Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    del to kad praejo 7 metai ir vilnietiskas BRT variantas nesuveike. Visu pirma del to kad nesugebejo jo padaryti (google Bogota BRT, notice the difference), darys dar 10 metu ir vistiek bus blogai, nes vaziuos tai paciais kreivais keliais skaiciuojant sulinius, stos prie kiekvieno sviesoforo ir suks 120 laipsniu posukius ant saknkryzu per provezota asfalta, o zmones viduj baladosis kaip silkes. Nekalbant apie kartais nekondicionuojamus naujus autobusus ir vairavimo kultura.
    Vilnius nėra tas miestas kuriame galėtų efektyviai funkcionuoti BRT. Viskas eina per viduramžiško gatvių tinklo senamiestį. Pažvelgus į žemėlapį atrodo kad gatvių tinklą voras projektavo.Todėl manau kad metro tėra vienintelis variantas kuris paskatintų žmones naudotis VT. Žinoma, tai labai brangu. Pradžioje neatsipirktų. Bet žmonių laikas yra dar brangesnis daiktas, niekam nesinori valandomis sėdėti kamščiuose. Antra vertus, Vilnius yra per mažas turėti metro. Bet gi jis didėja ir didės toliau. Jei pradėtume dabar, tai po kelių dešimtmečių priartėtų prie miesto kuriame jau tas metro apsimokėtų.
    Beje, ar tikrai daug miestų pasaulyje kur metro nėra subsidijuojamas?

    Comment


      SoulMulticast BRT esmė yra fiziškai atskirtos trąsos, todėl joks “Vilnietiškas BRT variantas” neegzistuoja. Na o greitųjų autobusų sistema (kurią lyginti galima nebent su paprastais autobusais) atsirado tikrai ne prieš 7 metus.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        SoulMulticast BRT esmė yra fiziškai atskirtos trąsos, todėl joks “Vilnietiškas BRT variantas” neegzistuoja. Na o greitųjų autobusų sistema (kurią lyginti galima nebent su paprastais autobusais) atsirado tikrai ne prieš 7 metus.
        teisingai greitieji autobusai buvo dar sovietmeciu, tik jiems nereikejo atskiru juostu, nes trafikas buvo silpnas.

        Comment


          Parašė J.U. Rodyti pranešimą

          Vilnius nėra tas miestas kuriame galėtų efektyviai funkcionuoti BRT. Viskas eina per viduramžiško gatvių tinklo senamiestį. Pažvelgus į žemėlapį atrodo kad gatvių tinklą voras projektavo.Todėl manau kad metro tėra vienintelis variantas kuris paskatintų žmones naudotis VT. Žinoma, tai labai brangu. Pradžioje neatsipirktų. Bet žmonių laikas yra dar brangesnis daiktas, niekam nesinori valandomis sėdėti kamščiuose. Antra vertus, Vilnius yra per mažas turėti metro. Bet gi jis didėja ir didės toliau. Jei pradėtume dabar, tai po kelių dešimtmečių priartėtų prie miesto kuriame jau tas metro apsimokėtų.
          Beje, ar tikrai daug miestų pasaulyje kur metro nėra subsidijuojamas?
          Sutinku kad centre butu puiku pakist tramvaju po zeme, jei tik bus pinigu.

          Comment


            Ir netik fiziškai atskirtos trasos, bet ir pirmenybę suteikiantys šviesaforai, trisegmenčiai autobusai, bilietų kontrolė prie vartų, dengti laukimo paviljonai skiria BRT nuo greitųjų autobusų.

            Beje, BRT taip pat gali eiti tuneliu po žeme (pvz. Sietlo senamiesčio tunelis) - labai norint kastis po žeme, galima pakišti ir po Vilniaus sienamiesčiu. Visur kitur pakankamą greitį užtikrintų pirmenybės suteikimas.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Na siek tiek placiau kodel metro blogai:

              Keletas pavyzdziu ir Rusijos:
              Metro Omske (1.18 mln gyventoju). Pradejo 1992. Jau ikase 189 mln eur. Projektui baigti reiketu dar 297 mln eur. Tokiu pinigu nera. Dabar konservuoja. Konservacija kainuos 5.4 mln eur.
              Kaip suprantu dabartine statybu bukle yra dvi nebaigtos stoteles, turbut net nesujungtos.
              Kodel? Metro buvo nuo pat pradziu nereikalingas. Ji norejo daryti pigesni su dveju vagonu sastatais. Reiskia kiekis zmoniu, kuriuos jis veztu per valanda is esmes nesiskirtu nuo tramvajaus pralaidumo. Tuo tarpu tramvajus yra 10-12 kartu pigesnis.

