Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į temą, bet manau tikslinga įvesti sustojimą Kaune prie Megos, tai jau anksčiau buvo kalbėta. Dabartinis 9fortas nėra labai optimalu ir patogu

    Comment


      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
      Aš ir nesiūlau įrengti daugiau stotelių negu jų yra, tačiau stoteles, skirtas TIK įlipimui arba TIK išlipimui, paversti universaliomis. Reikšmingo laiko skirtumo tai nesudarytų, o keleivių padaugėtų. Nesąmonė, kai pvz. Kėdainių centre įlipusieji moka nuo Kėdainių, o ten išlipantys turi mokėti iki kitos gyvenvietės. Visos vieno miesto stotelės turi būti tas pats tarifinis punktas, ir keleivis turi turėti pasirinkimą, kur nori įlipti ar išlipti.
      Iš miesto išvažiuojantys autobusai turi įlaipinti keleivius, o į miestą atvykstantys - išlaipinti. Pro miestą pravažiuojantys autobusai turi įlaipinti tik tose stotelėse, kurios yra po autobusų stoties tame mieste. Mieste vežti negalima. Atvykai - išlipi arba stotelėje iki autobusų stoties, arba autobusų stotyje. Negalima daryti betvarkės. Tuo labiau miestuose, kuriuose yra miesto VT.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Iš miesto išvažiuojantys autobusai turi įlaipinti keleivius, o į miestą atvykstantys - išlaipinti. Pro miestą pravažiuojantys autobusai turi įlaipinti tik tose stotelėse, kurios yra po autobusų stoties tame mieste. Mieste vežti negalima. Atvykai - išlipi arba stotelėje iki autobusų stoties, arba autobusų stotyje. Negalima daryti betvarkės. Tuo labiau miestuose, kuriuose yra miesto VT.
        Taip yra dabar - bet taip neprivalo būti. Pvz., Anglijoje yra kitaip - galima įlipti į pravažiuojantį tarpmiestinį autobusą ir prieš stotį. Ir žmonėms patogu. Mieste vežti ir nesiūlau - tokių bilietų tiesiog nebūtų, vienas miestas būtų ta pati tarifinė zona.

        Comment


          Anglija tai ne Lietuva ir tuo labiau ne visa Europa. Tarpmiestiniai įprastai niekur nestoja. Jei Angliją mini, tai neaišku, kokie ten autobusai stoja. Gal ten kažkokie, kurie pas mus skaitosi priemiestiniais. Be to miestas miestui nelygu. Jei mieste yra miesto VT, tai nėra jokio reikalo įlaipinti prieš stotį.

          Comment


            Turėjau omeny National Express tarpmiestinius autobusus.

            O reikalas yra, nes tai daug kam būtų patogiau ir padidėtų tarpmiestinio VT patrauklumas. Ko Lietuvoj verkiant reikia.

            Comment


              Reikalas tame, kad kai kuriuose miestuose gali gautis situacija, kai didelį dalis keleivių įlipinės ne stotyje, o stotelėse. Ir tai žiauriai užstabdys eismą, nes Lietuvoje su bilietų pardavimu autobusuose tragedija - vienam keleiviui vidutiniškai parduoti bilietą užtrunka apie minutę. Kapstomasi su centrais, pažymėjimais ir bilietų aparatais... Tragedija. Tai įsivaizduok, kad 10-15 keleivių apibilietuoti reikės na kokių 8-10 minučių. Ukrainoje per 2 minutes vairuotojas pereina per autobusą autobusų stotyje ir surenka pinigus už kelionę iš viso autobuso (30-40 keleivių). Aišku, nėra monetų, nėra lengvatų, nėra ir bilietų.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Iš miesto išvažiuojantys autobusai turi įlaipinti keleivius, o į miestą atvykstantys - išlaipinti. Pro miestą pravažiuojantys autobusai turi įlaipinti tik tose stotelėse, kurios yra po autobusų stoties tame mieste. Mieste vežti negalima. Atvykai - išlipi arba stotelėje iki autobusų stoties, arba autobusų stotyje. Negalima daryti betvarkės. Tuo labiau miestuose, kuriuose yra miesto VT.
                Kaip tik taip yra patogiau. Kaip jau paminėjo aukščiau, vienas miestas (didelis, kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda ir pan.) turi būti viena tarifinė zona, kurios viduje keliauti draudžiama. Mažuose miestuose turi būti tarifai jau pritaikyti pagal situaciją.

