Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Analogiški bilietai egzistavo tarybiniais laikais, tik bilietas buvo vienas, ne atskiras rubliams ir kapeikoms, kaip šie nuotraukoje atskiri eurams ir centams. Berods intervalas buvo 5 kapeikos.
    Tokie? Mano talonėlių kolekcijoje vienas rimtesnių bilietų. Neseniai gavau, tik dar neaišku kur važiuota buvo...
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      #82
      Taip. Buvo dar ir variantas su Ikarusu fone. Beje, šis bilietas jau ilgesniems maršrutams. Kainos prasideda nuo 3,10 rublio (pilna), žingsnis 20 kap. Iki 3 rublių berods buvo ir kainos žingsnis 5 kapeikos.

      Comment


        #83
        "Kautros" Setra S415HD #165

        Tik vat noriu paklausti ką reiškia tas užrašas "Gardinas"? (Po juo užrašyta tas pats kirilica)
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          #84
          https://lt.wikipedia.org/wiki/Gardinas

          Comment


            #85
            Tą ir reiškia - Kaunas - Druskininkai yra vienas maršrutas, o Druskininkai - Gardinas yra kitas maršrutas. Realiai tai vienas ir tas pats autobusas, maršrutas keičiasi Druskininkuose. Pagal tai, kad tai atskiri maršrutai, tikriausiai ir bilietai du, jei keleivis važiuoja į Gardiną.
            Ant lentelės Kaunas - Druskininkai uždeda atskirą lentelę su užrašu "Gardinas".

            Comment


              #86
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tą ir reiškia - Kaunas - Druskininkai yra vienas maršrutas, o Druskininkai - Gardinas yra kitas maršrutas. Realiai tai vienas ir tas pats autobusas, maršrutas keičiasi Druskininkuose. Pagal tai, kad tai atskiri maršrutai, tikriausiai ir bilietai du, jei keleivis važiuoja į Gardiną.
              Ant lentelės Kaunas - Druskininkai uždeda atskirą lentelę su užrašu "Gardinas".
              Aišku, dėkui už paaiškinimą
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tą ir reiškia - Kaunas - Druskininkai yra vienas maršrutas, o Druskininkai - Gardinas yra kitas maršrutas. Realiai tai vienas ir tas pats autobusas, maršrutas keičiasi Druskininkuose. Pagal tai, kad tai atskiri maršrutai, tikriausiai ir bilietai du, jei keleivis važiuoja į Gardiną.
                Ant lentelės Kaunas - Druskininkai uždeda atskirą lentelę su užrašu "Gardinas".
                Tik įdomu, kam toks įforminimas reikalingas? Kad būtų galima vežti keleivius iš Kauno į Druskininkus?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #88
                  Ir tarp tarpinių stočių. Bet gi Baltarusija ne ES, taigi ES apribojimai negalioja.

                  Comment


                    #89
                    Vilniaus bendrovė TOKS šiomis dienomis sulaukė šešių naujų autobusų. Transporto priemonių parką papildė du vidutinės klasės „Temsa MD9” ir keturi trylikos metrų ilgio „Temsa HD 13“ autobusai.
                    http://ebus.lt/toks-atnaujino-transp...iemoniu-parka/
                    Susidaro įspūdis, kad "Toks" yra "Kautros" padalinys, tiek pradedant nuo viso įvaizdžio, tiek dabar jau ir turkiškų autobusų invazija.

                    Comment


                      #90
                      Matomai, naujus autobusus perka vietoje ketvirtų Setrų, kurias permeta į tarptautinius maršrutus (bent jau nemažą dalį jų).
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        #91
                        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                        Vilniaus bendrovė TOKS šiomis dienomis sulaukė šešių naujų autobusų. Transporto priemonių parką papildė du vidutinės klasės „Temsa MD9” ir keturi trylikos metrų ilgio „Temsa HD 13“ autobusai.
                        http://ebus.lt/toks-atnaujino-transp...iemoniu-parka/
                        Susidaro įspūdis, kad "Toks" yra "Kautros" padalinys, tiek pradedant nuo viso įvaizdžio, tiek dabar jau ir turkiškų autobusų invazija.
                        O tai, kad "Kautra" perka Setras, rodo, kad ji TOKSo padalinys? Tiesiog Temsos pakankamai konkurencingos ir todėl perka. O ką daugiau galima pirkti? Vakarietiški autobusai brangūs, turkiški pakankamai optimalūs.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O tai, kad "Kautra" perka Setras, rodo, kad ji TOKSo padalinys? Tiesiog Temsos pakankamai konkurencingos ir todėl perka. O ką daugiau galima pirkti? Vakarietiški autobusai brangūs, turkiški pakankamai optimalūs.
                          Tiesiog pasamprotavau, kad Toks panašėja su Kautra, dėl ko džiaugiuosi, vairuotojai uniformuoti, autobusai naujėja, paslaugos gerėja.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                            Vilniaus bendrovė TOKS šiomis dienomis sulaukė šešių naujų autobusų. Transporto priemonių parką papildė du vidutinės klasės „Temsa MD9” ir keturi trylikos metrų ilgio „Temsa HD 13“ autobusai.
                            http://ebus.lt/toks-atnaujino-transp...iemoniu-parka/
                            Susidaro įspūdis, kad "Toks" yra "Kautros" padalinys, tiek pradedant nuo viso įvaizdžio, tiek dabar jau ir turkiškų autobusų invazija.
                            Manau, kad de facto Kautra ir TOKS yra "vienose rankose".

