Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam tas pastoviai kišamas žodis "neatsipirktų"? Visoks VT neatsiperka, nes tai yra ir dalis socialinės paramos. Klausimas ar norim gyventi švariau ir patogiau ar ne? Neskaičiavau, bet kiek pernai buvo dienų į metus, kai užterštumas viršija leistinas ribas? Kiek laiko gaištama kamštyje ir t.t.? Juk buvo kažkur atliktos studijos kiek iššvaistoma pinigų stovint kamštyje.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      The first phase of the project consists of 9.6 kilometres (6.0 mi) of underground line (with twin tunnels), 13 stations along its length, and a depot at the southeast end of the line. The total budget for the project is about 1.1 billion euro. Part of the budget (€250 million) is funded from the 3rd CSF and a loan for €250 million has been arranged with the European Investment Bank.
      Vienas iš naujausių pavyzdžių. Kitąmet atidaromas metro Europoje. 1100 000 000 E - 13 stočių, 9,6 km.

      Comment


        Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Pasikartosiu n-tąjį kartą: adminai, rakinkite šitą temą visiems laikams. Paskelbkite jai amen, palaidokit, visi karstui susimesim, nes idiotizmas ir utopizmas joje veržiasi per kraštus, čia gi ne vaikų darželis
          Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Tai norit pasakyt dabar pusę metų iki rinkimų kitose temose nebebus ką skaityti, nes vėl eilinį kartą visi taškysis utopinėse priešrinkiminėse seilėse? Užtenka tik politinio straipsnelio užsakymo delfyje, ir liejasi emocijos. Temai jau 10 (DEŠIMT) metų ir vis tas pats per tą patį.
            Gal vėl socialdemokratai užsimos Vilniuje Seimo iniciatyva statyti metro...

            Comment


              Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
              Šiaip Vilniuje gal visai apsimokėtų tokį daiktą pastatyt, pigiau nei kast žemę. Tik būtų problemų su sklypais bei žmonėm, jei jis važiuotų pro gyvenamą rajoną.

              Atvaizdas
              Senamiestyje netinka, o naujuose rajonuose palyginti daug vietos ir ant žemės. Čia nebent prie Kalvarijų gatvės tai tiktų tikrai.

              O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Senamiestyje netinka, o naujuose rajonuose palyginti daug vietos ir ant žemės. Čia nebent prie Kalvarijų gatvės tai tiktų tikrai.

                O šiaip tai tema gali būti bendrinė, tipo - Vilnius New Rapid Transport - nebūtinai metro.
                Na tuomet tema išvirs "apie viską". Metro tai metro. Ne tramvajus, ne BRT autobusai. Jei reikia, gali būti nauja tema apie pasirinkimus.

                Comment


                  Na, didžiojoje Vilniaus dalyje požeminių tunelių daryti net nėra prasmės. Pavyzdžiui, Pilaitė - Valakampiai gal tik po Antakalnio g. reikėtų, na ir Konstitucijos pr. gal dėl vaizdo pakišti. Uždara trasa po žeme eitų tik po daugiabučiais bei miesto centre. Mėlyna trasa irgi gali pilnai būti ant viršaus.

                  Tai tas metro tik vadintųsi metro, realiai jis būtų antžeminis metro, su išlyga centre bei daugiabučių rajonuose. To pasekoje ir kaina neturėtų būti kosminė.

                  Comment


                    Metro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.

                    Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Metro pakišimu bus suinteresuoti visi aplinkui. Pakiši metro po žeme - atsilaisvina plotai biurams, parduotuvėms, etc. Ir sukyla vertė.

                      Triukšmo, patogumo, apsaugos nuo oro sąlygų motyvų nevertinu.
                      Tik tiek, kad metro numatyta palei gatves daugumoje vietų. O ten nėra prasmės kišti, nes ties daugeliu gatvių yra pilna vietos: Šiaurinė, Laisvės pr., Konstitucijos pr., Narbuto g. Kaip minėjau, Senamiestis ir Antakalnio g. turbūt būtų sudėtingiausi.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Kažkada, gūdžiais 199x, vandens parkas atrodė utopija, ir lietuviai žinojo Mikolaikas ir Jūrmalą. Šiandien turime bent du.
                        Dengta sniego arena, veikianti VASARĄ, atrodė Dubajaus ar Maskvos galimybėms priimtinas projektas. "Niekada nebus pastatyta", kai pastatė - "Niekada neveiks", kai veikė "Niekada neatsipirks ir uždarys".
                        Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                          Taigi žvelgiame kitu kampu - pastatyta ir veikia net be subsidijų.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                            Čia ne apie šiuos objektus diskutuojame. Nėra labai paprasta suieškoti kiek buvo valstybės biudžeto lėšų, kiek savivaldybės, kiek ES, kiek investuotojų, kas tų investuotojų savininkai ir t.t.

