Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uksas Rodyti pranešimą

    Kokia dar gali buti geda vaziuot pilna kaina. Kai salyje skurdas ir nedarbas tai transportas isvis turetu but nemokamas.
    Vos neperskaičiau skurdas ir badas

    Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Būtent todėl ir Kautra taip greit dingo. Kol nereikėjo bendros bilietų pardavimo sistemos tol viskas buvo gerai. Kai tai įvedė žadėjo kažkokią dalinę dotaciją Kautrai o kai negavo iškart ankščiau laiko nutraukė sutartis.
      "Kautrai" niekas ir neprivalėjo mokėti dotacijų. Dirbo komerciniais pagrindais. Nesisekė, savi saviems norėjo pagelbėti, todėl leido pasipenėti iš valdiškos kišenės. Bet ir ji buvo kiaura, savo vežėją gi reikia išlaikyti, o ne privatų. Tai "Kautra" ir pasitraukė.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Vos neperskaičiau skurdas ir badas

        Bet jo, VT labiausiai ir mėgsta visokie, vadinkim, išlaikytiniai ir jie labiausiai skurstantys, beje. Tie, kurie dirba ir neskursta, tai ir VT vengia, bet ir pėsčiomis bei dviračiais vengia važinėt, tas irgi problema. Kauno bendrai infrastruktūros būklei ir komfortui duočiau riebų trejetą iš dešimties, bent jau šiandien. Aplygintų gatvių kokybiškam gyventi Europos Sąjungos miestui neužtenka, reikia ir gerų šaligatvių ir gero VT.
        Reikia oraus atlyginimo ir nemokamo transporto. Tada problemos issisprestu, o dabar pilstymas is tuscio i kiaura,o darbyotojai an tiek ibauginti kad bijo zodi pasakyt pries jie su viskuom sutinka. Nesvarbu kad paversti siukslem kur europieciai tokio darbo uz toki atlygi nedirba, o musiskiam tinka

        Comment


          Parašė uksas Rodyti pranešimą

          Reikia oraus atlyginimo ir nemokamo transporto. Tada problemos issisprestu, o dabar pilstymas is tuscio i kiaura,o darbyotojai an tiek ibauginti kad bijo zodi pasakyt pries jie su viskuom sutinka. Nesvarbu kad paversti siukslem kur europieciai tokio darbo uz toki atlygi nedirba, o musiskiam tinka
          Yra pakankamas kiekis, dažniausiai vyresnio amžiaus, žmonių, kurie sutinka už tiek dirbt ir tokias sąlygas. Vyresniems žmonėms sunkiau persiorientuot į kažkokį naują mąstymą, o dar prieš 30 m. valdžia labai nemažai nuspręsdavo kaip turėsi gyvent ir kokiomis sąlygomis.

          Dėl nemokamo transporto, tai nežinau, kažkur čia forume skaičiau, kad kažkokie suomių tyrimai rodė, kad toks modelis labai neskatino naudotis VT, bet plačiau pakomentuot negaliu, reiktų pasikapstyt po forumą.

          Sakyčiau VT reiktų tokių dalykų: VT nesenesni nei 5 m., įlipus nereikia žymėtis ir rodyt Žiogą, kokybiškas VT priemonių valymas. Toliau jau eina vairuotojų komfortas, bet čia jau priklausys nuo vidutinio vairuotojo kokia vairuotojų darbo būklė bus. Mikriukai tik Romaniuose, Neveronyse ir panašiuose priemiesčiuose, jokių 26 ar 43 kaip mikriukų savaitgaliais.

          Taip jau yra, kad žmonės linkę eiti lengviausiu keliu priimdami sprendimus, o sudėtingų mąstymų ir sprendimų siekia išvengti. Taip turim tokią būklę kokią turim.
          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.06, 23:06.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            VT nesenesni nei 5 m
            Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?

            Comment


              Nemokamas Vt neskatina naudotis juo, nes sutaupoma menka suma, tarkim, 30 eurų per mėnesį už VT tai ne pinigai. Užtat kaip reikiant apmokestinus automobilius dideliais mokesčiais, tai pasijunta ir renkantis neturėti automobilio ar juo mažai naudotis, sutaupomos didelės sumos. O jei reikėtų kas mėnesį už automobilį susimokėti 150-200 eurų, tai jau jaustųsi daug kam... O kur dar kuras ir t.t.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
                Nežinau dėl dabar, bet po kelių metų jau reiks išmest, ir taip, Kaunu darnaus judumo plane buvo pristatyta, kad bus stengiamasi, kad ateityje autobusai būtų ne senesni nei 5 m. (tikiuosi teisingai išgirdau)

                Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Nežinau dėl dabar, bet po kelių metų jau reiks išmest, ir taip, Kaunu darnaus judumo plane buvo pristatyta, kad bus stengiamasi, kad ateityje autobusai būtų ne senesni nei 5 m. (tikiuosi teisingai išgirdau)