                            Comment


                              #94
                              Nėra jie vienose rankose. Tiesiog vienas iš savininkų yra buvęs "Kautros". Tai ir tvarką įvedinėja panašią.

                              Comment


                                #95
                                Susidaro įspūdis, kad "Toks" yra "Kautros" padalinys, tiek pradedant nuo viso įvaizdžio, tiek dabar jau ir turkiškų autobusų invazija.
                                Taip, TOKS priklauso dabar Kautrai. Aišku neoficialiai. Todėl ir autobusai gali būti dabar tarp įmonių permetinėjami, taip pat todėl TOKS dabar pilnai yra autobusubilietai.lt sistemoje. Temsos taip pat yra nupirktos todėl, kad Kautra su jais ryšių turi. Apie TOKS priklausymą Kautrai girdėjau iš asmenų, dirbančių aukštasiąs pareigas autobusų pervežimo sferoje Lietuvoje.

                                Comment


                                  #96
                                  Mano manymu, labai protingas žingsnis. Aišku įmonės dabar nebekonkuruoja, bet užtat pakelta paslaugos kokybė.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Taip, TOKS priklauso dabar Kautrai. Aišku neoficialiai. Todėl ir autobusai gali būti dabar tarp įmonių permetinėjami, taip pat todėl TOKS dabar pilnai yra autobusubilietai.lt sistemoje. Temsos taip pat yra nupirktos todėl, kad Kautra su jais ryšių turi. Apie TOKS priklausymą Kautrai girdėjau iš asmenų, dirbančių aukštasiąs pareigas autobusų pervežimo sferoje Lietuvoje.
                                    Jeigu konkurencijos taryba ras įrodymų apie netiesioginį konkurento perėmimą be tarybos leidimo, tai pastatys tokią klizmą, kad maža nepasirodys. Konkurencijos taryba jau buvo atmetusi Kautros prašymą leisti įsigyti TOKS.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nėra jie vienose rankose. Tiesiog vienas iš savininkų yra buvęs "Kautros". Tai ir tvarką įvedinėja panašią.
                                      Neiskenciau ir rasau. Keista, jog forumo senbuviai ir VT entuziastai dar iki siol nezino, jog "Toks" priklauso "Kautrai". Informacija yra patikima ir seniai zinoma, pusbrolis ir dar vienas pazistamas dirba ilgameciu "Toks" vairuotoju.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                        Taip, TOKS priklauso dabar Kautrai. Aišku neoficialiai. Todėl ir autobusai gali būti dabar tarp įmonių permetinėjami, taip pat todėl TOKS dabar pilnai yra autobusubilietai.lt sistemoje. Temsos taip pat yra nupirktos todėl, kad Kautra su jais ryšių turi. Apie TOKS priklausymą Kautrai girdėjau iš asmenų, dirbančių aukštasiąs pareigas autobusų pervežimo sferoje Lietuvoje.
                                        Jokio priklausymo nėra. Vienas iš buvusių "Kautros" akcininkų dabar dirba TOKS'e. Autobusubilietai.lt ir anksčiau pardavinėjo tiek TOKS, tiek ir kitų parkų bilietus. "Temsas" pirko ir KLAP'as - gal ir "Kautra" jį perėmė?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jokio priklausymo nėra. Vienas iš buvusių "Kautros" akcininkų dabar dirba TOKS'e. Autobusubilietai.lt ir anksčiau pardavinėjo tiek TOKS, tiek ir kitų parkų bilietus. "Temsas" pirko ir KLAP'as - gal ir "Kautra" jį perėmė?
                                          Neskleisk dezinformacijos jei nezinai. Deja, bet priklauso...
                                          Paskutinis taisė 000; 2016.06.08, 20:48.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X