Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skaityk dar kartą, ką parašiau. Jokios monopolijos nesiūlau. Jokių konkursų, kurių metu, aišku, galima būtų išrinkti tik vieną vežėją ir tada tikrai būtų monopolija. Dabar yra rinka. Tik jį atsidūrusi tokiame kampe, kad be valstybės laikino įsikišimo nieko gero nebus. Visų pirma keleiviams. Vilniaus - Kauno ruože perteklinis autobusų kursavimas yra tik nedidelė problemų dalis. Didelė dalis Lietuvos iš viso neturi adekvataus VT ir tai yra valstybinės politikos nebuvimo rezultatas, tiksliau visiško nesikišimo ir palikimo "rinkos rankai" rezultatas. Jei Vilniaus - Kauno problemas ruožo galima išspręsti vienais metodais, nenaikinant konkurencijos, tik pakoreguojant padėti, tai visur kitur reikalingas gilus valstybinis reguliavimas. Deja, valstybė nieko nedarys, nes "rinkos" vėžys sugraužė smegenis.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Čia "Kautros" žaidimai. (...)
      Tai žaidimai su autobuso keitimu maršrute. Gal būt net temą atskirą apie tai sukurti nepakenktų?

      Neseniai pastebėjau dar vieną autobusų keitimo žaidimą Kaune. Jis gal net šaškių, o gal ir šachmatų didmeistrius sudomintų.
      Iš Vilniaus 12:35 val. išvyksta "Kautros" autobusas maršrutu Vilnius-Trakai-Prienai-Kaunas-Šakiai, iš Šiaulių 14:10 val. maršrutu Šiauliai-Kėdainiai-Kaunas-Marijampolė-Vilkaviškis. Ir vienas, ir kitas autobusas nuvažiuoja tik iki Kauno. Kauno autobusų stotyje šiems maršrutams keičiami autobusai.
      Įdomu, kad "Kautros" Vilkaviškio filialo autobusui, iš Vilniaus atvažiavusiam per Prienus, Kauno autobusų stotyje darbas nesibaigia - jis kitą autobusą pakeičia maršrute Šiauliai-Vilkaviškis.
      Vieną šio pavasario dieną patyriau kelionės siurprizą. Iš Birštono į Kauną važiavau maršruto Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai autobusu, Kaune dvi valandas pabuvęs išvažiavau 17:25 maršruto Šiauliai-Vilkaviškis autobusu. Tai abiejose atkarpose važiavo tas pats autobusas ir tas pats vairuotojas (nors, atrodytų, jis turėjo nuvažiuoti ne į Vilkaviškį, o į Šakius).
      Vis tik, autobuso keitimą maršrute turėtų rodyti bent internetinis tvarkaraštis.

      Comment


        Neverta kurti temos.

        Maršrutas yra tolimojo susisiekimo pagal kriterijus.

        Keičia transporto priemonę? Gal išlošia kažką iš to?
        Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai tai ne tas autobusas, kad važiuotų kam į Šakius reikia. Čia pavežėjimas pakeliui esančių keleivių. O tokiems geriau toks (su autobuso keitimu) nei jokio.

        http://118.15min.lt/transporto-tvark...71&actionId=32

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Neverta kurti temos.

          Maršrutas yra tolimojo susisiekimo pagal kriterijus.

          Keičia transporto priemonę? Gal išlošia kažką iš to?
          Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai tai ne tas autobusas, kad važiuotų kam į Šakius reikia. Čia pavežėjimas pakeliui esančių keleivių. O tokiems geriau toks (su autobuso keitimu) nei jokio.

          http://118.15min.lt/transporto-tvark...71&actionId=32
          Kažkada buvo du skirtingi maršrutai: Vilnius-Prienai-Kaunas ir Kaunas-Šakiai. Antrasis pagal tuos kriterijus būtų vietinio susisiekimo. "Kautros" prestižas - tarpmiestiniai maršrutai (nors kai kurie vežėjai autobusų parkai jų nenori visai, pvz.- "Jonavos autobusai", "Kedbusas" ir kt). Taigi, sujungus du maršrutus (nors Kaune autobusas keičiamas) gavosi tarpmiestinis. Beje, tam "Kautros" autobusui grįžimas iš Šakių problemų nekelia: jis važiuoja maršrutu Šakiai-Kaunas-Vilnius (jau ne per Prienus) ir gana vėlai iš sostinės grįžta į Kauną.
          Kam naudingas maršrutų Šiauliai-Kaunas ir Kaunas-Vilkaviškis jungimas keičiant autobusą Kaune, neįsivaizduoju, nors iš Kauno 17:25h išvažiuoti papuola dažnai.

          Comment


            Kam naudinga? Keleiviui, kuris kaip ir tiesioginį maršrutą turi - nereikia pirkti bilieto 2 kartus. Nereikia galvoti, ar spės persėsti vėlavimo atveju. Kautrai nauda tame, kad gali dirbti skirtingų filialų autobusai su skirtingose šalies vietose gyvenančiais vairuotojais. Šitaip nėra pažeidžiami darbo valandų režimai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Kam naudinga? Keleiviui, kuris kaip ir tiesioginį maršrutą turi - nereikia pirkti bilieto 2 kartus. Nereikia galvoti, ar spės persėsti vėlavimo atveju. Kautrai nauda tame, kad gali dirbti skirtingų filialų autobusai su skirtingose šalies vietose gyvenančiais vairuotojais. Šitaip nėra pažeidžiami darbo valandų režimai.
              Viskas gal ir gerai, tik apie autobuso keitimą maršrute turėtų būti nuoroda tvarkaraštyje, bent internetiniame.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                Viskas gal ir gerai, tik apie autobuso keitimą maršrute turėtų būti nuoroda tvarkaraštyje, bent internetiniame.
                Turėtų. Bet jei Kodeksas nereikalauja, tai ir nėra. Apskritai tas Kodeksas seniena darosi.

