Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    VKTI (dabar LTSA) maršrutinius autobusus tikrina labai retai, nemanau, kad kažkas jų bijo. Ir pliusų vežant tarpmiestyje tikrai daugiau, pavyzdžiui vien tai kad kompensacijos už lengvatinius bilietus mokamos iš valstybės, o ne savivaldybių biudžetų atveria kelius papildomai pasipelnyti.

    Nuo kovo Kautros Kaunas-Visaginas važiavęs pro Salaką/Dūkštą dabar važiuoja pro Zarasus.
    Raikkonen, kur dingęs buvai? Pasiilgom kokybiškù tarpmiestiniù autobusù foto :)

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      VKTI (dabar LTSA) maršrutinius autobusus tikrina labai retai, nemanau, kad kažkas jų bijo. Ir pliusų vežant tarpmiestyje tikrai daugiau, pavyzdžiui vien tai kad kompensacijos už lengvatinius bilietus mokamos iš valstybės, o ne savivaldybių biudžetų atveria kelius papildomai pasipelnyti. (<...>)
      Gal būt pavadinimą pakeitusi tarnyba kažkiek sukultūrėjo... Iš praeities prisiminimai nekokie. Kartą Marijampolėje autobusą sulaikė pusvalandžiui, o Prienuose buvau numatęs persėsti į kitą, ir kelionė man baigėsi visišku "fiasko"... Kitą kartą Marijampolėje stebėjau tikrinimą, kurio metu daugiau kaip valandą buvo sulaikytas autobusas Marijampolė-Alytus-Vilnius (Marijampolės stotyje stovintis arti 2 valandų)... Kiek pastebėjau iš keleivio pozicijos, "inspektorių" noras būdavo vienintelis - bet kokia kaina vairuotojui paskirti piniginę baudą (ją paimdavo vietoje)...
      Šiai "inspekcijai" kelis kartus rašiau pageidavimus ir pasiūlymus dėl atskirų tarpmiestinių maršrutų ir jų grafikų korekcijų. Deja, atsakymus gaudavau tik po antro parašymo, ir tie būdavo labai demagogiški...
      Jei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Jei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".
        "Kautra" ir TOKS tik iš jų ir gyvena. Vieniems pelninga, kitiems - ne. Čia tas pats kaip kavinei ar parduotuvei. Viena atsidaro ir užsidaro, kita tose pačiose patalpose išsilaiko. Gal vagia, gal mokesčius slepia - tai kita kalba. Vežėjai irgi skirtingi. Valdiški parkai atsisako tarpmiestinių irgi dėl įvairių priežasčių

        Comment


          Etaplius 2020.03.17
          Stabdomi visi UAB „Busturas“ tolimojo susisiekimo maršrutai

          https://www.etaplius.lt/stabdomi-vis...kimo-marsrutai

          Comment


            LRT mediatekoje pavyko rasti "Panoramos" įraša apie "Busturo" tarpmiestinių reisų atšaukimą

            LRT televizija 2020.03.20
            Vežėjai stabdo didžiąją dalį tolimojo susisiekimo maršrutų reisų - ne tik dėl saugumo, bet ir dėl milžiniškų nuostolių

            https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...isku-nuostoliu

            Comment


              Tuoj seks ir kitų vežėjų visų ar dalies reisų atšaukimai. Tikiuosi, kad visa šita isterija pasibaigs kovo 30 d. ir daugiau nebus pratęsiama, nes neadekvati: infekuotieji visi yra iš užsienio, tai juos reikėjo iš pat pradžių griežčiau izoliuoti, kad nebūtų jau antrinio užkrėtimo nuo jų, o ne riboti visą normalų valstybės gyvenimą.

              Comment


                Kolkas viską tempia Al1 nekenčiami privatininkai Kautra ir TOKS.

