Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ar tikrai visam tam vieta šioje temoje? Man atrodo geriausiai būtų tai diskutuoti Hobio temoje
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Manot per daug užsižaidžiau? Visai patiko paišyt.
    Perkelta į Hobio temą

    Comment


      Man rodos tokia sistema turi vieną didžiulį minusą, dėl ko A juostos dažniausiai yra įrenginėjamos kelio kraštuose, o ne per vidurį. Įrenginėjant jas kelio vidury atsiranda didelių problemų su sankryža. Kalvarijų ir Konstitucijos sankryža:



      Kai įsijungia šviesoforas Kalvarijų gatve judančiam transportui, prie tokios sistemos kairysis posūkis taptų nebeįmanomas, nes jį atliekant galima būtų atsitrenkti į tiesiai važiuojantį autobusą. Tai galima būtų spręsti įvedant 'atskirą' šviesoforą specialiai autobusams, tačiau tai reikštų, kad įvedamas dar vienas papildomas ciklas sankryžoje. Šiuo metu ten yra 3 šviesoforų ciklai, tai dar vienas papildomas ciklas sankryžos pralaidumą gali sumažinti iki 25%, o jeigu tokią sistemą dar pritaikant ir Konstitucijos gatvėj - tai šviesoforinių ciklų reikėtų dar daugiau ir dar labiau mažėtų pravažumas. Man rodos tokia sistema su vidury esančiomis atskiromis autobusų linijomis yra galima tik ten, kur nėra posukių į kairę, t.y. ten, kur yra ne šviesoforinės, o kelių lygių sankryžos.

      Comment


        Taip. Be to, kai kurie autobusai ir troleibusai šioje sankryžoje suka į dešinę - tai ką, jiems reiks praleisti visus automobilius? Iki tol VT juosta bus užkimšta. Ne, šis sprendimas čia netinka. Bet šalia Žaliojo tilto pavilijonai gatvės viduryje visai nebloga mintis. Tiesiog jiems pasibaigus ir VT juosta turėtų baigtis.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Neatsimenu kuriomis tiksliai valandomis, tačiau Eidvis minimas kairysis posūkis yra leidžiamas tik VT. Galima tą draudimą išplėsti visam laikui, bet reik pažiūrėt kiek ten tų sukančių yra.

          Nežinojau, kad dalis VT tikrai suka į Šeimyniškių g. Ar tikrai? O jeigu suka, tai A juostas galima daryti ne fiziškai atskirtas, o su galimybe persirikiuoti (kaip yra Vakariniame aplinkkelyje juostos su ištisine linija, bet su punktyru viduje). Vietos visame ruože tam būtų. Įdomu kokia dalis VT nusuka į dešinę, o kokia važiuoja tiesiai arba kairėn?
          Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.19, 22:11.

          Comment


            Dešinėn suka 6G, T12 ir T14. Tiesiai važiuoja 1G, 10, 53, T6, T10. Kairėn suka daugiausiai srauto (pagal kursavimo dažnius): 3G, 43, 46, 52, 56, 88.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              A, nu va. Tai mano sprendimas kaip tik palengvins eismą bent 6 maršrutams, 5 nedarys jokios įtakos ir pablogins situaciją 3 maršrutams. Lyginant su dabartine puikia situacija 3, neutralia 5 ir negatyvia 6 maršrutams (kai reikia nuo stotelės rikiuotis per eismą į kairę). Ypač piko metu. Po pakeitimų tą daryti turės tik 3 maršrutai. Potencialiai prisidės ir prie bendro kamščio mažinimo (kaip visi žinom, persirikiavimai ypatingai stabdo eismą).

              Beje, jeigu labai aktualus tas kairysis posūkis, tai galima leisti automobiliams įvažiuoti į A juostą tam, kad atliktų kairįjį posūkį. Nu bet čia jei labai labai reikia to posūkio.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Click image for larger version  Name:	kalvariju_pasiulymas_dalis.JPG Views:	1 Size:	113,9 kB ID:	1636078
                link ŽT automobiliams galima palikti vieną juostą, nes ant tilto tik dvi juostos. ir dabar būna sunkumų sankryžoje važiuojant iš vidurinės juostos praleisti visą VT kad įvažiuot į pirmą juostą ant tilto, tad palikus po vieną juosta VT ir automobiliams visi ant tilto suvažiuotų sklandžiau.

                btw, su kokia programa daryta visa tai?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Neatsimenu kuriomis tiksliai valandomis, tačiau Eidvis minimas kairysis posūkis yra leidžiamas tik VT. Galima tą draudimą išplėsti visam laikui, bet reik pažiūrėt kiek ten tų sukančių yra.


