Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O kodėl tarptautiniams privalu važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, jei galima į stotį nuvažiuoti paprasčiau?
    Nežinau, bet matau, kad jie tų maršrutų kažkiek laikosi. Niekaip netvirtinu, kad jiems tai privaloma (tegul pasireiškia žinantys geriau). Nuolat pastebiu, kad iš Kauno į Vilnių tarptautinio susisiekimo autobusai (ypač Ecolines) važiuoja per Petrašiūnus. Ar tai vairuotojų įprotis nuo tų laikų, kai vyko Parodos ir K.Petrausko gatvių remontas, ar jiems tokiu maršrutu važiuoti privalu?
    Pilnai sutinku, kad autobusui nesant sustojimų atitinkamose stotelėse, važiuoti reikėtų geresnėmis gatvėmis.

    Comment


      #62
      Pasirinkę važiuoti su Kautra+ galite keliauti ir su Temsa Safari autobusu. Iš esmės WiFi, elektros lizdai yra ir jame, tiesa, Kautros intertiniame puslapyje "išgirtų" Setra Voyage sėdynių ir visiškai naujo Setra autobuso kokybės greičiausiai nerasite.

      Šiandien Kautra+ reikia Kaunas-Vilnius.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        #63
        Nuo šio ryto internetinėje bilietų pardavimo sistemoje bilietai Vilnius-Šiauliai į 16.05 ekspresą Vilnius-Radviliškis-Šiauliai parduodami po 7 eurus. Dabar apie šį dar vieną atpigintą reisą rašoma ir jų interneto tinklalapyje.

        Comment


          #64
          O kokia kaina anksčiau buvo minėtame 16:05 ekspresiniame reise?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            #65
            Bijau sumeluoti, nes tos kainos vis keitėsi, bet, atrodo, €12.20 ar šiek tiek daugiau.

            Comment


              #66
              Ar bilieto atpiginimas nurodytam reise 16:05 nesusijęs su traukiniu į Šiaulius, taip norint į autobusus prisivilioti keleivių?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                #67
                Greičiausiai taip ir yra. Panašu, kad apsimoka Busturui leisti tokius reisus, nors man pačiam jais važiuojant kyla abejonių, ar tikrai tiek daug žmonių persėda iš traukinių į autobusus. Įdomu būtų apie tai pakalbėti su pačios kompanijos atstovais ne reklaminiame lygmenyje.

                Comment


                  #68
                  Teko matyti kad penktadieniais keleiviai netelpa į Busturo pigiuosius autobusus (geriausias dalykas, kad galioja nuolaidos). O apskritai jei maršruto savikaina Vilnius-Šiauliai apie 120 eurų, tai reikia 17-18 keleivių važiuojančių visą maršrutą. Šiuose reisuose dažniausiai važiuoja 50 vietų autobusai ir tikrai pusė vietų būna užpildytos - taigi, manau, apsimoka. Ir pats Busturą rinkčiausi vietoj LG Pesų.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    #69
                    Taip, pastebėjau, kad penktadieniais bent jau 14.25 reisas būna beveik pilnas. Gruodžio 11 d. apie 50 vietų autobusas išvažiavo iš Fabijoniškių tik su 3 laisvomis vietomis, o vieną kartą irgi mačiau, kad Fabijoniškėse įlipo jau ne visi norintys. Kitomis dienomis užpildymas ženkliai mažesnis, bet, sakyčiau, irgi neblogas. Bent jau penktadieniais galėtų visada atvažiuoti dviaukštė Setra – tris kartus ja teko važiuoti, ir labai neblogai ji tinka tokiam reisui. Tuo tarpu ekspresai, kiek pastebėjau, nebūna labai užpildyti, kartais turbūt net tempia į minusą.

