Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tipiškos laisvos rinkos instituto pasakos, kurios liejosi laukiniais 90-aisiais. Geriau daugiau žmonių VT nei automobilyje, vienareikšmiškai. Tie, kiek sukišama į gatves, VT būtų galima padaryti labai gerą. Ne, ne nemokamą, bet su kaina, adekvačia pajamoms. Vakarų Europos VT tik maždaug 1,5-2 kartus brangesnis nei pas mus, o pajamos 3-5 kartus didesnės.
    Kas dėl judėjimo, tai automobiliais važinėjantys ir kenčia labiausiai nuo per mažo aktyvumo. Visgi VT besinaudojantys daugiau juda. Ir šiaip tas judrumo, aktyvumo ir VT sąryšis, kurį pats aprašei, buvo aktualus tarybiniais metais (parašei kaip iš kokio tų laikų žurnalo ar laikraščio ), kai nebuvo tiek daug nuosavų automobilių. Tada žmones buvo galima vietoj VT priversti daugiau vaikščioti. Dabar tas jau nebepraeis. Nes jei ne VT, tai važiuos automobiliu, o ne eis pėsti. Deja, bet žmonės yra tinginiai. Pažiūrėk, net mažuose miesteliuose, kur nuo vieno miestelio galo iki kito yra 1-1,5 km. o eiti dažniausiai reikia maksimum iš pakraščio iki centro, vis tiek žmonės smaukosi automobiliais, o ne eina pėsčiomis.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.22, 21:27.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Aš kažkaip laikausi nuomonės, kad VT neturi būti nei nemokamas, nei per pigus. Jeigu paslauga atiduodama per pigiai - jos naudojama per daug - atstumai, kurie galėtų būti einami, važiuojami dviračiu yra vietoj to įveikiami VT mažinant komfortą tiems kurie važiuoja ilgesnį atstumą, o yra ir bereikalingų kelionių.
      Ar Vilniuje toks masiškas VT naudojimas, kad rimčiausia bėda - riboti VT naudojimą keliant kainą? Rimtai?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nėra jokio kvapo naujuose autobusuose ar troleibusuose.
        Isuzu (88N) Penktadienį buvo. Solariuose (3G) dar ne. Scania netikrinau.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Isuzu (88N) Penktadienį buvo. Solariuose (3G) dar ne. Scania netikrinau.
          Dėl Transrevio kažkur prieš metus jau minėjau šiame forume, panašu, kad nepasitaisė. Scania yra taip pat Transrevio, priežiūros problemos tikėtina bus tos pačios. Tuo tarpu pats kasdien važinėju į darbą 3G/1G (VVT), kuriuose jau dažniau Solariai nei kiti autobusai ir jokių kvapų nėra. Taip pat pasimatė, jog VVT plauna autobusus po kiekvienos dienos pamainos, važiuojant anksti ryte autobusai būna švarūs, aišku į dienos pabaigą, arba pagal oro sąlygas jau ir patį rytą, būklė nebekokia gaunasi. Obettačiau, palyginimus su plovimu per Velykas ir Kalėdas kaip anksčiau būdavo, tai vis malonus pasikeitimas į gerą.

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą

            Dėl Transrevio kažkur prieš metus jau minėjau šiame forume, panašu, kad nepasitaisė. Scania yra taip pat Transrevio, priežiūros problemos tikėtina bus tos pačios. Tuo tarpu pats kasdien važinėju į darbą 3G/1G (VVT), kuriuose jau dažniau Solariai nei kiti autobusai ir jokių kvapų nėra. Taip pat pasimatė, jog VVT plauna autobusus po kiekvienos dienos pamainos, važiuojant anksti ryte autobusai būna švarūs, aišku į dienos pabaigą, arba pagal oro sąlygas jau ir patį rytą, būklė nebekokia gaunasi. Obettačiau, palyginimus su plovimu per Velykas ir Kalėdas kaip anksčiau būdavo, tai vis malonus pasikeitimas į gerą.
            Tiesą sakant, nežinau, kas tas Transcervas ir ką jis daro. Tiesiog konstatuoju, kad Vilniaus autobusuose dvokia myžalais.

            Solaris buvo akivaizdžiai visiškai naujas, tai gal dar kvapas neįsigalėjo. Isuzu matyt jau senesnis.