                  Iš idėjos, tai kairiojo posūkio uždraudimas yra didelis blogis, nes tai reiškia, kad dalis automobilių turi važiuoti aplinkui. Šiuo atveju jeigu nuo Žaliojo tilto važiuoja mašina į Europą, tai vietoj to, kad pasuktų į kairę ir už 200 metrų pasiektų tikslą, jinai turi beveik aplink visas Šnipiškes važiuoti. Tai yra nepatogu ne tik tai mašinai, bet ir kitiems, nes kamščiai sudaromi kitose vietose ir ne tik, kad tą kairįjį posūkį tai mašinai vistiek reikės atlikti, tiesiog kitoje sankryžoje, bet dar ir keletą papildomų posūkių, taip apkraunant eismą kitose vietose. Tačiau kai sankryža nebeatlaiko srautų, tą kairijį posūkį tiesiog būtina uždrausi ir taip srautus perkėliti į kitas vietas. Šitoje vietoje tai, kaip mažesnė blogybė, yra pasirinkta darbo dienomis 3 valandas per parą. Apskritai kairiojo posūkio panaikinimas toje vietoje labai apsunkintų judėjimo srautus. Tą galima daryti tik tuo atveju, jeigu tam yra labai stiprus pagrindas. O būtent stiprų pagrindą man ir sunku įžvelgti. Tiesą sakant netgi jeigu nebūtų problema panaikinti tą kairįjį posūki, aš vistiek nelabai nesuprantu kuom tokia sistema būtų naudinga. Viešajam transportui, sukančiam į dešinę vistiek reikėtų tai atlikti iš dešinės juostos. Autobusai, sukantys į kairę, stovėtų toje A kairėje juostoje. O ką darytų autobusai važiuouantys tiesiai? Stovėtų kairėje A juostoje ir kartu su sukančiais į kairę lauktų, kol pravažiuos visas priešpiešinis eismas? Jiems žymiai patogiau būtų nieko nelaukti ir tiesiai važiuoti iš vidurinės juostos. Tai jeigu viešasis transportas vistiek naudotų visas tris juostas savo reikmėms - ką, lyginant su dabartine situacija, pakeistų ta kairė autobusų juosta? Pakeistų tik du dalykus - sankryžoje būtų uždraustas kairysis posūkis, taip prailginant eismo srautus ir apkraunant kitas sankryžas, bei tiesiai važiuojantiems liktų viena juosta, o ne dvi, kaip yra dabar - tai sumažintų pralaidimą, kas akumuliuojasi į kamščius.

                  P.S. sorry dėl kritikos, nepatinka tai daryti kai matau kad žmogus nori kažką sukurti, o ne sugriauti, bet kažkas ir tą purviną darbą turi atlikti.
                  Paskutinis taisė Eidvis; 2018.04.20, 08:43.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Iš idėjos, tai kairiojo posūkio uždraudimas yra didelis blogis, nes tai reiškia, kad dalis automobilių turi važiuoti aplinkui.
                    Šiuo metu tas kairysis posūkis ir yra dalinai apribotas: Nuo X iki 18 ar tai 19 val. sukti nuo Žaliojo tilto link Europos a. gali tik viešasis transportas. Be to, buvo kalbama apie atskiros šviesoforo sekcijos įrengimą šioje sankryžoje. Tiksliai nepamenu kurioje temoje tai minėta, bet tikrai tokie planai yra.

                    Creatium labai šaunus planas, tačiau matau 1 trūkumą. Stotelės gatvės viduryje reiškia, kad dabar labai dideli žmonių srautai privalės eiti per perėjas, o be to, bus labai daug tokių, kurie iš vienos krypties "platformos" į kitą "platformą" eis ne per perėją, o tiesiai važiuojamąja dalimi, tarp sustojusių TP. Tvora per vidurį - ne išeitis, nes jeigu kas nors suges, jo bus neįmanoma apvažiuoti ir tada viskas sugrius.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Apačioje prisegiau screenshot'ą iš "BRT Biblijos" (link: https://brtguide.itdp.org/branch/mas...wing-brt-turns).

