Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno VT vairuotojų pokalbiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar apie 15.30 vienas autobusas (mažasis) 18 maršruto (nr.375) pravažiavo per raudoną, žiūrėjom su žmona šalia bestabdydami link raudono šviesoforo ir negalėjom patikėti, nu bet svarbu laimingai baigėsi. Aš važiavau trečioje juostoje, o jis(ji) antroje juostoje. Abu atvažiavom nuo Donelaičio gatvės. Po švenčių turėtų būti vairuotojų griežtesnė alkoholio kontrolė?

    Sankryža https://goo.gl/maps/czGPDAdFa4jkWCXj8
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Girdėjau vienas vairuotojas po tokių bajerių teises pakabino, tai matyt toks precedentas ne visus gąsdina.

      Comment


        Ar dar ilgai zeminsites uz toki darba gaudami vergo pasalpa
        Paskutinis taisė uksas; 2020.02.01, 12:03.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kalbėk už save, o ne už visus. Jeigu tu su porininkais dirbi gelda ir patys dirbate kaip geldos, tai nereiškia, kad visi daro lygiai taip pat.
          Taip autobusas nesuperinis bet už 600 atlyginimo tikrai "šumacheriu" nebūsi.
          Negana to pagrinde keleiviai yra vos judantys pencininkai kuriuos tavo minėtu tempu pavežioti nemanau ar dalis jų išsilaikys.
          Buvo prieš kokius 4 metus kai buvo mokamas priedas už reguliarumą, o kas iš to gavosi?
          Solariai pradėjo naudoti metoli 50 litrų saliarkos, kai įprastai remonto zonoj stovi apie 20 autobusų pradėjo stovėti apie 50, keleivių nugriuvusių kai įprastai per savaitę įvyksta apie 2 o tada jau per dieną pradėjo kritinėti minimum 5 ir avarijos pasipylė.
          Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.01.31, 10:36.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nereikia eiti į kraštutinumus. Tai, kad VT greitį galima didinti, tai yra faktas. Tai, kad seni autobusai tai riboja (troleibusai jau nauji, taigi, riboja tik KT, bet ne visur), tai irgi faktas. Bet optimumą galima gauti, ir greitį padidinti, ir saugumą užtikrinti.
            taip galima, bet pirma reikia bent patį apmokėjimą už darbą reikia keisti nekalbu apie didesnį atlyginimą bet patį principą kaip mokamas. Tai yra mokams valandinis ir už parduotus bilietus procentas (taip gaunas kiekvienas nesusimokėjęs iį vairuotojo pavogia nors ir kelis centus bet pavogia) automatiškai yra nepxoistų vairuotojų kuriem vienodai ar uždirbs 50 - 100 eurų daugiau ar ne ir tai iškart įtakoja važiavimo spartai. Antra priekinių durų įlaipinimo tvarka, trečia būtinas stojimas visose sustojimuose nors ir nėra keleivių, o ketvirta turėtų vairuotojui nerūpėti ar yra zuikių.
            Nuo pirmadienio pagreitinima bet nemanau kad realūs pagreitinimai pvz 3 maršrutas 22 minutėm greičiau vietoj 1h 35 min iki 1 h 13 pusračiui? Pusratį sudaro 36 kilometrai.

            Comment


              Apie koki greitinima jus kalbat, jau dabar sekmadieniais apie 19 -20 valanda vakare 23 veluoja iki 10 minuciu silainiuos i domeikava. Vakar po 22 valandos velavo 3 minutes.cia yra svaigimas nesigaudant realybeje.jiem gerai pagreitins reiks maziau moket vairuotojui algos. O dar kiek nukris bevaziuojant su tokia technika. As dar kart kartoju kad turi buti ori alga, ir apie koki cia vagima svaigstat, vairuotojui tai neturetu rupet. O tik i kelia ziuret.butu privalumas. Bet taip ibauginti kad nori but ir dirbt uz vairuotoja konduktoriu ir kontrolieriu uz tapacia alga, jei kas labai nirit tai dirbkit bet nesizeminkit saves iki siuksles, uz toki darba alga turi buti apie 2000 euriuku. Bet kad jum gerai ir 600 kaip suniui kaulas ir jus dziaugiates tai jau atsiprasau......

