Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

    Panerių kalnas ~1963-1964
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 22:24. Priežastis: Kopija iš temos "Vilnius sovietmečiu"

  • Zaliakalnis
    replied
    Neradau "Miestų architektūros raida" potemės "Alytus po 1945", tai įdedu šią nuotrauką čia. Jeigu yra tokia tema, tai prašyčiau ten šią nuotrauką perkelti.
    Alytaus autobusų stotis.

    Alytus, okupuota Lietuva, gal kokie 1965-1975 m. Autorius: Leonas Čerškus


    http://cubeupload.com/im/Savas/image0002.jpg


    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kažin, ar geležinkelis (elektrifikuotas, žinoma) nuo Kretingos iki Palangos nebūtų optimalesnis sprendimas?
    Tuo metu ten galvojo taip kaip ta citata įdėta. Žmonės į Palangą važiuodavo, o Turkija buvo egzotika.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kažin, ar geležinkelis (elektrifikuotas, žinoma) nuo Kretingos iki Palangos nebūtų optimalesnis sprendimas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    https://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_Trolleybus

    Bandė šitą matyt pakartoti regiono centro ir regiono kurorto sujungimas. Abiems gerai, abu išlošia. Ilgiausia nebūtų, bet ekologiška - tikrai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    90-aisiais buvo planų nuo Klaipėdos iki Palangos įrengti troleibusų liniją
    „Vakarų ekspresas“. 1992 05 30 ir 06 01
    http://www.ve.lt/naujienos/projektai...06-01-1556735/

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Gera foto,tik kokybės norėtusi

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Rokiškio autobusų stotis miesto aikštėje prie bažnyčios. XX a. 6 deš. Aut. Jonas Masiulis.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Senoji Kauno autobusų stotis. Iš Aleksandro Pleskačiausko rankraščių apie Kauną.





    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.02.11, 16:01. Priežastis: Patikslinti metai.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Lietuvos žinios“ 1937 m. birželio 7 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Koks čia autobusas?
    Helmark.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied


    Bendrovės „Joana“, važinėjusios į Vokietiją, autobusas iš 1997 puslapio.
    https://web.archive.org/web/19970625...aiva.lt/joana/

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied


    Busturo autobuso nuotrauka iš 1997-1998 metų Šiaulių miesto savivaldybės puslapio.
    https://web.archive.org/web/19980415...NAUJI/AUTOBUS/
    Yra ir šiek tiek tvarkaraščių.


    Koks čia autobusas?
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2015.11.15, 16:17.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daug ekstravagantiškų maršrutų

    Beje, Vilnius - Ryga, Vilnius - Talinas situacija akivaizdžiai pagerėjusi.
    Kartu atkreipčiau dėmesį, kad perkračius maršrutų numerius, jų sumažėtų. Nes Piarnu ir Talinas - tas pats, Utena - Daugpilis atsikartoja Zarasai - Daugpilis. Manau, kada nors turint laiko galima sumesti į kokią maršrutų programėlę su visais atvaizdavimais žemėlapyje ir palyginimais su dabartimi.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Autobusu, Traukiniu, Lėktuvu, Laivu - 1991-11-12.

    Traukinių tvarkaraščiai - kitoje temoje >>
    Senesni tvarkaraščiai (1972-1973 bei 1989-1990 metų) - temoje Panevėžio apskr. VT

    Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos















    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 13:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten tas vėlai atvykstantis galėjo būti per Onuškį, Daugus, važiuodavo apie 3 val. tais laikais. Normalus autobusas važiuodavo apie 2 val.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.
    Bet kad į Alytų atvyktų 23:50, turėjo išvažiuoti 21:45 - 22:10 Nejaugi toks kada nors galėjo egzistuoti? O gal tai buvo koks nors tarptautinio maršruto naktinis reisas?
    O tie "dvigubi" laikai gal dėl to, kad vienas būdavo ekspresas, o kitas, pvz., važiuodavo per Onuškį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuotrauka daryta 2009 m., bet tikriausiai atvykimo tvarkaraštis nekeistas buvo nuo kokių 1995 m. Todėl iki Andrikienės laiko persukimo paskutinis autobusas iš Vilniaus išvykdavo 19.55, o penktadieniais ir sekmadieniais, jei neklystu, apie 20.30.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Galbūt koks nors ekspresas? Arba ratais-kvadratais važiuodavo.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Senojoj Alytaus AS. 2009 m.
    Atvykimo tvarkaraščiai iš Vilkaviškio ir Vilniaus. Laikus galima dar įžiūrėti, blogiausiu atveju, matosi kur žymeklis sustojo rašant skaitmenis.
    Ar įmanoma, kad iš Kapčiamiesčio vakare atvykdavo du autobusai vienas paskui kitą (17:40 ir 17:45)?


    Labai keista, kad kažkada buvo autobusas, atvykstantis į Alytų iš Vilniaus 23:50


    Taip pat gal kažkas galėtų pakomentuoti tuos dvigubus laikus iš Vilniaus: 11:10, 13:45, 14:45? Čia gal važiuodavo skirtingų įmonių autobusai, nes būdavo daug keleivių? Ar kur čia šuo pakastas?

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X