                Kadangi gerai pažįstu Druskininkus, pateiksiu kaip pavyzdį:

                Pagrinde Druskininkų miesto VT zonoje yra 10 stotelių kur stoja tarpmiestiniai bei tarptautiniai autobusai: Druskininkų AS, Turgus (Degalinė), Melnyčėlė (kažkodėl veikia tik stoties kryptimi) Baltašiškė, Gailiūnai, Gailiūnų mokykla, Liškiava, Grūtas, Ratnyčia ir "Eglės" sanatorija (tik Ecolines maršrutai Druskininkai - Ryga ir Druskininkai - Štutgartas). Manau tokiam mieste, kaip Druskininkai, tarpmiestinis transportas (Druskininkų atvėju tarptautinių maršrutų mažai bei juos bus sunkiau pritaikyti prie miesto VT sistemos) turėtų atlikti pagalbinę funkciją miesto transportui. Tai yra tokios stotelės kurios yra miesto VT zonoje turi būti aptarnaujamos pagal miesto VT tarifus teikiant įlaipinimo prioritetą tarpmiesčio keleiviams (jei autobuse mažai vietų).

                Comment


                  Viena tarifinė zona padėtų išspręsti ir šią situaciją. Sutinku, kad tarpmiestinis transportas nėra skirtas kelionėms tarp Druskininkų ir Grūto (kita vertus, miesto VT galėtų ten kursuoti dažniau).

                  Dėl argumento, kad daugiau žmonių lips ne stotyje (ten, kur stotys miesto pakrašty - Ukmergėj, Kėdainiuose ir kt.): jei žmonėms taip patogiau, taip tegul ir būna. Be to, pas mus šiuo metu nėra tokių keleivių srautų, kurie reikšmingai užlaikytų autobusus. Jei kažkada ateity bus - bus galima padaryti kaip Anglijoj, kad ne stotyje įlipama tik su išankstiniais internete įsigytais bilietais. Bet kol kas su esamais srautais to tikrai nereikia.

                  Comment


                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                    Viena tarifinė zona padėtų išspręsti ir šią situaciją. Sutinku, kad tarpmiestinis transportas nėra skirtas kelionėms tarp Druskininkų ir Grūto (kita vertus, miesto VT galėtų ten kursuoti dažniau).

                    Dėl argumento, kad daugiau žmonių lips ne stotyje (ten, kur stotys miesto pakrašty - Ukmergėj, Kėdainiuose ir kt.): jei žmonėms taip patogiau, taip tegul ir būna. Be to, pas mus šiuo metu nėra tokių keleivių srautų, kurie reikšmingai užlaikytų autobusus. Jei kažkada ateity bus - bus galima padaryti kaip Anglijoj, kad ne stotyje įlipama tik su išankstiniais internete įsigytais bilietais. Bet kol kas su esamais srautais to tikrai nereikia.
                    Tai kam leisti perdažnai tuščią miesto autobusą į Grūtą, kai tarpmiestiniai gali tarnauti kaip pagalbiniai? Be papildomų išlaidų galima apie 3 kartus padidinti reisų skaičių tarp Grūto ir Druskininkų užtikrinant miesto tarifą ir įjungiant tarpmiestinius autobusus į miesto VT sistemą.

                    Comment


                      Galima ginčytis dėl Grūto - bet mano siūlymas buvo ne apie tai, o apie efektyvesnį sustojimų miesto ribose išnaudojimą, kuris būtų patogesnis daugeliui keleivių.

                      Comment


                        Grūtas netinkams pavyzdys. Grūtas yra užmiestis (nors lyginant su Vilniumi pagal atstumą, taip, tai net arčiau nei iš stoties į N. Vilnią; bet Druskininkų atveju tai už miesto pakankamai toli esanti teritorija). Todėl Grūte stoja tarpmiestiniai abiem kryptimis ir jokių problemų ten nėra.
                        Tarpmiestiniai autobusai neturi vežti keleivių mieste. Tai niekuo nepateisinama ir visiška nesąmonė. Priemiestiniai irgi neturi vežti keleivių mieste, išskyrus tuos atvejus, jei miesto VT nėra mieste.
                        Ukmergėje ar Kėdainiuose su įlaipinimu ne stotyje, o prieš stotį būtų tragedija, nes žmonių būtų daug. Ir nereikia sakyti, kad Lietuvoje keleivių mažai. Tam yra miesto VT. Taip, sutinku, kai kur jis prastas. Bet Lietuvoje reikia vystyti priemiestinį (visur) ir miesto susisiekimą (mažesniuose miestuose) pirmiausiai, o ne tarpmiestinį, kuris dar pusėtinai laikosi. Kapstytis centuose, su pažymėjimais ir bilietais 5 minutes stotelėje yra prabanga. Tarpmiestiniai autobusai ir taip važiuoja per daug ištemptais grafikais.

                        Comment


                          Tai ir sakau kad turi būti pagal situaciją. Vokietijoje priemiestiniai autobusai kuo puikiausiai veža keleivius po miestą ekspresiniu būdu. Grūtas kaip pavyzdys buvo pateiktas, nes yra miesto VT zonoje, bet turintys el. bilietą negali pasinaudoti tarpmiestinias autobusais, o tai yra nepatogu. Pačiose Druskininkuose stotelių yra itin mažai, tik trys: Druskininkų AS, Turgus (Degalinė) ir Melnyčėlė, ir tik paskutinės dvi yra gausiai naudojamos miesto VT klientų. Negaiš tarpmiestiniai autobusai dėl to labai daug laiko.

