Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pilnai sutinku su Mettal, kuris netgi šiek tiek 'perskaitė' mano mintis: visi dabartiniai G maršrutai (išskyrus 6G) turėtų vadintis magistraliniais. Dabar iš jų greitumo kaip iš ožio pieno. Tiesa, koks 2G labai patogus nestodamas tarp Lazdynų ir Gerosios Vilties arba neužvažiuodamas į A. Jonyno ''žiedą'', arba 4G nestodamas Pilaitės stotelėje. Manau, kai kuriose stotelėse tokie magistraliniai ir toliau neturėtų sustoti (pvz. iš nepaminėtų Seminarija, Šaulių Sąjunga, Pumpėnų, Žaliųjų ežerų, Žvėrynas ir dar kai kurios), tačiau turėtų būti pridėtos kai kurios svarbesnės bet praleidžiamos stotelės (pvz. TV bokštas, Panorama, Jogailos ir kt.).
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Pilnai sutinku su Mettal, kuris netgi šiek tiek 'perskaitė' mano mintis: visi dabartiniai G maršrutai (išskyrus 6G) turėtų vadintis magistraliniais. Dabar iš jų greitumo kaip iš ožio pieno. Tiesa, koks 2G labai patogus nestodamas tarp Lazdynų ir Gerosios Vilties arba neužvažiuodamas į A. Jonyno ''žiedą'', arba 4G nestodamas Pilaitės stotelėje. Manau, kai kuriose stotelėse tokie magistraliniai ir toliau neturėtų sustoti (pvz. iš nepaminėtų Seminarija, Šaulių Sąjunga, Pumpėnų, Žaliųjų ežerų, Žvėrynas ir dar kai kurios), tačiau turėtų būti pridėtos kai kurios svarbesnės bet praleidžiamos stotelės (pvz. TV bokštas, Panorama, Jogailos ir kt.).
      Geriau daryt visas stoteles pagal pareikalavimą ir nereiktų greitųjų, bet, kaip visada, atsiras nepatenkintų ar šiaip bijančių naujovių. Taip pat vertėtų peržiūrėt stoteles, pvz, ar tikrai reikia A. Jonyno st., kai už 150 m yra Kaimelio st. ir pan.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą
        Tai jei dabar 1G pažeidinėja KET, galėtų ir toliau tęst. Jei rimtai, Pylimo g. turėtų tapt tik VT gatve, kurios vidurinė juosta būtų skirta aplenkimui. Arba pigiau būtų padaryt įvažas.
        Ties Vingrių st. problemą galima būtų labai lengvai išspręsti, pakoregavus ženklinimą. Ties ta vieta, kryptimi nuo Stoties, prasideda antra juosta – reikėtų „pastumti“ tos antros juostos pradžią taip, kad priešinga kryptimi liktų pakankamai vietos apvažiuoti stovinčius stotelėje autobusus/troleibusus.
        Ties Reformatų stotele situacija sudėtingesnė, čia galbūt geriausia būtų padaryti įvažą. Nors, kita vertus, turėtų būti įmanoma padaryti panašiai, kaip ir Vingrių st. atveju. Kadangi Pylimo gatvėje, važiuojant nuo Stoties, už pat sankryžos su J. Basanavičiaus g. yra tik viena juosta šia kryptimi, kuri netrukus išplatėja iki dviejų – šį išplatėjimą galima būtų vėlgi kiek atitolinti, analogiškai, kaip ir Vingrių st. atveju, tik galbūt reikėtų kiek „pastumti“ pačią A juostoje esančią Reformatų stotelę J. Basanavičiaus g. link.

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Geriau daryt visas stoteles pagal pareikalavimą ir nereiktų greitųjų, bet, kaip visada, atsiras nepatenkintų ar šiaip bijančių naujovių.
          Totali nesąmonė. Tada išvis visos stotelės bus naudojamos. Dabar kai kurios stotelės yra “dirbtinai” praleidžiamos, tačiau jei keleiviai galėtų stabdyti greituosius autobusus bet kurioje stotelėje, jiems tektų sustoti kiekvienoje stotelėje. Kokia iš to nauda ?

