Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.
    Tokiu atveju turėtų būti dubliuojantis ne-G maršrutas, kuris veža iš vienos mažos stotelės į kitą mažą. Kitaip gaunasi važiuojant iš mažos į mažą du persėdimai. Ypač ne piko metu, kai retesnis tvarkaraštis. Sumoj dar lėčiau nei eilinis lėtas autobusas stojantis visose stotelėse iš eilės Ir n kartų lėčiau bei nepatogiau nei su auto.

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      http://sisp.maps.arcgis.com/apps/Map...0b6d45493ddfe# Skiltyje "Stotelių paros apyvarta" galima maždaug pažiūrėt (anksčiau paspaudus ant stotelės rodydavo tikslų skaičių).
      Aš žinau apie šitą funkciją. Bet pagalvok pats: 1000 keleivių per dieną = 1 keleivis vienu reisu. Jeigu įvedam STOP sistemą, GR maršrutuose tektų stoti kiekvienu reisu kiekvienoj stotelėj
      Paskutinis taisė 10.000; 2018.03.07, 13:09.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Tokiu atveju turėtų būti dubliuojantis ne-G maršrutas, kuris veža iš vienos mažos stotelės į kitą mažą. Kitaip gaunasi važiuojant iš mažos į mažą du persėdimai. Ypač ne piko metu, kai retesnis tvarkaraštis. Sumoj dar lėčiau nei eilinis lėtas autobusas stojantis visose stotelėse iš eilės Ir n kartų lėčiau bei nepatogiau nei su auto.
        Viskas prasidėjo nuo T5 grąžinimo, pasiūliau kaip jam surinkt keleivių. 1G dubliuotų jis ir A26, A35, A36 ir A66.

        Aš žinau apie šitą funkciją. Bet pagalvok pats: 1000 keleivių per dieną = 1 keleivis vienu reisu. Jeigu įvedam STOP sistemą, GR maršrutuose tektų stoti kiekvienu reisu kiekvienoj stotelėj
        Statistiškai taip turėtų būt, bet yra trys melo rūšys: melas, akiplėšiškas melas ir statistika. Gal tiek keleivių tik pikiniu metu? Įvedus STOP sistemą turėtų nelikt "G", nebent tik piko metu kursuojantys ekspresai, kuriose ši tvarka negaliotų.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Viskas prasidėjo nuo T5 grąžinimo, pasiūliau kaip jam surinkt keleivių. 1G dubliuotų jis ir A26, A35, A36 ir A66.
          Nei vienas iš paminėtų nedubliuoja 1G visu jo ilgiu. Jei nori važiuoti iš mažos stotelės viename gale į mažą stotelę kitame gale - tenka persėst ir gal net ne kartą.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Nei vienas iš paminėtų nedubliuoja 1G visu jo ilgiu. Jei nori važiuoti iš mažos stotelės viename gale į mažą stotelę kitame gale - tenka persėst ir gal net ne kartą.
            O kaip tada dabar iš kokios Pušyno st. žmonės važinėja iki Vingrių? Viso to nebūtų įvedus STOP tvarką.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              O kaip tada dabar iš kokios Pušyno st. žmonės važinėja iki Vingrių? Viso to nebūtų įvedus STOP tvarką.
              Turbūt nepatenkinti. Bet tai dabar liečia daug mažiau žmonių nei dar labiau praretinus stoteles, kuriose 1G stoja. Naudojant stop mygtukus gali atsirati problemų su tvarkaraščio tikslumu. Kaip ir pats minėjai, tai ypač svarbu būtent važiuojantiems į stotį.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Turbūt nepatenkinti. Bet tai dabar liečia daug mažiau žmonių nei dar labiau praretinus stoteles, kuriose 1G stoja. Naudojant stop mygtukus gali atsirati problemų su tvarkaraščio tikslumu. Kaip ir pats minėjai, tai ypač svarbu būtent važiuojantiems į stotį.
                O kada visi bus patenkinti? Kitose šalyse (kad ir toj pačioj Klaipėdoj) sėkmingai veikia, o čia...
                Tvarkaraščiai būtų labiau sutankinti, kaip miestuose su šia sistema.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Jūs įsivaizduokite, kad T5 būtų 1G sutrumpintas trasos variantas. Tada visa paniška dubliavimos baimė išgaruos. Vakarų šalyse, į kuriuos taip bandome orientuotis, maršrutai turi galybes sutrumpintų trasų. Tas pats maršrutas gali kursuoti kas 20 min. visoje trasoje ir kas 10 min. 1/3 trasos.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Jūs įsivaizduokite, kad T5 būtų 1G sutrumpintas trasos variantas. Tada visa paniška dubliavimos baimė išgaruos. Vakarų šalyse, į kuriuos taip bandome orientuotis, maršrutai turi galybes sutrumpintų trasų. Tas pats maršrutas gali kursuoti kas 20 min. visoje trasoje ir kas 10 min. 1/3 trasos.
                    Dabar grąžinus T5 nieko nekeičiant jis bus pasmerktas žlugti, nes tai būtų troleibusas (kurio visuomenė taip bijo) su visom savo blogybėm (vien pažiūrėjus kiek žmonių braunasi į pergrūstą 2G, kai prie pat stovi tuščias T16), papildomai stojantis tik Vingrių ir Gėlių stotelėse.

