Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, gali būt toks variantas: vairuotojas A dirba 6-10 ir 14-18 val., o vairuotojas B – 10-14 ir 18-22 val.? Kadangi nesusidaro daugiau nei 4,5 val. ištisinio važiavimo vienam vairuotojui, tai galima užtikrint nuolatinį kursavimą nuo pat pradžios 6 val. iki pabaigos 22 val. Ar klystu?
    Ne visai šitaip. Bent jau pas mus vairuotojų profsąjungos sukiltų prieš tokį B pamainos darbo grafiką. Ten būna 3 pamainos po 5-6 val., kur pietūs gali būti 20 min. kaip įprasta atstova, bet apmokami. Berlyne ir Prahoje esu matęs besikeičiančias pamainas tiek apie 11-12 val., tiek 18-19 val.
    Paskutinis taisė Mettal; 2018.04.04, 08:06. Priežastis: išmestas pašalinis žodis
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Ne visai šitaip. Bent jau pas mus vairuotojų profsąjungos sukiltų prieš tokį B pamainos darbo grafiką. Ten yra būna 3 pamainos po 5-6 val., kur pietūs gali būti 20 min. kaip įprasta atstova, bet apmokami. Berlyne ir Prahoje esu matęs besikeičiančias pamainas tiek apie 11-12 val., tiek 18-19 val.
      Tai reiškia, kad Lietuvoj toks variantas būtų neįgyvendinamas, nes turi būti bent pusvalandžio pertrauka po 4,5 val. vairavimo? Ir minėtasis grafikas turint du autobusus (jei vienas „ratas“ užtrunka iki 60 min.) neįmanomas:
      5 | 00
      6 | 00
      7 | 00
      8 | 00
      9 | 00 30
      10 | 00 30
      11 | 00 30
      12 | 00 30
      13 | 00 30
      14 | 00 30
      15 | 00 30
      16 | 00 30
      17 | 00 30
      18 | 00 30
      19 | 00 30
      20 | 00 30
      21 | 00 30
      22 | 00 30
      23 | 00 30
      0 | 00
      ?

      Todėl reikėtų po skirtingus maršrutus „keliaujančio“ autobuso, kuris nuolatos kompensuotų trūkstamus reisus?
      Paskutinis taisė taccido; 2018.04.03, 23:51.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Jeigu ratas apie 60 min. ir galimi tik 2 autobusai, tuomet tik labai keistas vairuotojų darbo režimas leistų padaryti tokį grafiką.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Jeigu ratas apie 60 min. ir galimi tik 2 autobusai, tuomet tik labai keistas vairuotojų darbo režimas leistų padaryti tokį grafiką.
          Vadinasi, privalo būti kažkoks papildomas autobusas, kuris (galbūt keliuose skirtinguose maršrutuose) paeiliui padengia dėl pertraukų dingstančius reisus. Čia turbūt ir yra šuo pakastas.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Nekažką ir toks darbo grafikas - dėl 1 reiso varyti visą autobusą su vairuotoju.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Nekažką ir toks darbo grafikas - dėl 1 reiso varyti visą autobusą su vairuotoju.
              O kodėl dėl vieno? Jei kaip sako toks autobusas ir vairuotojas migruoja po daug maršrutų padengdamas kitų pietavimo tarpus, tai galima ir valandas ir iki pertraukiamo datraukti, bet ir vairuotojui tada balamutintis daug.
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Jeigu vienas ratas - beveik valanda, tai kur paskui jis važiuos? Pietūs dažniausiai visiems būna praktiškai vienu metu, tai nekažką tu ir padengsi. Tuo labiau, kai į kitą maršrutą dar reikėtų pervažiuoti be keleivių. Max kokios 2 valandos darbo 9-11 val. ir tiek pat 17-20? Labai kvepia pensininko grafiku "moksleiviniame" priemiestiniame maršrute po Varėnos miškų vienkiemius.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Jeigu vienas ratas - beveik valanda, tai kur paskui jis važiuos? Pietūs dažniausiai visiems būna praktiškai vienu metu, tai nekažką tu ir padengsi. Tuo labiau, kai į kitą maršrutą dar reikėtų pervažiuoti be keleivių. Max kokios 2 valandos darbo 9-11 val. ir tiek pat 17-20? Labai kvepia pensininko grafiku "moksleiviniame" priemiestiniame maršrute po Varėnos miškų vienkiemius.
                  Nelabai suprantu, ką nori pasakyt. Tokie grafikai egzistuoja, pietų pertraukos irgi privalo egzistuot. Vienintelis įmanomas variantas, kurį sugalvoju – kad privalo būti kažkokie dingstančius laikus padengiantys autobusai.
                  Juk pietūs gali būti paeiliui, ir jei maršrute yra trys ar keturi autobusai, visus keturis tarpus paeiliui ir galima „pridengt“. Va ir susidaro keturi ratai. Tiesiog kai kurie autobusai pietautų šiek tiek anksčiau ar vėliau. O jei autobusų maršrute (ypač savaitgaliais) yra mažiau, pagalbinis autobusas galėtų padengt keleto maršrutų reisus. Juk mieste dažniausiai būna, kad iš vienos galinės stotelės prasideda ne vienas, o du ar trys maršrutai. Tai jokio tuščio važiavimo neprivalo būt.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                    Juk pietūs gali būti paeiliui, ir jei maršrute yra trys ar keturi autobusai, visus keturis tarpus paeiliui ir galima „pridengt“. Va ir susidaro keturi ratai.
                    Ta prasme? Už 4 autobusus daryti 4 ratus? Tai kada tie pietūs turi prasidėti? 6 ryto? Jeigu pagal tavo pradinę sąlygą rato įveikimas + atstova yra 60 min., tai kol tas pakaitinis darys reisą, niekas negali atsistoti pietų, nes reikia išlaukti, kol jis grįš, pastovės ekstra 15 min. ir išvažiuos? Tokiais tempais pats pirmas pradėjęs pietauti turės daryti dar vieną pietų pertrauką, nes jo 2-oji pamainos pusė bus ilgesnė nei leidžiama dirbti be poilsio.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kas gaunasi, jeigu rato trukmė 50 min. + 10 min. atstova ir reikia visąlaik palaikyti 15 min. intervalą. 1-ojo autobuso vairuotojas apie 12-13 val. arba turėtų atsistoti dar vienų pietų arba turi būti pamaina.