                          Kitas atvejis yra Vilnius, ten miesto VT zonoje tarpmiestiniu autobusu važiuoti turėtų būti draudžiama, nes visų pirmą perdaug keleivių būtų, o antrą ten yra pakankamai gerai išvystytas miesto VT. Nors apie pakraščius dar galima būtų diskutuoti. Priemiestiniai bei kai kurie tarpmiestiniai maršrutai tikrai galėtų užtikrinti ekspresinį pakraščio gyventojų susisiekimą su miestu.

                          Comment


                            Nereikia lyginti Vokietijos su jos išvystytu VT su Lietuva.
                            Tai ir neturi miesto VT bilietai galioti tarpmiestiniame autobuse. Grūtas nėra Druskininkų miesto dalis, nors ten ir važiuoja kai miesto autobusai. Niekur taip nėra, kad miesto bilietai galiotų tarpmiestiniame transporte. Nes tarpmiestiniai autobusai turi konkretų vietų skaičių ir jos numeruotos. Daugelyje pasaulio šalių stovinčių keleivių iš viso negalima vežti. Pas mus galima. Tarpmiestiniai autobusai Druskininkuose iš viso nevažiuoja pro centrą, kiek žinau. Kitos stotelės nereikšmingos. Bet ir keleivių nėra daug. Kadangi Druskininkai yra tarpmiestinių maršrutų galinis punktas, per pačius Druskininkus pravažiuojančių tarpmiestinių nėra. Tai, išvažiuojant iš AS, keleivius kaip ir būtų galimybė įlaipinti miesto stotelėse, tai neprieštarauja dabartinei tvarkai, bet kodėl taip nedaroma - klausimas kelių transporto inspekcijai ir vežėjams.

                            Ne, Vilniaus atveju visur, kur stoja stotelėse tarpmiestiniai, yra geras miesto VT ir jokio ten keleivių vežimo daryti negalima. Nes tai tik kels nepatogumus tarpmiestiniais autobusais važiuojantiems keleiviams, vairuotojai neišdavinės bilietų ir pinigausis. Apie jokią e-bilietų integraciją kalbos net būti negali, nes dėl mažo keleivių skaičiaus vežėjams tai neapsimokės daryti, savivaldybė nenorės mokėti svetimiems ir kitos priežastys bus. Be to tų autobusų ne tiek ir daug važiuoja, kad keleiviai jų specialiai lauktų. Be to ir grafiko laikymasis neprognozuojamas- gali vėluoti, gali anksčiau važiuoti. Jjei anksčiau važiuoja, tai išlošia tarpmiestinio keleiviai, važiuojantys iš kitų miestų ar kaimų į Vilnių, ir dėl to vilktis, kad išlaikyti grafiką miesto stotelės atžvilgiu yra nesąmonė.
                            Vienintelė problema Vilniuje - debiliška A1 rekonstrukcija Grigiškėse, dėl ko dalis tarpmiestinių autobusų dabar nestoja Grigiškėse atvykus į miestą. Nes stotelė įrengta taip, kad reikia apvažiuoti pusę Grigiškių.
                            Paskutinis taisė Al1; 2019.11.25, 18:23.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vienintelė problema Vilniuje - debiliška A1 rekonstrukcija Grigiškėse, dėl ko dalis tarpmiestinių autobusų dabar nestoja Grigiškėse atvykus į miestą. Nes stotelė įrengta taip, kad reikia apvažiuoti pusę Grigiškių.
                              Pagal projektą buvo numatytas išvažiavimas už kryžiaus, bet ten privatus sklypas neparsidavė.

                              Comment


                                Tai kad jau seniai galima paimti visuomenės poreikiams paprastesne tvarka. Kai tvarkė A1 irgi jau buvo galima. Bet juk tiems, kas daro nelabai rūpi ten važinėjančių autobusais problemos.
                                Be to aš manau, kad ten buvo galima esamoje valdiškoje žemėje padaryti viską.
                                Paskutinis taisė Al1; 2019.11.25, 22:50.

                                Comment


                                  „Kautra“ atnaujina parką už „beveik 1 mln. Eur“

                                  Didžiausias privatus keleivių vežėjas Lietuvoje rudens pabaigoje įsigijo 15 mažų „Mercedes-Benz Sprinter“ autobusų, plės nuomos paslaugos tiekimą. Didžioji dalis jų aptarnaus iš Kauno prasidedančius maršrutus. Likusi dalis bus skiriama Vilkaviškio ir Vilniaus filialams. Anot įmonės atstovų, 20-ties vietų autobusai bus skirti tarpmiestiniams maršrutams bei užsakomiesiems nuomos reisams.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X