos bokštas ir Lazdynuose.

                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                    Na 35,36,66 smarkiai praverčia pušyno ir seminaros stotelių keleiviams.
                    Ir Naujakiemio, Tauragnų, Giedraičių, Žalgirio stotelėms.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                      Ir piko metu 36 ir 66 būna perpildyti iki pat Žalgirio st.
                      Nereikia tirštinti spalvų - taip tikrai nebūna.

                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        35,35,66 nėra kur trumpinti, nes Ateities g. sustojime prie Norfos ir taip ankšta

                        Comment


                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                          A2 būtų galima sujungti su A88 ir galėtų išlikti Stotis. A88 važiuotų po Trakų St., į Stotį ir tada į St. Aušros vartai ir į Oro uostą, taip pat ir iš Oro uosto pirmą į Stotį, o tada į St. Europos aikštė.
                          Ne, nereikia. Stoties žiede strigtų, susidarytų 5min papildomos kaip minimum.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Nereikia tirštinti spalvų - taip tikrai nebūna.
                            Teko piko metu važiuoti ir tikrai iki Žalgirio st., važiuoja pilnas.

                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Paminėjote pietinę miesto dalį - Vaidotus, tai pasiūlymai būtų tokie:

                              * 3-ą maršrutą Vaidotuose naikinti, trumpinant jį iki Dilgynės (arba išvis uždaryti)
                              * 78-am maršrutui įvesti užsukimą į Vaidotus (kad ir vieną grafiką), kadangi nemažai važiuojančių iki Baltosios Vokės ir eina pėstute iki Vaidotų
                              * Panaikinus 3-ą maršrutą, atkarpoje Salininkai - Raistelių miškas galima leisti 42-ą (Eišiškių pl., Salininkų g.). Mechanikų gatvei liktų 19-as.
                              * 9-ą maršrutą iš Vaidotų galima nukreipti į Salininkus (?), Panerius (?)
                              ​​
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Ukrainoj Kijeve, per karantina idomiai organizuojamas ilipimas i troleibusus https://www.youtube.com/watch?v=LGXLz6Wx-Fs

                                Comment

                                Working...
                                X