            Kaip ten bebūtų, VT reiktų susirūpinti autobusų valymu. Įdomu, klaip dažnai jie valo ir dezinfekuoja autobusų vidų? Ar išvis tai daro?
            Paskutinis taisė John; 2019.01.22, 23:22.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tiesą sakant, nežinau, kas tas Transcervas ir ką jis daro. Tiesiog konstatuoju, kad Vilniaus autobusuose dvokia myžalais.

              Solaris buvo akivaizdžiai visiškai naujas, tai gal dar kvapas neįsigalėjo. Isuzu matyt jau senesnis.

              Kaip ten bebūtų, VT reiktų susirūpinti autobusų valymu. Įdomu, klaip dažnai jie valo ir dezinfekuoja autobusų vidų? Ar išvis tai daro?
              Nebūtina čia apsimetinėti šlanga. Pats žinai, kad maršrutus aptarnauja ne VVT, o savivaldybė for some reason neprižiūri kaip Transrevis išpildo sutartį, kurioje valymas ir plovimas yra numatytas.

              Comment


                Kaip smarvės dezinfekavimas/nedezinfekavimas susijęs su naujomis transporto rūšimis Vilniuje?

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                  Nebūtina čia apsimetinėti šlanga. Pats žinai, kad maršrutus aptarnauja ne VVT, o savivaldybė for some reason neprižiūri kaip Transrevis išpildo sutartį, kurioje valymas ir plovimas yra numatytas.
                  Koks skirtumas?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Kaip smarvės dezinfekavimas/nedezinfekavimas susijęs su naujomis transporto rūšimis Vilniuje?
                    Pristatoma tokia nauja transporto rūšis: "nesmirdantis autobusas"

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Koks skirtumas?
                      Didelis. Klausimas ar norėtųsi naudotis paslaugomis to vežėjo, jeigu gerą savaitę normaliai autobuso salonas nevalytas?

                      Jei pačiam tektų būti "Transrevio" ar kokios nors kitos transporto firmos, kuri aptarnauja Vilniaus maršrutus, direktoriumi, ar malonu būtų girdėti tokius atsiliepimus kaip "salonas užmyžtas, todėl nesinaudosiu VT paslaugomis"?