                      Screenshot'e pateikiamas analogiškos situacijos sprendimas.

                      Priminkite kas, kiek šviesoforo fazių yra toje sankryžoje šiuo metu?

                      Comment




                        Šiuo metu ten trys fazės, padidinus jas iki 6 sankryžos plaiadumas nukristų dvigubai.

                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Šiuo metu tas kairysis posūkis ir yra dalinai apribotas: Nuo X iki 18 ar tai 19 val. sukti nuo Žaliojo tilto link Europos a. gali tik viešasis transportas. Be to, buvo kalbama apie atskiros šviesoforo sekcijos įrengimą šioje sankryžoje. Tiksliai nepamenu kurioje temoje tai minėta, bet tikrai tokie planai yra.
                        Taip, kaip ir minėjau, kairysis posūkis uždraustas darbo dienomis, tris valandas per parą, nepaminėjau tik kad 16.00-19.00 valandomis. Jeigu toje sankryžoje įves atskirą sekciją sukantiems į kairę, tai leis padidinti sukančiųjų į kairę srautus ir panaikinti draudimą ten sukti piko valandomis, bet kartu tai įves ketvirtą šviesoforų ciklą, kas sumažins pralaidumą vykstantiems kitomis kryptis. Kuris variantas geresnis aš nežinau - tą reikėtų apskaičiuoti turint visus srautų skaičius ir duomenis.

                        Creatium labai šaunus planas, tačiau matau 1 trūkumą. Stotelės gatvės viduryje reiškia, kad dabar labai dideli žmonių srautai privalės eiti per perėjas, o be to, bus labai daug tokių, kurie iš vienos krypties "platformos" į kitą "platformą" eis ne per perėją, o tiesiai važiuojamąja dalimi, tarp sustojusių TP. Tvora per vidurį - ne išeitis, nes jeigu kas nors suges, jo bus neįmanoma apvažiuoti ir tada viskas sugrius.
                        Yra ir dar vienas trūkumas. Žaliojo tilto stotelė berods yra didžiausia Vilniuje ir joje atskiros sustojimo vietos yra troleibusams ir autobusams. Suleidus juos į vieną juostą dar ir be galimybės aplenkti, gali prasidėti kamščiai, o kadangi tai yra stotelė su didžiausiais viešojo transporto srautais, tai žmonėms iš autobusų stotelės pradžios gali tekti bėgti 100 metrų į priekį, jeigu jų troleibusas sustos ne pradžioje, o stotelės gale.
                        Paskutinis taisė Eidvis; 2018.04.20, 09:34.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Yra ir dar vienas trūkumas. Žaliojo tilto stotelė berods yra didžiausia Vilniuje ir joje atskiros sustojimo vietos yra troleibusams ir autobusams. Suleidus juos į vieną juostą dar ir be galimybės aplenkti, gali prasidėti kamščiai, o kadangi tai yra stotelė su didžiausiais viešojo transporto srautais, tai žmonėms iš autobusų stotelės pradžios gali tekti bėgti 100 metrų į priekį, jeigu jų troleibusas sustos ne pradžioje, o stotelės gale.
                          na jau, ir kaip gi ten atskirta troleibusai nuo autobusų? dabar kuris pirmas atvažiuoja, tas prieky ir stoja. nėra niekaip kitaip numatyta, ir dabar tenka bėgiot po 100m.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Žaliojo tilto stotelė berods yra didžiausia Vilniuje ir joje atskiros sustojimo vietos yra troleibusams ir autobusams.
                            Jau keli metai, kai visos tokios atskiros stotelės yra apjungtos į vieną. Taip jau atsitiko, kad dauguma jų buvo sudėliota "neteisinga" tvarka: pradžioje stojo troleibusai, o gale - autobusai. Autobusams tai kėlė didelių problemų privažiuoti arčiau krašto arba apskritai sustoti stotelėje keliems autobusams, kai jos vidurį yra užėmęs troleibusas. Vienintelės Žaliojo tilto bei Spartos stotelės šiaurės kryptimi buvo "teisingos", kur troleibusai netrukdė autobusams. Tarybiniais laikais dėl to turėjo būti dar daugiau nepatogumų, nes troleibusų koncentracija buvo žymiai didesnė.

