Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Vilniuje labai prasta situacija su abiem.
    Tai greitį ir talpą užtikrintų lightrail, streetcar duotų tik reikiamą talpą.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Rentinys siūlė normalų, tikrą metro (a-la kaip Londone arba Maskvoje). Ar tai jau nėra heavy rail?

      ...
      Tai ir yra heavy rail, bet, gal klystu, mačiau pas juos, kaip pavyzdį Vilniui, dvivagonį driverless "metro"
      Rennes(200k) mieste. Tai tas yra kaip ir lightrail sakyčiau.

      Comment


        Ir vėl viskas susiveda į metro ir (ar) tramvajų, kurio temos forume jau yra...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ir vėl viskas susiveda į metro ir (ar) tramvajų, kurio temos forume jau yra...
          tai nekitaip, nes kai Bold šriftą naudoji, kitaip ir būt negali.

          Comment


            Konstatuoju faktą. Nes kai kurie nemato į ką vėl susivedė tema.

            Comment


              Del tuneliu centre:
              1. arba reiketu juos kast atviru budu, kas yra nerealu Vilniaus realijomis del paveldosauginiu klausimu ir lb tankaus uzstatymo
              2. arba reikes kasti jau nebe keliu metru gylyje, o labai giliai. O tas tempia susni kitu problemu - brangesnes stotys, is ju ilgai kilt ir ilgai leistis, ilgesni liftai ir etc. Atsimenu net Londone kazkas dare testuka - tarp dveju stociu vienas bego o kitas vaziavo metro - susitiko virsuje tuo pat metu. Taigi Vilniaus atstumais gilios stotys butu nekazka.
              Centre lieka vienintelis variantas - pagaliau padaryt pagrindines gatves be masinu ir paleist jomis tramvaju:
              Click image for larger version

Name:	Tram_de_Montpellier_01.jpg
Views:	8
Size:	205,4 kB
ID:	1697142
              Click image for larger version

Name:	Strasburg-2.jpg
Views:	9
Size:	362,3 kB
ID:	1697143

              Comment


                Vilniaus centre nėra tokių gatvių, išskyrus Pylimo, kur galėtų normaliai kursuoti tramvajus. Sutalpinti tramvajų ir esamą VT Pylimo gatvėje galima tik iš bėdos, bet tai padarys visą VT dar lėtesnį. Tai kur privalumas? Taip, kasti po žeme uždaruoju būdu. Tramvajus po centrine senamiesčio dalimi būtų ne judėjimui po senamiestį skirtas, o žmonių atvežimui į senamiestį iš kitų miesto dalių. Nes Vilniaus centras neturi normalaus VT. Esamos Vt arterijos, iš esmės tik Pylimo g. Ir Vilniaus g. stotelė yra per toli nuo senamiesčio centrinės dalies. Brangu? Pigiai ir blogai irgi nereikia. Tramvajus ne panacėja ir jis neturi sušikti esamos VT sistemos, nes tokiu atveju tramvajus neduotų jokios naudos, jei sugadintų esamą sistemą, tiksliau jos pagrindinę chordą Stotis - Kuro aparatūra.
                Paskutinis taisė Al1; 2019.01.28, 09:13.

