Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

    Tema sukurta, kadangi naujų viešojo transporto rūšių sąvoka apima daugiau nei metro su tramvajumi.


    Iš atnaujinto BP (134 p.):

    (...) iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra nepalankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui.

    Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).

    NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.

    Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
    1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
    Santariškių gatvėmis);

    2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
    Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);

    3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
    Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);

    4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
    Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).

    Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...


    P.S. gal gali adminai atkelti pranešimus iš tramvajaus temos?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    #2
    Tikslesnė schema iš BP:

    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      #3
      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      BRT neprivalo būti visada atskirtas nuo kito eismo. Tam yra įvairūs BRT standartai...
      Bet kuo tada BRT skirsis nuo Greitųjų maršrutų, jei su automobiliais stovės kamščiuose?
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        #4
        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Bet kuo tada BRT skirsis nuo Greitųjų maršrutų, jei su automobiliais stovės kamščiuose?
        BRT yra panasus i autobusus - ir istiesu tai ir yra autobusai. BRT sudaro visa systema i kuria ieina transporto priemones (autobusai). BRT tai yra atskirtos eismo juostos i kurias automobiliai negali ivaziuoti, BRT transporto priemones bendrauja su sviesaforais ir su kitom transporto reguliavimo systemom kad suteiktu sklandu judejima - skiria pirmenybe BRT. Visos kliutys su kuriom susiduria tiek troleibusai, autobusai, automobiliai yra pasalinamos BRT sistemai.

        Comment


          #5
          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Tikslesnė schema iš BP:
          Panašu, kad įvedant naują transporto rūšį, stotelių tinklo niekas nekeis (išskyrus tai, kad “3G” papildomai sustos ir prie Operos ir Baleto teatro)

          Comment


            #6
            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            BRT yra panasus i autobusus - ir istiesu tai ir yra autobusai. BRT sudaro visa systema i kuria ieina transporto priemones (autobusai). BRT tai yra atskirtos eismo juostos i kurias automobiliai negali ivaziuoti, BRT transporto priemones bendrauja su sviesaforais ir su kitom transporto reguliavimo systemom kad suteiktu sklandu judejima - skiria pirmenybe BRT. Visos kliutys su kuriom susiduria tiek troleibusai, autobusai, automobiliai yra pasalinamos BRT sistemai.
            Žinau visa tai. Klausimas buvo apie tai, kuo geriau BRT bendrame eisme (jei neturėtų savo juostų) nei dab. G maršrutai.

            Taip pat, net ir BRT standartuose rašoma:

            A BRT service can also include an overlaid express or semi-express operation as a supplement to an all-stops service. This can provide a quicker service for longer-distance trips but is usually justified only when the passenger demand is high enough to support both types of service operating at rapid transit frequencies.
            Tik dėl piko (dab. G grafikai juoką kelia, kai 2013 Zuokas žadėjo 5 min nuolatinį kursavimą) valandų leist milijonus, mano manymu neverta. Geriau BRT stotų visose* stotelėse, kiti maršrutai dubliuotų minimaliai.

            * Stotelių tinklas turėtų būti peržiūrėtas, pvz naikinamos per arti kitų esančios Antano Jonyno, Seminarijos, Rugių ir pan. stotelės. Taip pat galėtų būt praleistos Eigulių, Miškinių stotelės.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #7
              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Panašu, kad įvedant naują transporto rūšį, stotelių tinklo niekas nekeis (išskyrus tai, kad “3G” papildomai sustos ir prie Operos ir Baleto teatro)
              Dar 2G vietoj Vaivorykštės stotų Televizijos bokšto st., kas pablogintų šiaurinių Lazdynų susisiekimą.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                #8
                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Tik dėl piko (dab. G grafikai juoką kelia, kai 2013 Zuokas žadėjo 5 min nuolatinį kursavimą) valandų leist milijonus, mano manymu neverta. Geriau BRT stotų visose* stotelėse, kiti maršrutai dubliuotų minimaliai.
                Manau reiketu plesti VT (pvz BRT sistema) palaipsniui ir tuo tarpu riboti automobilio naudojima - tarsos mokestis, uzdaryti miesto centra automobiliu strautui, siaurinti gatves, salinti automobiliu stovejimo aiksteles - pritaikiti egzistuojancias stovejimo aiksteles parkam, laisvalaikio veiklai. Tokiu atveju atsirastu zmoniu kuriem butu patraukliau naudotis ekologiskesni susisiekimo buda.




                Comment


                  #9
                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Žinau visa tai. Klausimas buvo apie tai, kuo geriau BRT bendrame eisme (jei neturėtų savo juostų) nei dab. G maršrutai.

                  Taip pat, net ir BRT standartuose rašoma:



                  Tik dėl piko (dab. G grafikai juoką kelia, kai 2013 Zuokas žadėjo 5 min nuolatinį kursavimą) valandų leist milijonus, mano manymu neverta. Geriau BRT stotų visose* stotelėse, kiti maršrutai dubliuotų minimaliai.

                  * Stotelių tinklas turėtų būti peržiūrėtas, pvz naikinamos per arti kitų esančios Antano Jonyno, Seminarijos, Rugių ir pan. stotelės. Taip pat galėtų būt praleistos Eigulių, Miškinių stotelės.
                  Man visai patinka BRT sustojimo visose stotelėse idėja, bent jau centro apylinkėse. Tokiu būdu būtų išvengta dubliavimosi (=sutaupyti pinigai), sumažėtų VT priemonių skaičius (=nesikimštų sankryžos centre), galima būtų užtikrinti dažnesnį kursavimo intervalą (=didėja VT patrauklumas), supaprastėja visa VT sistema (=didėja VT patrauklumas).

