Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Trakų Vokė irgi priklauso Vilniaus m. sav., bet iš ten nusigausi tik į ŽP. Gerai, 52 galėtų važiuot iki Šeškinės.
    Taip galime pradėti lyginti su kiekvienu užkampyje esančiu miesto rajonu. Bet pripažinkime, kad srautai iš Trakų Vokės pro visus milžiniškus pramonės rajonus yra ženkliai mažesni nei iš Tarandės pro Perkūnkiemį ir Fabijoniškių šiaurę. 52 nėra skirtas vien Tarandei.

    Dėl Pylimo g. Kamščių nuo Halės turgaus link Pamėnkalnio g. nebūna, ten galima laisvai pravažiuoti ir automobiliu, ir autobusu. Kasdien ten važiuoju įvairiausiu paros metu.
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Na, aš tai būčiau už. Tik va, tuoj tau apsireikš Pilaitis, ir pasakys kad šitaip “Kalvarijų gatvė paliekama be normalaus susisiekimo” (lygiai tas pats buvo kai aš pasiūliau panaikinti T12, nepaisant to, kad abiem atvejais panaikinama viena vienintelė jungtis - su Žemaisiais Paneriais).
      Nepatenkintų, deja, bus visada.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Pylimo g. A juosta tik stoties kryptim, ir kamščiai ten (centro krypti) nemaži . Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
        Nu tai kai bus ta A juosta tose gatvėse, tai ir galėsim pašnekėt o kol jos nėra, tai apie tokį 60 net nereikia aušinti burnos.

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Ten yra ir smulkesnių aptarnaujamojo profilio įmonių, į kurias ne tik "biznismenai su mersais", bet ir paprasti mirtingieji važiuoja. Nemanau, kad užsukimas į/iš GV į Goštauto g. būtų labai ilgas ir varginantis.

          Dėl antros pastraipos - geriau neprisidedantys prie kamščių vairuotojai nei tokių mažuma?

          Į avarines tarnybas ar pan. ir neapeliuojama
          Kiekvienas toks užsukimas mažina VT patrauklumą ir didėja atotrūkis tarp automobilio ir VT. Aš geriau pasivaikščiosiu 5min, vietoj to, versčiau visą autobusą laukti savo sustojimo 10min ilgiau.

          Mano nuomone prioritetas yra persodinti piko metu važiuojančius ofisų darbuotojus į VT. Po to galima žiūrėti ką galima optimizuoti, kad visiems būtų patogiau. Viena vertus piko metu kamščiai yra rakštis #1. Kita vertus juose kenčiančius yra lengviau įtikinti persėsti į VT. A juostos ir parkingo visai dienai nereikėjimas - labai konkretūs privalumai. Nežinau kokiu būdu reiktų motyvuoti važinėjančius ne piko metu irba nesiparkuojančius visai dienai. Laiptų (ne)buvimas yra giliai vienodai kai gali atvažiuoti ryškiai greičiau ir parkavimas trumpam kainuoja ne daugiau nei bilietėlis į vieną pusę.

          Nesakau, kad antrai grupei reiktų dirbtinai sudaryti kliūtis. Bet ten, kur šių grupių interesai kertasi (pvz planuojant maršrutus), pirmoji grupė turėtų būti prioritetas.

          Comment


            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

            Taip galime pradėti lyginti su kiekvienu užkampyje esančiu miesto rajonu. Bet pripažinkime, kad srautai iš Trakų Vokės pro visus milžiniškus pramonės rajonus yra ženkliai mažesni nei iš Tarandės pro Perkūnkiemį ir Fabijoniškių šiaurę. 52 nėra skirtas vien Tarandei.

            Dėl Pylimo g. Kamščių nuo Halės turgaus link Pamėnkalnio g. nebūna, ten galima laisvai pravažiuoti ir automobiliu, ir autobusu. Kasdien ten važiuoju įvairiausiu paros metu.
            Turbūt užsitraukiau tarandiškių nemalonę .
            Tai va, jei Perkūnkiemis gautų normalų susisiekimą su centru (5 ne iki tikro centro veža), atkristų ženkli dalis 52 keleivių, tačiau nuostolius kompensuotų Avižieniai .

            Pylimo g. ir aš d.d. važiuoju, kamščius matau .
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kiekvienas toks užsukimas mažina VT patrauklumą ir didėja atotrūkis tarp automobilio ir VT. Aš geriau pasivaikščiosiu 5min, vietoj to, versčiau visą autobusą laukti savo sustojimo 10min ilgiau.