                  Girdėjau nepatogūs tie Castrosua dirbt vairuotojams. Tai nežinau. Bent dalis vairuotojų turbūt sutiktų juos nurašyt jau šiandien
                  dėl patogumo visai normalūs tik kad labai lėtai viskas su jais vyksta t.y. sustojimas, durų atidarymas, uždarymas ir pajudėjimas ir jeigu daugiau pavalgęs ar ūgis 190 tada gal ir vietos mažoka (bet tokia pati bėda dėl vietos yra DEN, Scania ar volvo dyzeliniuose ar dujiniuose. Patys nepatogiausi yra dyzeliniai Solaris jei kalba eitų apie matomumą iš vairuotojo kabinos. Man asmeniškai patys patogiausi buvo aukštagrindis Volvo 720-734 ir Vanhool 842-861.

                  Comment


                    Ir sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$
                    Paskutinis taisė uksas; 2020.02.09, 17:16.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                      Ar jau reikėtų išmesti Castrosua autobusus?
                      Kažkada teko skaityti, kad autobusų dujinių balionų tarnavimo laikas yra 10 metų, ir po to jo negalima nei atnaujinti, nei pratęsti. Ar tikrai tai yra taip? Kas žino, paaiškinkite situaciją su dujų balionais.
                      O kadangi dujų balionų tarnavimo laikas baigėsi, tai toks autobusas negali praeiti tech. apžiūros ir atitinkamai negali būti eksploatuojamas.
                      Toje žinutėje ir buvo parašyta, kad dėl šios priežasties (pasibaigė dujų balionų galiojimo laikas) nebuvo galima įsigyti dar pakankamai neblogos būklės autobusų (kiek atsimenu, ten buvo ilgi MAN autobusai).

                      Comment


                        Dujų balionas tai tokia detalė, kurios pakeisti negalima? O gal jo kaina kosminė? Ne. Tai gal problema parko valdžios sugebėjime vadovauti įmonei?

                        Comment


                          Vilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Vilniuje tai buvo problema, kadangi Lietuvoje nebuvo įmonių, atliekančių balionų patikrą. Jeigu jau ir atsirado tokių, tai jų paslaugos nėra pigios.
                            Tai nebūtina patikrą daryt, naują balioną įdėt galima.

                            Comment


                              baliona leidziama naudoti 20 metu, pratesti sio termino nera galima. 2015-2016 yra VVT viesasis konkursas, kur uz 100 balionu (t.y. 10 sujungtinių MAN autobusų) sumokėjo 18000 Eur, t.y. 180Eur už balioną

                              Comment


                                Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                Ir sekti galejai kas nesusimokejo nors tau tai turetu but neidomu ir maziausiai rupet. Butum protingas dirbtum uz oria alga ir vargo nematytum . O dabar loji kaip suo kad vietoj kaulo gabaliuka mesytes damestu. Nu kokie nusivertine save ir pasiverte siuksle. Net geda klausyt tokiu paistalu kaip tavo. Butut vieningi nedirbtumet uz pasalpa ir alga ori butu. Bet jau kai jus tai tenkina tai panteonas naudojasi tuom. Net maskvoje uz pasalpa ten nedirba vieti iai ir ciurbanai o gauna gan nebloga algele apie 1500$
                                Neatsibodo dūsauti dėl tos algos? Eik dirbti direktoriumi už 5000€, kas neleidžia??? Jau va ir Maskvos vairuotojų algas žinai - tai pirmyn į Maskvą. Turbūt į Vakarų Europos pusę nelabai gaunasi, nes ko gero su užsienio kalba išskyrus rusų problemytė, ane?

                                Comment


                                  https://youtu.be/2FQ5AdW0k14
                                  Cia dar geriau moka nei Maskvoje

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                    Neatsibodo dūsauti dėl tos algos? Eik dirbti direktoriumi už 5000€, kas neleidžia??? Jau va ir Maskvos vairuotojų algas žinai - tai pirmyn į Maskvą. Turbūt į Vakarų Europos pusę nelabai gaunasi, nes ko gero su užsienio kalba išskyrus rusų problemytė, ane?
                                    Vakarai supuve. Negru kalba man tabu. Rusu pats tas

                                    Comment


                                      Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                      Vakarai supuve. Negru kalba man tabu. Rusu pats tas
                                      Panašu į rasinę diskriminaciją

                                      Comment


                                        Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                        Vakarai supuve. Negru kalba man tabu. Rusu pats tas
                                        Maskvoje tikrai ne tokios algos. Kalbejau su patikimais zmonemis, tai visiskai nera prestizine profesija, o alga siekianti vos 800 e. Aisku, Maskvoje, kainos mazesnes, ypac komunaliniai mokesciai.

                                        Comment


                                          O man būtų įdomu sužinot, kur vairuotojas yra prestižinė profesija. Nešneku apie kokių turtingų/įtakingų ponų pavėžėjus (nors ir dėl jų visaip gali būt).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X