Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    <...> Is praktines puses, labai tiktu ministeriju miesteliui. Atvarai su traukiniu, autobusu ar net lektuvu ir esi vietoje, nereikia trenktis per puse miesto. Ir atvirksciai, ministeriju darbuotojams nereiktu masinos i trenktis i Kauna, Klaipeda, ar Druskininkus. Ta pacia diena gali suvazinet pirmyn-atgal be jokiu komandiruociu. Turetu sumazinti srautus per miesta, bei padidinti VT, gelezinkeliu apkrovima/rentabiluma.
    Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

      Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC
      Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
        Ne nu kur tau?! Miestui, teturinciam tik kokius 800000 , kur tai matyta, beginis transportas gi ne tik utopijų utopija ar kosmodromas, tai pirmiausia begėdiška mintis galinti sudarkyti visa harmonigą laisvalaikį turiningai praleidžiamą kamščio metu. Per didelė prabanga net pagalvot apie tai. Visiškai šventvagiška ir draustina vystyt tokias tematikas.

        Comment


          Parašė chepulis Rodyti pranešimą

          Tik po žeme, kad ne trukdytu. Ir vadinsis Metro. Puiki mintis.
          Gink dieve neminėk to žodžio daugiau

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

            Tai gal geriau tiesiog traukinio liniją padaryti iki NMC. Tuomet ne tik ministerijos, bet ir daugybė klerkų galėtų naudotis. Galėtų darbuotojai iš Kauno važiuot į darbą. O linija taip pat pasitarnautų ir miesto susisiekimo reikmėms. Bet vilniečiams kamščiai miela, tai kur jie čia tokius "utopinius" projektus svarstys...
            Aš nieko prieš, bet tai utopija. Kaip tu įsvaizduoji NMC stotį 2 minutes nuo tikrosios stoties? O ir kaina būtų astronominė. Traukinys-ne troleibusas, reiktų kokio kilometro lanksto po žeme kad nusuktų NMC link.
            Tramvajus gal.

            Comment


              Va va jau matau prisišaukėt pradejo lyst i paviršių užkieteje antiutopistai antikosmodromščikai

              Comment


                Siūlau nesuplakti krūvon metro ir geležinkelių.
                O šiaip, jeigu Rail Baltica atšaka eitų per šiaurinę miesto dalį (kas mažai tikėtina), tuomet kažką galima būtų planuoti.

                Comment


                  Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC (kaip pvz Stotis - Švitrigailos g. - V.Kudirkos g. ir pėstute pasieki NMC)
                  Paskutinis taisė Martin Van; 2018.06.19, 09:05.

                  Comment


                    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
                    Manau tramvajus būtu puiki alternatyva iš Stoties į NMC
                    Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
                      Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Pradžiai užtektų troleibusų maršruto Stotis - NMC. Investicijos mažos, tačiau būtų patikrintas poreikis visokių tramvajų ir metro.
                        Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.

                        Comment


                          Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                          Troleibusas Vilniaus kamščių priežastis, tai nebūtų kosminė investicija, jei galutinė stotelė būtu iki Baltojo tilto(jokių kasinėjimų po žeme ar tiltų statyba), plius tai investicija ar tai atsiperka ir ar verta plėsti tramvajaus tinklą mieste.
                          O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?

                          Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            Tramvajus... baikite, meras geriau praplės gatves automobiliams (ypač ten, kur potencialiai geriausios vietos tramvajui, pvz., Geležinio vilko), paverks apie įsisenėjusias problemas, bet realių veiksmų, kokius daro truputi labiau pažengę miestai, nedarys.
                            Aš jau seniai palaidojau mintį, kad Vilnius gali būti patogus miestas su gana normaliai išvystytu VT (autobusai, troleibusai, tramvajai). Nekalbu apie metro, nes tai finansinė utopija.
                            Tai čia ir didžiausia miesto bėda, kad jie toliau skatina Vilniaus automobilizacija, jokios vizijos į priekį. Kaip pvz kelią nutiesia, o po to pamato, kad jį dar didinti/paltinti reikia.. Nekalbu apie alternatyvas Vilniaus VT. O pertvarkant stotį manau būtų puiku, kad mieste atsirastų, kaip tramvajus ar pan. kad atvykę į miestą svečiai greitai pasiektų NMC, Santariškių ligonines ir tt, taip sumažintume dalį automobilių srauto į Vilnių.

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              O tramvajus nebus kamščių priežastis? Skris virš gatvių?
                              Atnaujinant Stotį ir jos prieigas galima daryti studija, kuriomis gatvėmis tramvajus gali važiuoti nesukeliant papildomų problemų eismui, kaip pvz tramvajus gali iš Stoties važiuoti Pylimo g. o grįšti Mindaugo g.