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                taip galima, bet pirma reikia bent patį apmokėjimą už darbą reikia keisti nekalbu apie didesnį atlyginimą bet patį principą kaip mokamas. Tai yra mokams valandinis ir už parduotus bilietus procentas (taip gaunas kiekvienas nesusimokėjęs iį vairuotojo pavogia nors ir kelis centus bet pavogia) automatiškai yra nepxoistų vairuotojų kuriem vienodai ar uždirbs 50 - 100 eurų daugiau ar ne ir tai iškart įtakoja važiavimo spartai. Antra priekinių durų įlaipinimo tvarka, trečia būtinas stojimas visose sustojimuose nors ir nėra keleivių, o ketvirta turėtų vairuotojui nerūpėti ar yra zuikių.
                Nuo pirmadienio pagreitinima bet nemanau kad realūs pagreitinimai pvz 3 maršrutas 22 minutėm greičiau vietoj 1h 35 min iki 1 h 13 pusračiui? Pusratį sudaro 36 kilometrai.
                Apmo
                Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2020.02.01, 18:25.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Apmokejimas uz darba, turi buti ivertintas kiekvieno vairuotojo indeliu i bendroves gerove. Bilietu pardavimas - nera vairuotojo darbo rodiklis. Siulyciau vairuotojo atlyginima vertinti pagal priekiniu duru tvarkos principa, t.y pagal atsizymetu e- korteliu skaiciu .( i si rodikli ieis ir noras laipinti pro priekines duris, marsruto populiarumas, ir kiti faktoriai) 41 asis nesikeicia.
                  Nesvaikit neapsikraukit papildomais darbais. Turi moket oria alga nepriklausomai kiek pravesit tu zmoniu ar nieko nevesit turi moket oria alga us toki sunku ir atsakinga darba, kai taip anksti 2 naktiek reikia kelt kad budinti atvestu, ir dar apie 1,5 sedet dispecerinej kol isvaziuosi i reisa. Nu absurdas 6 pradet o atveza pries 4. Ne visi tokie turtingi ir turi masinas, apie kibirus as nekalbu. Ar cia visi tokie prijauciantys panteonui ir bijantys zodi pasakyt pries.
                  Paskutinis taisė uksas; 2020.02.03, 19:50.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    I gala kai tik su pliusu atvyko. ir atstova apie 15 min.
                    tai tada parodo savo požiūrį į darbą dėl mažo atlygio

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Kuo greičiau vidaus nuostatais uždraus vairuotojams atstovas laikyti darbo pertraukėlėmis, tuo geriau. Atstovos skirtos visų pirma pavyti grafiką, visų antra - patenkinti žmogaus fiziologinius poreikius - užkąsti, nueiti į tualetą, dėl sėdimo darbo specifikos kiek pasivaikščioti, bet tikrai ne rūkymui arba savo požiūrio į darbą ir klientus demonstravimui,
                      jei uždraustų tada ir atlyginimas turėtų būti ne toks kaip dabar. Kažką panašaus įvedus visi kaip žiurkės išsilakstytų iš skęstančio laivo. Kol dabar yra tokia betvarkė todėl ir laikosi dar nemaža dalis darbuotojų ir už tokį neįpatingai didelį atlygį.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        jei uždraustų tada ir atlyginimas turėtų būti ne toks kaip dabar. Kažką panašaus įvedus visi kaip žiurkės išsilakstytų iš skęstančio laivo. Kol dabar yra tokia betvarkė todėl ir laikosi dar nemaža dalis darbuotojų ir už tokį neįpatingai didelį atlygį.
                        O is ko ta atlyginima moketi? kai pervezami keleiviai : 50 proc studentai ir moksleiviai ( jiems nuolaida 50, 80 proc bilietui) 35 proc senjorai virs, mokantys 35 centus, arba 3 eurai 3 metams, ir tik 15 proc dirbanciuju, t.y darbingo amziaus zmoniu, kurie savo kelionemis prisideda pie 1000 darbuotoju turinciu Kauno autobusu.