              Metro Kazaneje (1.22 mln gyventoju). State nuo 1997, paleido 2005. 1 linija, 10 stociu, 15 km. Veza 74 000 zmoniu per diena (27 mln/metai). Tai yra ziauriai mazai ir realiai jis veza ora.

              Ekaterinburgas (1.46 mln). Atidarytas 1991, veza 130k zmoniu per diena, 49 mln/metai, 1 linija 10 stociu, 13 km. Patvirtino antros 13km linijos statybas uz 1 mlrd eur biudzeta. Uz sita suma galima butu pastatyti 800 km tramvajaus liniju ir nupirkti 800 nauju tramvaju "Витязь-М", kurie kursoja Maskvoje. (3.7 mln zmoniu / km)

              Samara (1.17 mln) 1 linija, 10 stociu, 13 km, 44k zmoniu/diena, 16 mln/metai. Dar tustesnis uz Kazanes metro.
              Kiti ru metro

              Visi Rusijos metro isskyrus St. Peterburgo yra nuostoliniai, nors ir Maskvos ir Ptr. veza apie 6.5 mln zmoniu/km per metus.

              Kitur:
              Warsaw (1.76 mln) Nuo 1995, dabar 2 linijos, 27 stotys, 29 km, apie puse mln zmoniu per diena, 171 mln/metai. (kas gaunasi 5.8 mln zmoniu / km)
              Stockholm (0.95 mln) 7 linoijos 100 stociu, 106 km, 900k/diena, 328 mln/metai (3.28 mln/km, kas irgi labai mazai, jis tikrai turetu buti nuostolingas arba labai brangus)
              palyginkim su Londono metro:
              Londonas (8.8 mln) 11 liniju 270 stociu 402 km, 5 mln/diena, 1379 mln/metai (3.43 mln/km). Na atspekit, kiek dotuoja? Londono transporto sistemos deficitas siais metais yra 1 mlrd svaru. Ir taip, ji nuostoline kasmet.

              Labiausiai apkrautu VT marsrutu Vilniuje keleiviu skaicius: Santariškės–Stotis ir Fabijoniškės–Oro uostas - 81k/diena (tiesiaja butu bendrai apie 14km). Visi jie i metro neperses, bet jeigu apie 70%, tai atitiktu 1.5 mln kelioniu /km per metus, kas nepritempia absoliuciai net prie labiausiai ora veziojanciu metro sistemu.

              Beveik visu miestu transporto sistemos patyria nuostolius ir is bilietu neisgyvena, bet jos egzistuoja tam kad miestai apskritai funkcionuotu. Jei Londone ilgam uzdaryti metro bus totalus kolapsas ir finansiniu nuostoliu kur kas daugiau uz mlrd svaru. Vilnius neisgales islaikyti brangaus metro. Apie joki tiesiogini atsipirkima net neverta kalbet. Bet jis neisgales jo palaikyti.
              Nepamirskit, kad Rusija statant metro viska gamina pas save - ir begius ir vagonus, Lenkija taip pat sastatus gamina salies viduje. Lietuva viska pirks, reiskia pinigai tiesiog iseis is salies juos nereinvestuojant i jokia pramones saka.

              Kad metro veiktu efektyviai ji turi jungti miesto centra su tankiai apgyvendintais pakrasciais. Tam vienos linijos neuztenka. Tokio dydzio miestams metro neatnesa nieko isskyrus nuostolius. Musu realijos yra butent tokios. Ne, musu ekonomika kiek kitokia nei Norvegijos. Metro nepastatomas per 2-3 metus, tai tesiasi desimtmeciais. Siandien mes galim turet pinigu, o rytoj nebe, statybos bus nebaigtos ir pinigai tiesiog uzkasti visiems laikams. Mes sugebejom kai kuriais metais teasfaltuot po 18 km gatviu ir perklot 0 km saligatviu, koks dar metro?