                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Ir ar tikrai yra poreikis tramvajui nuo stoties iki Baltojo tilto? Kodėl ne iki tankiai apgyvendintų vakarinių rajonų?
                              Kaip minėjau tai fixidea maršrutas gali būti ir kitas, o miestas išbandęs taip kaip alternatyvą ir pamatę, kad tai veiksmingą, didinti tinklą Vilniasu mieste, Vilnius tam turi daug potencialo(miegamieji rajonai), išskyrus senamiestį.

                              Comment


                                Žinoma, nenoriu suversti merui visko, nes kai kurie komentatoriai labai jau mylį jį.
                                Labai tikiuosi, kad ši būsima / planuojama rekonstrukcija pakeis požiūrį į stotį, nes realiai pasikeis stotis, bet pakeis požiūrį į VT, kuris, mano subjektyviu manymu, turi tapti dominante, o ne automobiliai, bet nenoriu priešinti vienas su kitu, tiesiog šiuolaikinių miestų infrastruktūroje dominuoja išvystytas VT, o ne automobiliai (na, daugmaž visi čia, forume, tą supranta), kuriais prigrūsti keliai ir kiemai iki apsivemimo. Bet netikiu mūsų savivaldybe, žinant, kokio lygio bebrai ten dirba.

                                Comment


                                  O tai kiek čia tas metro kainuotų? 5 MLRD €?

                                  Čia gi sėmkos, po 7000€ vilniečiui.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    /\ Iš Metro sąjūdžio:

                                    Pirmosios metro linijos atkarpos Pilaitė–Centras 1 km kaina
                                    Metro linijos (900 m) 30 mln. Lt
                                    Metro stotelės (100 m) statyba 10 mln. Lt
                                    Metro sistemos įranga 1 km: telekomunikacijų tinklai, elektros tinklai, valdymo sistema, liftai ir eskalatoriai, ventiliacija, priešgaisrinė sistema, nusausinimo sistema, bilietų pardavimo ir tikrinimo įranga 40 mln. Lt
                                    Bėgiai 1 km 15 mln. Lt
                                    Nenumatytos išlaidos 1 km 6 mln. Lt
                                    Iš viso 101 mln. Lt
                                    Gaunam apie 29,25 mln. Eur/km (tiesiant daugiausia atviru būdu).

                                    Nuo stoties iki Europos a. per senamiestį yra apie 3 km.

                                    Viso 87,75 mln. Eur
                                    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.19, 09:33.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Gaunam apie 29,25 mln. Eur/km (tiesiant daugiausia atviru būdu).

                                      Nuo stoties iki Europos a. per senamiestį yra apie 3 km.

                                      Viso 87,75 mln. Eur
                                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ymas-56-956718

                                      Metro sąjūdžio valdybos pirmininkas Juozas Zykus yra sakęs, kad nutiesti pirmąją 7 kilometrų ilgio metro trasą truktų 4 metus, ji kainuotų apie 300 mln. eurų. Vilniaus dydžio miestui reikalingas apie 45 kilometrų ilgio metro linijų tinklas.
                                      Anot metro Sąjūdžio vien tinklas kainuotų 1.5 Mlrd (tai teorinis idealizuotas skaičiavimas, realus skaičius ko gero 2,5 Mlrd) Rolling stock dar 1 Mlrd.
                                      Planavimas+projektavimas+nuosavybės perėmimas būtų dar 1 Mlrd.
                                      Tai jau 4,5 Mlrd, suapvalinus kaip ir sakiau - apie 5.

                                      Manau kad Vilniui tai būtų tikrai geras value for money
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Apie Metro net nėra kalbų, mes stadiono nepastatom, tai dar metro... Manau optimaliausia būtų minėtas tramvajus iš Stoties į NMC, jei tinklas pasiteisiną, tramvajaus tinklą didinti. Kaip rašiau sukurus trasą Stotis - Pylimo g. - Jogailos g. - Vilniaus g. - Goštauto ir atgal Vasario 16 - Tauro - Mindaugo - Stotis.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ymas-56-956718

                                          Anot metro Sąjūdžio vien tinklas kainuotų 1.5 Mlrd (tai teorinis idealizuotas skaičiavimas, realus skaičius ko gero 2,5 Mlrd) Rolling stock dar 1 Mlrd.
                                          Planavimas+projektavimas+nuosavybės perėmimas būtų dar 1 Mlrd.
                                          Tai jau 4,5 Mlrd, suapvalinus kaip ir sakiau - apie 5.

                                          Manau kad Vilniui tai būtų tikrai geras value for money
                                          Tie 45 km metro būtų tiesiama laukais (kaip kad prie vakarinio aplinkkelio), mėlyna linija irgi vargu ar daug keleivių pritrauktų:



                                          Optimaliausia būtų žalia linija nuo Stoties iki Ateities g. ir raudona su papildoma stolele prie Antakalnio klinikų bei linija saulėtekyje.

                                          Taip iš 45 km liktų apie 23 km ir iš 5 mlrd būtų tik 2,5 mlrd
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X