                Comment


                  Nieko jie netempia. Dalis reisų tyliai atšaukta. Pakanka palyginti 118.lt, kur rodomi visi tvarkaraščiai, neatsižvelgiant į karantiną, ir autobusubilietai.lt, kur rodomi faktiniai tvarkaraščiai (kaip skelbiama pačiame autobusubilietai.lt puslapyje ar "Kautros" puslapyje).
                  Paskutinis taisė Al1; 2020.03.21, 09:43.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nieko jie netempia. Dalis reisų tyliai atšaukta. Pakanka palyginti 118.lt, kur rodomi visi tvarkaraščiai, neatsižvelgiant į karantiną, ir autobusubilietai.lt, kur rodomi faktiniai tvarkaraščiai (kaip skelbiama pačiame autobusubilietai.lt puslapyje ar "Kautros" puslapyje).
                    Tarp tam tikrų miestų atšaukta apie 80% reisų, pvz. Alytus - Vilnius, dabar važiuoja tris kartus "Kautra" ir tris kartus "Toks" ir viskas, kai pvz. skaičiuojant visų vežėjų reisus kartu sudėjus paprastą darbo dieną buvo 31 reisas iš viso.

                    Comment


                      Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą

                      Tarp tam tikrų miestų atšaukta apie 80% reisų, pvz. Alytus - Vilnius, dabar važiuoja tris kartus "Kautra" ir tris kartus "Toks" ir viskas, kai pvz. skaičiuojant visų vežėjų reisus kartu sudėjus paprastą darbo dieną buvo 31 reisas iš viso.
                      Netikslią informaciją radote, važiuoja Kautra dažniau, taip pat važiuoja Busotas, Lazdijų AP pravažiuoja ir bent vakar dar ir Transrevis vežė.

                      Tiesa, neliko tiesioginio susisiekimo tarp Alytaus-Varėnos.

                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                      Raikkonen, kur dingęs buvai? Pasiilgom kokybiškù tarpmiestiniù autobusù foto :)
                      Pakeičiau barikadų puses, o nuotraukų yra pilna įvairiose fotogalerijose:)

                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Gal būt pavadinimą pakeitusi tarnyba kažkiek sukultūrėjo... Iš praeities prisiminimai nekokie. Kartą Marijampolėje autobusą sulaikė pusvalandžiui, o Prienuose buvau numatęs persėsti į kitą, ir kelionė man baigėsi visišku "fiasko"... Kitą kartą Marijampolėje stebėjau tikrinimą, kurio metu daugiau kaip valandą buvo sulaikytas autobusas Marijampolė-Alytus-Vilnius (Marijampolės stotyje stovintis arti 2 valandų)... Kiek pastebėjau iš keleivio pozicijos, "inspektorių" noras būdavo vienintelis - bet kokia kaina vairuotojui paskirti piniginę baudą (ją paimdavo vietoje)...
                      Šiai "inspekcijai" kelis kartus rašiau pageidavimus ir pasiūlymus dėl atskirų tarpmiestinių maršrutų ir jų grafikų korekcijų. Deja, atsakymus gaudavau tik po antro parašymo, ir tie būdavo labai demagogiški...
                      Jei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".
                      Galbūt pasikeitė prioritetai, autobusų tikrinimai dabar tikrai nėra dažni.

                      Bent anksčiau VKTI turėjo tik vieną darbuotoją atsakingą už susisiekimą autobusais, dėl to atitinkamas požiūris ir kontrolė šios srities. Tai labai gerai pavaizduoja dabartinė situacija, kada autobusų reisai nutraukiami, likus pusdieniui iki išvykimo, savaime aišku, tik autobusų parkų iniciatyva, be inspekcijos įsikišimo.

                      Savivaldybių parkai niekada nepasižymėjo ūkiškumu ar šiuolaikišku požiūriu į VT, todėl ir neliko maršrutų. Svirkos atidarytas maršrutas į Tverečių, taip pat Jurbarko mažųjų autobusų perėjimas labiau prie tarpmiestinių maršrutų rodo, kad pliusų ten yra.
                      Paskutinis taisė Raikkonen; 2020.03.22, 21:43.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

                        Netikslią informaciją radote, važiuoja Kautra dažniau, taip pat važiuoja Busotas, Lazdijų AP pravažiuoja ir bent vakar dar ir Transrevis vežė.

                        Tiesa, neliko tiesioginio susisiekimo tarp Alytaus-Varėnos.
                        Tokios kontoros kaip "Busotas" ar "Lazdijų AP" kas yra skirtingi UAB'ai bet priklauso tai pačiai personai, leidžia sau nutraukti maršrutus ir niekam nepranešus. Negaliu gaantuoti ar visam karantino laikotarpiui, bet pavyzdžiui šeštadienį Busotas nevažiavo išvis, nors autobusubilietai.lt rašė, kad važiuos. Klausiau pas dispečerę, tai patvirtino, kad jie nusprendė nevažiuot niekam apie tai nepranešę. Spėčiau, kad sekmadienį buvo tas pats. Taip, kad pasiekti Pivašiūnus, Dusmenis ar kokį Onuškį, buvo vienas vienintelis "Kautros" autobusas 10:50h iš Alytaus ir 15:00h iš Vilniaus.