                            Šiaip iš kitos operos - Žaliojo tilto stotelės problema yra sustojimas centro kryptimi:
                            1) jame telpa iki 3 transporto priemonių (ilgas + ilgas + trumpas) ir dėl to likę gale priversti laukti savo eilės sustoti.
                            2) juosta, kurioje stovi transportas, baigiasi prieš pat šviesoforą ir dėl to tenka atlikti persirikiavimą sankryžos viduryje. Ar šitaip yra leidžiama KET? Tiems, kas važiuoja link Kudirkos a. tenka rikiuotis net per 2 juostas. Šioje vietoje labai padėtų specialus viešojo transporto šviesoforas (Vokietijos pavyzdžiu), kuris "išleistų" iš stotelės viešąjį transportą šiek tiek anksčiau, nei žalia užsidegtų kitam transportui. Deja, mūsų KET tokie šviesoforai nenumatyti
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Šiaip iš kitos operos - Žaliojo tilto stotelės problema yra sustojimas centro kryptimi:
                              1) jame telpa iki 3 transporto priemonių (ilgas + ilgas + trumpas) ir dėl to likę gale priversti laukti savo eilės sustoti.
                              2) juosta, kurioje stovi transportas, baigiasi prieš pat šviesoforą ir dėl to tenka atlikti persirikiavimą sankryžos viduryje. Ar šitaip yra leidžiama KET? Tiems, kas važiuoja link Kudirkos a. tenka rikiuotis net per 2 juostas. Šioje vietoje labai padėtų specialus viešojo transporto šviesoforas (Vokietijos pavyzdžiu), kuris "išleistų" iš stotelės viešąjį transportą šiek tiek anksčiau, nei žalia užsidegtų kitam transportui. Deja, mūsų KET tokie šviesoforai nenumatyti
                              autobusų/troleibusų ten telpa dar mažiau, kai visokie gudručiai nemato leidimo važiuoti tik tiesiai per sankryžą ir sugalvoja sukti į Upės g.

                              Comment


                                Necituosiu kiekvieno posto atskirai, bet atsakysiu į klausimus/komentarus, į kuriuos galiu atsakyti.

                                1. Link Žaliojo tilto galima palikti ir dvi, kaip nupiešta, tada viena (dešinioji) galėtų būti skirta tik sukantiems į dešinę. Nežinau ar tam poreikis yra. Bet konfigūraciją galima parinkti kokią tik nori: 2 - VT - 1; 1 - VT - 2; 1 - VT (praplatinti laukimo paviljonai) - 1. Pagal poreikį. Gal būtų logiška palikti dvi juostas nuo Žaliojo tilto važiuojantiems, kad didesnis pralaidumas būtų.

                                2. Daryta su Adobe Illustrator. Nieko specifinio. Naudojau tą, ką turėjau po ranka.

                                3. Dėl posūkio į kairę. Jeigu tikrai labai aktualus, tai galima kaip čia buvo siūlyta, daryti atskirą sekciją tik kairiam posūkiui. Jis ten bet kokiu atveju nėra labai saugus, ne kartą įvykusios avarijos. Plius nesilaikoma draudimo sukti, daug kas suka. Reikia pasižiūrėti juodų dėmių žemėlapį (neberandu), gal ten jau numatyta įrengti tą papildomą sekciją?

                                4. Privalumą minėjau, cituoju: "palengvins eismą bent 6 maršrutams, 5 nedarys jokios įtakos ir pablogins situaciją 3 maršrutams. Lyginant su dabartine puikia situacija 3, neutralia 5 ir negatyvia 6 maršrutams (kai reikia nuo stotelės rikiuotis per eismą į kairę). Ypač piko metu. Po pakeitimų tą daryti turės tik 3 maršrutai. Potencialiai prisidės ir prie bendro kamščio mažinimo (kaip visi žinom, persirikiavimai ypatingai stabdo eismą).". Galima šviesoforus sureguliuoti taip, kad eismas nuo Žalgirio g. pradėtų judėti pirmas, taip VT galėtų atlikti kairįjį posūkį saugiai. Variantų yra.

