Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
    Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.
    Stadiono nepastatom, nes jo niekam nereikia.

    Metro nepastatom, nes valdžia neturi vizijos ir lyderystės bei pasitikėjimo savimi priimant strateginius sprendimus.

    Comment


      Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
      Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.
      Niekas net nesvarstytų tokių vienpusių tramvajaus linijų tiesimų skirtingomis gatvėmis, nes tas gatves reiktų kapitaliai remontuot, o tai beveik dvigubai daugiau gatvių.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
        O iš kur tuos 2,5 mlrd. paimti?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O iš kur tuos 2,5 mlrd. paimti?
          Pasak p. Zykaus, duotų turtingi azijiečiai verslininkai, neturintys kur tų pinigų dėt.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Pasak p. Zykaus, duotų turtingi azijiečiai verslininkai, neturintys kur tų pinigų dėt.
            Tai kodėl neduoda?
            Flickr

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:
              Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.
              Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
              Metro tikrai nereikia nes viskas puikiai tiktų greitajam tramvajui, kaip pvz:

              Raudona juosta, puikiai tiktu tramvajui nuo Pilaitės iki NMC turim plačia skiriamąja juostą ir tramvajus netrukdytų transportui.
              Žalia puse maršruto taip pat eitu žaliąje veja(Lazdynai) , o daugiau galima puikiai sujungti su senamiečio gatvėm.
              Mėlyna analogiška žaliai.

              Tad ne kosminės išlaidos ir Vilniasu VT pusėtinas, tik dar trūktų atkarpos į Santariškes, daug žmonių važiuoja iš rajonų į Vilniaus ligonines.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tai kodėl neduoda?
                Pasak „Metro sąjūdžio“ valdybos pirmininko Juozo Zykaus, pagrindinė problema, trukdanti pradėti metro projekto realizavimą – politinio apsisprendimo nebuvimas.
                Kas trukdo pradėti metro statybas Vilniuje?
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Niekas net nesvarstytų tokių vienpusių tramvajaus linijų tiesimų skirtingomis gatvėmis, nes tas gatves reiktų kapitaliai remontuot, o tai beveik dvigubai daugiau gatvių.
                  Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.

                  Comment


                    Jei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.

                    Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.

                    Comment


                      Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                      Metro tikrai nereikia nes viskas puikiai tiktų greitajam tramvajui, kaip pvz:

                      Raudona juosta, puikiai tiktu tramvajui nuo Pilaitės iki NMC turim plačia skiriamąja juostą ir tramvajus netrukdytų transportui.
                      Žalia puse maršruto taip pat eitu žaliąje veja(Lazdynai) , o daugiau galima puikiai sujungti su senamiečio gatvėm.
                      Mėlyna analogiška žaliai.

                      Tad ne kosminės išlaidos ir Vilniasu VT pusėtinas, tik dar trūktų atkarpos į Santariškes, daug žmonių važiuoja iš rajonų į Vilniaus ligonines.
                      Tačiau tiesiant tramvajus būtų išdraskytas dabartinis VT tinklas, troleibusų linijos (tramvajaus juk niekas net stotelės neleistų dubliuot). Taip pat sukeltų sumaištį tarp vairuotojų.

                      Vien 10 km linija Stotis-Santariškės turėjo kainuot apie 220 mln. Eur.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                        Puse iš jų ir taip reikia renovuoti, tad nematau bėdos.
                        Tačiau ne su komunikacijų iškėlimu ir kitais pan. darbais. Taip pat nebūtų patogu keleiviams (juk Pylimo ir Algirdo gatves skiria nuokalnė).
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Jei tuo troleibusu/traukiniu/tramvajum nuo dabartinės stoties iki NMC važiuosi tiek pat laiko kiek nuo stoties iki Kauno, tai NMC darbuotojai taip ir nepesikraustys gyvent į Kauną. Geriausias variantas būtų jei dabartinė stotis pavirstų "Prekių stotimi", kuriai nebeverta daryti šitas numatomas investicijas. Tuo tarpu nepraleisti vienintelės būsimos progos RBII projekto metu naująją liniją nuvesti tiesiai į NMC. Iš vakarų pusės į NMC galima rasti laisvų plotų. Bet kaip suprantu toks ""utopinis"" sprendimas turi būti priimtas jau dabar.

                          Ir tada tas planuojamas dabartines "stoties investicijas", ne barstyti po miestą (savivaldybės, ministerijos ar kas ten dar galvojama prie stoties), o nukreipti į tą patį NMC, kurio reikšmė tuomet dar labiau išaugtų.
                          Stotis NMC tikrai gera idėja, bet vien tunelis po Nerimi turbūt kainuotų pusę visos trasos kainos.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:

                            Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.

                            Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
                            Nesu kompetentingas spręsti apie optimaliausius metro linijos maršrutus, Vilniuje gyvenau prieš 15 metų, ir vienintelis maršrutas buvo Saulėtekis - Katedra su antru troleibusu
                            Paskutinis taisė sankauskas; 2018.06.19, 10:24.

                            Comment


                              Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
                                Kad Šimašius priimtų 2,5 mlrd. Eur, reikia Metro įstatymo:
                                Įstatymas paskirstys funkcijas ir atsakomybes tarp valstybės, savivaldybės ir investuotojo. Savivaldybei pareiškus norą statyti metro, Vyriausybė privalės organizuoti tokio projekto įgyvendinimą, patikint projekto finansavimą, įgyvendinimą ir įrengtos metro sistemos eksploataciją verslo struktūrom pagal koncesijos sutartį. Jai pasibaigus, metro infrastruktūra būtų perduota valstybei.

                                Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
                                Susisiekimo ministerija Vyriausybei iš esmės siūlo pritarti Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui, tačiau norima jį tikslinti.

                                Ministerija siūlo įstatyme aiškiai apibrėžti, kokia transporto rūšimi laikytinas metropoliteno transportas arba pakeisti Transporto veiklos pagrindų įstatymą, jame apibrėžiant bėginio transporto (metropoliteno) sąvoką.

                                Be to, anot ministerijos, kadangi Koncesijų įstatymas nenumato maksimalaus sutarties laikotarpio, iš Metro įstatymo siūloma išbraukti nuostatą, kad metro koncesijos sutartis gali būti sudaryta ne ilgiau kaip 25 metams...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Kad Šimašius priimtų 2,5 mlrd. Eur, reikia Metro įstatymo:



                                  Vyriausybėje atgimsta metro įstatymo svarstymas
                                  Kad kažką priimti visų pirma reikia, kad būtų ką priimti, o norinčių duoti kaip matom nėra. (Investuotojas nėra davėjęs už dyką).
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kurgi ne, stovi prie savivaldybės durų verslininkai norintys padovanoti Vilniui 2,5 mlrd. Eur, bet Šimašius sako ne.
                                    Padovanoti 2,5 mlrd. Eur skolos?

                                    Comment


                                      Pusę duos Europos Sąjungą, pusę pasiskolins už neigiamas palūkanas

                                      Comment


                                        Nu va sakiau neminet to žodžio

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Padovanoti 2,5 mlrd. Eur skolos?
                                          Na taip, tai ir klausiu iš kur savivaldybė paims tuos 2,5 mlrd. Eur.? Grindai per metus duoda tik 15 mln. Eur, tai tada 170 metų galės būti netvarkoma visa miesto infrastruktūra, kol bus grąžinti investuotojui "padovanoti" pinigai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X