                        Comment


                          O kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.
                            Užteks jūsų nesąmonių apie privataus verslo blogį - pasižiūrėkit į miestų VT, kur retinami tvarkaraščiai. Ten kas - irgi blogasis privatus verslas? Išgerkit arbatos, nusiraminkit, nes jūsų nesąmones apie stambius verslininkus jau seniai visi suprato - galite nebesistengti.

                            Be to, išties, maršrutai stipriai praretinti - tarp Vilniaus ir Kauno, kur autobusai kas 15-20 minučių važiuodavo, dabar kai kur 2 valandų tarpai susidaro.

                            Comment


                              Ką lygini - praretinti ir visiškai atšaukti tai yra didelis skirtumas. Iš kitos pusės, viena yra kažkoks galą su gal vos suduriantis rajoninis parkelis ar privatininkas, ir visai kas kita koks Vilniuje prasisukęs "Transrevis".
                              Tarpmiestinis susisiekimas niekaip nedotuojamas ir dirba komerciniais pagrindais, todėl nėra keleivių - nėra maršrutų. Miestų VT dirba savivaldybės užsakymu. Ir čia jau savivaldybių reikalas, kad krizės atveju kai kurie rajoniniai centrai netaptų visiškai atskirti nuo kitų miestų - t.y. be VT.
                              Paskutinis taisė Al1; 2020.03.23, 13:54.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.
                                Na, kaip pvz. pagal oficialų LTSA tvarkaraščių puslapį visimaršrutai.lt, skelbiama, jog rytoj galima 10:40 nuvykti iš Vilniaus į Lazdijus, nors autobusas nevažiuos. Daugiau reisų netikrinau, bet greičiausiai yra ir daugiau neatitikimų. Nekalbant apie tai, kad stotelėse ir daugumoje mažesnių stočių informacijos taip pat nėra. Tai tik parodo šią sritį kuruojančios valstybinės įstaigos visišką neįgalumą tarpmiestiniuose pervežimuose. Autobusubilietai.lt nėra kažkaip įpareigoti skelbti informaciją, bet ten šiuo metu ji patikimiausia.

                                Tai, kad pagrinde tik stambieji vežėjai (neskaitant Busturo) ir pasiliko vežti keleivius.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Nes mažiems bus krachas, jei veš orą, o didieji turi šiokį tokį rezervą ir tikisi paskuo gauti kompensaciją, kurios mažieji gali ir nesulaukti...

                                  Comment


                                    Panašu, kad ir TOKS beveik nevykdo reisų - šią savaitę pavyko rasti tik keletą reisų iš Vilniaus į Mažeikius ir Biržus. Tarp Kauno ir Vilniaus kursuoja tik Kautra ir Šilutės AP. Į Klaipėdą - vos trys tiesioginiai reisai (2 Klaipėdos AP, 1 Vlasava), tačiau nemažai galimybių patogiai persėsti Kaune.

                                    Štai dar vienas įrodymas, kas yra stipriausia autobusų bendrovė Lietuvoje - Kautra. Iš Kauno susisiekimas, nors ir ne toks dažnas, kaip įprastai, bet: 4 vien Kautros reisai į Klaipėdą, Ukmergę, 10 į Alytų, 8 į Šiaulius, 3 į Panevėžį.

                                    Comment


                                      Esant Lietuvos centre būti stipriausiu nieko keisto.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.03.24, 12:37.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Esant Lietuvos centre būti stipriausiu nieko keisto.
                                        Pasidžiaugiau ir...

                                        „Kautra“ laikinai stabdo tarpmiestinius maršrutus
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-marsrutus

                                        Comment


                                          Maršrutus uždaro ir TOKS
                                          https://toks.lt/svarbi-informacija-keleiviams/

                                          Taigi galima konstatuoti, jog praktiškai nelieka tarpmiestinio susisiekimo Lietuvoje.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X