                    Šiaip tas 14.25 reisas gana keistokas – vienintelis akcijinis ne ekspresas. Įdomiausia, kad kainos važiuojantiems tarp bet kurių miestų, išskyrus Vilnius-Šiauliai (taip pat, berods, Radviliškis) yra standartinės. Šiek tiek kvaila, kai kas nors įlipa Vilniuje ir perka bilietą iki Šeduvos, kuris kainuoja €12.40, kai pirkti bilietą iki Šiaulių kainuotų vos ne dvigubai pigiau. Įdomu, ar taip daryti apskritai galima. Internetinėse kasose tarifai irgi tokie. Gal reikėtų tikrinti ne tik įlipančius, bet ir išlipančius?

                    Asmeniškai aš net iš principo dažniau renkuosi Busturą nei LG. Aišku, patogumas 1-ame arba 2-ame LG vagone važiuojant 2 valandas ekspresu tikrai nepalyginamai didesnis (kaina irgi skiriasi ne kaži kiek perkant bilietą iš anksto internetu), tačiau ir šiaip man autobuso atmosfera priimtinesnė (traukiniuose daugiau triukšmo, judėjimo, įvairios publikos), ir išvykimo laikai tinkamesni (ypač popietiniai reisai iš Vilniaus tikrai nukonkuruoja minėtas Pesas). Nebent mažiausiai mėgstu 8.35 reisą iš Šiaulių, kuris nuolat (bent jau pirmadieniais) aptarnaujamas maža 30+ vietų Setra su mažai vietos bagažui ir nelabai patogiu sėdynių išdėstymu autobuso gale (visi juokiasi iš tos „sofos“ ), na, ir vairuotojai paprastai papuola išskirtinai nemandagūs ir nepatinkinti gyvenimu.

                    Traukiniai (konkrečiai neimant LG) visada turi, kaip jau buvo vienoje temų minėta, daugiau potencialo, ypač greityje, patogume erdvės atžvilgiu ir pan., todėl pervežimai autobusais, manau, visada turi būti orientuoti į konkurencingo kitokiais kriterijais produkto pateikimą. Tie „kitokie“ kriterijai:
                    -mažesnė kaina
                    -privalumas dėl stojimo priemiestinėse/miesto stotelėse
                    -išskirtinai malonus aptarnavimas (konkuruojant su LG bet kokie vairuotojų išsišokimai absoliučiai neatleistini – turbūt labiausiai keleivius veikiantis faktorius)
                    -patikimumas (laiko atžvilgiu įmanomas sunkiau, bet atsiųsti ne per mažą autobusą, kuris talpintų visus norinčius važiuoti su visu savo bagažu, taip pat būtina)
                    -kokybiška internetinė bilietų pardavimo sistema (pirkimas per TOKS atrodo taip nepatikimai, kad kyla mintys, jog tiesiog su „Word'u“ pasikeitus reiso datą niekas to net nepastebėtų, įskaitant ir kontrolę, kuri tokių bilietų net, galima sakyti, nežiūri. Nebent vairuotojai yra informuoti, kiek apskritai keleivių yra nupirkę internetinius bilietus, ir tokie prisispausdinę neprasmuktų?)
                    -Wi-Fi (bent kol LG neturi, tik galėtų geriau veikti, nes kartais naudotis neįmanoma)
                    Galima daug kalbėti šia tema. Apskritai, sakyčiau, trūksta dar kokio pigaus vakarinio Šiauliai-Vilnius ekspreso, gal net su užsukimu į oro uostą. Tik kažin, kaip būtų su atgaliniu reisu: nei naktinis, nei rytinis, manau, nesulauktų populiarumo.

                    Beje, gal kas gali pakomentuoti, kodėl bent jau Busturo vairuotojai turi daryti tokias ilgas atstovas? Pvz., 14.25-18.05 reisas yra grįžtamasis 6.30-10.10 reiso. Ar čia toks vairuotojo darbo-poilsio grafikas? Ir kas nustato, kokiu greičiu turi važiuoti autobusas? Ar tai laisvas vairuotojo sprendimas atsižvelgiant į grafiką?

