Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nevažinėjo joks miesto autobusas. Ten gi rajonas. O ir skrydžių ten buvo nedaug, įtariu, kad 90-aisiais jie ten iš viso užsilenkė keliems metams. Gal kokie čarteriai ir buvo.
    Kaunas - Jonava uzsukdavo kelis kart per diena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nevažinėjo joks miesto autobusas. Ten gi rajonas. O ir skrydžių ten buvo nedaug, įtariu, kad 90-aisiais jie ten iš viso užsilenkė keliems metams. Gal kokie čarteriai ir buvo.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.26, 16:21.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kodėl jis turėjo važiuot? Keleivių juk nebuvo
    Kodėl jų neturėjo būti? Oro uostas neveikė?

    Tada performuluosiu klausimą, koks maršrutas važinėjo į oro uostą laikotarpiu tarp perkėlimo iš Aleksoto ir nepriklausomybės atkūrimo?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kodėl jis turėjo važiuot? Keleivių juk nebuvo

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Koks maršrutas tuomet važinėjo į Karmėlavos oro uostą?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Prieš 30 metų. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1990 m. balandžio 27 d.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lengvasis automobilis „Buick“ ir autobusas „Mercedes-Benz“ Kaune, 1936 m.

    Nuotr. iš knygos „Lietuvos kelių policijai 80“
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ima-221-596459

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Gal kas prisimenate baltą Van Hool'ą Kaune ir turite ar žinote kur gauti jo nuotraukų? Dėkui.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Autobusas ZIS-155 Kauno Rotušės aikštėje apie 1957 metus. Labai aiškiai matosi valst.numeriai LČ 38-84. Gal Autoliet galėtų patikslinti?

    Foto šaltinis: facebooko vš.gr. "Nesi iš Kauno jei ne"
    Paskutinis taisė jRamke; 2019.07.11, 23:09.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis “Kauno tiesa” 1977 m. rugsėjo 30 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    192? m. Romualdo J. Juodenio (Juodenukio) archyvas.



    https://www.limis.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1978 m. vasario 25 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. sausio 22 d.


    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Šiandien Žeimenos gatvėje užtikau tokį reliktą

    Click image for larger version

Name:	DSCF8483.JPG
Views:	0
Size:	444,1 kB
ID:	1703564

    Click image for larger version

Name:	DSCF8484.JPG
Views:	0
Size:	439,9 kB
ID:	1703565

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1966 m. liepos 22 d.



    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1966 m. liepos 24 d.


    Paskutinis taisė AutoLiet; 2019.01.27, 08:58.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno diena" 1994 m. vasario 24 d.



    ir 2018 m. vasara.









    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    1924 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    1924 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.
    Apie ZIS-154 gamybos subtilybes išsamiai aprašo rusų saitas:

    https://pikabu.ru/story/avtobusyi_zi...ototip_3591505.

    Kam yra sunkiau su rusų kalba, perpasakosiu glaustai:
    ZIS 154 kėbulai pradėti gaminti 1946m., gavus amerikiečių kompanijos "General Motors" licenciją. Variklis - elektro-dyzelis, įtaisytas galinėje autobuso dalyje. Iš pradžių variklius rusai bandė įtaisyti savo gamybos - JAZ-204D. Pastarieji nebuvo optimaliai ir kokybiškai sukonstruoti, labai dūmindavo, buvo itin triukšmingi, o ir resursas trumpas. Net tais laikais kuro sunaudojimas viršydavo visas normas. Maskvos valdžiai nutarus išleisti pirmąją ZIS 154 partiją į maršrutą, iš amerikiečių buvo nupirkta reikalingas kiekis "Detroit Diesel" originalių variklių ir problema laikinai buvo išspręsta. Vėliau nusižiūrėjus minėtus originalius amerikiečių variklius, tačiau neturint licencijos, rusai ėmėsi gaminti "savus". Tačiau ilgainiui ir tie nepasiteisino. 1949 m. buvo sukonstruotas ZIS 155, trumpesnio kėbulo ir visiškai kitokio variklio. Jis buvo vairuotojo kabinoje, kėlė didelį triukšmą ir skleidė itin daug šilumos. Apie vairuotojo komfortą anuomet niekas negalvojo.
    Grįžtant prie "General Motors" autobusų kėbulų, norėtųsi paminėti, jog pagal pastarųjų brėžinius buvo gaminami ir tramvajai MTV-82 bei troleibusai MTB-82. Šiuos modelius, iki atsirandant "Škodoms" vyresni vilniečiai bei miesto svečiai, manau, dar pamena.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Ačiū, Autoliet.

    Komentuoti:

Working...
X