Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad 50 metų važinėtu neteko girdėti. Šiaip yra laikoma, kad troleibusai tarnaus iki 30 metų. Realiai dabar turim Škodų kurios važinėja net 36 metus. (palyginimui, dyzelio autobusai turėtu tarnauti 5-10 metų, bet pas mus irgi sugeba ilgiau važinėti).
    Tą "50 metų" primečiau nes kampuotos Škodos atsirado po 80-ųjų. Bet apvalūs dar senesni troleibusai dingo palyginus neseniai
    Įdomu būtų palyginti pasibaigusios garantijos eksploatavimo kaštus troleibuso ir dyzelio. Manyčiau, kad troleibusas turėtų būti 10 kartų pigiau, tiek detalės, tiek darbas. Jis nepradės tepaluotis ir dūmyti nei po 10 nei po 20 metų, bėda tik su estetine išvaizda, kai į skardas nebeinvestuojama Bet žinoma realūs skaičiai sako gal ką kito?

    Comment


      Škodos 9Tr Vilniuje netarnavo nė 30 metų. Taip kad 14Tr tarnauja gerokai ilgiau.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Škodos 9Tr Vilniuje netarnavo nė 30 metų. Taip kad 14Tr tarnauja gerokai ilgiau.
        Dar visai neseniai berods prieš porą metų mačiau riedantį 9Tr, nors tai buvo tikriausiai užsakytas reisas.

        Comment


          Parašiau apie Velingtoną, bet dabar radau dar vieną vietinių entuziastų puslapį, jeigu juo tikėti, tai troleibusai buvo apynaujai, kontaktinis tinklas visai neseniai sutvarkytas, reikėjo tik atnaujinti pastotes, kurios panašu buvo sąmoningai neatnaujinamos, nors būta finansavimo.
          http://www.revoltwellington.co.nz/facts

          Įdomu, kad iš dešimties 2018 metais nupirktų elektrobusų aštuoni vienu metu buvo garantiniam servise (greičiausiai keičiamos baterijos), o iš likusių dviejų vienas sugedo ir kurį laiką gatvėmis važinėjo vienišas elektrobusas.

          Įdomu ar neteks ir mums po laiko kurti panašius projektus, kai elektrinį transportą pakeisim iškastiniu kuru varomais autobusais.

          Tikrai labai įdomu kaip seksis Talinui, lygtais jau šiais metais turėtų gauti pirmus dešimt elektrobusų.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Dar visai neseniai berods prieš porą metų mačiau riedantį 9Tr, nors tai buvo tikriausiai užsakytas reisas.
            Muziejinis nesiskaito.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Negalima vertinti elektrobusų pagal elektromobilius. Skirtingos baterijos apkrovos, ridos gali ir keturis kart skirtis, tam pačiam šildymui/vėsinimui reikia daug didesnių pajėgumų dėl tūrio ir dažno durų atidarymo. Po dešimties metų normaliai dar tarnauja tik geriausios sistemos, kurios nebūtinai būtų efektyvios su elektrobusų apkrovomis. Įdomu būtų sužinoti, kiek realiai tarnauja Shenzheno elektrobusų baterijos, deklaruoja 4 metus, bet pabūsiu ir aš burėju ir spėsiu, jog tai optimistinis skaičius ir nepamirškim, jog kalbam apie miestą, kuriame nebūna neigiamos temperatūros.
              Sutinku lyginti šiuos yra sunku, bet kolkas realios statistikos su eletrobusais neturime. Eletrobusų dėl minėtu aspektų tarnaus trumpiau. Bet baterijos dabar irgi šiek tiek geresnės nei prieš 10 metų.

              Manau jeigu tarnautų ~5 metus būtų galima lyginti su dyzelio autobusais ir žiūrėti kas geriau. Su troliebusais lyginti neišeis nes troleibusai visada laimės nebent įvyktų kokia nauja baterijų revoliucija.


              Comment


                Bus labai labai blogai jei Šimašius su chebra prakis tuos elektrobusus vel nieko neinvestuojant i troleibusu sistema. Gausis kad numarins troleibusus, vaziuos visiskai nepatikimi elektrobusai su dyzeliniais generatoriais ir du kart brangiau.

                Comment


                  O vietoje žaidimų su mikruškėm, galėtų geriau nebekartot jau kitų miestų suprastų klaidų, o pasisemt patirties iš šitų:
                  https://www.sustainable-bus.com/trol...on-operations/

                  Comment


                    Na ką, jau žinoma, kas rašys Vilniaus visuomeninio transporto studiją. Deja, tai ne užsienio ekspertai, o vietiniai, manantys, jog troleibusai yra postsovietinė atgyvena. Kam dar mokėti tuos 40 tūkstančių, kai ir už 15€ galima paskaityti, ką jie mano:
                    https://m.facebook.com/story.php?sto...91603?sfnsn=mo
                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Re...2?formTypeId=1
                    Attached Files

                    Comment


                      Kad yra daug priešiškai nusistačiusių gyventojų ir troleibusai labiau paplitę posovietinėje erdvėje tai tiesa.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Kad yra daug priešiškai nusistačiusių gyventojų ir troleibusai labiau paplitę posovietinėje erdvėje tai tiesa.
                        Taip pat yra daug nusistačiusių prieš skiepus, imigrantus, chemtrailus ir 5G. O postsovietinėje erdvėje taip pat labai paplitę dyzeliniai traukiniai. Išvados?

                        Comment


                          Nereikia visko ištraukti iš konteksto. Toliau tekste kitoje pastraipoje rašomi ir troleibusų privalumai, daugiau esamos Vilniuje pakankamai plačiai išvystytos sistemos, o ne kaip VT rūšies bendrai. Taip pat minima, kad ES direktyvos iki 2030 reikalauja VT su vidaus degimo varikliais pakeitimo elektriniu transportu. Ką jie ten rašo apie tramvajus? A? Tramvajaus KT estetikos nedarko? Maitinimas iš žemės pigesnis nei troleibusai su akumuliatoriais, kad galėtų nuvažiuoti 2-3 km be KT tai šiais laikais stebuklas??? Bėgiai nesudaro problemų kitam transportui (būkime teisingi, visiškai atskirtų nuo kito transporto tramvajų sistemų pasaulyje beveik nėra, o esamos jau ne visai tramvajaus sistemos, o premetro ar pan.), o tramvajai turi galimybę apvažiuoti kliūtį?
                          Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 16:49.

                          Comment


                            XI.2.1. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį? (jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius arba dalį procentais)

                            taip

                            Vertė (Eur)

                            4235,00

                            Dalis procentais

                            10,00

                            Vertė arba procentas nežinomas

                            ne

                            Subrangovai, subtiekėjai, subteikėjai

                            pavadinimas

                            Rupprecht Consult-Forshung &Beratung Gmbh

                            Kodas

                            DE198534371

                            Šalis

                            Vokietija

                            Apimtis (Eur arba proc.)

                            Proc.
                            10
                            https://www.rupprecht-consult.eu/pro...rolley-20.html

                            Comment


                              Giliai pakapstėt - šito nepastebėjau. Tai yra vilčių!

                              Comment

                              Working...
                              X