                  Beabejo, tai veiktų tik jeigu būtų išpildyti visi BRT reikalingi atributai: pilnai atskirtos juostos, prioritetas sankryžose ir "gazas iki dugno" ideologija (užtikrinti VT nesivilktų ant 20kmh dėl ištempto grafiko).

                  Tokiu būdu, netgi stodamas kiekvienoje stotelėje centre, BRT autobusas vistiek išliktų greita ir patraukli susisiekimo priemonė.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                    Beabejo, tai veiktų tik jeigu būtų išpildyti visi BRT reikalingi atributai: pilnai atskirtos juostos, prioritetas sankryžose ir "gazas iki dugno" ideologija (užtikrinti VT nesivilktų ant 20kmh dėl ištempto grafiko).

                    Tokiu būdu, netgi stodamas kiekvienoje stotelėje centre, BRT autobusas vistiek išliktų greita ir patraukli susisiekimo priemonė.
                    Taip ir yra planuojama:
                    Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.
                    Ką jau ką, bet grafikus VVT tai moka ištempt. Dėl šito nežinia.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      #11
                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Taip ir yra planuojama:


                      Ką jau ką, bet grafikus VVT tai moka ištempt. Dėl šito nežinia.
                      Kaip pasakius. Jei atvažiuoja iš karto trys 3G, tai nemanau, kad grafikas ištemptas - atvirkščiai.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kaip pasakius. Jei atvažiuoja iš karto trys 3G, tai nemanau, kad grafikas ištemptas - atvirkščiai.
                        Kalba eina apie lėtai įveikiamus tarpstočius.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          #13
                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                          Manau reiketu plesti VT (pvz BRT sistema) palaipsniui ir tuo tarpu riboti automobilio naudojima - tarsos mokestis, uzdaryti miesto centra automobiliu strautui, siaurinti gatves, salinti automobiliu stovejimo aiksteles - pritaikiti egzistuojancias stovejimo aiksteles parkam, laisvalaikio veiklai. Tokiu atveju atsirastu zmoniu kuriem butu patraukliau naudotis ekologiskesni susisiekimo buda.
                          Kodėl yra akcentuojama būtent mašinų ribojimas bendru taršos mokesčiu, jeigu žmogus gyvena ne Vilniuj o kokiam nedideliam miestely, kur VT tragiškas, o kito alternatyvaus būdo nėra. Problema Vilniaus, o kentėt turi visi?

                          Comment


                            #14
                            Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                            Kodėl yra akcentuojama būtent mašinų ribojimas bendru taršos mokesčiu, jeigu žmogus gyvena ne Vilniuj o kokiam nedideliam miestely, kur VT tragiškas, o kito alternatyvaus būdo nėra. Problema Vilniaus, o kentėt turi visi?
                            Park and Ride

                            Comment


                              #15
                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                              Park and Ride
                              Park and Ride nelabai padės pensininkų porelei nusigauti nuo savo vienkiemio Tauragės rajone iki artimiausios vaistinės.

                              Aš irgi manau, kad visuotinis taršos mokestis yra neteisingas, nes pirmiausia palies labiausiai socialiai pažeidžiamus asmenis atokesniuose Lietuvos rajonuose, kurie be automobilio gyventi nelabai gali.

                              Geresnis variantas būtų apmokestinti įvažiavimą į labiau urbanizuotas Vilniaus dalis. Klausimas tik kaip tai praktiškai įgyvendinti.

                              Bet čia jau nukrypom nuo temos

                              Comment


                                #16
                                Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                                Kodėl yra akcentuojama būtent mašinų ribojimas bendru taršos mokesčiu, jeigu žmogus gyvena ne Vilniuj o kokiam nedideliam miestely, kur VT tragiškas, o kito alternatyvaus būdo nėra. Problema Vilniaus, o kentėt turi visi?
                                As tik atkreipiau demesi i pora dalyku kurie buvo sekmingai pritaikyti miestuose kur esu gyvenes. Aisku galima juos pakoreguoti labiau kad atitiktu Lietuvos ekonomini statusa ir senu zmoniu poreiki.

                                Comment


                                  #17
                                  Vyriausybė nesako „ne“ metro idėjai, bet turi jai daug pastabų

                                  Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/201...#ixzz5KMrDfaih

                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Iš atnaujinto BP (134 p.):

                                    Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai.
                                    Įdomu, kur dar įsivaizduojami greitųjų autobusų maršrutai, jeigu siūlomos NVTR trasos atitinka dabartines greitųjų autobusų. Ir ar tikrai reikia trijų skirtingų greičių transporto priemonių. Kiekviena nauja transporto rūšis prisideda prie planavimo, infrastruktūros, orientavimosi kompleksiškumo.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      There, I fixed it.
                                      Jeigu du BRT maršrutai susikerta ir iš vieno į kitą neįmanoma persėst tai tokia sistema nėra rapid. Dabar taip yra su 1G/4G.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, kur dar įsivaizduojami greitųjų autobusų maršrutai, jeigu siūlomos NVTR trasos atitinka dabartines greitųjų autobusų. Ir ar tikrai reikia trijų skirtingų greičių transporto priemonių. Kiekviena nauja transporto rūšis prisideda prie planavimo, infrastruktūros, orientavimosi kompleksiškumo.
                                        Turbūt turėta omenį 5G ir 6G, kaip antrus po BRT.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X