              Mano nuomone prioritetas yra persodinti piko metu važiuojančius ofisų darbuotojus į VT. Po to galima žiūrėti ką galima optimizuoti, kad visiems būtų patogiau. Viena vertus piko metu kamščiai yra rakštis #1. Kita vertus juose kenčiančius yra lengviau įtikinti persėsti į VT. A juostos ir parkingo visai dienai nereikėjimas - labai konkretūs privalumai. Nežinau kokiu būdu reiktų motyvuoti važinėjančius ne piko metu irba nesiparkuojančius visai dienai. Laiptų (ne)buvimas yra giliai vienodai kai gali atvažiuoti ryškiai greičiau ir parkavimas trumpam kainuoja ne daugiau nei bilietėlis į vieną pusę.

              Nesakau, kad antrai grupei reiktų dirbtinai sudaryti kliūtis. Bet ten, kur šių grupių interesai kertasi (pvz planuojant maršrutus), pirmoji grupė turėtų būti prioritetas.
              Jūs pasivaikščiosit, o kitas ir navažiuos VT, nes neužsuka kur jam reikia.

              O kaip persodint į VT, jei ne gerinant VT? Jei atveš iki ofiso (trikampis visai nedidelis), tai ir atsiras persėdusių į autobusą.

              Prioritetas ir yra patogus ir išplėtotas VT, ar klystu?
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Nu tai kai bus ta A juosta tose gatvėse, tai ir galėsim pašnekėt o kol jos nėra, tai apie tokį 60 net nereikia aušinti burnos.
                Bet bent iki Goštauto g. perkūnkiemiečiams būtų puiki pradžia .
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Turbūt užsitraukiau tarandiškių nemalonę .
                  Tai va, jei Perkūnkiemis gautų normalų susisiekimą su centru (5 ne iki tikro centro veža), atkristų ženkli dalis 52 keleivių, tačiau nuostolius kompensuotų Avižieniai .
                  Man tai toks jausmas, kad čia nei vieno tarandiškio nėra. Tiesiog kaip tu gali sakyti, kad Tarandės gyventojams susisiekimo su Centru panaikinimą kompesnuotų Avižieniai ? Jiems nei šilta nei šalta nuo to, ar 52-am Tarandė yra galutinė stotelė, ar ne. Taip, gal ir kvaila šitaip skirstyti keleivius į kastas - X turi susisiekimą su Centru, Y neturi ir t.t. Bet žymiai geriau 52-ą siųsti iki Šiaurės Miestelio, o 5-ą į Centrą, kaip kad aš siūliau, o ne taip smarkiai trumpinti 52. Norint nuvažiuoti iki Pylimo g./Stoties, jau reiktų atlikinėti net du persėdimus, o tai jau yra kiek daugoka. Kitų priemiesčių gyventojai, nors ir perlipa anksčiau, perlipę jau iš karto turi tiesioginį susisiekimą su svarbiais taškais.

                  Pylimo g. ir aš d.d. važiuoju, kamščius matau .
                  Keistus tu dalykus matai tai neperpildytus 53/1G, tai kamščius Pylimo g. ir t.t. Šiaip ar taip, nutiesti vieną A juostą viena kryptimi žymiai pigiau, nei daugiakilometrines atkarpas Goštauto, Geležinio Vilko ir Žemaitės gatvėmis. O ir pasinaudotų jomis žyyymiai daugiau žmonių.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Man tai toks jausmas, kad čia nei vieno tarandiškio nėra. Tiesiog kaip tu gali sakyti, kad Tarandės gyventojams susisiekimo su Centru panaikinimą kompesnuotų Avižieniai ? Jiems nei šilta nei šalta nuo to, ar 52-am Tarandė yra galutinė stotelė, ar ne. Taip, gal ir kvaila šitaip skirstyti keleivius į kastas - X turi susisiekimą su Centru, Y neturi ir t.t. Bet žymiai geriau 52-ą siųsti iki Šiaurės Miestelio, o 5-ą į Centrą, kaip kad aš siūliau, o ne taip smarkiai trumpinti 52. Norint nuvažiuoti iki Pylimo g./Stoties, jau reiktų atlikinėti net du persėdimus, o tai jau yra kiek daugoka. Kitų priemiesčių gyventojai, nors ir perlipa anksčiau, perlipę jau iš karto turi tiesioginį susisiekimą su svarbiais taškais.
                    Kompensuotų (Avižieniai tikrai didesnė gyv. nei Tarandė) tokiu maršrutu: Avižieniai - Tarandė - Šeškinė. Gal net ir iki Sudervės reiktų leist (daug naujų individualių namų). Iki stoties tereiktų vieno persėdimo į išgirtą 2G.