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Totali nesąmonė. Tada išvis visos stotelės bus naudojamos. Dabar kai kurios stotelės yra “dirbtinai” praleidžiamos, tačiau jei keleiviai galėtų stabdyti greituosius autobusus bet kurioje stotelėje, jiems tektų sustoti kiekvienoje stotelėje. Kokia iš to nauda ?
            Nebent kokie vaikai pradžioj pažaistų. Visose tikrai nestotų, nes nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

              Ties Reformatų stotele situacija sudėtingesnė, čia galbūt geriausia būtų padaryti įvažą. Nors, kita vertus, turėtų būti įmanoma padaryti panašiai, kaip ir Vingrių st. atveju. Kadangi Pylimo gatvėje, važiuojant nuo Stoties, už pat sankryžos su J. Basanavičiaus g. yra tik viena juosta šia kryptimi, kuri netrukus išplatėja iki dviejų – šį išplatėjimą galima būtų vėlgi kiek atitolinti, analogiškai, kaip ir Vingrių st. atveju, tik galbūt reikėtų kiek „pastumti“ pačią A juostoje esančią Reformatų stotelę J. Basanavičiaus g. link.
              Kam stumdyt juostas jei yra visas skveras ir platus šaligatvis, tinkantis įvažai? Dėl Vingrių st. pritariu.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Daugiausia dubliuotų labai retą A21. Iš vis siūlyčiau optimizuot visą maršrutų tinklą, sukuriant/paliekant dažnai kursuojančius maršrutus su minimaliu dubliavimusi.
                Prie dabartinės sistemos labai daug prisidėjo gyventojų protestai ir politiniai sprendimai. Būtų labai sunku čia kažką pakeisti. Bet tai reikštų, labai žymiai padidėtų persėdimų skaičius, o dėl to - ilgėtų kelionės trukmė. Taip, galbūt tu gautum transportą "čia ir dabar", bet kiek laiko sugaištum persėsdamas? Nėra įmanoma visų maršrutų suderinti su visais, kad persėdimui būtų skirta ne daugiau 5 min. Jau nekalbant apie tai, kad tam reikės visiškai naujo tvarkaraščių sudarymo ir jų aptarnavimo modelio. T.y. trumpės vairuotojų darbo pamainos, o tai reikš, kad toks darbas bus nepatrauklus ir daugelis rinksis ką nors kitą.

                Tai T3 aptarnautų šiaurinį Senamiestį, o T11 - pietinį. Ir kiek keleivių važiuoja nuo Pasakų parko iki Stoties? Kam ten reiktų, rinktųsi T16 ar 2G.
                Vis tiek T11 yra kitas dubliuojantis maršrutas, kurio, anot tavo aukščiau esančio teiginio, išvis neturi būti.

                Sumažintų išlaidas dėl vežiojimo po laukus bei leistų atsirasti naujiems maršrutams į augančius priemiesčius.
                Lazda turi du galus. Jau sakiau, kad tos padidintos pajamos nuo vieno keleivio vargu ar padengs tai, kad apskritai tų keleivių sumažės. Kas ir kaip turės užtikrinti, kad kelionė būtų apmokėta pagal priemiestinį tarifą? Klaipėdoje tai daro vairuotojas, o įlaipinimas yra pro priekį. Savaime suprantama, kelionės trukmė dėl to gerokai pailgėja. Be to, Klaipėda savo zoninį modelį taiko tik naujiems maršrutams. Juose kaina sumažėja, lyginant su tuo, kas buvo prieš tai (Klaipėdos rajono maršrutai) arba tai yra visiškai naujos kryptys. Ir labai didelę įtaką daro pats Klaipėdos rajonas - nebus finansavimo iš jų pusės - nebus ir maršruto.