                        Ivedus 54, ir 57 G troleibusuose Nr 7 keleiviu skaicius sumazejo 18 proc, lyginant su pernai tuo pat laikotarpiu, Nr 15 - 12 proc, Nr 16 - 14 proc. Siuo metu net ir piko metu sie marsrutai ,, nepadaro pervezimu planu'' ( keleiviu, ne pajamu)

                        Comment


                          Koks skirtumas, kiek lengvatininkų? Savivaldybė turi už juos susimokėti. Jei ji to nedaro pilna apimtimi, ji žlugdo savo pačios įmonę.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Koks skirtumas, kiek lengvatininkų? Savivaldybė turi už juos susimokėti. Jei ji to nedaro pilna apimtimi, ji žlugdo savo pačios įmonę.
                            negalėdama to daryti padarė 9% PVM kad mažiau reiktų mokėti dotacijų, bet vistiek neišgali sumokėti pilnai ir yra skolingi.

                            Comment


                              Tai kad tuos 9% PVM įvedė Vyriausybė visos Lietuvos mastu, o ne Kauno miesto savivaldybė - pastarieji čia ne prie ko.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Tai kad tuos 9% PVM įvedė Vyriausybė visos Lietuvos mastu, o ne Kauno miesto savivaldybė - pastarieji čia ne prie ko.
                                taip nes ne tik Kaune su keleivių pervežimu buvo striuka o visos Lietuvos mąstu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Koks skirtumas, kiek lengvatininkų? Savivaldybė turi už juos susimokėti. Jei ji to nedaro pilna apimtimi, ji žlugdo savo pačios įmonę.
                                  Noriu pateikti, kad lengvatininkai tsudaro didziaja vaziuojanciuju dali. . Ir dar miesto valdzia leidzia jiems po 1 metams vazineti. miesto valdzia kaip tik turetu ieskoti keleiviu pritraukimo budu, ypac to reikia Kaune. Man geda vaziuoti pilna kaina, nes aplinkui 80 proc. 50 proc.....

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                    Noriu pateikti, kad lengvatininkai tsudaro didziaja vaziuojanciuju dali. . Ir dar miesto valdzia leidzia jiems po 1 metams vazineti. miesto valdzia kaip tik turetu ieskoti keleiviu pritraukimo budu, ypac to reikia Kaune. Man geda vaziuoti pilna kaina, nes aplinkui 80 proc. 50 proc.....
                                    Kokia dar gali buti geda vaziuot pilna kaina. Kai salyje skurdas ir nedarbas tai transportas isvis turetu but nemokamas.

                                    Comment


                                      Parašė uksas Rodyti pranešimą

                                      Kokia dar gali buti geda vaziuot pilna kaina. Kai salyje skurdas ir nedarbas tai transportas isvis turetu but nemokamas.
                                      nemokamo nieko nebūna. Taip iš kišenės tik nereiks duoti o iškart susimokama per mokesčius. Tas tipo nemokamas yra mokamas tuos pinigus pasiima iš kiekvieno piliečio nesvarbu ar naudojasi ar ne tada viešuoju transportu.
                                      Kad mokamas yra gerai nes moka kas naudojasi o ne visi.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                        Noriu pateikti, kad lengvatininkai tsudaro didziaja vaziuojanciuju dali. . Ir dar miesto valdzia leidzia jiems po 1 metams vazineti. miesto valdzia kaip tik turetu ieskoti keleiviu pritraukimo budu, ypac to reikia Kaune. Man geda vaziuoti pilna kaina, nes aplinkui 80 proc. 50 proc.....
                                        Taip, sudaro. Bet finansine prasme nuo to vežėjui turėtų būti nei šilta, nei šalta. Įstatymas įpareigoja, bet savivaldybė deda ant įstatymo ir nėra kaip jos priversti. O savivaldybės įmonė prieš šeimininką į teismą neis bylinėtis... Deja...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Taip, sudaro. Bet finansine prasme nuo to vežėjui turėtų būti nei šilta, nei šalta. Įstatymas įpareigoja, bet savivaldybė deda ant įstatymo ir nėra kaip jos priversti. O savivaldybės įmonė prieš šeimininką į teismą neis bylinėtis... Deja...
                                          Būtent todėl ir Kautra taip greit dingo. Kol nereikėjo bendros bilietų pardavimo sistemos tol viskas buvo gerai. Kai tai įvedė žadėjo kažkokią dalinę dotaciją Kautrai o kai negavo iškart ankščiau laiko nutraukė sutartis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X