Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O bibliotekose tos knygos nebus?

    Comment


      Šią knygą išleido Šveicarijos Arbono miesto muziejus už Lenkijos pagalbos tautiečiams Rytuose fondo ir kitų Lenkijos remėjų lėšas; niekas leidėjų neįpareigoja palikti egzempliorių Lietuvos bibliotekose.
      Alfredo Rietmanno knygos "W oparach diesla. Szwajcar w Wilnie 1937-1940" tiražas 1000 egzempliorių.
      Reikėtų pabandyti susirasti lenkų kultūros namus Naugardukio gatvėje arba sekti naujienas Ričardo Žičkaus naujienas puslapyje "Gatvės gyvos".

      Comment


        Kelios nuotraukos iš A.Rietmann parodos Energetikos muziejuje
        Foto 2019.12












        Paskutinis taisė Romas; 2020.03.07, 17:29. Priežastis: Pridėtos nuotraukos

        Comment


          Iškilo dar toks vienas klausimas, bet į jį atsakyti greičiausiai galės tik senesni žinovai. Nuo 1972 iki 80-ųjų pabaigos Vilniuje važinėjo Ikarus 180. Nors jų nuotraukų tikrai labai mažai, visose, kurias pavyko rasti, jie važinėja 10, 22 arba 23 maršrutais. Ar yra žinoma, kuriomis kryptimis dar galėjo važinėti šie Ikarusai?
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Iškilo dar toks vienas klausimas, bet į jį atsakyti greičiausiai galės tik senesni žinovai. Nuo 1972 iki 80-ųjų pabaigos Vilniuje važinėjo Ikarus 180. Nors jų nuotraukų tikrai labai mažai, visose, kurias pavyko rasti, jie važinėja 10, 22 arba 23 maršrutais. Ar yra žinoma, kuriomis kryptimis dar galėjo važinėti šie Ikarusai?
            Tai, kiek prisimenu, jie visur važinėjo, kur įmanoma.

            Comment


              Comment


                Labai idomi informacija, ypač lyginant su pvz. 2015 sąnaudomis.
                Pora keistų dalykų - lyg ir B741-B841 yra itin panašūs su B941, bet pastarojo kuro norma pora litrų didesnė. Ar tai tikėtina dėl maršruto (nes B941 vienas vienetas ir neparankus maršrutas) ar jame kažkas kitaip.
                Antra, bent pagal normas Ikarus'ai buvo taupesni už analogiško dydžio Karosas - gal būt šis skirtumas atsiradęs dėl automatinės pavarų dėžės, nes trumpų mechaninėm dėžėm Karosa sąnaudos analogiškos 260'ajam.
                Trečia, Scania tikras kuro siaubas

                Update: 2015 ataskaitoje nurodytas kuro suvartojimo skaičius 2015m - 49L/100km, 2014 - 48L/100km. Tikėtiniausia priežastis spėčiau - kondicionieria
                Paskutinis taisė mskapss; 2020.05.03, 20:24.

                Comment


                  Įdomu šių laikų kuro statistiką pamatyti kiek konkretus autobusas "valgo" kuro tam tikram maršrute
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment

                  Working...
                  X