              Kaip atrodytu lietuviskos metro stotys? Paziurekit kaip atrodo naujosios pesciuju perejos Karoliniskese ir Pailaiteje. Tokiu stociu as nenoriu, aciu.
              Butu taupoma ir taupoma visur kur tik imanoma. Trumpi sastatai, neveikiantys liftai (jei jie neviekia pesciuju perejose kodel turetu veikti metro?), pliko betono "modernusis" dizainas.. jeigu svajojate bent taip kaip Stockholme, tai nekurkite iliuziju. Ir pagal pralaiduma tai butu tramvajus, tik labai labai labai brangus ir nepatogus tam gyventoju sluoksniui kuriam turetu buti skirtas.

              Reikia kurti nauja transporto rusi, kuri butu efektyvi ir palikti nuosaleje nesveikas ambicijas. Geriausias sprendimas (ir vienintelis imanomas) Vln atveju yra tramvajus. Reiketu baigti pagaliau platinti kelius pripaisant vis nauju juostu ir pradeti galvoti apie ateiti. Keliu platinimas ilguoju laikotarpiu nepadidina ju pralaidumo o tik sukuria papildomas problemas, nes daugiau zmoniu renkasi automobilius, jau seniausiai tai išanalizuota ir vakaru pasaulyje priimama kaip aksioma. Uztenka atidaryt Wikipedia ir paziuret kiek kokiu nauju tramvajaus liniju atidaryta pastaraisiais desimtmeciais, ju aisku zymiai daugiau nei metro (opozitas Rusijai, kur tramus uzdaro (neimam Maskvos) ir keicia autobusais ir dar blogiau mikriukais, kas priveda prie totalaus VT sistemos nuniokojimo). Pas mus gi kaip ir Rusijoje einama kazkokiu ypatingu keliu. Na, bet tikiuosi susiprotes.
              Paskaitom, rakinam tema ir skirstomes.
              Studentas

              Comment


                Metro idėja, vėl gyva..

                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79266543

                Po beveik dešimtmečio diskusijų Seimas leido Lietuvoje vystyti naują transporto priemonę – metro.

                Seimas antradienį priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą: už balsavo 62 Seimo nariai, prieš – 6, o susilaikė 31.

                Seimui pritarus metro idėjai, sudaromos sąlygas privatiems investuotojams imtis metro statybų.

                Įstatymas numato, kad savivaldybės pačios organizuos visus metro įrengti reikalingus teritorijų planavimo, sprendinių parengimo ir jų priėmimo darbus.

                Metro projektus įgyvendintų tik savivaldybės, jos galės siekti, kad metro būtų pripažįstamas ypatingos valstybinės svarbos arba valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Jos galės investuoti į metro bendrovės akcijas – iki 50 proc., o bendros investicijos į būtų atliktos valstybės ir ir privataus kapitalo partnerystės arba koncesijos (ilgiau kaip 25 metų) pagrindu.
                Paskutinis taisė digital; 2018.10.09, 12:17.

                Comment


                  Susikirto dėl metro statybų: ar Vilniuje jį apskritai įmanoma įrengti

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79646197


                  Comment


                    Metro ne tokiuose miestuose su daug kartų sunkesnėmis geologinėmis ir reljefo sąlygomis yra. Taip kad tai diletantų kalbos. Pagrindinė Vilniaus bėda - miestas yra visiškai "skystas", lyginant su vidutiniu Europos miestu 5-10 kartų gyventojų tankis mažesnis ir tokiame mieste kaip Vilnius bet kokia infrastruktūra (transporto, elektros, vamzdynų ir pan.) yra nesveikai brangi.

                    Comment


                      Vilniaus metro siūloma pripažinti ypatingos svarbos projektu


                      41 parlamentaras iš įvairių frakcijų siūlo Seimui pripažinti Vilniaus metro projektą ypatingos valstybinės svarbos projektu. Be to, siūloma Vyriausybei pradėti projekto įgyvendinimą.