                            Matome kryptį, kad Druskininkų keliu eina ir Birštonas, ir Palanga, ir Anykščiai. Nėra tokio kelio, kad nieko neinvestuoji, bet pinigus gauni.

                            Rusų turistui tas pats, ar čia važiuoti, ar į Rygą. Vizos vistiek reikia. Lieka pramogų dalykai.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kiek subsidijų iš valstybės biudžeto buvo skirta šitų objektų statyboms?
                              Iš valstybės tiesiogiai nebuvo skirta, tik ES fondų finansavimas.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Taigi žvelgiame kitu kampu - pastatyta ir veikia net be subsidijų.
                                Jei savivaldybė X sumerkia pinigų sumą objekto Y palaikymui, bet tuos pinigus "atgauna":
                                -"pagalvės" mokestis
                                -GPM mokestis
                                -NT mokestis
                                -neišmokėtos pašalpos

                                Tai čia gerai ar blogai?

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Jei savivaldybė X sumerkia pinigų sumą objekto Y palaikymui, bet tuos pinigus "atgauna":
                                  -"pagalvės" mokestis
                                  -GPM mokestis
                                  -NT mokestis
                                  -neišmokėtos pašalpos

                                  Tai čia gerai ar blogai?
                                  Gerai. Dėl to niekas nesiginčyja.
                                  Diskutuoti reikia dėl metro kaip stambaus infrastruktūrinio objekto įtaką, efektyvumą ir išlaikymą.
                                  Pas mus gi dažnai normaliai neplanuojama, nederinama, nepamatuojama.
                                  Pvz.: mes Vilniaus vystymosi plano jau nebeturime, ką jau šnekėti apie metro.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Jei savivaldybė X sumerkia pinigų sumą objekto Y palaikymui, bet tuos pinigus "atgauna":
                                    -"pagalvės" mokestis
                                    -GPM mokestis
                                    -NT mokestis
                                    -neišmokėtos pašalpos

                                    Tai čia gerai ar blogai?
                                    O kokį "pliusą" gautų Vilnius pastačius ir jam ant kaklo pakabinus metro? Jokio.
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kokį "pliusą" gautų Vilnius pastačius ir jam ant kaklo pakabinus metro? Jokio.
                                      Lygiai tokį patį pliusą kaip ir pastačius ir ant kaklo pakabinus visas išasfaltuotas gatves, požemines perėjas, eismo viadukus, tiltus ir t.t. Priežiūrai ir remontui išleidžiamos krūvos pinigų, bet ar buvo kur nors diskutuojama ar atsipirks vakarinis aplinkkelis? O dviračių takas nors vienas ar atsipirks? Šaligatviai ar atsipirks? Apšvietimas? Tam išleisti pinigai užskaitomi kaip ir tinkamai išleisti ir diskusijų nekylą, bet pinigai metro...
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                        Lygiai tokį patį pliusą kaip ir pastačius ir ant kaklo pakabinus visas išasfaltuotas gatves, požemines perėjas, eismo viadukus, tiltus ir t.t. Priežiūrai ir remontui išleidžiamos krūvos pinigų, bet ar buvo kur nors diskutuojama ar atsipirks vakarinis aplinkkelis? O dviračių takas nors vienas ar atsipirks? Šaligatviai ar atsipirks? Apšvietimas? Tam išleisti pinigai užskaitomi kaip ir tinkamai išleisti ir diskusijų nekylą, bet pinigai metro...
                                        Nes mes Vilniuje turime autobusus ir troleibusus, kurie gali visiškai patenkinti visuomenės poreikius. Metro vilniuje nereikia absoliučiai.
                                        Taip kad diskusija baigta - metro Vilniuje nereikia.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Nes mes Vilniuje turime autobusus ir troleibusus, kurie gali visiškai patenkinti visuomenės poreikius. Metro vilniuje nereikia absoliučiai.
                                          Taip kad diskusija baigta - metro Vilniuje nereikia.
                                          Gali patenkinti, bet nepatenkina? Tai kaip čia taip? Logikos nėra teiginiuose

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          porno video
                                          antalya escort
                                          Working...
                                          X