                    Comment


                      #70
                      Važiavau su Jurbarko autobusais iš Kauno į Jurbakrką, galvojau, kad vairuotojo neapkraut, nusipirksiu bilietą kasoje. Paskui paaiškėjo, kad už tai permokėjau 60ct palyginus su kaina, kurią būčiau mokėjęs pirkdamas pas vairuotoją. Nei perspėjo kasoje, nei biliete 60ct. išskirta kaip aptarnavimo mokestis. Va ir norėk pabūt geras, gauni baudą paslapčia

                      Įdomu kokia yra sistema. Turbūt Kauno stotis į "savo" Kautros autobusus bilietus parduoda be antkainio, o į kitus su slaptai įskaičiuotu antkainiu?
                      Kaip kitos Lietuvos stotys elgiasi? Galbūt ta pati Jurbarko stotis į Jurbarko autobusus parduotų bilietus be antkainio, o į Kautros su? Ar čia priklauso nuo to kokiai įmonei "priklauso" stotis?

                      Comment


                        #71
                        Aviakompanijas ES padrožė už visokius ale mokesčius ir kainodara tapo aiškesnė. Man didelis klausimas dėl "pardavimo mokesčio" autobusuose. Tiek Transporto kodekso atžvilgiu, tiek kitų teisės aktų. Kas kontroliuoja šiame sektoriuje tvarką? VKTI?

                        Comment


                          #72
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Važiavau su Jurbarko autobusais iš Kauno į Jurbakrką, galvojau, kad vairuotojo neapkraut, nusipirksiu bilietą kasoje. Paskui paaiškėjo, kad už tai permokėjau 60ct palyginus su kaina, kurią būčiau mokėjęs pirkdamas pas vairuotoją. Nei perspėjo kasoje, nei biliete 60ct. išskirta kaip aptarnavimo mokestis. Va ir norėk pabūt geras, gauni baudą paslapčia

                          Įdomu kokia yra sistema. Turbūt Kauno stotis į "savo" Kautros autobusus bilietus parduoda be antkainio, o į kitus su slaptai įskaičiuotu antkainiu?
                          Kaip kitos Lietuvos stotys elgiasi? Galbūt ta pati Jurbarko stotis į Jurbarko autobusus parduotų bilietus be antkainio, o į Kautros su? Ar čia priklauso nuo to kokiai įmonei "priklauso" stotis?
                          Įdomi situacija. Kokia kelionės data ir tikslus išvykimo laikas iš Kauno?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #73
                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Įdomi situacija. Kokia kelionės data ir tikslus išvykimo laikas iš Kauno?
                            12.31 19:05

                            Prieš kokius metus lyg išvis nebūdavo galima nusipirkti stoties kasoje į Jurbarko mažuosius autobusus, tad gal dabar priėmė kažkokį kompromisą, kad galima, bet už didesnę kainą nei pas vairuotoją.

                            Comment


                              #74
                              Tikrai į Jurbarko mažuosius autobusus anksčiau bilietų stotyje nebuvo įmanoma gauti. Autobusų stotis parduodama bilietą pasiima 10 proc. bilieto kainos, o tai yra ne taip jau ir mažai. Vežėjui labiau apsimoka kai bilietai perkami pas vairuotoją, mažesni vežėjai keleivius ragina bilietus pirkti autobuse, o ne stotyje. Gali būti, kad dėl to iškreipiamos kainos ir Jurbarko mažieji autobusai ne vienintelis variantas, bene ir Busturas kai kuriems savo reisams tai taiko.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                #75
                                Pasirodo įvyko klaida, nes Jurbarko autobusai keitė bilietų kainodarą, o Kauno stotyje per klaidą didesnės kainos įsigaliojo ne nuo 2016 sausio 1d., bet nuo gruodžio 31d vidurdienio.
                                Žodžiu nėra visgi permokų perkant stotyje.
                                Na nebent pas Busturą kai kur, kaip Raikonen sako.
                                Dėkui Ametistui už informaciją

                                Comment


                                  #76
                                  Betgi man atrodo, kad mažųjų Jurbarko autobusų maršrutas Jurbarkas-Kaunas nėra tarpmiestinis? Jis eina TIK dviejų savivaldybių teritorijomis, Kaune tie autobusai išvyksta iš aikštelės Grunvaldo gatvėje.