                    Keistus tu dalykus matai tai neperpildytus 53/1G, tai kamščius Pylimo g. ir t.t. Šiaip ar taip, nutiesti vieną A juostą viena kryptimi žymiai pigiau, nei daugiakilometrines atkarpas Goštauto, Geležinio Vilko ir Žemaitės gatvėmis. O ir pasinaudotų jomis žyyymiai daugiau žmonių.
                    Dėl 53/1G - taip, juos dažnai matau neperpildytus (nuo stoties iki VKa), o kamščiai rytais ir mažesni popiet tikrai būna.

                    Pylimo g. per siaura A juostai išlaikant vieną auto (nors aš Pylimo g. skirčiau tik VT )
                    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 22:00.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Jūs pasivaikščiosit, o kitas ir navažiuos VT, nes neužsuka kur jam reikia.

                      O kaip persodint į VT, jei ne gerinant VT? Jei atveš iki ofiso (trikampis visai nedidelis), tai ir atsiras persėdusių į autobusą.

                      Prioritetas ir yra patogus ir išplėtotas VT, ar klystu?
                      Sakykim permetam 24 į Goštauto gatvę. Reiškia į gimnaziją "nebeužsuka". Į Pamėnkalnio gatvę irgi "nebeužsuka". Persėst Jasinskio stotelėje irgi "nebeužsuka". Kitiems per lėtai važiuoja. Galima optimizuoti VT arba važiavimo tankiui ir greičiui, arba privežimui prie kiekvienų durų. Nematau kaip galėtume ir turėti pyragą, ir jį suvalgyti.

                      Gal ateityje pakeisiu nuomonę Bet kol kas nematau problemų pasivaikščioti...

                      Comment


                        Perskaitęs karštą diskusiją dėl viešojo transporto "verslo trikampio" teritorijoje, greituoju būdu patobulinau A40:

                        Trasa: Mykolo Lietuvio st., S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Ozo g., Ukmergės g., Geležinio vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Lukiškių g., toliau esama trasa iki Fabijoniškių.

                        Papildomai reikėtų įrengti dvi stoteles - Verslo trikampis (nežinau kurioje vietoje jinai tiktų) ir Nepriklausomybės aikštė (šalia Seimo, kur buvo laikinoji 22 ir 52 pradinė stotelė po atstovos)
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Sakykim permetam 24 į Goštauto gatvę. Reiškia į gimnaziją "nebeužsuka". Į Pamėnkalnio gatvę irgi "nebeužsuka". Persėst Jasinskio stotelėje irgi "nebeužsuka". Kitiems per lėtai važiuoja. Galima optimizuoti VT arba važiavimo tankiui ir greičiui, arba privežimui prie kiekvienų durų. Nematau kaip galėtume ir turėti pyragą, ir jį suvalgyti.

                          Gal ateityje pakeisiu nuomonę Bet kol kas nematau problemų pasivaikščioti...
                          Nuo tariamos stotelės prie pat Jasinskio tilto iki J. Jasinskio st. tik 200 m šaligatviu (ne laiptais (ne visi gali jais kopti)), tiek pat iki gimnazjos. Truputį toliau (apie 200 m) būtų kai kuriem Gedimino pr. gyventojam/darbuotojam.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Perskaitęs karštą diskusiją dėl viešojo transporto "verslo trikampio" teritorijoje, greituoju būdu patobulinau A40:

                            Trasa: Mykolo Lietuvio st., S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Ozo g., Ukmergės g., Geležinio vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Lukiškių g., toliau esama trasa iki Fabijoniškių.

                            Papildomai reikėtų įrengti dvi stoteles - Verslo trikampis (nežinau kurioje vietoje jinai tiktų) ir Nepriklausomybės aikštė (šalia Seimo, kur buvo laikinoji 22 ir 52 pradinė stotelė po atstovos)
                            Tai kad čia esama trasa.