                Jei rimtai, Pylimo g. turėtų tapt tik VT gatve, kurios vidurinė juosta būtų skirta aplenkimui. Arba pigiau būtų padaryt įvažas.
                Dabartiniai G yra pasityčiojimas.
                Sunku įsivaizduoti, kur galima nukreipti ne viešojo transporto eismą, jeigu Pylimo g. versti tik VT. Juk transportas į vieną pusę važiuoja Pylimo ir Jakšto, o į kitą - Vasario 16-osios, Tauro ir Mindaugo gatvėmis. Bet vėl gi, nuo 1G nuimti galima būtų nebent tik Centro polikliniką ir Rūdninkų st. Pirmojoje jis stoja tik dėl to, kad negali jos legaliai apvažiuoti (88-ą matyt planavo kiti žmonės, nei greituosius). Trakų st. turėtų likti, nes tai svarbi stotelė.
                Pasikartosiu, mūsų greitieji turėtų būti vadinami magistraliniais. Kuo daugiau svarbių stotelių yra praleidžiama, tuo mažiau jie yra patogūs ir tuo rečiau turi važiuoti. Atitinkamai, turi būti dažninama ar sukuriama visiškai nauja alternatyva, stojanti visose stotelėse. Vokietijos miestuose greitieji (ekspresai) dažniausiai pilnai arba dalinai dubliuoja paprastus ar magistralinius maršrutus, nestoja mažareikšmėse stotelėse (kaip kad mūsų Pilaitė, Valakampių tiltas, Pumpėnų st., Seminarija ir pan.) ir jokiu būdu nėra VT sistemos pagrindas.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Bet vėl gi, nuo 1G nuimti galima būtų nebent tik Centro polikliniką ir Rūdninkų st.
                  Kad ir šitos dvi gan svarbio. Be Rūdninkų stotelės gausis nemažas tarpas nuo stoties iki Trakų stotelės. Iš Aušros vartų ir Halės turgaus apylinkių toloka būtų būtų eiti tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Į stotį dar ir ratais-kvadratais gautųsi. O Centro poliklinika, pagal įlipančių/išlipančių kiekį, irgi visai populiari.

                  Comment


                    Centro kryptimi iki Halės turgaus su 1G nenuvažiuosi, o iš Centro poliklinikos į Santariškes atgal negrįši. Nesakau, kad reikia jas dabar pat nuimti Bet bent jau Centro poliklinikoje keleivių yra visiems maršrutams, ir jie specialiai 1G nelaukia - kas pirmas atvažiuoja, į tą ir sėda.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Dėl Halės turgaus - stoties kryptimi yra vienpusė Vingrių stotelė. Ne prie pat, bet visgi ryškiai arčiau nei Trakų ar stotis. Centro poliklinikos stotelę praleisti vien dėl to, kad ji vienpusė, nors ir yra iki jos važiuojančių.. Nežinau ar atsipirktų sutaupytas laikas prieš nepatogumą keleiviams.

                      Comment


                        1G nestoja Vingriuose ir Gėlių st. (būtent joje lipa norintys patekti į turgų). Dėl paskutinio sakinio - tikrai sutinku.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                          Prie dabartinės sistemos labai daug prisidėjo gyventojų protestai ir politiniai sprendimai. Būtų labai sunku čia kažką pakeisti. Bet tai reikštų, labai žymiai padidėtų persėdimų skaičius, o dėl to - ilgėtų kelionės trukmė. Taip, galbūt tu gautum transportą "čia ir dabar", bet kiek laiko sugaištum persėsdamas? Nėra įmanoma visų maršrutų suderinti su visais, kad persėdimui būtų skirta ne daugiau 5 min. Jau nekalbant apie tai, kad tam reikės visiškai naujo tvarkaraščių sudarymo ir jų aptarnavimo modelio. T.y. trumpės vairuotojų darbo pamainos, o tai reikš, kad toks darbas bus nepatrauklus ir daugelis rinksis ką nors kitą.
                          Optimizavus VT kiekvienas maršrutas turėtų kursuot kas 5-10 min, taip sukuriant patogumą persėst.