                                  Comment


                                    #77
                                    Jurbarko mažieji yra priemiestiniai, išskyrus vieną rytinį Žukai (Pagėgių sav.) - Jurbarkas - Kaunas, kuris yra tarpmiestinis. Į priešingą pusę tarpmiestinio nėra.

                                    Comment


                                      #78
                                      http://www.busturas.lt/lt/naujienos/...auliai-vilnius

                                      Kažkaip niekas dar nepasidalino šia naujiena – Busturas tęsia savo pigių reisų Šiauliai-Vilnius erą.

                                      Naujovės:
                                      1. Reisuose Šiauliai-Vilnius 8.35 ir Vilnius-Šiauliai 16.05 keleiviai pavasarį vaišinami kava ir keksais (atskiras straispnis http://www.busturas.lt/lt/naujienos/...koladu-ir-kava).
                                      2. Ekspresas Vilnius-Šiauliai 13.00 brangsta nuo €7,70 iki €8,90. Objektyviai žiūrint, pasielgta teisingai, kadangi šitas reisas yra bene pats populiariausias tarp pigiųjų ir nedubliuoja traukinių, todėl paklausa išliks, vietos kainą padidinti čia buvo.
                                      3. Reisas Šiauliai-Vilnius per Kėdainius piginamas iki €5,00, tik būtent to nematyti elektroninėje bilietų pardavimo sistemoje. Gana keistas sprendimas – kažin ar kas norės važiuoti daugiau nei 4 valandas vien tam, kad sutaupyti 2 eurus. Nebent čia gili mintis yra pirkti bilietą iki Vilniaus, o išlipti Ukmergėje ar kituose miesteliuose – vis tiek išeitų pigiau. Tačiau labai tuo abejoju.
                                      4. Turbūt pati įdomiausia naujiena. Penktadienio ir sekmadienio ekspresas Vilnius-Šiauliai 18.25 piginamas iki €5,00. Jau 7 eurų kaina atrodė labai maža, bet kartais išankstinis traukinio bilietas ne ką brangiau atsieidavo. Žemiau 5 eurų jau turbūt nebėra kur temptis. Labai įdomu bus pastebėti srautus – idėja puiki, tik reikia pakankamo išreklamavimo. Tie, kam rūpi kaina, tikrai persės iš traukinių į autobusus, tik bėda tame, kad reisas gana vėlyvas ir pasiteisins nebent penktadienį netiesioginėje konkurencijoje su 17.44 traukiniu. Sekmadienio reisas veikiausiai bus labai nuostolingas.

                                      Kai Vilnius-Šiauliai maršrutas jau turi 3-4 kasdieninius reisus, Šiauliai-Vilnius kryptis kol kas turi 1-2. Labai trūksta vakarinio Šiauliai-Vilnius, bet tuomet tektų apnakvydinti vairuotojus. Matyt, toks sujudimas įvyko dar ir dėl pavasarį-vasarą pradėsiančių kursuoti naujų traukinių. Labai įdomu stebėti šią „kovą“.

                                      Comment


                                        #79
                                        Vakare keleiviai važiuoja traukiniais - net trys traukiniai. Autobusui sunku būtų konkuruoti, o kainų piginimas ne iš gero gyvenimo. Keleivių katastrofiškai mažėja...

                                        Comment


                                          #80
                                          Po daugybės metų pirma kartą teko važiuoti autobusu, kurio vairuotojas išdavinėjo popierinius atplėšiamus bilietus. Nes kasos aparatas buvo sugedęs.



                                          Analogiški bilietai egzistavo tarybiniais laikais, tik bilietas buvo vienas, ne atskiras rubliams ir kapeikoms, kaip šie nuotraukoje atskiri eurams ir centams. Berods intervalas buvo 5 kapeikos.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 09:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X