                      Kas liečiant 88N autobusą, tai greičiausiai tas, kuris dirbo naktį, prieš tai kokiam nors "kaimiškame" maršrute dirbo (pvz į Kuprioniškes, Ožkinius - kur didelė pensininkų populiacija)
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Koks skirtumas?
                        Tu jausk kontekstą, kuriame bendrauji. Jeigu rašai atsiliepimą VVT/Savivaldybei tai rašyk, kad yra taip ir anaip, ir man kaip klientui nelabai aktualu kas aptarnauja maršrutą, spręskit problemą. Forumo viešojo transporto skiltyje yra šiek tiek labiau informuoti žmonės, kurie skiria Transrevis nuo VVT ir niekam neįdomu skaityti eilinių verkšlenimų ir diskusija vyksta aukštesniam lygyje negu eilinio naujienų portalo komentaruose.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Tu jausk kontekstą, kuriame bendrauji. Jeigu rašai atsiliepimą VVT/Savivaldybei tai rašyk, kad yra taip ir anaip, ir man kaip klientui nelabai aktualu kas aptarnauja maršrutą, spręskit problemą. Forumo viešojo transporto skiltyje yra šiek tiek labiau informuoti žmonės, kurie skiria Transrevis nuo VVT ir niekam neįdomu skaityti eilinių verkšlenimų ir diskusija vyksta aukštesniam lygyje negu eilinio naujienų portalo komentaruose.
                          Aš nieko apie tai nekalbėjau. Tiesiog sakau, kad Vilniaus autobusuose dvokia. VVT, Transservis, Chu**ervis ar dar kas nors, man visiškai nerūpi. Tai tiesiog Vilniaus VT. Kaip ir Londone nesiaiškinu, kuriai iš 50 kompanijų priklauso autobusai. Tai tiesiog TfL. Kas ten kaip low levelyje veikia, išsiaiškins jie patys.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Pristatoma tokia nauja transporto rūšis: "nesmirdantis autobusas"
                            O gal kaip tik vyksta aktyvus svarstymas ar reikalinga daugiau smarvės turinti (škias pajėgesnė) transporto rūšis?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Aš nieko apie tai nekalbėjau. Tiesiog sakau, kad Vilniaus autobusuose dvokia. VVT, Transservis, Chu**ervis ar dar kas nors, man visiškai nerūpi. Tai tiesiog Vilniaus VT. Kaip ir Londone nesiaiškinu, kuriai iš 50 kompanijų priklauso autobusai. Tai tiesiog TfL. Kas ten kaip low levelyje veikia, išsiaiškins jie patys.
                              Siūlau kiekvieną kartą užuodus aromatus pranešti į Tvarkau Vilnių būtinai su laiku, vieta ir koks garažinis numeris transporto priemonės.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                Siūlau kiekvieną kartą užuodus aromatus pranešti į Tvarkau Vilnių būtinai su laiku, vieta ir koks garažinis numeris transporto priemonės.
                                Arba tiesiog nesinaudoti tokia paslauga. Ką matomai dauguma normalių vilniečių ir daro.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Arba tiesiog nesinaudoti tokia paslauga. Ką matomai dauguma normalių vilniečių ir daro.
                                  Sekantis etapas - įdiegti tokius kvapus individualiose transporto priemonėse.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Tu jausk kontekstą, kuriame bendrauji. Jeigu rašai atsiliepimą VVT/Savivaldybei tai rašyk, kad yra taip ir anaip, ir man kaip klientui nelabai aktualu kas aptarnauja maršrutą, spręskit problemą. Forumo viešojo transporto skiltyje yra šiek tiek labiau informuoti žmonės, kurie skiria Transrevis nuo VVT ir niekam neįdomu skaityti eilinių verkšlenimų ir diskusija vyksta aukštesniam lygyje negu eilinio naujienų portalo komentaruose.
                                    Koks skirtumas, kas yra miesto viešojo transporto paslaugos tiekėjas, jei savivaldybė perka tokias paslaugas iš tiekėjų, reiškia jai viskas ok, o ten kas tiekia, ar UAB "Transrevis" ar UAB "Vilniaus autobusai" ar dar kas nors, visai nesvarbu klientui. Ar dėl to, kad autobusai dažnai genda reikia kreiptis į servisą teikiantį remonto paslaugas? O dėl nekultūringų vairuotojų reikia kreiptis į personalo atrankos įmonę? Tu dėl surūgusio pieno Maximoje turbūt kreipiesi į Žemaitijos pieną?
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.23, 12:19.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Koks skirtumas, kas yra miesto viešojo transporto paslaugos tiekėjas, jei savivaldybė perka tokias paslaugas iš tiekėjų, reiškia jai viskas ok, o ten kas tiekia, ar UAB "Transrevis" ar UAB "Vilniaus autobusai" ar dar kas nors, visai nesvarbu klientui. Ar dėl to, kad autobusai dažnai genda reikia kreiptis į servisą teikiantį remonto paslaugas? O dėl nekultūringų vairuotojų reikia kreiptis į personalo atrankos įmonę? Tu dėl surūgusio pieno Maximoje turbūt kreipiesi į Žemaitijos pieną?
                                      Tai pala, mes čia forume skundžiamės ar diskutuojam? Forumo diskusijai yra aktualu ar smirda tik Transrevis autobusai, ar visi. Tada diskusijai klausimas, ar savivaldybė sugeba kontroliuoti, jog pirkimą laimėjęs paslaugų tiekėjas teiktų kokybišką paslaugą. Ir toliau pagal tai rutuliojasi diskusija.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Tai pala, mes čia forume skundžiamės ar diskutuojam? Forumo diskusijai yra aktualu ar smirda tik Transrevis autobusai, ar visi. Tada diskusijai klausimas, ar savivaldybė sugeba kontroliuoti, jog pirkimą laimėjęs paslaugų tiekėjas teiktų kokybišką paslaugą. Ir toliau pagal tai rutuliojasi diskusija.
                                        Tai būtent savivaldybė ir aiškinsis gavusi skundą. Kas ten tiksliai teikia tas paslaugas yra savivaldybės reikalas.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Tai būtent savivaldybė ir aiškinsis gavusi skundą. Kas ten tiksliai teikia tas paslaugas yra savivaldybės reikalas.
                                          Tai kam tada miestai.net forumas reikalingas? Kalbam apie savivaldybių reikalus, tegu jos ir aiškinasi.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X