                            O kaip toks 40 centre:

                            GV -> Goštauto -> J.T. Vaižganto -> Lukiškių, toliau esama trasa.
                            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 22:22.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Tai tu parašei lygiai tą patį, ką ir jis

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Tai tu parašei lygiai tą patį, ką ir jis
                                Oi...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Tai kad čia esama trasa.

                                  O kaip toks 40 centre:

                                  GV -> Goštauto -> J.T. Vaižganto -> Lukiškių, toliau esama trasa.
                                  Apačioje parašyta, jog reikėtų įrengti stoteles Verslo trikampis ir Nepriklausomybės aikštė. O gatvės maršruto net nesikeistų
                                  Geriausia nagrinėti kiekvieną maršrutą žemėlapyje (kaip tai parodė kolega Mettal - nupaišė autobuso judėjimo trajektoriją)
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Nuo tariamos stotelės prie pat Jasinskio tilto iki J. Jasinskio st. tik 200 m šaligatviu (ne laiptais (ne visi gali jais kopti)), tiek pat iki gimnazjos. Truputį toliau (apie 200 m) būtų kai kuriem Gedimino pr. gyventojam/darbuotojam.
                                    Dėl neįgaliųjų geras argumentas. Kita vertus, kiek neįgaliųjų važiuotų VT į verslo trikampį? Ar dėl to visi kiti piko metu turi ilgiau stovėti kamščiuose? Pvz dabar piko metu tik 2 iš 10 autobusų, kursuojančių 24 maršrutu, pritaikyti neįgaliesiems.

                                    Apart laiptų, nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio ~ 350-400m..

                                    Goštauto -> GV išvažiavimas į Akropolio pusę podarbinio piko metu tikrai užtruktų. Taip pat įdomu ar užtektų pagreitėjimo juostos iš Goštauto į GV į Vingio parko pusę. Ten... įdomus išvažiavimas. Nusukus nuo GV pasukti į Goštauto į kairę nereguliuojamoje sankryžoje irgi gali būti problematiška.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                      Apačioje parašyta, jog reikėtų įrengti stoteles Verslo trikampis ir Nepriklausomybės aikštė. O gatvės maršruto net nesikeistų
                                      Geriausia nagrinėti kiekvieną maršrutą žemėlapyje (kaip tai parodė kolega Mettal - nupaišė autobuso judėjimo trajektoriją)
                                      Vistiek nieko nesuprantu, tai tu tiesiog siūlai įrengti dvi papildomas stoteles nekeičiant maršruto trasos ? Ar čia reikia suprasti, kad autobusas suktų į kairę Goštauto g., pravažiuotų tą stotelę “Nepriklausomybės aikštė” ir apsisuktų (nes kaip kitaip iš Goštauto pasiektum Tumo-Vaižganto ?)

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Dėl neįgaliųjų geras argumentas. Kita vertus, kiek neįgaliųjų važiuotų VT į verslo trikampį? Ar dėl to visi kiti piko metu turi ilgiau stovėti kamščiuose? Pvz dabar piko metu tik 2 iš 10 autobusų, kursuojančių 24 maršrutu, pritaikyti neįgaliesiems.

                                        Apart laiptų, nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio ~ 350-400m..

                                        Goštauto -> GV išvažiavimas į Akropolio pusę podarbinio piko metu tikrai užtruktų. Taip pat įdomu ar užtektų pagreitėjimo juostos iš Goštauto į GV į Vingio parko pusę. Ten... įdomus išvažiavimas. Nusukus nuo GV pasukti į Goštauto į kairę nereguliuojamoje sankryžoje irgi gali būti problematiška.
                                        Nepamirškim pensininkų. Taip pat neįgaliems/senjorams du autobuso laipnelius ne taip sunku užlipt kaip tikrais laiptais.

                                        Tai va, arba žmonės eis į ofisus, arba į kitas įstaigas.
                                        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 22:45.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Vistiek nieko nesuprantu, tai tu tiesiog siūlai įrengti dvi papildomas stoteles nekeičiant maršruto trasos ? Ar čia reikia suprasti, kad autobusas suktų į kairę Goštauto g., pravažiuotų tą stotelę “Nepriklausomybės aikštė” ir apsisuktų (nes kaip kitaip iš Goštauto pasiektum Tumo-Vaižganto ?)
                                          Štai taip: https://wikiroutes.info/en/idea/22411
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X