                      Comment


                        Ir aišku iš kur ausys kyšo - iš statybos kompanijų, kurios jaučia, kad ateina sunkūs laikai ir galvoja, kad pavyks prisisiurbti prie valstybės ir savivaldybių kišenių. O iš kur pastarosios ims pinigus?

                        Comment


                          Informacija apie metro nėra tiksli. Pasirašė ne 41
                          Teikia:
                          Seimo nariai
                          1. Mindaugas Puidokas
                          2. Dainius Kepenis
                          3. Vytautas Kamblevičius
                          4. Rimas Andrikis
                          5. Linas Balsys
                          6. Aurimas Gaidžiūnas
                          7. Eugenijus Gentvilas
                          8. Ona Valiukevičiūtė
                          9. Algirdas Butkevičius
                          10. Bronius Bradauskas
                          11. Virgilijus Alekna
                          12. Julius Sabatauskas
                          13. Gintaras Vaičekauskas (atšaukė parašą 2020.04.03)
                          14. Zenonas Streikus
                          15. Petras Čimbaras
                          16. Juozas Bernatonis
                          17. Gediminas Kirkilas
                          18. Irena Šiaulienė
                          19. Rimantas Sinkevičius
                          20. Alfredas Stasys Nausėda
                          21. Artūras Skardžius
                          22. Antanas Baura
                          23. Valentinas Bukauskas
                          24. Juozas Imbrasas
                          25. Liudas Jonaitis
                          26. Rimantė Šalaševičiūtė
                          27. Jonas Varkalys
                          28. Kęstutis Bacvinka
                          29. Egidijus Vareikis
                          30. Rimantas Jonas Dagys
                          31. Stasys Šedbaras
                          32. Bronislovas Matelis
                          33. Laurynas Kasčiūnas
                          Čia pavardės, kad visuomenė žinotų už ką balsavo.
                          Pats teikimo laikas pasirinktas, kai pinigų valstybei ir taip trūksta.O viena iš statybos priežasčių - slėptuvė nuo Astravo AE...
                          Įdomu, tai galutinė diagnozė ar tik simptomai...
                          ​​​​​
                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d-aed4cc925cbd
                          Paskutinis taisė AudriusV; 2020.04.04, 13:28.

                          Comment


                            Pasirašė visas Seimo "grožis" - seni geri ūsuoti bebrai.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Pasirašė visas Seimo "grožis" - seni geri ūsuoti bebrai.
                              Na be bebryno, ten daugiau visokių. Tai ir baisiausia , kai suvoki , kad nuo jų sprendimų priklauso milijardai mokesčių mokėtojų pinigų, šiuo atveju neracionaliai paleidžiamų vėjais.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Pasirašė visas Seimo "grožis" - seni geri ūsuoti bebrai.
                                Tai kad yra ir "rezistentų" - Puidokas, Kepenis, Dagys, Balsys...

                                Comment


                                  Maža ką jie ten pasirašė. Tai nieko neįpareigojantis popierius. Dabar artimiausius kelis metus svarbu bus kaišioti skyles visose srityse ir jokia normali vyriausybė utopiniais projektais neužsiiminės.

                                  Comment


                                    Sleptuves nuo atomo galima ir pigiau pastatyti

                                    Comment


                                      Duokdie, kad šitas dokumentas kažką reikštų. Metro reikia - kuo greičiau, tuo geriau. Kaip Prancūzijoje, Rene: https://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro

                                      Comment


                                        Kai Lietuvos ekonomika bus kaip Prancūzijos, tada galima bus ir kalbėti. O kol kas nereikia svaigti. Nesugebama net troleibusų atnaujinti. Viskas, dabar prasidės sunkmetis ir troleibusams Vilniuje gali pradėti ateiti galas. Nebent iš ES lėšų, bet gi savų irgi reikės. O dar dabar reikės VT remti, nes orą vežioja jau tris savaites ir dar vežios neaišku kiek.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.04, 17:11.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Duokdie, kad šitas dokumentas kažką reikštų. Metro reikia - kuo greičiau, tuo geriau. Kaip Prancūzijoje, Rene: https://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro
                                          Tai gal dar kartą paskaitom ir rakinam temą porai metų:
                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...85#post1649385

                                          Comment

                                          Working...
                                          X