                Comment


                  Tai jau aukščiau Pilaitis rašė ir bandė paaiškinti kad nuo gatvės tramvajaus ir troleibuso skirtumo nėra (nebent nedidėlis talpos skirtumas). Tai taip pat ir trulikus galima pagrindinėmis gatvėmis paleisti, kuo jie skirsis nuo tramvajaus? Maža to, trulikai bent galės keisti važiavimo trasą atsitikus kokiam eismo įvykiui, o tramvajai kai sustos tai ir stovės. O va metrotramvajus yra aišku kita kalba. John'o siūlomas variantas išvis neaiškus: pakeitei troleibusus tramvajais, be JOKIŲ patobulinimų, čia tai būtų teisiog top idėja.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Tai jau aukščiau Pilaitis rašė ir bandė paaiškinti kad nuo gatvės tramvajaus ir troleibuso skirtumo nėra (nebent nedidėlis talpos skirtumas). Tai taip pat ir trulikus galima pagrindinėmis gatvėmis paleisti, kuo jie skirsis nuo tramvajaus? Maža to, trulikai bent galės keisti važiavimo trasą atsitikus kokiam eismo įvykiui, o tramvajai kai sustos tai ir stovės. O va metrotramvajus yra aišku kita kalba. John'o siūlomas variantas išvis neaiškus: pakeitei troleibusus tramvajais, be JOKIŲ patobulinimų, čia tai būtų teisiog top idėja.
                    Skirtumas tas, kad tramvajaus trasa gali eiti ten, kur dabar nėra gatvių arba, tarkim, skiriamąją žalia juosta, kur yra galimybė.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Del tuneliu centre:
                      2. arba reikes kasti jau nebe keliu metru gylyje, o labai giliai. O tas tempia susni kitu problemu - brangesnes stotys, is ju ilgai kilt ir ilgai leistis, ilgesni liftai ir etc. Atsimenu net Londone kazkas dare testuka - tarp dveju stociu vienas bego o kitas vaziavo metro - susitiko virsuje tuo pat metu. Taigi Vilniaus atstumais gilios stotys butu nekazka.
                      Geras pastebėjimas, Londone pvz. kokioje Bank stotyje, kol iš jos išlipi ar kol iš vienos linijos persėdi į kitą, Vilniuje su auto per pusę miesto kartais pravažiuoji. Vilniui sočiai užtenka tramvajaus, metro linijų kasimas būtų tas pats, kas požeminių perėjų įrengimas Gedimino pr.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Vilniaus centre nėra tokių gatvių, išskyrus Pylimo, kur galėtų normaliai kursuoti tramvajus. Sutalpinti tramvajų ir esamą VT Pylimo gatvėje galima tik iš bėdos, bet tai padarys visą VT dar lėtesnį. Tai kur privalumas? Taip, kasti po žeme uždaruoju būdu. Tramvajus po centrine senamiesčio dalimi būtų ne judėjimui po senamiestį skirtas, o žmonių atvežimui į senamiestį iš kitų miesto dalių. Nes Vilniaus centras neturi normalaus VT. Esamos Vt arterijos, iš esmės tik Pylimo g. Ir Vilniaus g. stotelė yra per toli nuo senamiesčio centrinės dalies. Brangu? Pigiai ir blogai irgi nereikia. Tramvajus ne panacėja ir jis neturi sušikti esamos VT sistemos, nes tokiu atveju tramvajus neduotų jokios naudos, jei sugadintų esamą sistemą, tiksliau jos pagrindinę chordą Stotis - Kuro aparatūra.
                        Vokieciu gatve tikrai galetu eiti. Kur toliau - klausimas..

                        Comment


                          Man atrodo pirmiausia būtų gerai užtikrinti autobusų, troleibusų eismą nebendrame sraute bent G maršrutams. A juostos, pirmenybė sankryžose, stotelės be kišenių, maksimaliai greitas judėjimas. Pirmiausia bent dėl eksperimento užtikrinti 1G maršrutą judėti maksimum be trukdžių.

                          Greičiausiai išaiškėtų, kad tuo pilnai dabar užtektų aptarnauti esamus srautus.

                          Aišku, jei VT kokybė taip kiltų atsirastų ir daugiau keleivių, dėl kurių tektų pagalvoti apie tramvajų ar kažkokį kitą transportą kuris galėtų pervežti daugiau keleivių.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Skirtumas tas, kad tramvajaus trasa gali eiti ten, kur dabar nėra gatvių arba, tarkim, skiriamąją žalia juosta, kur yra galimybė.
                            Čia visiškai nėra paaiškinimas. Taip pat ir autobusų, troleibusų, dviračių ir t.t. trasa gali eiti ten, kur dabar nėra gatvių. Ir pasakyk kur turi eiti tramvajus senamiestyje ne per gatves? Senamistyje tai yra arba po žeme arba virš žemės. Ir taigi pats apie Pylimo g. kalbi ir siūlai tiesiog pakeisti troleibusus tramvajais, kas visiškai nesiriša su "skirtumas tas, kad tramvajaus trasa gali eiti ten, kur dabar nėra gatvių".

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Man atrodo pirmiausia būtų gerai užtikrinti autobusų, troleibusų eismą nebendrame sraute bent G maršrutams. A juostos, pirmenybė sankryžose, stotelės be kišenių, maksimaliai greitas judėjimas. Pirmiausia bent dėl eksperimento užtikrinti 1G maršrutą judėti maksimum be trukdžių.

                              Greičiausiai išaiškėtų, kad tuo pilnai dabar užtektų aptarnauti esamus srautus.

                              Aišku, jei VT kokybė taip kiltų atsirastų ir daugiau keleivių, dėl kurių tektų pagalvoti apie tramvajų ar kažkokį kitą transportą kuris galėtų pervežti daugiau keleivių.
                              Politika yra deja labai susijusi su transportu, be to jų diskusijos panašios į piaro kampanijas, o ne į VT gerinimą. Nei prie Zuoko nei prie Šimašiaus VT inovacijų nebuvo, buvo tik kalbos. Ne, klystu, buvo viena - greitieji maršrutai. Bet susisiekimas mieste dėlto visgi nepagreitėjo...