                                5. Jo, pėstieji turės eit per gatvę. Bet pažiūrėkime kitaip: palikus net po 2 eismo juostas, kertamų juostų skaičius sumažėtų po 1 kiekvienoje pusėje. Palikus po 1 išvis įveikiamas atstumas tebūtų 3 metrai. Tai leistų sutrumpinti šviesoforo ciklą pėstiesiems, taip pat būtų saugiau. VT juostas pėstieji galėtų kirsti net be šviesoforo (arba su tuo pačiu kaip sankryžoje).

                                6. Sutinku dėl pavojaus, kad bus bandoma perbėgti per VT juostas į kitą pusę. Bėda. Galbūt variantas būtų daryti aukštesnes pakylas (vis tiek VT apačia visada yra aukščiau už mūsų bortelius)? Arba šviesti ir tikėtis, kad nebus perbėgėjų. Juk jau eilę metų reklamuojama "nebėk pro autobuso galą arba priekį". Reikėtų pagalvoti. Galima atskirti pačius VT srautus, t.y. pastatyti tvoreles. Tam reikėtų vos vos daugiau vietos VT juostoms.

                                7. Mano siūlomas sprendimas leistų daugiau VT priemonių sustoti stotelėje (ypač link Žaliojo tilto). Jeigu tarkim stotelėje sugestų koks autobusas ar troleibusas, apvažiuoti galima būtų per priešpriešinio VT juostą (su sąlyga, kad ten nebus tų aukščiau paminėtų tvorelių, bet galima jas statyti toliau). Bet reik įvertint, kad VT amžius sparčiai sumažės greitu metu, taigi ir taip retų gedimų nutiks dar mažiau.

                                8. Gerai pastebėta dėl VT eismo ir Žaliojo tilto kryptimi. Nežinau vėl skaičių, gal Pilaitis pakonsultuos, bet turbūt didžioji dalis VT ant tilto rikiuojasi kairėn, važiuoti link Gedimino pr. Taigi vėl sumažėtų konfliktinių situacijų, nes VT nebereikėtų niekur rikiuotis.

                                P.S. Tam čia ir papostinau pasiūlymą. Noriu kuo daugiau klausimų, komentarų. Suradę į juos visus atsakymus, aš juos surinksiu ir nusiųsiu savivaldybei kaip pasiūlymą su iš karto atsakymais į visokius atmazus

                                Comment


                                  A1G, A53, A88, T3, T6, T12, T14 link Kudirkos.
                                  A10 link Mindaugo tilto
                                  A3G, A43, A52, A56, T10 suka nuo ŽT į dešinę link Operos ir baleto teatro.

                                  naktinių skirstyt poreikio nėra, vis tiek tada eismo beveik 0.

                                  Comment


                                    /\ Nu va, tai irgi dalinai pagerins eismą VT.

                                    Comment


                                      Kur kas naudingiau būtų reisų skaičius kiekviena kryptimi, vietoje maršrutų numerių
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment




                                        O ką manot apie tokį varianta?

                                        VT užlenda priešais automobilius degant raudonam signalui, o įsijungus žaliai jie važiuoja kartu su bendru srautu (nesinaudodami centrine juosta). Tokiu būdu nereikėtų papildomų šviesoforo fazių ir būtų išspręstas klausimas dėl posūkių.
                                        Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.21, 08:56.

                                        Comment


                                          Man patiko mintis: dvigubos stop juostos ties sankryžomis, leidžiančioms VT persirikiuoti. Yra keli klausimai: ar mūsų KET numato tam galimybę ir teisiškai tą įmanoma įgyvendint ir kiek realiai vietos reikėt persirikiavimui? Jeigu vertinsim, kad vienu metu taip rikiuotis gali kad ir du troleibusai arba koks ilgas autobusas, ar nesudarys tai per daug problemų? Manau logiškiau vis gi būtų leisti toms kelioms VT priemonėms rikiuotis visoje atkarpoje nuo A. Juozapavičiaus g. iki Šeimyniškių g.

                                          Štai, kaip atrodytų žymėjimas. Turint omenyje, kad Kalvarijų g. turėtų vieną juostą, tai VT nebūtų labai daug bėdų tiesiog į ją persirikiuoti.

                                          Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas_dalis2.JPG
Views:	27
Size:	107,6 kB
ID:	1636466

                                          Comment

                                          Working...
                                          X