                          Vis tiek T11 yra kitas dubliuojantis maršrutas, kurio, anot tavo aukščiau esančio teiginio, išvis neturi būti.
                          Ta maršrutų optimizacija yra visiška utopija mūsų konservatyviai visuomenei, kas prilygtų stebuklui, o naujo trumpo maršruto atidarymas ir keli pakoregavimai labiau tikėtini.

                          Lazda turi du galus. Jau sakiau, kad tos padidintos pajamos nuo vieno keleivio vargu ar padengs tai, kad apskritai tų keleivių sumažės. Kas ir kaip turės užtikrinti, kad kelionė būtų apmokėta pagal priemiestinį tarifą? Klaipėdoje tai daro vairuotojas, o įlaipinimas yra pro priekį. Savaime suprantama, kelionės trukmė dėl to gerokai pailgėja. Be to, Klaipėda savo zoninį modelį taiko tik naujiems maršrutams. Juose kaina sumažėja, lyginant su tuo, kas buvo prieš tai (Klaipėdos rajono maršrutai) arba tai yra visiškai naujos kryptys. Ir labai didelę įtaką daro pats Klaipėdos rajonas - nebus finansavimo iš jų pusės - nebus ir maršruto.
                          Būtų galima pradėt nuo 62. Priemiesčiuose įlipimas pro priekines duris neturėtų būt problema, ne tokie srautai.

                          Sunku įsivaizduoti, kur galima nukreipti ne viešojo transporto eismą, jeigu Pylimo g. versti tik VT. Juk transportas į vieną pusę važiuoja Pylimo ir Jakšto, o į kitą - Vasario 16-osios, Tauro ir Mindaugo gatvėmis. Bet vėl gi, nuo 1G nuimti galima būtų nebent tik Centro polikliniką ir Rūdninkų st. Pirmojoje jis stoja tik dėl to, kad negali jos legaliai apvažiuoti (88-ą matyt planavo kiti žmonės, nei greituosius). Trakų st. turėtų likti, nes tai svarbi stotelė.
                          Pasikartosiu, mūsų greitieji turėtų būti vadinami magistraliniais. Kuo daugiau svarbių stotelių yra praleidžiama, tuo mažiau jie yra patogūs ir tuo rečiau turi važiuoti. Atitinkamai, turi būti dažninama ar sukuriama visiškai nauja alternatyva, stojanti visose stotelėse. Vokietijos miestuose greitieji (ekspresai) dažniausiai pilnai arba dalinai dubliuoja paprastus ar magistralinius maršrutus, nestoja mažareikšmėse stotelėse (kaip kad mūsų Pilaitė, Valakampių tiltas, Pumpėnų st., Seminarija ir pan.) ir jokiu būdu nėra VT sistemos pagrindas.
                          Pylimo g. būtų galima pertvarkyt kaip buvo numatyta tramvajaus projekte, tik vietoj bėgių būtų izoliuotos A juostos ir viena juosta automobiliams. Arba tiesiog padaryt įvažas.
                          Sutinku, kad šie magistraliniai maršrutai neturėtų būt stuburas, tik papildymas, tačiau reikia pertvarkos (lyg meras pradžioj kažką panašaus minėjo).
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.03.06, 11:46.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            1G nestoja Vingriuose ir Gėlių st. (būtent joje lipa norintys patekti į turgų). Dėl paskutinio sakinio - tikrai sutinku.
                            Ups, kažkodėl galvojau, kad stoja.. Belieka pasitaisyti į pasvarstymą, kad galėtų ir stoti vienoje iš jų. Visgi tarpas nemažas.

                            Comment


                              Nemažas tarpas yra 2G tarp Gerosios Vilties ir Lazdynų, bet niekas nesiūlot daryt sustojimą Miškinių ar kitoj stotelėj. Sustojimas Vingrių ar Gėlių stotelės pagerintų vos kelių žmonių susisiekimą. Dėl keleivių patogumo reiktų visose stotelėse stot.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Vienas dalykas yra tarpas "niekur", kitas dalykas yra tarpas kur daug objektų. Aišku klausimas ar stojimas vienoje ar kitoje stotelėje atvežtų naujų keleivių. Jei nestoja - matyt paskaičiavo, kad nėra poreikio..