                              Comment


                                Aš tai nesuprantu John užsispyrimo. Maždaug, troleibusus naikinam, Pylimo VT naikinam, o vietoj jų tiesam streetcar (nes lightrail todėl ir rail, nes yra maksimaliai atskirtas nuo bendro eismo, bet yra kiek lėtesnis, mažesnis bei pigesnis nei heavy rail). Dėl talpos aš jau parašiau anksčiau. Tikėtis kad bus 30+ metrų ilgio tramvajai neverta, tai nežinau kas geriau, nupirkti 100 trigubų autobusų/troleibusų, ar kelis metus tiesti tramvajų, išleisti nežinia kiek pinigų ir sugriauti visą dabartinę VT sistemą. Bomžai kaip dabar važinėja, taip ir tramvajumi važinės (o su jais ir kvapai), bilietų kainodara kaip buvo kiek idiotiška, tokia pati ir liks. Užtat žmonės iš pusės miesto gaus papildomą persėdimą važiuojant į Senamiestį arba Stotį.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Aš tai nesuprantu John užsispyrimo. Maždaug, troleibusus naikinam, Pylimo VT naikinam, o vietoj jų tiesam streetcar (nes lightrail todėl ir rail, nes yra maksimaliai atskirtas nuo bendro eismo, bet yra kiek lėtesnis, mažesnis bei pigesnis nei heavy rail). Dėl talpos aš jau parašiau anksčiau. Tikėtis kad bus 30+ metrų ilgio tramvajai neverta, tai nežinau kas geriau, nupirkti 100 trigubų autobusų/troleibusų, ar kelis metus tiesti tramvajų, išleisti nežinia kiek pinigų ir sugriauti visą dabartinę VT sistemą. Bomžai kaip dabar važinėja, taip ir tramvajumi važinės (o su jais ir kvapai), bilietų kainodara kaip buvo kiek idiotiška, tokia pati ir liks. Užtat žmonės iš pusės miesto gaus papildomą persėdimą važiuojant į Senamiestį arba Stotį.
                                  Spėju tu ir vietoj Jėzaus meldiesi kokiam nors troleibuso portretui. Pamiršk troleibusus. Jų neliks. Ir kuo greičiau, tuo geriau.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Žmonėms, kuriems pamačius žodį troleibusas kyla nepaaiškinamo pykčio priepuoliai ir kurie staigiai negali suprasti pranešimo esmės, pataisytas tekstas:
                                    [Aš tai nesuprantu John užsispyrimo. Maždaug, naikinam vienus svarbiausių miesto maršrutų Pašilaičiai - Žvėrynas - Stotis, Saulėtekis - Antakalnio g. - Stotis, Fabijoniškės - Ozo g. - Stotis, sutrikdom likusių maršrutų darbą, vietoj jų tiesiam streetcar (nes lightrail todėl ir rail, nes yra maksimaliai atskirtas nuo bendro eismo, bet yra kiek lėtesnis, mažesnis bei pigesnis nei heavy rail). Dėl talpos aš jau parašiau anksčiau. Tikėtis kad bus 30+ metrų ilgio tramvajai neverta, tai nežinau kas geriau, nupirkti 100 trigubų autobusų ar kelis metus tiesti tramvajų, išleisti nežinia kiek pinigų ir sugriauti visą dabartinę VT sistemą. Bomžai kaip dabar važinėja, taip ir tramvajumi važinės (o su jais ir kvapai), bilietų kainodara kaip buvo kiek idiotiška, tokia pati ir liks. Užtat žmonės iš pusės miesto gaus papildomą persėdimą važiuojant į Senamiestį arba Stotį.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Spėju tu ir vietoj Jėzaus meldiesi kokiam nors troleibuso portretui. Pamiršk troleibusus. Jų neliks. Ir kuo greičiau, tuo geriau.
                                      Taip taip krūva kvailių mano, kad reikia naikinti ne troleibusus , o autobusus. Neišmanėliai...
                                      https://www.youtube.com/watch?v=Wfv6YiZgRMI

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        bilietų kainodara kaip buvo kiek idiotiška, tokia pati ir liks.
                                        Ir kas gi negerai su bilietų kainodara ?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Spėju tu ir vietoj Jėzaus meldiesi kokiam nors troleibuso portretui. Pamiršk troleibusus. Jų neliks. Ir kuo greičiau, tuo geriau.
                                          Durna europa dabar atgaivina ir kuria naujus troleibusu tinklus, o John naikina. Matyt nori rashkoj gyvent - anie tikrai galetu pasidalint savo VT žlugdymo patirtimi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X