                Comment


                  Egzotiniai maršrutai.

                  Gal kas žino, ar yra vieta, kur internete sudėti visi maršrutai? Per www.118.lt paiešką galima rasti, bet tai užima daug laiko.

                  Nes pasitaiko labai egzotiškų "Vilnius-Troškūnai" arba "Klaipėda-Visaginas".

                  Comment


                    visimarsrutai.lt - valstybinis puslapis, kur turėtų būti visi viešojo transporto maršrutai.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      118.lt užima laiko? Veikia greitai. visimarsrutai.lt irgi ne visai tai, ko reikia. Ten tiesiog mršrutai pagal savivaldybes. Jei priemiesčio ar miesto maršrutams surasti tai tinka, tai tarpmiestinių sąrašo visos Lietuvos mastu nėra.

                      Comment


                        Ačiū. www.visimarsrutai.lt padeda kai nori surasti kas per ta miestą važiuoja.

                        Galvoju, ar yra visų maršrutų sąrašas stulpeliu žemyn kur nors, ar tektų rankiotis paieškoje po vieną miestą suvedant?

                        Comment


                          stops.lt/kautra Bet tai nereiškia, kad ten vien Kautros maršrutai.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Visgi jame yra šiukšlių, ypač tarptautiniuose maršrutuose. Taip pat informacijos patikimumas neaiškus. Bet kaip sąrašas, tai neblogai.

                            Comment


                              Dar yra Vikipedijoje sąrašas, bet nežinia kiek aktualus.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Egzotiniai maršrutai.

                                Gal kas žino, ar yra vieta, kur internete sudėti visi maršrutai? Per www.118.lt paiešką galima rasti, bet tai užima daug laiko.

                                Nes pasitaiko labai egzotiškų "Vilnius-Troškūnai" arba "Klaipėda-Visaginas".
                                Kažkiek "egzotikos" yra http://banga.tv3.lt/lt/2forum.showPo...61-=(249359766

                                Comment


                                  Ačiū už nuorodas. Kartais naudinga paklausti ir elementarių dalykų

                                  Comment


                                    Į Klaipėdą nuvažiuoti man vienam benzinine mašina apie 17 eur.
                                    Autobuso bilietas Kaunas-Klaipėda 14-17 eur. Pridėjus VT iš ir į Kauno stotį, iš ir į Klaipėdos stotį, netgi daug brangiau kainuoja nei vienam žmogui važiuoti nuosavu automobiliu. Dyzelistams ir dujininkams tuo labiau.
                                    Apie sutaupytą laiką valandomis net nekalbant.


                                    Man nelogiškos tokios kainos. Ir nelabai kur kitur matytos. .

                                    Comment



                                      Autobusu dar brangiau. Seniai rašiau, kad Lietuvoje VT yra per brangus. Nei lyginant pagal žmonių pajamas, nei su kelione automobiliu. Pastaroji realiai yra brangesnė, nes reikia įskaityti visas išlaidas, kurios atsiranda ekploatuojant automobilį, o ne tik kuro kainą. Aš primečiau, kad važinėjant kasmet po 10-15 tūkst. km, nepriklausomai nuo to, naujas automobilis (Kasko, privalomas tech. patikrinimai ir pan., brangesnės eksploatacinės medžiagos ir kt.) ar senas (daugiau remonto, bet jis pigesnis, dalys pigesnės) vieno nuvažiuoto kilometro kaina išeina maždaug dvigubai brangesnė, nei kainuoja tik kuras 1 km nuvažiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Aš primečiau, kad važinėjant kasmet po 10-15 tūkst. km, nepriklausomai nuo to, naujas automobilis (Kasko, privalomas tech. patikrinimai ir pan., brangesnės eksploatacinės medžiagos ir kt.) ar senas (daugiau remonto, bet jis pigesnis, dalys pigesnės) vieno nuvažiuoto kilometro kaina išeina maždaug dvigubai brangesnė, nei kainuoja tik kuras 1 km nuvažiuoti.
                                        Pritariu. Bet jei jau apdraudi mašiną 2017.08.01-2018.07.31 KASKO, tai išlaidos jau PADARYTOS. Jei važiuosi Vilnius-Klaipėda 2017.08.15 traukiniu, tai KASKO išlaidų tau niekas negrąžins. Grynai teoriškai, mašina gali stovėti, būti 0 km per metus, bet išlaidų jai yra. Ir ką? Ir nieko

                                        VT politika gali lemti elgesį:
                                        (1) Ar man reikia mašinos (taip pat ir šeimos atveju)?
                                        (2) Ar mums reikia antros mašinos (šeimos atveju)?

                                        Su pirmu klausimu vis dažniau susiduria senamiesčių, centrų gyventojai. Jie vertina VT, Taksi, Uber, dviračio, City bee alternatyvas mašinai. Matosi, kad pirmiausia Kautra, o iš paskos LG, Toks taikosi į tokius gyventojus siūlydama wi-fi, dviračio vežimą, el. bilietus ir pan.

                                        Comment


                                          Galiu palygint su kitomis valstybemis kuriose esu vaziaves tarpmiestiniu transportu. VISUR VT buvo brangesnis nei kelione asmeniniu automobiliu. Deja patogumo lygiu musu VT stipriai atsilieka.
                                          Studentas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X