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Ups, kažkodėl galvojau, kad stoja.. Belieka pasitaisyti į pasvarstymą, kad galėtų ir stoti vienoje iš jų. Visgi tarpas nemažas.
                                  Jeigu 1G Stotyje išlaipina keleivius numatytoje vietoje, tai nuo tos vietos iki Halės turgaus eiti visai nedaug toliau, negu nuo Gėlių stotelės. Be to, einama nuokalne, o jeigu į turgų – tai greičiausiai tuščiomis. Tuo tarpu nuo turgaus iki keleivių įlaipinimo į 1G autobusą vietos Stotyje eiti toliau, reikia eiti į įkalnę ir dar su pirkiniais rankose. Nežinau, ar čia būtų esminiai dalykai (ypač dėl ėjimo tuščiomis ir ne tuščiomis ), lemiantys sustojimą Rūdninkų stotelėje ir nesustojimą Gėlių stotelėje, bet manau, kad šie veiksniai turi tam įtakos.
                                  P. S. Važiuojantys į Stotį kartais skuba persėsti į kitą autobusą, ir jiems sutaupyta minutė kartais būna tikrai reikšminga (ypač, kai 1G vėluoja).

                                  Comment


                                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                    P. S. Važiuojantys į Stotį kartais skuba persėsti į kitą autobusą, ir jiems sutaupyta minutė kartais būna tikrai reikšminga (ypač, kai 1G vėluoja).
                                    Dėl persėdimo svarbiausia, kad važiuotų pagal grafiką. Atsilikt nuo grafiko galima ir stojant kas dešimtoj stotelėj Čia gal labiau įtakotų "pagal pareikalavimą" stotelės.

                                    Comment


                                      Priemiesčiuose įlipimas pro priekines duris neturėtų būt problema, ne tokie srautai.
                                      Aha, pažiūrėkit, kaip veikia sistema Jūsų durys - pirmosios probleminėse stotelėse. Ogi vairuotojai tų pirmų durų dažniausiai net nedaro, ir visi lipa per vidurines, tarp jų ir bomžai bei kiti alkašai.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Vienas dalykas yra tarpas "niekur", kitas dalykas yra tarpas kur daug objektų. Aišku klausimas ar stojimas vienoje ar kitoje stotelėje atvežtų naujų keleivių. Jei nestoja - matyt paskaičiavo, kad nėra poreikio..
                                        Tikrai nėra ten nei svarbių objektų, nei poreikio.

                                        Jeigu 1G Stotyje išlaipina keleivius numatytoje vietoje, tai nuo tos vietos iki Halės turgaus eiti visai nedaug toliau, negu nuo Gėlių stotelės. Be to, einama nuokalne, o jeigu į turgų – tai greičiausiai tuščiomis. Tuo tarpu nuo turgaus iki keleivių įlaipinimo į 1G autobusą vietos Stotyje eiti toliau, reikia eiti į įkalnę ir dar su pirkiniais rankose. Nežinau, ar čia būtų esminiai dalykai (ypač dėl ėjimo tuščiomis ir ne tuščiomis ), lemiantys sustojimą Rūdninkų stotelėje ir nesustojimą Gėlių stotelėje, bet manau, kad šie veiksniai turi tam įtakos.
                                        Halės turgus nėra kažkoks Respublikinės reikšmės objektas, kad stotų visas transportas. Rūdninkų st. stoja daug kitų maršrutų, taip pat yra Bazilionų st.

                                        Aha, pažiūrėkit, kaip veikia sistema Jūsų durys - pirmosios probleminėse stotelėse. Ogi vairuotojai tų pirmų durų dažniausiai net nedaro, ir visi lipa per vidurines, tarp jų ir bomžai bei kiti alkašai.
                                        Reiktų drausmint vairuotojus, kameros turėtų padėti.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Tikrai nėra ten nei svarbių objektų, nei poreikio.
                                          Ties Reformatų stotele irgi respublikinių objektų nėra Ir ten, ir ten senamietis su naujamiesčiu su savo smulkiais lankomais taškais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X