                      Click image for larger version

Name:	graf.xlsx - Excel 2018-04-19 11.55.51.png
Views:	3
Size:	8,8 kB
ID:	1635924
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        /\ Reikėtų gal savivaldybei pabraižyt ir nusiųst dėl tos atkarpos Žaliasis tiltas - Šeimyniškių g.?

                        Comment


                          Nu žiū. Pabraižiau taip, kad kelio nereikėtų platinti visai, tereikėtų panaikinti tą vidurinę salelę gatvės pradžioje. Čia turbūt mažiausios investicijos gaunasi. Norint galima arba panaikinti dar vieną juostą automobiliams (link Žaliojo tilto) arba praplėsti pačią gatvę, tada galima platinti laukimo paviljonus.

                          Tokio dalyko privalumai būtų tokie:
                          - visa stotelė būtų po stogu;
                          - pėstieji galėtų žymiai greičiau persėsti (kai reikia persėsti į į kitą pusę važiuojantį VT);
                          - VT nebeužkimštų sankryžos, nes paviljonus galima daryti žymiai ilgesnius;
                          - VT turėtų labai aiškią pirmenybę visada;
                          - VT eismas vyktų greičiau, nes nebūtų pavojingų persirikiavimų į/iš stotelės;
                          - VT juostos centre labiau atitinka VT maršrutus.

                          Na ir po to galima būtų plėsti toliau į Kalvarijų g.

                          Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas_small.jpg
Views:	3
Size:	185,7 kB
ID:	1636079

                          Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas_dalis.JPG
Views:	2
Size:	113,9 kB
ID:	1636078

                          [atnaujinau] - pailginau paviljonus.
                          Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.19, 19:21.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nu žiū. Pabraižiau taip, kad kelio nereikėtų platinti visai, tereikėtų panaikinti tą vidurinę salelę gatvės pradžioje. Čia turbūt mažiausios investicijos gaunasi. Norint galima arba panaikinti dar vieną juostą automobiliams (link Žaliojo tilto) arba praplėsti pačią gatvę, tada galima platinti laukimo paviljonus.

                            Tokio dalyko privalumai būtų tokie:
                            - visa stotelė būtų po stogu;
                            - pėstieji galėtų žymiai greičiau persėsti (kai reikia persėsti į į kitą pusę važiuojantį VT);
                            - VT nebeužkimštų sankryžos, nes paviljonus galima daryti žymiai ilgesnius;
                            - VT turėtų labai aiškią pirmenybę visada;
                            - VT eismas vyktų greičiau, nes nebūtų pavojingų persirikiavimų į/iš stotelės;
                            - VT juostos centre labiau atitinka VT maršrutus.

                            Na ir po to galima būtų plėsti toliau į Kalvarijų g.





                            [atnaujinau] - pailginau paviljonus.
                            Manau šiai atkarpai tai geriausias sprendimas kurį šiuo metu galima įgyvendinti (be gatvių platinimo). Tikrai galima siųsti savivaldybei .

                            P.S Gal reikėtų sukurt atskirą temą, kur galima būtų publikuoti tokius brėžinius ir kitokio tipo pasiūlymus Vilniaus VT?

                            Comment


                              Ten galima dalį šaligatvio nuimti iš kairės pusės žiūrint nuo tilto, nes stotelė per vidurį, o praėjimui užteks ir siuresnio. Aišku geresnis variantas būtų išviso ten VT ant estakados pakelti, kad prašoktų Kalvarijų-Europos pr. sankryžą , su nuvažiavimais į Europos pr. ir Šeimyniškių gatvę.

                              Comment


                                Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Manot per daug užsižaidžiau? Visai patiko paišyt. Gal reikėjo stot į miestų planavimą?

                                  Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas-02.jpg
Views:	3
Size:	148,5 kB
ID:	1636135

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
                                    Gal galima schematiškai pavaizduoti, kurioje vietoje būtų persėdimo vietos? Nes kažkaip sunkiai įsivaizduoju laisvą vietą stotelei link Santariškių
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
                                      Ten man atrodo geriau būtų daryti už sankryžos, siaurinant Kalvarijų g. dalį, kur yra 4 eismo juostos sankryžoje į vieną pusę: https://www.google.lt/maps/@54.69478...7i13312!8i6656

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
                                        Gal ir idomu, bet kamstis ant zaliojo garantuotas. Na tokia Utopinė mintis. O Lvovo tai niekaip nesuprantu, kur ten telpa ( ten sankryza prie sankryzos... ) ir kur tas patogumas - visvien teks zingsniuot iki europos

                                        Comment


                                          Mano klaida, turėjau omenyje stotelę link Stoties, pasinaudojant laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. T.y. šiek tiek perstumti juostas.
                                          Vos už keliolikos metrų yra Lvovo stotelė Šeimyniškių gatvėje, tad eiti link Europos nereikėtų.
                                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.04.19, 21:52.
                                          Už dviračius ir troleibusus!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X