                    Beje, aš nepropaguoju T5 grąžinimo, tik pasiūliau sąlygas jo galimam egzistavimui.
                    Paskutinis taisė lukass; 2018.03.07, 17:41.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
                        Va čia tai sutinku, bet neatsiras drąsuolis meras persodinsiantis keleivius atgal į troleibusus. Zuokas padarė savo...
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
                          Dėl 2G gal ir sutinku, bet 4G yra gana didelė dalis zmonių, ypač piko metu važiuojančių būtent iš Pilaitės į Saulėtekį, t.y. studentai. Taip, daug išlipančių yra Konstitucijos pr., bet ir iki Saulėtekio jų daug atvažiuoja. O ir kaip bežiūrėsi, piko metu 4G nuo Narbuto stotelės iki Saulėtekio atvažiuoja 5 min greičiau

                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę.
                          Vietoje 1G turėtų į senąją trasą grąžinti 26 autobusą, t.y. nieko nepakeisti, tik pridėti praleidžiamas stoteles
                          Paskutinis taisė mskapss; 2018.03.08, 08:28.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja
                            Važiuoja. Visgi Santariškės ne miesto, respublikinė ligoninė ir dažnai iš kitų miestų siunčia tyrimams ir t.t.

                            Comment


                              Pabūsiu advokatu. Gi Pilaitis rašė:
                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              ...Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja...
                              A34 "ištiesinus" nuo Baltupių leidžiant Baltupio g., padarant užsukimą į Santariškes vėliau sukant naująją Santaros g. iki Visorių (schema https://wikiroutes.info/idea/23514) būtų tiesioginis maršrutas į ligonines, tik reiktų padažnint.

                              EDIT: kad Jeruzalė nebūtų be susisiekimo su Santariškėm, visus Balsių autobusus reiktų leist P. Baublio g.
                              Paskutinis taisė lukass; 2018.03.08, 09:07.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Jeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  Jeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?
                                  A48 galima tada būtų nukreipti per Visorių g. (Visorių sodus), ten gyvenantys gyventojai jokio VT susisiekimo maršruto neturi, o iki artimiausių stotelių jiems eiti yra labai labai labai toli toli toli.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Siūlot A48 leist Ateities g. -> Visorių g. -> M. Indriliūno g. -> B. Krivicko g. -> Mykolo Lietuvio g. toliau - senąja trasa? Ne per siauros gatvės būtų?
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo.
                                      Greitieji važinėja visiškai pilni, kas 4-5min. ir juos aptarnauja didieji triašiai autobusai. Bet idėja yra nepasiteisinusi. Gal tuomet jau nebeklausiu tavęs, o tai kas tuomet būtų pasiteisinusi idėja, nes vistiek jokio logiško atsakymo iš tavęs išgirsti nesitikiu...

                                      Comment


                                        Šiaip visai pasiteisinusi, kai jie važiuodavo greitai.

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Greitieji važinėja visiškai pilni, kas 4-5min. ir juos aptarnauja didieji triašiai autobusai. Bet idėja yra nepasiteisinusi. Gal tuomet jau nebeklausiu tavęs, o tai kas tuomet būtų pasiteisinusi idėja, nes vistiek jokio logiško atsakymo iš tavęs išgirsti nesitikiu...
                                          O kodėl neturėtų būti pilni? Prieš reformą maršrutai kurie buvo perdaryti į greituosius irgi pilnoki važinėdavo. Idealiu atveju gal išvis kas porą minučių pilni važinėtų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X